• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення Дошкільного підрозділу Комунального закладу «Зідьківська загальноосвітня школа I-III cтупенів Зміївської районної ради Харківської області

Поточний ремонт приміщення Дошкільного підрозділу Комунального закладу «Зідьківська загальноосвітня школа I-III cтупенів Зміївської районної ради Харківської області

Завершена

767 142.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 835.71 UAH
Період оскарження: 12.06.2020 14:33 - 23.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування протоколу 164

Номер: 122c6d9f6a27427e8725fe3147aa932a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-001706-b.c3
Назва: Вимога про скасування протоколу 164
Вимога:
Фізична особа-підприємець Шелест Юлія Вікторівна 63432, Харківська область, Зміївський район, сел. Зідьки, вул. Шкільна, 45 ІПН 3050111464 рахунок UA553510050000026002879011368 в АТ «Укрсиббанк» МФО 351005 тел. +380991007779, e-mail: shelestev2017@gmail.com ________________________________________ Вих. № 71 від 10 липня 2020 року Тендерному комітету Відділу освіти Зміївської районної Державної адміністрації Харківської області 63404, Харківська область, Зміївський район, м. Зміїв, Вул. Адміністративна, 12 e-mail: ZMIEVO@UKR.NET ВИМОГА про скасування протоколу № 164 від 08.07.2020 року 08липня 2020 року в електронній системі Прозорро було опубліковано Протокол № 164 від 08 липня 2020 року тендерного комітету відділу освіти Зміївської РДА про закупівлю послуги «Поточний ремонт приміщення Дошкільного підрозділу Комунального закладу «Зідьківська загальноосвітня школа I-III cтупенів Зміївської районної ради Харківської області». Протоколом було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Шелест Ю.В. на підставі абзацу 2,4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». В описовій частині протоколу вказано чотири пункти відсутності документів, на підставі яких було прийнято рішення про відхилення. В той же час, у всих чотирьох пунктах описової частини вказано причину невідповідності «всупереч вимогам тендерної документації». Після аналізу описової частини Протоколу, стосовно чотирьох причин, які стали підставами для відхилення пропозиції, ФОП Шелест Ю.В. повідомляє, що тендерним комітетом були внесені вимоги в тендерну документацію, які суперечать вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині того, що публічну інформацію, яка міститься в реєстрах публічних даних Замовник не має права вимагати від учасників відкритих торгів, всупереч вимогам тендерна документація не повинна містити вимог що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Всупереч вимогам частини 3 статті 22 Закону Замовник вніс інші критерії для учасників, які не передбачені законодавством та встановив самостійно критерії оцінки незаконно введених вимог. Всупереч вимогам статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» , яка передбачає, що «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником», Тендерним комітетом таки було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Шелест Ю.В. без законодавчого на те обґрунтування їх обов’язковості відповідно до вимог законодавства. Крім того, та інформація на відсутність якої посилається Тендерний комітет знаходиться у складі або тендерної пропозиції, або у відкритих реєстрах. На підставі вищевказаного, ВИМАГАЮ: 1. Обгрунтувати кожен пункт підстави відхилення тендерної пропозиції ФОП Шелест Ю.В. відповідно вимог законодавства. 2. У разі не обґрунтування – скасувати Протокол № 164 від 08 липня 2020 року. ФОП Шелест Ю.В. ______________
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, детально розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно ч. 9 ст. 18 Закону після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником. Крім того абзацом 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо увагу, що одним із принців здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є запобігання зловживанням. Протоколом № 164 від 08.07.2020 р. чітко визначено пункти та частини тендерної документації, які порушив або не виконав учасник ФОП Шелест Юлія Вікторівна та у зв’язку з чим тендерну пропозицію ФОП Шелест Юлія Вікторівна відхилено з підстав передбачених абзацами 2, 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Замовник об’єктивно та неупереджено дослідив тендерну пропозицію ФОП Шелест Юлія Вікторівна та виявив не подання та подання не в повному обсязі документів зазначених в протоколі № 164 від 08.07.2020 р., інформація про які не є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та жодним чином не відноситься до документів, що не передбачені законодавством для учасників фізичних осіб – підприємців. Крім того, як зазначено в протоколі, однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції є абзац 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином Замовник дотримався усіх передбачених Законом вимог та принців здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування протоколу № 163

Номер: e21317514368403aafd2d133be0effbd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-001706-b.a2
Назва: Вимога про скасування протоколу № 163
Вимога:
У к р а ї н а Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄДНІСТЬ» 63404, Харківська область, Зміївський район, місто Зміїв, вулиця Донецька,б. 2 Тел.066-123-16-50 р/р UA813518230000026007300677489 в ПАТ «ОщадБанк» МФО 351823, код ЄДРПОУ 32300887, e-mail: bud-ednist@ukr.net __________________________________________________________________ Вих. № 154 від «10» липня 2020 р. Тендерному комітету Відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області 63404, Харківська обл., Зміївський район, місто Зміїв, ВУЛИЦЯ АДМІНІСТРАТИВНА, будинок 12 e-mail: zmosvita@ukr.net ВИМОГА про скасування протоколу № 163 від 06 липня 2020 року 06 липня 2020 року на сайті prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-12-001706-b було викладено протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області (далі – Тендерний комітет) № 163 від 06 липня 2020 року. Згідно протоколу Тендерного комітету було вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Єдність» на підставі абзацу 2-4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Після детального вивчення протоколу Тендерного комітету № 163 від 06 липня 2020 року ТОВ «Єдність» вважає, що Тендерний комітет ухвалив своє рішення з грубим порушенням законодавства про публічні закупівлі без достатніх на те законодавчих підстав, а саме: П. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;» Виходячи з аналізу п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Протоколу № 163 від 06 липня 2020 року Тендерного комітету, пропозицію ТОВ «Єдність» було відхилено з підстав: - не відповідності встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Так, абзац 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» І. З огляду на підстави відхилення цінової пропозиції ТОВ «Єдність», а саме – п. п. 2 – 6 описової частини Протоколу, в яких вказано, що ТОВ «Єдність» не надало документів на виконання вимог тендерної документації Замовника. Але в той же час, Тендерним комітетом не вказано, в своїй тендерній документації або в інших документах, додатках до тендерної документації або самому Протоколі № 163, якими нормами законодавства України передбачено обов’язковість надання документів, відсутність яких в тендерній пропозиції ТОВ “Єдність» стало причиною відхилення пропозиції. Аналіз п. 2 – 6 описової частини Протоколу: 1.Тендерний комітет не вказує - яким законодавчим актом передбачено обов’язковість надання Наказу про призначення керівника Товариства, якщо до тендерної пропозиції прикладено належним чином засвідчену копію Протоколу засновників ТОВ «Єдність» про обрання Директора Товариства та Статут ТОВ «Єдність», яким встановлено процедуру обрання директора Товариства та його права та обов’язки. 2. Тендерний комітет не вказує – яким законодавчим актом передбачено отримання окремої довідки про повне найменування учасника, його коду, форми власності, фактичного місцезнаходження, поштової адреси, контактного телефону, електронної адреси, банківських реквізитів, відомостей про контактну особу, якщо всі ці дані були надані ТОВ «Єдність» в інших документах від державного реєстратора, обласного управління статистики, на кожному бланку ТОВ «Єдність» та знаходяться у відкритому доступі і не можуть бути додатково витребувані Замовником. 3. Тендерний комітет не вказує – яким законодавчим актом передбачено отримання витягу з установчих документів Учасника, для підтвердження повноважень керівника юридичної особи, якщо підприємство надало не витяг а Статут Товариства – установчий документ в повному обсязі. ТОВ «Єдність» надало до тендерної пропозиції Статут ТОВ «Єдність». 4. Тендерний комітет не вказує – яким законодавчим актом передбачено надання реквізитів документу, що підтверджує повноваження директора підприємства, який представляє підприємство без доручення. Наданим Статутом ТОВ «Єдність» в складі тендерної пропозиції всі повноваження директора ТОВ «Єдність» описані. 5. Тендерний комітет не вказує – яким законодавчим актом передбачено надання листа згоди про відсутність майнових та немайнових ризиків Замовника, пов’язаних з ознайомлювальною поїздкою учасника. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» надало відповідний Гарантійний лист № 89 від 26 червня 2020 року. Абз. 2 частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» ІІ. З огляду на підстави відхилення цінової пропозиції ТОВ «Єдність», а саме п. 1 описової частини Протоколу, в якому вказано, що ТОВ «Єдність» - не надало Правил добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Національною комісією, що здійснює регулювання у сфері ринків фінансових послуг та - не накладено на електронний документ «Платіжне доручення № 81» від 25.06.2020 року КЕП Учасника – ТОВ «Єдність». 1. Тендерний комітет не вказує – яким законодавчим актом передбачено надання Учасником торгів в складі тендерної пропозиції, документу, який мається в публічному просторі – Правил добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Національною комісією, що здійснює регулювання у сфері ринків фінансових послуг . 2. Тендерний комітет не вказує – яким законодавчим актом передбачено надання електронного документу платіжного доручення підприємства для додаткового підтвердження оплати послуг страховика, скріпленого КЕП підприємства, якщо ТОВ «Єдність» надало у складі тендерної пропозиції відповідним чином засвідчену копію платіжного доручення про оплату послуг страховика у вигляді сканованого документу. Таким чином, при ухваленні рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» з підстави, передбаченої абз. 4 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет не вказав підстав, передбачених законодавством, які були порушені ТОВ «Єдність». ІІІ. З огляду на підстави відхилення цінової пропозиції ТОВ «Єдність», а саме зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «15. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» Таким чином, Тендерним комітетом було встановлено невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі відносно ТОВ «Єдність», але не вказано, з яких саме підстав, передбачених законодавством або фактично встановленої недостовірної інформації ТОВ «Єдність» було відхилено пропозицію. На підставі вищевказаного, ВИМАГАЄМО: 1. Надати роз’яснення – які підстави, передбачені законодавчими актами України стали причинами відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Єдність». 2. Скасувати Протокол Тендерного комітету № 163 від 06 липня 2020 року, який прийнятий з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Директор ТОВ «Єдність» О.О. Чистяков
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вимогу Замовник надає роз’яснення, щодо підстав, передбачених законодавчими актами України, які стали причинами відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Єдність». Пропозицію учасника ТОВ Єдність відхилено з підстав передбачених абзацами 2, 4 пункту 1 частини 1статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», знак «-» між цифрами 2 та 4 в протоколі є технічною помилкою. Зі змісту протоколу вбачається наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції передбачених виключно абзацами 2, 4 пункту 1 частини 1статті 31 Закону України. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Синтаксична конструкція цього абзацу частини статті передбачає право Замовника включати до тендерної документації інформацію та/або вимоги не тільки передбачені законодавством, але і ті, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Саме такої правової позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Протоколом № 163 від 06.07.2020 р. чітко визначено пункти та частини тендерної документації, які порушив або не виконав учасник ТОВ Єдність. Так пункти 2-6 описової частини протоколу висвітлюють порушення ТОВ Єдність, які є підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1статті 31 Закону. Пункт 1 описової частини протоколу висвітлює порушення ТОВ Єдність, які є підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу 4 пункту 1 частини 1статті 31 Закону, а саме забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином Замовник об’єктивно та неупереджено дослідивши тендерну пропозицію ТОВ Єдність виявив наявність передбачених абзацами 2, 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про скасування протоколу № 163

Номер: f8c79c5449f7461db7cf039a119d44de
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-001706-b.b1
Назва: Вимога про скасування протоколу № 163
Вимога:
У к р а ї н а Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄДНІСТЬ» 63404, Харківська область, Зміївський район, місто Зміїв, вулиця Донецька,б. 2 Тел.066-123-16-50 р/р UA813518230000026007300677489 в ПАТ «ОщадБанк» МФО 351823, код ЄДРПОУ 32300887, e-mail: bud-ednist@ukr.net __________________________________________________________________ Вих. № 154 від «10» липня 2020 р. Тендерному комітету Відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області 63404, Харківська обл., Зміївський район, місто Зміїв, ВУЛИЦЯ АДМІНІСТРАТИВНА, будинок 12 e-mail: zmosvita@ukr.net ВИМОГА про скасування протоколу № 163 від 06 липня 2020 року 06 липня 2020 року на сайті prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-12-001706-b було викладено протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області (далі – Тендерний комітет) № 163 від 06 липня 2020 року. Згідно протоколу Тендерного комітету було вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Єдність» на підставі абзацу 2-4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Після детального вивчення протоколу Тендерного комітету № 163 від 06 липня 2020 року ТОВ «Єдність» вважає, що Тендерний комітет ухвалив своє рішення з грубим порушенням законодавства про публічні закупівлі без достатніх на те законодавчих підстав, а саме: П. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;» Виходячи з аналізу п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Протоколу № 163 від 06 липня 2020 року Тендерного комітету, пропозицію ТОВ «Єдність» було відхилено з підстав: - не відповідності встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Так, абзац 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» І. З огляду на підстави відхилення цінової пропозиції ТОВ «Єдність», а саме – п. п. 2 – 6 описової частини Протоколу, в яких вказано, що ТОВ «Єдність» не надало документів на виконання вимог тендерної документації Замовника. Але в той же час, Тендерним комітетом не вказано, в своїй тендерній документації або в інших документах, додатках до тендерної документації або самому Протоколі № 163, якими нормами законодавства України передбачено обов’язковість надання документів, відсутність яких в тендерній пропозиції ТОВ “Єдність» стало причиною відхилення пропозиції. Аналіз п. 2 – 6 описової частини Протоколу: 1.Тендерний комітет не вказує - яким законодавчим актом передбачено обов’язковість надання Наказу про призначення керівника Товариства, якщо до тендерної пропозиції прикладено належним чином засвідчену копію Протоколу засновників ТОВ «Єдність» про обрання Директора Товариства та Статут ТОВ «Єдність», яким встановлено процедуру обрання директора Товариства та його права та обов’язки. 2. Тендерний комітет не вказує – яким законодавчим актом передбачено отримання окремої довідки про повне найменування учасника, його коду, форми власності, фактичного місцезнаходження, поштової адреси, контактного телефону, електронної адреси, банківських реквізитів, відомостей про контактну особу, якщо всі ці дані були надані ТОВ «Єдність» в інших документах від державного реєстратора, обласного управління статистики, на кожному бланку ТОВ «Єдність» та знаходяться у відкритому доступі і не можуть бути додатково витребувані Замовником. 3. Тендерний комітет не вказує – яким законодавчим актом передбачено отримання витягу з установчих документів Учасника, для підтвердження повноважень керівника юридичної особи, якщо підприємство надало не витяг а Статут Товариства – установчий документ в повному обсязі. ТОВ «Єдність» надало до тендерної пропозиції Статут ТОВ «Єдність». 4. Тендерний комітет не вказує – яким законодавчим актом передбачено надання реквізитів документу, що підтверджує повноваження директора підприємства, який представляє підприємство без доручення. Наданим Статутом ТОВ «Єдність» в складі тендерної пропозиції всі повноваження директора ТОВ «Єдність» описані. 5. Тендерний комітет не вказує – яким законодавчим актом передбачено надання листа згоди про відсутність майнових та немайнових ризиків Замовника, пов’язаних з ознайомлювальною поїздкою учасника. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» надало відповідний Гарантійний лист № 89 від 26 червня 2020 року. Абз. 2 частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» ІІ. З огляду на підстави відхилення цінової пропозиції ТОВ «Єдність», а саме п. 1 описової частини Протоколу, в якому вказано, що ТОВ «Єдність» - не надало Правил добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Національною комісією, що здійснює регулювання у сфері ринків фінансових послуг та - не накладено на електронний документ «Платіжне доручення № 81» від 25.06.2020 року КЕП Учасника – ТОВ «Єдність». 1. Тендерний комітет не вказує – яким законодавчим актом передбачено надання Учасником торгів в складі тендерної пропозиції, документу, який мається в публічному просторі – Правил добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Національною комісією, що здійснює регулювання у сфері ринків фінансових послуг . 2. Тендерний комітет не вказує – яким законодавчим актом передбачено надання електронного документу платіжного доручення підприємства для додаткового підтвердження оплати послуг страховика, скріпленого КЕП підприємства, якщо ТОВ «Єдність» надало у складі тендерної пропозиції відповідним чином засвідчену копію платіжного доручення про оплату послуг страховика у вигляді сканованого документу. Таким чином, при ухваленні рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» з підстави, передбаченої абз. 4 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет не вказав підстав, передбачених законодавством, які були порушені ТОВ «Єдність». ІІІ. З огляду на підстави відхилення цінової пропозиції ТОВ «Єдність», а саме зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «15. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» Таким чином, Тендерним комітетом було встановлено невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі відносно ТОВ «Єдність», але не вказано, з яких саме підстав, передбачених законодавством або фактично встановленої недостовірної інформації ТОВ «Єдність» було відхилено пропозицію. На підставі вищевказаного, ВИМАГАЄМО: 1. Надати роз’яснення – які підстави, передбачені законодавчими актами України стали причинами відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Єдність». 2. Скасувати Протокол Тендерного комітету № 163 від 06 липня 2020 року, який прийнятий з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Директор ТОВ «Єдність» О.О. Чистяков
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Подано новий файл
Дата скасування: 10.07.2020 23:59