-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Євроконтейнери для збору твердих побутових відходів, об"ємом 1100 літрів
Завершена
334 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 670.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 670.00 UAH
Період оскарження:
07.07.2020 13:43 - 20.07.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про безпідставне відхилення Товариства з Обмеженою Відповідальністю "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" тендерним комітетом СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ оголошено закупівлю по предмету: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Євроконтейнери оцинковані для збору твердих побутових відходів, об"ємом 1100 літрів ) та (Євроконтейнери пластикові для збору твердих побутових відходів, об"ємом 1100 літрів) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-07-07-003716-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
Номер:
05b8cfb72c5e494a822db0ed4beb44cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-003716-a.a2
Назва:
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про безпідставне відхилення Товариства з Обмеженою Відповідальністю "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" тендерним комітетом СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ оголошено закупівлю по предмету: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Євроконтейнери оцинковані для збору твердих побутових відходів, об"ємом 1100 літрів ) та (Євроконтейнери пластикові для збору твердих побутових відходів, об"ємом 1100 літрів) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-07-07-003716-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
Скарга:
Враховуючи викладене, просимо:
1.Зобов'язати Замовника у повному обсязі скасувати рішення тендерного комітету Комунального підприємства комбінату комунальних підприємств Старокостянтинівської міської ради (протокол №4 від 31.07.2020) щодо відхилення пропозиції Скаржника ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
Пов'язані документи:
Учасник
- 14001_Deutsch.pdf 10.08.2020 18:34
- 14001_Deutsch_нем_укр_скан.pdf 10.08.2020 18:34
- 50001_Deutsch.pdf 10.08.2020 18:34
- Certificate_з__перекладом.pdf 10.08.2020 18:34
- Висновок.pdf 10.08.2020 18:34
- Гарантiйний_лист.pdf 10.08.2020 18:34
- Довiдки_до_ТД.pdf 10.08.2020 18:34
- Договiр_оренди_з_додатками.pdf 10.08.2020 18:34
- Порiвнял_на_таблиця_(1).pdf 10.08.2020 18:34
- протокол_вiдхилення.pdf 10.08.2020 18:35
- Сертифiкат_1_переклад.pdf 10.08.2020 18:35
- Сертифiкат_2_переклад.pdf 10.08.2020 18:35
- Сертифiкати_Цинк.pdf 10.08.2020 18:35
- Скарга.pdf 10.08.2020 18:35
- 50001 Deutsch_нем_укр_скан.pdf 10.08.2020 18:35
- рішення від 13.08.2020№15508+лист замовнику.pdf 13.08.2020 18:31
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 21.08.2020№13067.pdf 25.08.2020 17:57
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 07.09.2020№14016.pdf 07.09.2020 21:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.09.2020№16914.pdf 09.09.2020 18:22
- рішення від 08.09.2020№16914.pdf 11.09.2020 23:34
- відповідь на скаргу 19.08.2020 16:27
- відповідь на скаргу 19.08.2020 16:27
- Пояснення 27.08.2020 14:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.08.2020 19:03
Дата розгляду скарги:
21.08.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.08.2020 18:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.09.2020 23:34
Вимога
Залишено без розгляду
Вимагаємо, виключити з Додатку № 2 (щодо контейнерів пластикових 1100 л., дискримінаційні вимоги).
Номер:
a6828f5b2fc94a78918e81b65614aec4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-07-003716-a.c1
Назва:
Вимагаємо, виключити з Додатку № 2 (щодо контейнерів пластикових 1100 л., дискримінаційні вимоги).
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю, маємо намір прийняти участь у процедурі закупівлі відкритих торгів в закупівлі з ідентифікатором закупівлі UA-2020-07-07-003716-a, назва предмету закупівлі: ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, що була оприлюднена 07 липня 2020 року тендерним комітетом Комунальне підприємство комбінат комунальних підприємств Старокостянтинівської міської ради. Разом з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів Замовником було розміщено Тендерну документацію, затверджену тендерним комітетом та Додаток №2 технічні, якісні та кількісні характеристики щодо закупівлі (технічні вимоги).
Одним із основних принципів проведення публічних закупівель – є недискримінація учасників, згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
У відповідності до ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Нами було здійснено ретельний аналіз тендерної документації з додатками і виявлено дискримінаційні вимоги, що штучно зменшують коло потенційних учасників закупівлі. У зв’язку з чим, вважаємо необхідним звернутись з вимогою про внесення змін до Тендерної документації.
Щодо підстав подання вимоги на обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Предметом закупівлі є Сміттєві контейнери (Євроконтейнери пластикові для збору ТПВ 1100 л). Основними показниками при виборі товару для Замовника мають бути: цільове призначення контейнерів (для збору сміття), об’єм (1100 л) та якість товару. Всі інші технічні характеристики можуть варіюватися відповідно до стандартів виробників товару, оскільки кожний виробник використовує власні індивідуальні технології, які не впливають на загальне цільове призначення аналогічних товарів на ринку.
Тобто, здійснюючи закупівлю товару Замовник має об’єктивно оцінити мету, для якої закуповується товар та допустити до участі в торгах учасників, які пропонують аналогічний товар, уникаючи дискримінації. Встановлення жорстких специфічних умов до технічних характеристик товару свідчить про здійснення узгоджених антиконкурентних дій, що штучно обмежує економічну конкуренцію на ринку та не сприяє економії бюджетних коштів.
Наше товариство пропонує високоякісний товар, виготовлений відповідно до європейського стандарту EN 840-2, що в повній мірі відповідає меті, для якої здійснюється закупівля. Встановлюючи дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовник порушив право брати участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками.
Технічні вимоги до предмету закупівлі встановлюються у Додатку № 2 до Тендерної документації. Вважаємо, що зазначений документ містить наступні дискримінаційні вимоги.
Вважаємо за необхідне змінити у Додатку № 2 до Тендерної документації такі пункти: 1. «Додаткові подвійні ребра жорсткості по всій висоті корпусу контейнера на кожній стінці.».
Жодним чинним міжнародним стандартом не передбачена обов’язкова наявність «ребер жорсткості на бічних стінках», а тому, зазначена вимога є дискримінаційною та являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника. Більш того, зазначені «ребра жорсткості» є лише особливістю прес форми (заводською виштамповкою) і впливають лише на зовнішній вигляд контейнеру, а не його додаткову функцію як укріплення стінок контейнера. На міцність та тривалість строку експлуатації контейнерів впливають наступні характеристики: матеріал з якого виготовляється продукція (HDPE первинний поліетилен високої щільності), товщина стінки контейнера та температурний режим екстремально низьких і високих температур.
Контейнери, що пропонує наша компанія не оснащені ніякими особливостями прес форм, але при цьому по технічним характеристикам виготовлені з високоякісного поліетилену (первинна сировина) високої щільності (HDPE), витривалі до низьких та високих температур, мають вантажопідйомність 510 кг.(виробник задекларував на кожній одиниці товару), що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнеру за призначенням і жодним чином не впливають на його якість.
2. «Кришка контейнера плоска, повинна мати суцільну вбудовану ручку для відкриття з трьох сторін».
Кришка контейнери, що пропонує наша компанія оснащена трьома не з’ємними ручкамиз трьох сторін, що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнера за призначенням і жодним чином не впливають на його якість.
Замовником не доведено, що наявність суцільної вбудованої ручки для відкриття з трьох сторін є необхідною характеристикою, без якої контейнер неможливо експлуатувати за призначенням. Відповідно до європейського стандарту EN 840-2 не зазначено вимог, щодо виду та форми ручки на кришці баку. Крім того зазначаємо, що дана вимога також являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника, що є дискримінаційною вимогою.
Враховуючи вищевказане, та керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30, ч.4 ст. 28 Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО внести зміни до закупівлі з ідентифікатором закупівлі UA-2020-07-07-003716-a, назва предмету закупівлі: ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, що була оприлюднена 07 липня 2020 року тендерним комітетом Комунальне підприємство комбінат комунальних підприємств Старокостянтинівської міської ради.
У разі не реагування, ми будемо змушені користуючись правом, наданим нам статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутись в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2020 09:29
Вирішення:
Відповідного до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно зі статтею 23 Закону Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Зауважимо, що відповідно до ч.3 статті 23 Закону лише у разі, якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики. При цьому, Закон не вимагає, щоб технічні вимоги до предмета закупівлі в повній мірі відповідали стандартам.
Досвід експлуатації нами різних типів контейнерів свідчить, що наявність додаткових ребер жорсткості посилює корпус контейнера, зміцнює геометричну форму корпусу, що сприяє більш тривалому строку служби контейнера.
Суцільна вбудована ручка є зручнішою в експлуатації, відкрити кришку контейнера можна з будь-якого місця, немає необхідності підходити до конкретного місця, що часто буває досить важко. Суцільна ручка є більш гігієнічною, що особливо актуально під час епідемій. Завдяки великій довжині суцільної ручки, якщо якась частина ручки брудна є можливість відкрити її взявшись поруч за чистку частину ручки.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.07.2020 13:50