-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
капітальний ремонт приймального відділення КНП "Гадяцька ЦРЛ" за адресою вул. Лохвицька, 1 м. Гадяч Полтавської області
згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013
Завершена
8 497 207.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 486.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 486.04 UAH
Період оскарження:
02.07.2020 14:57 - 14.07.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Надання інформації про невідхилення пропозиції з порушеннями
Номер:
1de94548597847329302bc4c206ec001
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-02-007127-a.a6
Назва:
Надання інформації про невідхилення пропозиції з порушеннями
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету.
Надаємо в черговий раз, для розгляду, лист з порушеннями умов тендерної документації в пропозиції ТОВ "КВА".
Вимагаємо надати пояснення, чому пропозиція ПВКП "Авангард-Н", яка є дешевшою майже на 1,4 млн. грн. відхилена , а пропозиція ТОВ "КВА", вартістю більше 8 млн. грн., з рядом порушень тендерної документації (додані третій раз, та ігноровані тендерним комітетом з наданням формальних відписок), визнана такою, що відповідає умовам закупівлі. Чому ці порушення залишені поза увагою комітету?
Ще раз просимо тендерний комітет переглянути свою тендерну документацію, законодавчу базу, пропозиції учасників та відхилити пропозицію ТОВ "КВА".
В іншому випадку, просимо журналістів та правоохоронні органи, які відсліджують дану закупівлю, провести розслідування по даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про відхилення пропозиції ТОВ "КВА" 11.08.2020 20:35
Дата подачі:
11.08.2020 20:35
Вимога
Є відповідь
Лист
Номер:
01f618935c2e4c2994b87dfdb1b5b40a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-02-007127-a.b5
Назва:
Лист
Вимога:
Додаток до скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист, додаток до вимоги (скарги) 06.08.2020 17:17
Дата подачі:
06.08.2020 17:17
Вирішення:
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення
У зв’язку з встановленим положенням Закону, у поданій вами вимозі відсутній запит на надання інформації про тендерну пропозицію ТОВ «КВА», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією ПВКП «Аванград-Н».
У зв’язку з вище викладеним, у задоволенні даної вимоги відмовлено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
додаток до вимоги (скарги)
Номер:
33c85f8d954c40b2a39ff03898960f21
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-02-007127-a.a4
Назва:
додаток до вимоги (скарги)
Вимога:
додаток до вимоги (скарги)
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист, додаток до вимоги (скарги) 04.08.2020 14:03
Дата подачі:
04.08.2020 14:03
Опис причини скасування:
Повторилась, через технічні проблеми
Дата скасування:
05.08.2020 17:03
Вимога
Відкликано скаржником
Додаток до вимоги (скарги)
Номер:
4fca2a1852fd437fa1f1eae3562039bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-02-007127-a.b3
Назва:
Додаток до вимоги (скарги)
Вимога:
Лист, додаток до вимоги (скарги)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.08.2020 13:51
Опис причини скасування:
Повторно опубліковане
Дата скасування:
06.08.2020 17:17
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення
Номер:
6e218e9165614ba787c790c9240b830d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-02-007127-a.c2
Назва:
Вимога про скасування рішення
Вимога:
ПВКП "Авангард-Н" не згодне з рішенням тендерного комітету про відповідність тендерної пропозиції ТОВ "КВА" умовам тендерної документації та з визнанням його переможцем.
Порушення умов закупівлі та чинного законодавства надані в доданому листі.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "КВА".
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь Учаснику.docx 07.08.2020 10:42
Дата подачі:
03.08.2020 19:35
Вирішення:
Шановний Учасник!
Ваша вимога від 03.08.2020 р. про скасування рішення тендерного комітету не може бути розглянута нами, оскільки на час надходження вимоги відсутній в електронній системі лист щодо аргументації порушення умов закупівлі та чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Не згодні з рішенням про відхилення
Номер:
45bb7dc2514d4088875931ccfdc54060
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-02-007127-a.a1
Назва:
Не згодні з рішенням про відхилення
Вимога:
1. Щодо помилки в сумі пропозиції.
ПВКП "Авангард-Н" допущена технічна помилка при зазначенні вартості пропозиції під час її подання в електронній системі закупівель.
Законом України "Про публічні закупівлі" передбачений вичерпний перелік підстав для відхилення пропозицій учасників. Дана описка не належить до жодного з пунктів, які дають право Замовнику відхилити пропозицію учасника.
