-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 45220000-5: Інженерні та будівельні роботи (Роботи по: «Реконструкції світлофорного об'єкту на перехресті вул. Харківська- вул.Залізнична м.Зміїв, Зміївського району Харківської області» )
Торги відмінено
3 174 327.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 871.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 871.64 UAH
Період оскарження:
11.06.2020 16:13 - 23.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування протоколу № 34
Номер:
c2eb220cf377451ba008766d0ab673b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-005175-c.c1
Назва:
Вимога про скасування протоколу № 34
Вимога:
У к р а ї н а
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЄДНІСТЬ»
63404, Харківська область, Зміївський район, місто Зміїв, вулиця Донецька,б. 2
Тел.066-123-16-50
р/р UA813518230000026007300677489 в ПАТ «ОщадБанк»
МФО 351823, код ЄДРПОУ 32300887, e-mail: bud-ednist@ukr.net
__________________________________________________________________
Вих. № 151 від «03» липня 2020 р.
Тендерному комітету
Зміївської міської ради
63404, Харківська область,
м. Зміїв, вул. Адміністративна, 16
Товариство з обмеженою відповідальністю «Єдність» 27 червня 2020 року через систему Prozorro направило Тендерну пропозицію з відповідними додатками на закупівлю робіт по «Реконструкції світлофорного об'єкту на перехресті вул. Харківська- вул. Залізнична м. Зміїв, Зміївського району Харківської області» ДК 021:2015 - 45220000-5: Інженерні та будівельні роботи.
30 червня 2020 року відбувся аукціон, за результатом якого ТОВ «Єдність» визнано переможцем з пропозицією 2990000 (два мільйони дев’ятсот дев’яносто тисяч) грн. 00 коп.
02 липня 2020 року в 16.15 годин було опубліковано Протокол № 34 засідання Тендерного комітету Зміївської міської ради від 02 липня 2020 року. Згідно протоколу було «відхилено Тендерну пропозицію ТОВ «Єдність» (код ЄДРПОУ 32300887) на підставі п.1, п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з невідповідністю учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, наявністю підстав, встановлених частиною першою статті 17 Закону та невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації.»
ТОВ «Єдність» вважає, що рішення про відхилення Тендерної пропозиції (Протокол № 34 від 02 липня 2020 року) Тендерного комітету прийнято незаконно, з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерної документації на закупівлю робіт по «Реконструкції світлофорного об'єкту на перехресті вул. Харківська- вул. Залізнична м. Зміїв, Зміївського району Харківської області» ДК 021:2015 - 45220000-5: Інженерні та будівельні роботи, затверджених Рішенням № 29 від 11 червня 2020 року, а саме:
1. Відповідно статті 19 Конституції України «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
П. 1 та п. 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено наступне:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;».
Таким чином, шляхом вивчення підстав, передбачених п.1 та п.2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та підстав, які вказані в протоколі № 34 можуть бути лише ті, які передбачені абз. 1 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону».
В частині «невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації» – п.1 та п. 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» такої підстави не передбачено.
Таким чином, Рішення Тендерного комітету Зміївської міської ради від 02 липня 2020 року (Протокол № 34) в частині підстави відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» по п. 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» є незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
2. З аналізу вказаних в Протоколі № 34 з 16 пунктів невідповідностей Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» повідомляємо наступне:
Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.»
- По першому пункту - відносно листа гарантії № 121 від 26.06.2020 року та його не гарантування всіх законів, перелічених тендерною документацією.
Відповідно п. 2.1. Розділу 5 Тендерної документації «2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.»
Саме відсутність в листі гарантії № 121 всіх законів, є відсутністю визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації.
Тендерним комітетом не враховано відсутність в листі гарантії № 121 формальності помилки в документі при розгляді пропозиції. Тендерним комітетом не вказано статті Закону України «Про публічні закупівлі», яке вказує на суть даного порушення, як такого, що призводить до відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність».
Таким чином, Тендерним комітетом незаконно віднесено формальну помилку в документі ТОВ «Єдність» до порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По другому пункту – гарантійний лист № 124 від 30 червня 2020 року, дата якого вказана як технічна помилка.
Відповідно п. 2.1. Розділу 5 Тендерної документації «2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.»
Саме дата видання 30 червня 2020 року в гарантійному листі № 124, є технічною помилкою та опискою.
Тендерним комітетом не враховано відсутність в гарантійному листі № 124 формальності помилки в документі при розгляді пропозиції. Тендерним комітетом не вказано статті Закону України «Про публічні закупівлі», яке вказує на суть даного порушення, як такого, що призводить до відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність».
Таким чином, Тендерним комітетом незаконно віднесено формальну помилку в документі ТОВ «Єдність» № 124 до порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По третьому пункту – відсутність копії наказу про призначення або вступу на посаду директора.
Відповідно статті 21 Статуту ТОВ «Єдність», який було надано в складі Тендерної пропозиції, «Генеральний директор (директор) обирається вищим органом Товариства». Статтею 16 Статуту ТОВ «Єдність» передбачено, що вищим органом Товариства є збори учасників. Відповідно протоколу зборів засновників ТОВ «Єдність» від 26 березня 2009 року, який було подано у складі Тендерної пропозиції, директором Товариства обрано Чистякова Олександра Олексійовича. Ні Статутом ТОВ «Єдність» ні іншими нормами законодавства України не передбачено необхідності видання обраним директором товариства з обмеженою відповідальністю наказу про своє призначення або вступу на посаду.
При внесені вимоги про надання копії такого наказу від Учасника , Тендерний комітет порушив вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.». Таким чином, Учасник при невиконанні незаконних вимог Замовника не вчиняє будь-якого порушення Тендерної документації.
Тому, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По четвертому пункту – укладення договору субпідряду до оголошення торгів.
Така вимога Замовника не є порушенням Тендерної документації або не є випадками, передбаченими статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По п’ятому пункту – не вказано терміну експлуатації основних механізмів та устаткування.
Замовником включено вимогу про термін експлуатації основних механізмів та устаткування до Тендерної документації в порушення частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» безпідставно.
Таким чином, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По шостому пункту – відсутні технічні паспорти на орендовані механізми.
Замовником включено вимогу про надання технічних паспортів на орендовані механізми до Тендерної документації в порушення частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» безпідставно.
Таким чином, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По сьомому пункту – частина перша про невизнання аналогічного договору № 70 від 17.04.2019 року.
Відповідно п. 2.1. Додатку 4 Тендерної документації «Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт того ж призначення, або близького за сукупністю ознак із роботами, що закуповується за цією тендерною документацією.»
Із загальної вартості робіт 3016560 (три мільйони шістнадцять тисяч п’ятсот шістдесят) гривень 00 коп., за розрахунком Договірної ціни (Локальний кошторис 02-01-001) вартість робіт з демонтажу старого обладнання світлофору та монтажу нового світлофору разом з вартістю обладнання складає 609817 (шістсот дев’ять тисяч вісімсот сімнадцять) гривень 00 коп. Інші роботи, які необхідно виконати є роботами з благоустрою прилеглої території. Договір № 70 від 17.04.2019 року є договором на виконання робіт з благоустрою території. Таким чином, ТОВ «Єдність» надало Договір № 70 від 17.04.2019 року на капітальний ремонт елементів благоустрою парку як досвід виконання аналогічного договору. Тендерним комітетом було незаконно не враховано Договір № 70 від 17.04.2019 року, як досвід повного виконання аналогічного договору.
Таким чином, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По сьомому пункту – частина друга про ненадання всіх додатків до Договору № 70 від 17.04.2019 року.
Відповідно п.3.3. Розділу V Тендерної документації «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що:
«1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.»
Таким чином, Тендерним комітетом в порушення п.3.3. Розділу V Тендерної документації не було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей в інформації або документах ТОВ «Єдність» для підтвердження повного виконання аналогічного договору. Тендерним комітетом незаконно було не надано можливостей виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендернорї документації ТОВ «Єдність».
Таким чином, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По восьмому пункту – про не зазначення ТОВ «Єдність» в довідці № 137 від 26.06.2020 року номеру та дати договору за яким працюють або будуть працювати працівники.
Відповідно п. 2.1. Розділу 5 Тендерної документації «2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.»
У складі Тендерної пропозиції були прикладені копії договорів цивільно-правового характеру з особами, що будуть працювати на об’єкті.
Саме відсутність в довідці № 137 номерів та дати договорів, є відсутністю визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації.
Тендерним комітетом не враховано відсутність в довідці № 137 формальності помилки в документі при розгляді пропозиції. Тендерним комітетом не вказано статті Закону України «Про публічні закупівлі», яке вказує на суть даного порушення, як такого, що призводить до відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність».
Таким чином, Тендерним комітетом незаконно віднесено формальну помилку в документі ТОВ «Єдність» до порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По дев’ятому пункту – не надано штатний розпис, діючий на дату розкриття пропозиції ТОВ «Єдність».
Відповідно п. 3.1. Додатку 4 Тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати Довідку «та копією штатного розкладу (розпису) (що підтвердить відповідність інформації вказаної в довідках, складених у вище зазначених формах), які повинні свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені та які мають знання та досвід для виконання робіт по даному предмету закупівлі у відповідності до технічного завдання (додаток 2 до цієї Тендерної документації ).»
Таким чином, Тендерним комітетом незаконно віднесено надуману вимогу про дію штатного розпису на дату розкриття тендерної пропозиції в витягу наказу ТОВ «Єдність» до порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По десятому пункту – не обгрунтовано в довідці № 127 чинних законодавчих підстав відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника.
ТОВ «Єдність» повідомляє, що в довідці № 127 від 26.06.2020 року вказано наступне: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Єдність» (код ЄДРПОУ 32300887) на виконання вимог Тендерної документації повідомляє, що в Єдинoму деpжaвнoму pеєстpi юpидичних oсiб, фiзичних oсiб-пiдпpиємцiв тa гpoмaдських формувань вiдсутня iнфopмaцiя, пpo кiнцевoгo бенефiцiapнoгo влaсникa (кoнтpoлеpa) ТОВ “Єдність» на підставі п. 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та п. 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Вказані всі законні підстави відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника.
Таким чином, Тендерним комітетом незаконно віднесено інформацію до порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По одинадцятому пункту – не надання інформації з посиланням на статтю закону про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, у випадку коли вони не є обов’язковими відповідно до закону в довідці № 128 від 26.06.2020 року ТОВ «Єдність».
ТОВ «Єдність» в довідці № 128 від 26.06.2020 року вказало наступне: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Єдність» (код ЄДРПОУ 32300887) на виконання вимог Тендерної документації повідомляє, що в ТОВ “Єдність» відсутні aнтикopупцiйна пpoгpaма чи упoвнoвaжений з pеaлiзaцiї aнтикopупцiйнoї пpoгpaми у зв’язку з тим, що вapтiсть зaкупiвлель тoвapу (тoвapiв), пoслуги (пoслуг) aбo poбiт не дopiвнює та не пеpевищує 20 мiльйoнiв гривень на рік.»
Саме ч. 1, п. 10 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, Замовник відхиляє Тендерну пропозицію Учасника у разі, якщо «юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);»
Тому, Тендерний комітет Зміївської міської ради не може висувати вимоги про посилання Учасника торгів на профільний Закон України «Про публічні закупівлі», та безпосередньо статтю 17 Закону.
Інформація, яка була надана в довідці в повній мірі відображає положення тендерного законодавства, тому вимагати додаткового законодавчого підтвердження вимогам, які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права.
Таким чином, Тендерним комітетом незаконно віднесено інформацію до порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По дванадцятому пункту – не надано повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємств та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, виданим уповноваженим органом не раніше ніж за 30 днів до оголошення даного тендеру.
ТОВ «Єдність» на виконання вимог Тендерної документації надало оригінал електронного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 27 червня 2020 року № 1006831901. Витяг було надано Міністерством юстиції України. В Витягу вказано, що перевірити автентичність електронного документу можна на сайті Міністерства юстиції України за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/.
Крім того, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Інформація про ТОВ «Єдність» є у відкритому реєстрі Міністерства юстиції України за посиланням в інтернеті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch . При вході в цей відкритий реєстр необхідно обрати розділ «Юридична особа» та клікнути на нього, після цього необхідно ввести у віконце «Запит» - код ЄДРПОУ ТОВ «Єдність» - 32300887, який вказано на всіх документах нашого підприємства та довідці про підприємство.
Таким чином, ТОВ «Єдність» надало в складі Тендерної пропозиції Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 27 червня 2020 року № 1006831901, хоча й Тендерний комітет відповідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не мав права вимагати вказаного документу.
Таким чином, Тендерним комітетом незаконно віднесено інформацію до порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По тринадцятому пункту – не надано гарантійний лист щодо того, що вся надана інформація та документація є достовірними.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, які відомості зазначаються в Тендерній документації Замовника при організації проведення тендеру. Причому частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Ніякими вимогами законодавства не передбачено, що Учасник проведення тендеру повинен надавати довідку про достовірність наданої інформації. В той же час на кожній з сторінок Тендерної пропозиції повинна бути печатка підприємства та підпис посадової особи підприємства, яка подає пропозицію та представляє його інтереси. Не потрібно, згідно законодавства України, підтверджувати додатковою довідкою або гарантійним листом достовірність наданої інформації самим же надавачем.
Таким чином, Тендерним комітетом незаконно віднесено інформацію до порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По чотирнадцятому пункту – відсутній графік виконання робіт.
Відповідно «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві », затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13 січня 2009 року № 2 (далі – «Рекомендації…») додатками до договору в капітальному будівництві є календарний графік виконання робіт, план фінансування будівництва, графіки передачі замовником підряднику проектної документації, матеріалів, устаткування, робочої сили (п. 1.3.).
П. 1.6. «Рекомендацій…» передбачено, що «Підготовку проектів додатків може здійснювати одна зі сторін за участі, у разі необхідності, іншої сторони. Проекти додатків готуються або в процесі укладення договору, або, якщо на цих етапах відсутня необхідна інформація, - після укладення договору.»
В той же час, статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено перелік вимог, які можуть бути внесені Замовником до Тендерної документації. Відповідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Вимога Замовника про надання Учасником графіку виконання робіт є незаконною. ТОВ «Єдність» при неподанні графіку виконання робіт не порушило Закон України «Про публічні закупівлі», тому, що Тендерна документація повинна бути складена Замовником, відповідно Закону.
Таким чином, Тендерним комітетом незаконно віднесено інформацію до порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По п’ятнадцятому пункту – не надано пояснювальну записку до Договірної ціни.
Тендерний комітет в свої Тендерній документації на сторінці 14 вказав наступне: «договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013».
В той же час, пояснювальна записка відповідно «Правил визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013», затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293 складання Пояснювальної записки передбачено до Зведеного кошторисного розрахунку Інвесторської кошторисної документації. Таким чином, Тендерним комітетом, в порушення частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» було незаконно внесено вимогу про надання Пояснювальної записки до Договірної ціни при розрахунку для Учасників тендеру.
Таким чином, Тендерним комітетом незаконно віднесено інформацію до порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
- По шістнадцятому пункту – не надано Технічне завдання згідно Додатку 2 до Тендерної документації.
Додаток 2 Технічне завдання є підставою для складання Дефектного акту та Договірної ціни з додатками, тому окремо підписувати та подавати Замовнику його Технічне завдання, яке опубліковано у відкритому доступі не потрібно. Дана вимога Тендерного комітету встановлена незаконно в Тендерній документації, що суперечить статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Тендерним комітетом незаконно віднесено інформацію до порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, Тендерному комітету необхідно врахувати незаконність даної підстави при винесенні Рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність» та виключити її як підставу для порушення.
На підставі вищевказаного, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути на засіданні Тендерного комітету всі вимоги ТОВ «Єдність» про незаконність відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Єдність».
2. Скасувати Протокол № 34 засідання Тендерного комітету Зміївськуої мівської ради від 02 липня 2020 року.
Директор
ТОВ «Єдність» О. О. Чистяков
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.07.2020 23:46
Вирішення:
Визнати такими, що не підлягають розгляду відповідно до ч.3 ст.31 Закону України “Про публічні закупівлі” вимоги учасника про незаконності відхилення тендерної пропозиції та скасування протоколу №34 засідання Тендерного комітету Зміївської міської ради від 02 липня 2020 року, оскільки у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Проте учасник у своїх вимогах не просить надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а просить скасувати рішення тендерного комітету про відхилення ТОВ Єдність ( код ЄДРПОУ 32300887). Відповідно до ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” рішення, дії або бездіяльність замовника оскаржуються шляхом подання скарги до Антимонопольного комітету України як органу, оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено