-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт житлового фонду. Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житловому будинку №103 по вул. Чайковського (під`їзди 1,2) в м. Бахмут Донецької області
Завершена
519 705.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 598.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 598.53 UAH
Період оскарження:
02.06.2020 14:00 - 05.06.2020 14:01
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:
2c489358d46e4a8085f96dbb158a5f54
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-02-005529-b.c2
Назва:
Оскарження
Вимога:
1. У технічному завданні за предметом закупівлі « Капітальний ремонт житлового фонду. Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житлового будинку № 103 по вул. Чайковського (під"їзди 1,2) в м.Бахмут Донецької області» не вказане використання коефіцієнту для обліку впливу умов виробництва робіт. Але переможець аукціону ТОВ «Донбасстройінжиніринг» застосував вищевказаний коефіцієнт зі значенням 1,2, що не відповідає технічному завданню та приводить до збільшення вартості робіт на суму приблизно 14 000 грн. з ПДВ.
2. У локальному кошторисі та відомості ресурсів переможця аукціону ТОВ «Донбасстройінжиніринг» вказане обладнання «Лебідка», яка не має маркировок та властивостей які можуть вказати на модернізацію, тому вона у вказаній документаціі типова, як і всі інши вузли та деталі ліфта. Тому згідно пункту «4.5. Вартість капітального ремонту, пов'язаного з заміною ліфта, його модернізацією, розраховується на підставі проектної та кошторисної документації, розробленої та затвердженої у відповідності з вимогами нормативної документації. В інших випадках складається дефектний акт, згідно з яким розраховується кошторис ремонтних робіт або калькуляція. Після проведення капітального ремонту виконуються пусконалагоджувальні роботи.» Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні. Затвердженного наказом N 73 від 10.04.2000 р. та та п.1.2 ДБН Б Д.2.6-10:2012 "Вказівки по застосуванню ресурсних елементних кошторисних норм на пусконалагоджувальні роботи", затвердженому наказом від 28.12.2012 № 667 тому застосування розцінок на пусконалагоджувальні роботи ПІ-80-1 та П1-80-2 в даному випадку необґрунтовано та приводить до збільшення вартості робіт на суму приблизно 102 000 грн. з ПДВ.
3. Розцінкою ж ЖТ 1-27-1(3) "Підготовка ліфтів до здачі в експлуатацію. Ліфти пасажирські на 9 зупинок з автоматичними розсувними дверима" передбачений такий склад робіт: чищення всіх деталей, механізмів і металоконструкцій; змащення тертьових деталей всіх механізмів, огляд і перевірка зазорів у всіх електроапаратів; регулювання зазорів та необхідних розмірів між взаємодіючими деталями ліфта; перевірка роботи всіх вузлів і деталей ліфта; проведення технічного огляду.
А до складу пусконалагоджувальних робіт входить – «1.7 У РЕКНпн враховані трудові ресурси, пов'язані з виконанням повного комплексу робіт, включаючи підготовчі роботи, перевірку, регулювання, пуск вхолосту і під навантаженням машин, агрегатів, установок, забезпечення спільної взаємозалежної роботи устаткування в передбаченому проектом технологічному процесі, вивід устаткування на стійкий проектний технологічний режим, що забезпечує випуск першої партії готової продукції в об'ємі, установленому на початковий період освоєння проектної потужності об'єкта. 1.8 Опис робіт, передбачених нормами, містить короткий перелік складу основних процесів виконання робіт, причому допоміжні і супутні операції, як правило, не згадані, але нормами враховані»
Тому подвоєне застосування обох видів робіт у кошторисній документації переможцем аукціону ТОВ «Донбасстройінжиніринг» за предметом закупівлі « Капітальний ремонт житлового фонду. Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житлового будинку № 103 по вул. Чайковського (під"їзди 1,2) в м.Бахмут Донецької області» є порушенням державних будівельних норм та приводить до завищення ціни на виконання робіт з капітального ремонту.
На підставі вищевикладеного та враховуючи значне, а саме приблизно 116 000 гривень збільшення вартості капітального ремонту, вимагаємо відмінити протокол визначення переможця за предметом закупівлі « Капітальний ремонт житлового фонду. Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житлового будинку № 103 по вул. Чайковського (під"їзди 1,2) в м.Бахмут Донецької області».
При відсутності відповіді, або надання фіктивної відповіді не по суті запитань, будемо вимушені звернутися до контролюючих органів в межах чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.06.2020 17:03
Вирішення:
Вимога відхилена, тому що пусконалагоджувальні роботи прописані в умовах тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2020 16:36
Підтвердження вирішення:
Вимога відхилена, тому що пусконалагоджувальні роботи прописані в умовах тендерної документації.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
b75fd013fa824baf97a33fa986404f56
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-02-005529-b.b1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.06.2020 року Вами було відхилено нашу пропозицію за предметом закупівлі « Капітальний ремонт житлового фонду. Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житлового будинку № 103 по вул. Чайковського (під"їзди 1,2) в м.Бахмут Донецької області» на підставі невідповідності тендерної пропозиції Учасника технічному завданню закупівлі, а саме відсутність пусконалагоджувальних робіт в пропозиції.