Оскільки пониження ціни не було з боку жодного з учасників, то дана помилка жодним чином не вплинула на перебіг та результат аукціону, а остаточна вартість, зазначена у ціновій пропозиції та кошторисній документації (підтверджено документально) 6 999 000,00 грн. А сума 6 999 999,00 є не що інше, як незначна технічна помилка.
Посилання в протоколі №142, про розгляд пропозиції, на підстави ч.15 ст. 29 ЗУ є безпідставними, оскільки зазначена стаття дає право Замовнику звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, та відхилити пропозицію,у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Технічна помилка, зроблена ПВКП "Авангард-Н", не може вважатись "недостовірною інформацією у складі пропозиції, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі " з наступних причин
- зазначена помилково вартість в електронній системі не є частиною пропозиції (це не документ наданий учасником);
- будь-якого суттєвого значення, при визначенні результатів закупівлі, різниця в числах 6 999 999,00 та 6 999 000,00 не має, оскількі в наступного учасника вартість пропозиції більше 8 млн. грн., в процесі проведення торгів ніхто не понижував вартості.
Тобто посилання на ч.15 ст. 29 ЗУ є безпідставними та необгрунтованими, і не можуть бути підставою для відхилення пропозиції.
2. Щодо календарного графіка.
Тендерна документація вимагає надати:
"6.3. Календарний план, виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується) із зазначенням за кожним із розділів періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості складових послуги. Учасником повинно бути обов’язково передбачено окремий розділ «застосування заходів із захисту довкілля», додатково крім тих, які передбачено умовами технічного завдання (у таблицях 15-21 розділу II Додатку 5)."
Тобто вимагався календарний план "виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується) із зазначенням за кожним із розділів періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості складових послуги".
По яких саме розділах повинна бути надана інформація вимоги не встановлено. Тим більше, не встановлювалась вимога, що календарний план має бути розроблений по розділах таблиць 15-21. Технічне завдання (Додаток 5) складається з 21 таблиці (1-21). І в всі ці таблиці (дефектних актах, підсумкових відомостях ресурсів, локальних кошторисах) поділені на розділи, а в відомостях ресурсів, що надані в техзавданні, навіть передбачені підсумки по кожному розділу. Тому абсолютно не зрозуміло чому відхиляється пропозиція, за те, що календарний план виконаний не по розділах в локальних кошторисах, якщо це не вимагалось тендерною документацію.
Відповідно до ДБН "Склад та зміст проектної документації", в складі зведеного кошторисного розрахунку, окремі локальні кошториси складаються на кожен РОЗДІЛ робочих креслень в межах об'єктних кошторисів (кошторис на даний об'єкт також так складений). Тобто локальні кошториси є розрахунками вартості кожного розділу в проекті будівництва. ПВКП "Авангард-Н" складено та подано в пропозиції календарний план, який містить інформацію, що вимагається замовником по кожному локальному кошторису техзавдання, тобто по кожному розділу проекту на будівництво.
Ми вважаємо, що відхилення пропозиції на підставі вимог тендерної документації, які розуміє лише розробник тендерної документації, є безпідставними та упередженими.
І найголовніше.
Через те, що хтось намагається знайти формальні підстави (які є несуттєвими, нікчемними та "смішними") для відхилення пропозиції ПВКП "Авангард-Н", БЮДЖЕТ ВТРАТИТЬ БІЛЬШЕ 1 МЛН. НАДМІРНО ВИТРАЧЕНИХ КОШТІВ.
ПРОШУ ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ЩЕ РАЗ ПЕРЕГЛЯНУТИ ЗАКОНОДАВЧУ БАЗУ, ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕТАЦІЮ ТА ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ПВКП "АВАНГАРД-Н" ТА СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПВКП "АВАНГАРД-Н".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2020 12:05
Вирішення:
Шановний учасник, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та розуміючи ваше бажання отримати пояснення щодо прийнятого рішення про відхилення вашої пропозиції, повідомляємо наступне.
По першому питанню:
Процедура закупівлі проводиться замовником у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VII від 25.12.2015 року (далі – Закон), в тому числі у відповідності до розділу IV Закону та особливостей визначених статтею 41 Закону.
Згідно до визначення «договір про закупівлю» (п.6 ч.1 статті 1 Закону), це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару, в залежності від типу предмета закупівлі.
Згідно до визначення «тендерна пропозиція» (п.32 ч.1 статті 1 Закону), пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно до частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Випадки визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадку перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі умовами даної закупівлі не визначено.
З урахуванням інформації, яка наводиться у вашій вимозі про те, що вами було допущено технічну помилка при зазначенні вартості пропозиції під час її подання в електронній системі закупівель, в ході участі в електронному аукціоні, вами, як учасником могла бути виправлена дана помилка, шляхом зниження вартості пропозиції на умовах визначених статтею 30 Закону. В такому випадку замовником було встановлено факт надання у тендерній пропозиції недостовірної інформації.
