• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (Комплект обладнання для початкової школи (мультимедійна дошка+проектор))

Завершена

955 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 776.00 UAH
Період оскарження: 03.07.2020 15:53 - 18.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога ISO

Номер: c5a6fd0449ee4e78a5ec1db3009d6c68
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-006843-a.a5
Назва: Вимога ISO
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку 3 (п.7) ТД зазначена вимога про надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних дошок та короткофокусних проекторів. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних дошок та короткофокусних проекторів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення! Згідно з ч. 2, 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: «…інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)…», «…іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», це підтвердження того, що система управління якістю впроваджена та успішно функціонує на підприємстві. Також це гарантія спроможності Учасника забезпечити якість та безпечність товару, який буде використовуватися учасниками освітнього процесу. Аналогічно це стосується сертифікату ISO 14001. Отримання Учасником сертифікату ISO 14001 підтверджує, що підприємство прагне до підвищення рівня екологічної безпеки з урахуванням існуючих можливостей. Слід зазначити, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг.Тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників.Порушення закону про публічні закупівлі.

Номер: 67ba52a1963c46ce8f894a802f8401a9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-006843-a.c4
Назва: Дискримінація учасників.Порушення закону про публічні закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовник! 1) Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника. Враховуючи це, можна запропонувати виключно інтерактивні дошки торгової марки SMARTBoard, та проектори торгової марки InFocus. Тобто, на ринку НЕ ІСНУЄ «еквіваленту» з кращими характеристиками (у сукупності всіх, що вами вимагаються). Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію. Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019. 2) Згідно з вимогами тендерної документації (Далі – ТД ) вимагається: "6. Авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора інтерактивних дощок, проекторів, ноутбуків, що виданий на ім’я Замовника та з посиланням на номер закупівлі. " Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного Товару, що суперечить приписам ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c. Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником/дистриб'ютором, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника. Наполягаємо видалити дані вимоги з тендерної документації! А саме - внести зміни відповідно до дослідження ринку і відповідності вимогам товарів ДЕКІЛЬКОХ виробників. Додатково зазначаємо, що для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимагаємо дотримання відповідних профільних нормативних актів під час встановлення кваліфікаційних та технічних вимог. Якщо дані зміни не будуть внесені, ми будемо вимушені звернутись із листами до контролюючих органів та органів державного контролю з правоохоронними функціями, а саме: - Антимонопольного комітету України; - Відділу внутрішнього аудиту Міністерства освіти і науки України; - Офісу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України); - Національного антикорупційного бюро України; - Державного бюро розслідувань; - Національної поліції України. Звернення до вказаних установ будуть надані з вимогою перевірки на предмет порушення чинного законодавства України та перевірки ознак корупційних правопорушень у закупівлі ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі, UA-2020-07-03-006843-a, та інших закупівельВідділу освіти Новопсковської районної державної адміністрації Луганської області, а також відповідальних осіб причетних до прийняття рішень про закупівлі за державні кошти. Також буде надано відгук до Моніторингового порталу DoZorro, що в свою чергу призведе до незалежної перевірки громадськими організаціями та активістами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що предметом закупівлі є різні товари, які виробляються різними виробниками. Навіть у Вашій вимозі вказані різні виробники на проектор та інтерактивну дошку, що також підтверджує наявність різних виробників обладнання, яке закуповується. Крім того, надані Вами посилання на рішення Антимонопольного комітету вказують, що у таких закупівлях дискримінаційною визнано вимогу про надання авторизаційного листа від конкретного виробника обладнання. У нашій закупівлі такі вимоги відсутні та передбачена можливість надання пропозиції еквівалентного товару. Крім того, замовник не уповноважений надавати учасникам пропозиції щодо конкретних виробників товару. Відповідно до чинного законодавства, саме учасники надають замовнику пропозиції свого обладнання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо обмеження конкуренції

Номер: bb4b4a6dd0d744239b82560687d6e3f6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-006843-a.c3
Назва: Щодо обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 3, Ви встановлюєте розміри дошки вказавши терміни "не більше" та "не менше". Звертаємо Вашу увагу, що зазначені Вами розміри обмежують конкуренцію в даній закупівлі та не дають можливості запропонувати еквівалент, оскільки під Ваші параметри підходять лише дошки торгової марки Smart. Тому, вимагаємо привести технічні характеристики у відповідність до Наказу МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" та встановити мінімальні вимоги до інтерактивної дошки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, звертаємо Вашу увагу, що обладнання закуповується для кабінетів початкової школи. Технічне завдання складене відповідно до наказу МОН №143 від 07.02.2020 «Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи», тому Ваше посилання на наказ МОН №574 від 29.04.2020 є некоректним для даної закупівлі. Розміри обладнання визначені замовником з урахуванням мінімальних вимог наказів МОН та з урахуванням особливостей приміщень, де має експлуатуватись обладнання, відповідно до вимог ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Кожен учасник має право пропонувати своє обладнання, яке буде оцінюватись на предмет відповідності мінімальних технічних характеристик, необхідних замовнику
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 9587804b223b471a88dce056cc3d8975
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-006843-a.c2
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 3, Ви зазначаєте, що Інтерактивна дошка може мати технологію, засновану на роботі не менш ніж 4-х цифрових камер. Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" не містить вимог щодо технології роботи інтерактивних дошок та не надає перевагу жодній з них, а лише вимагає, що інтерактивна поверхня повинна розпізнавати дотики пальцями рук та/або стилусом й іншими непрозорими предметами. Таку функцію виконують не лише дошки з технологією, заснованою на роботі не менш ніж 4-х цифрових камер, але й з інфрачервоною. Це означає, що Замовник, вказавши конкретну технологію дошки, навмисно намагається звузити коло потенційних постачальників та надати перевагу одній конкретній фірмі, яка постачає/виробляє дошки з технологією, заснованою на роботі не менш ніж 4-х цифрових камер. Просимо Вас не порушувати принципи здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») – недискримінація Учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та видалити вимогу щодо технології дошки шляхом внесення змін до Додатку 3 Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та наказами Міністерства освіти і науки України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для закладів освіти. Звертаємо також Вашу увагу на те, що у всіх наказах МОН прописані мінімальні вимоги до комп’ютерного та мультимедійного обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності у найближчі роки, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ISO видається підприємству,на виробництво, згідно КВЕДів

Номер: d054e5c74d65499f97b1a798432de3ae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-006843-a.a1
Назва: ISO видається підприємству,на виробництво, згідно КВЕДів
Вимога:
Прошу внести зміни у ці два пункта: Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на інтерактивну дошку та короткофокусний проектор, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій; - Копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на інтерактивну дошку та короткофокусний проектор, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій; незрозуміла Ваша фраза "на інтерактивну дошку та короткофокусний проектор, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;" Внесіть зміни у ТД
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, Замовником були внесені відповідні зміни до Додатку 3 ТД.
Статус вимоги: Задоволено