-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Колодка локомотивна
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Завершена
6 102 478.90
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 61 024.00 UAH
мін. крок: 1% або 61 024.00 UAH
Період оскарження:
09.07.2020 10:13 - 06.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін в ТД (Проект Договору про закупівлю. Додаток №4)
Номер:
18d615918a1143599eb7780fc1cb6d62
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-09-000364-a.b1
Назва:
Внесення змін в ТД (Проект Договору про закупівлю. Додаток №4)
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію по Закупівлі №6402870, номер у Prozorro UA-2020-07-09-000364-a, має бажає прийняти участь в даних торгах та просить Вас внести нижче вказані зміни в:
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме:
1) Розділ. 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, з п.п. 4.1. видалити наступне: Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 10 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Даний п.п. 4.1. викласти в наступній редакції:
- ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.
Не в компетенції ПОКУПЦЯ і ПОСТАЧАЛЬНИКА коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246.
Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
2) Розділ 5. ПОСТАВКА ТОВАРІВ., п.п.5.6., п.п.5.7., п.п.5.8. видалити взагалі.
3) Розділ 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п.7.4., п.п.7.6., п.п.7.7 викласти в наступній редакції:
- п.п.7.4. При постачанні неякісного товару, Постачальник протягом 20 днів з моменту складання відповідного акту, проводить заміну цього неякісного товару або усуває виявлені недоліки за власний рахунок та власними засобами;
- п.п. 7.6. У разі невиконання п.п.7.4., п.п. 7.5. даного Договору, за виявлені недоліки поставленого товару протягом гарантійного терміну, Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару, при цьому за власний рахунок та власними засобами замінює неякісний товар або усуває виявлені недоліки. У разі усунення недоліків у поставленому товарі, на який встановлено гарантійний термін експлуатації, цей термін продовжується на час, протягом якого він не використовувався через виявлені недоліки, а при заміні товару гарантійний термін обчислюється заново від дня заміни.
- п.п.7.7. - викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, тому п.п. 7.7. необхідно викласти в наступній редакції: - Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 20% (двадцять) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Тому що, якщо залишити цей пункт без змін то ПОКУПЕЦЬ може рік не платити за отриманий Товар і за це не понесе ніякої відповідальності…, при тому, що ПОСТАЧАЛЬНИК повинен виконати всі умови Договору.
п.п. 7.10. видалити взагалі, так як ПОСТАЧАЛЬНИК сам зацікавлений в тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. ПОКУПЕЦЬ при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про який штраф у розмірі 20% може йти мова, коли ПОКУПЕЦЬ отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести п.п. 7.7. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність ПОКУПЦЯ, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар!
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерному комітету РФ Львівська залізниця 16.07.2020.pdf 16.07.2020 14:32
Дата подачі:
16.07.2020 14:32
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що не вбачаємо підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга по предкваліфікації
Номер:
d70183fc23ec44d782e04e72f562f699
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-09-000364-a.a2
Назва:
Скарга по предкваліфікації
Скарга:
Скарга по предкваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до органу оскарження 17.08.2020 16:44
- Платіжне доручення 17.08.2020 16:44
- Сертифікат відповідності 17.08.2020 16:44
- Акт кваліфікаційних випробувань 17.08.2020 16:44
- Експертний висновок 17.08.2020 16:44
- Протокол випробувань 17.08.2020 16:44
- рішення від 20.08.2020 № 15836 + лист Замовнику.pdf 21.08.2020 11:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.08.2020 № 16425.pdf 01.09.2020 17:25
- рішення від 31.08.2020 № 16425.pdf 03.09.2020 23:15
- колодка.docx 26.08.2020 12:00
- колодка.pdf 26.08.2020 12:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.08.2020 14:13
Дата розгляду скарги:
31.08.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.08.2020 11:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.09.2020 23:15
Задовільнена:
Так