ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво стадіону за адресою: Одеська область, Кілійський район, м. Вилкове, вул. Т. Повстання, 40»
Категорія Замовника Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Завершена
22 742 861.20UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 227 428.61 UAH
Вирішення:Відповідно до пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція разом з реєстром подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та в тендерній документації, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у цій тендерній документації. Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. Кожна сформована частина з переліком документів (реєстром) подається окремим файлом. Кваліфікаційна частина складається зокрема з: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. Затверджена тендерна документація складена у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та містить невід’ємні частини до неї. Додаток 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації наведено вимоги до учасників щодо підтвердження пропозиції кваліфікаційним вимогам. Пунктом 1.3.1 додатку №1 до документації визначено, що учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору в повному обсязі. *Аналогічним договором є договір(ори) на виконання робіт з будівництва стадіону або капітального ремонту стадіону укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів) (у разі якщо передбачено договором); довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму вартості виконання договору**; акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) на суму вартості виконання договору**; позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) про наявність чи відсутність зауважень від замовника зазначеного в довідці відповідно до таблиці 4 цього додатку (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, в тому числі тип об’єкта, також зазначення класу наслідків – не нижче СС2, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт; у разі введення в експлуатацію зазначається дата введення. Відповідно до п.4 ч.1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, ч.4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII зі змінами містить подібну вимогу, але вже в контексті тендерної документації, а саме, що остання не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана заборона означає, що не можуть бути встановленими вимоги, що прямо не пов'язані з предметом закупівлі, але мають наслідком обмеження кола учасників, тобто зумовлене такими умовами обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Вони, як правило, мають вияв у надмірності або занадто деталізованих вимогах до учасника торгів або до предмета закупівлі. Натомість, ч.2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Умова щодо наявності досвіду у виконанні аналогічного договору на виконання робіт з будівництва стадіону або капітального ремонту стадіону підтверджує наявність в Учасника досвіду роботи саме на даному типу об’єкту. В розумінні вимог документації аналогічним договором не може бути договір наприклад з предметом договору будівництво/капітальний ремонт дороги або даху тощо. Відповідно до Державного класифікатору будівель і споруд (ДК 018-2000) призначено для використання органами центральної та місцевої виконавчої та законодавчої влади, фінансовими службами, органами статистики та всіма суб'єктами господарювання (юридичними та фізичними особами) в Україні. Використання ДК БС забезпечує умови для вирішення таких завдань: - виконання комплексу облікових функцій щодо будівельної діяльності в рамках робіт з державної статистики, включаючи статистику цін на будівельну продукцію; - проведення робіт з перепису, оцінки та переоцінки вартості і стану будівель та споруд; - проведення зіставлення національних статистичних даних щодо продукції будівництва з даними Статистичної комісії Європейського Союзу (Євростату) та ООН; - проведення соціологічних досліджень з питань будівництва, забезпечення житлом і різними послугами населення України; - розроблення аналітичних показників та прогнозування інвестицій в економіку України. Відповідно до розділу 2 Державного класифікатору будівель і споруд (ДК 018-2000) за кодом 2411 наявна назва об’єкту «Стадіони, спортивні поля та майданчики». Умовами затвердженої тендерної документації не встановлено вимоги, що наявності досвіду у виконання аналогічного договору виключно з бюджетною організацією. Тому враховуючи специфіку об’єкту та робіт, що закуповуються та право Замовника встановити в тендерній документації вимоги, які замовник вважає важливими, та які здатні якісно, вчасно та в повному обсязі забезпечити виконання переможцем торгів вимог Договору, вимога щодо надання довідки у формі табл.4, що містить інформацію про виконання аналогічного договору на виконання робіт з будівництва стадіону або капітального ремонту стадіону не є дискримінаційною. Таким чином, нами не порушено ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", щодо встановлення кваліфікаційних вимог. Більше того, дотримано і вимоги ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо складу тендерної документації, а саме: п.2 та п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Отже, не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведені вище умови документації. Проте в свою чергу, зазначаємо, що найближчим часом до додатку №1 до документації будуть внесено зміни.
Щодо встановленої вимоги про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформуємо: Вимогами додатку №1 до тендерної документації встановлена вимога «Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо. Загальний стаж роботи має становити не менше 2-х років». Звертаємо Вашу увагу на те, що з огляду на встановлену дану вимогу - визначено/передбачено виключно загальний стаж роботи має становити не менше 2-х років. Вимоги щодо роботи на підприємстві не встановлено.
Беручи до уваги вищевикладене наявні підстави для задоволення вимоги частково.