-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
79810000-5 Друкарські послуги Забезпечення функціонування офісної інфраструктури друкуючого обладнання (аутсорсинг)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації
Завершена
3 516 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 35 166.00 UAH
мін. крок: 1% або 35 166.00 UAH
Період оскарження:
10.07.2020 16:09 - 09.08.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Просимо внести зміни до ТД
Номер:
23f903fb98944f1ea8363bcda5a2930a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-001987-a.b1
Назва:
Просимо внести зміни до ТД
Вимога:
Шановний Замовнику,
Згідно пункту 6.1 -6.2. Додатку 3 до тендерної документації, Ви вимагаєте надати: "6.2. Документальне підтвердження того, що Учасник є виробником, або офіційним представником виробника згідно з предметом закупівлі…».
Є виробники обладнання, які не мають офіційного представництва в Україні з можливістю надати лист про партнерські стосунки, дійсність гарантійних зобов’язань та наявність офіційної сервісної підтримки на території України обладнання, як від офіційного представництва, але мають офіційного дистриб’ютора, який має право надавати лист про партнерські стосунки, дійсність гарантійних зобов’язань та наявність офіційної сервісної підтримки на території України обладнання як від офіційного дистрибутора обладнання. Встановлення даного обмеження звужує коло потенційних учасників. Тому, просимо Вас внести змінити до ТД та викласти дану вимогу в наступній редакції:
- лист (довільної форми), виданий Учаснику виробником обладнання, що запропоновано, або його представником(цтвом) в Україні або його офіційним дистриб’ютором запропонованого Товару, про партнерські взаємовідносини з Учасником торгів або у вигляді електронного документу з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.07.2020 12:53
Опис причини скасування:
вирішили не приймати участь
Дата скасування:
29.07.2020 14:53
Скарга
Відхилено
СКАРГА, про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
264861b507d0470e956a0ffa15c62a09
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-001987-a.a2
Назва:
СКАРГА, про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Просимо забов’язати Замовника скасувати своє рішення про допущення Фізичної особи-підприємця Коназюк Віталія Дмитровича до подальшої участі в аукціоні.
Пов'язані документи:
Учасник
- 06 Скарга UA-2020-07-10-001987-a _Укренерго.pdf 26.08.2020 14:38
- 06 Скарга UA-2020-07-10-001987-a _Укренерго.pdf.p7s 26.08.2020 14:39
- 06 Скарга UA-2020-07-10-001987-a _Укренерго_Оновлена.pdf 26.08.2020 17:08
- 06 Скарга UA-2020-07-10-001987-a _Укренерго_Оновлена.pdf.p7s 26.08.2020 17:08
- Рішення від 28.08.2020 № 16250 (+лист Замовнику).pdf 28.08.2020 20:31
- інформація про перенесення розгляду скарги № 14028.pdf 11.09.2020 11:44
- інформація про перенесення розгляду скарги № 14899.pdf 23.09.2020 00:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2020 № 17915.pdf 25.09.2020 00:10
- Рішення від 23.09.2020 № 17915.pdf 28.09.2020 23:18
- Відповідь_АМКУ_на_скаргу_Мегапринт_Сервіс.docx 02.09.2020 17:16
- Відповідь_АМКУ_на_скаргу_Мегапринт_Сервіс.pdf 02.09.2020 17:16
- Відповідь_АМКУ_на_скаргу_Мегапринт_Сервіс.doc 02.09.2020 17:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2020 15:35
Дата розгляду скарги:
07.09.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.08.2020 20:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.09.2020 23:18
Задовільнена:
Так