При цьому ви звертаєте увагу на пункт «4.5. Вартість капітального ремонту, пов'язаного з заміною ліфта, його модернізацією, розраховується на підставі проектної та кошторисної документації, розробленої та затвердженої у відповідності з вимогами нормативної документації. В інших випадках складається дефектний акт, згідно з яким розраховується кошторис ремонтних робіт або калькуляція. Після проведення капітального ремонту виконуються пусконалагоджувальні роботи.» Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, затвердженного наказом N 73 від 10.04.2000 р.
Але цей пункт може бути застосований тільки до капітального ремонту пов’язаного з заміною ліфта, про що також свідчить п.1.2 ДБН Д. 1.1-6-2000 "Вказівки по застосуванню ресурсних елементних кошторисних норм на пусконалагоджувальні роботи", затвердженому наказом Держбуду України від 04.10.2000 №220.
Розцінкою ж ЖТ 1-27-1(3) "Підготовка ліфтів до здачі в експлуатацію. Ліфти пасажирські на 9 зупинок з автоматичними розсувними дверима" передбачений такий склад робіт: чищення всіх деталей, механізмів і металоконструкцій; змащення тертьових деталей всіх механізмів, огляд і перевірка зазорів у всіх електроапаратів; регулювання зазорів та необхідних розмірів між взаємодіючими деталями ліфта; перевірка роботи всіх вузлів і деталей ліфта; проведення технічного огляду.
Тому застосування обох видів робіт у технічному завданні за предметом закупівлі « Капітальний ремонт житлового фонду. Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житлового будинку № 103 по вул. Чайковського (під"їзди 1,2) в м.Бахмут Донецької області» є порушенням державних будівельних норм та приводить до завищення ціни на виконання робіт з капітального ремонту.
На підставі вищевикладеного, та беручі до уваги рішення Сумського окружного адміністративного суду по справі № 2a-1870/1755/11 від 09.11.11 року (залишеного без змін Колегією суддів Харківського апеляційного адміністративного суду 26.02.2015 року) (посилання). – витяг з рішення «Крім того, включення в акти виконаних робіт за жовтень - грудень 2008 року, червень, листопад року з капітального ремонту та модернізації ліфтів м. Суми пусконалагоджувальних робіт не відповідає п.1.2 ДБН Д. 1.1-6-2000 "Вказівки по застосуванню ресурсних елементних кошторисних норм на пусконалагоджувальні роботи", затвердженому наказом Держбуду України від 04.10.2000 №220. Застосування розцінок ПІ-79-1 (2) та П1-80-1(2) в даному випадку необгрунтовано.».
Вимагаємо Вас відмінити протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.06.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «Спецсервіс АДС».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2020 15:20
Вирішення:
Вимога про скасування прийнятого рішення уповноваженою особою від 15.06.2020 року відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.06.2020 16:33
Дата виконання рішення Замовником:
17.06.2020 16:32
Підтвердження вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу від 15.06.2020 про відміну протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.06.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «Спецсервіс АДС» вважаємо за потрібне повідомити.
Технічне завдання було складено згідно з кошторисною документацією, яка пройшла державну експертизу і отримала позитивний експертний звіт.
Однією з вимог технічного завдання було саме виконання пусконалагоджувальних робіт після виконання капітального ремонту двох ліфтів, при якому проводиться модернізація окремих вузлів та механізмів.
Наголошуємо, що роботи, передбачені Ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонт пасажирських та вантажних ліфтів (далі по тексту РЕКНрЛ) з підготовки ліфтів до здачі в експлуатацію, враховують тільки ті роботи які виконуються при капітальних ремонтах із заміною обладнання на типове. При капітальних ремонтах з модернізацією окремих вузлів, систем та агрегатів з заміною на інші з покращеними технічними характеристиками, для забезпечення нормальної роботи всіх систем ліфта потрібно проводити налагоджувальні роботи, які РЕКНрЛ не враховані.
Посилання Вашою організацією на ДБН Д. 1.1-6-2000 «Вказівки по застосуванню ресурсних елементних кошторисних норм на Пусконалагоджувальні роботи», прийнятий 04.10.2000р., є безпідставним, тому що його було скасовано 01.01.2014р.
Отже, пусконалагоджувальні роботи після капітального ремонту ліфтів повинні проводитись згідно «Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні», затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10 квітня 2000 р. N 73., а також ДСТУ Б Д.2.6-1:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на пусконалагоджувальні роботи», прийнятий від 28.12.2012р., який набув чинності 01.01.2014р.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Ваша вимога про скасування прийнятого рішення уповноваженою особою від 15.06.2020 року відхилена.