Згідно до розділу «примітки» додатку 6 Документації, вартість пропозиції за результатом аукціону є остаточною, та не підлягає зміні, в тому числі коригування, зокрема якщо учасником було допущено помилки при розрахунку вартості при поданні пропозиції.
Пунктом 4 розділу VI тендерної документації визначено перелік істотних умов договору, до яких відноситься ціна договору.
Ціна, яка учасником запропонована за результатом аукціону та згідно до якої з замовником повинен укладатись договір закупівлі, не відповідає ціні, яка документально запропонована учасником у тендерній пропозиції.
У зв’язку з цим, керуючись умовами Закону та тендерної документації, ваша вимога не може бути виконана в цій частині, оскільки, якщо замовником укладався договір за ціною, яка визначена за результатом аукціону, такий договір відрізнятиметься від змісту тендерної пропозиції. Така обставина унеможливить здійснення виконання зобов’язань в повній мірі і може призвести до подальшого розірвання договору за результатом проведення аудиту даної процедури закупівлі органом, який має відповідні повноваження.
Згідно до частини 13 статті 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Ваші твердження "зазначена помилково вартість в електронній системі не є частиною пропозиції" та "будь-якого суттєвого значення, при визначенні результатів закупівлі, різниця в числах 6 999 999,00 та 6 999 000,00 не має, оскількі в наступного учасника вартість пропозиції більше 8 млн. грн. ..." не відповідають умовам Закону та умовам тендерної документації.
У зв’язку з цим та вище викладеним, Замовником не може бути прийнято рішення про прийняття пропозиції учасника.
По другому питанню:
Пунктом 6.3 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації передбачено умови надання інформації про хід виконання робіт у вигляді календарного плану за розділами, які визначені у технічному завданні у Додатку 5 тендерної документації. Крім того, що календарний план повинен бути виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується), пунктом 6.3. таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації визначено надання календарного плану із зазначенням розділів, які визначені у таблицях 15-21 розділу II Додатку 5, із додатковим зазначенням розділу «застосування заходів із захисту довкілля», та за кожним із зазначених розділів учасник повинен зазначити періоди підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрові значення вартості складових послуги.
Розділи у таблицях 15-21 розділу II Додатку 5 визначені наступним чином «розділ __.» із подальшою назвою кожного такого розділу. Такі розділи написані українською мовою у розбірливому вигляді та доступними для перегляду, що забезпечує максимальну доступність для відображення кожному зацікавленому учаснику.
Для виконання умови, визначеної у пункті 6.3 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації, учасник мав уважно ознайомитись із даними та розділами, які визначені в тому числі у таблицях 15-21 розділу II Додатку 5 та виготовити календарний план із зазначенням інформації за кожним із визначених розділів.
Аргументоване пояснення, що спричинило відхилення пропозиції в цій частині викладене у рішенні замовника оформлене у вигляді протоколу 142 від 27.04.2020 року.
При цьому, зауважуємо що кожен учасник, на виконання ч.1 ст.24 Закону мав право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. В свою чергу Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Жодного питання, що стосується даної умови тендерної документації, не надходило через електронну систему публічних закупівель в ході проведення даної процедури закупівлі. Це свідчить про те, що усі бажаючі учасники, якими подано пропозиції усвідомлювали усі умови та вимоги, визначені тендерною документацією.
Ваші аргументи про те, що ПВКП "Авангард-Н" складено та подано в пропозиції календарний план, який містить інформацію, що вимагається замовником по кожному локальному кошторису техзавдання, тобто по кожному розділу проекту на будівництво, не є підтвердженням або обґрунтуванням виконання умови, визначеної пунктом 6.3 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації, оскільки умови надання та оформлення календарного плану чітко встановлені у тендерній документації, а тому у календарному плані повинна відображатись інформація, яка вимагалась для надання у порядку визначеному в пункті 6.3 таблиці 1 Додатку 3 документації.
При цьому замовник, в ході проведення аналізу тендерних пропозиції, не може спростовувати умови тендерної документації, згідно до яких учасники повинні готувати та надавати свої тендерні пропозиції.
У зв’язку з вище викладеним за даним питанням, у замовника не має підстав вважати вашу пропозицію такою, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З огляду на вище викладене та розуміючи, що вами не було в достатній мірі вивчено умови тендерної документації, замовником не може бути прийнято рішення щодо прийняття пропозиції, яка не відповідає умовам закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено