-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)
Торги відмінено
866 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 332.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 332.00 UAH
Період оскарження:
08.05.2020 18:49 - 21.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
cc285218895d4845ae7ca43d8248f7bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-004474-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
08 травня 2020 року Комунальною установою "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради (надалі – Замовник) у електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua було опубліковано оголошення про закупівлю UA-2020-05-08-004474-b (код ДК 021:2015 - 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти). Замовник визначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій для участі в закупівлі – 25 травня 2020р. до 18:53 год.
Фізична особа – підприємець Бован Олександр Іванович (надалі – Скаржник) 25 травня 2020 року в 17:51 год. подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі UA-2020-05-08-004474-b. Всього для участі у закупівлі подано чотири тендерних пропозиції від учасників:
ФОП Зерній Валентина Дмитрівна
ФОП Зіборов Олександр Васильович
ФОП Бован Олександр Іванович
ФОП Москальський Петро Якович
26 травня 2020 року за процедурою закупівлі UA-2020-05-08-004474-b проведено аукціон та визнано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Фізичну особу – підприємця Зерній Валентину Дмитрівну. Тендерна пропозиція даного учасника була відхилена (Протокол рішення Уповноваженої особи від 02 червня 2020 року).
10 червня 2020 року Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про визначення переможця процедури закупівлі UA-2020-05-08-004474-b учасника - Фізичну особу – підприємця Зіборова Олександра Васильовича (Протокол рішення Уповноваженої особи від 10 червня 2020 року).
Скаржникам була переглянута тендерна пропозиція ФОП Зіборова О.В., що завантажена до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція ФОП Зіборова О.В. не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до пункту 2 частини І Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники процедури закупівлі повинні були надати у складі тендерних пропозицій копії особових медичних книжок працівників Учасника, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі (перевезення).
На підтвердження зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Зіборова О.В. надано скановані оригінали особових медичних книжок працівників (файл “10.мед.книжки”), особова медична книжка Зіборова О.В. завірена печаткою лікаря Андрєєв Ю.Ф. та печаткою для листів непрацездатності (учасник на лікарняному).
У відділенні профілактичних оглядів проводиться медичний огляд працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення відповідно до наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2002 року.
Допуск до роботи проставляється в особову медичну книжку (форма №1-ОМК), затверджену наказом МОЗ України від 21.02.2013 року №150.
Відповідно до п. 2 Правил проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів, затверджених наказом МОЗ України від 23.07.2002 №280 (надалі – Порядок) обов’язкові медичні огляди проводяться в лікувально-профілактичних закладах за місцем проживання або за місцем роботи.
Особа для працевлаштування на підприємство у сфері обслуговування населення та подальшої роботи на підприємстві має надати в адміністрацію підприємства свою особову медичну книжку, яка є документом, що засвідчує стан здоров'я працівника, для оформлення якої при працевлаштуванні законодавчо передбачається проведення обов'язкових попередніх та надалі періодичних профілактичних обстежень, за висновком яких лікарем лікувально-профілактичного закладу після проведення медичного обстеження надається допуск до роботи.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Зіборова О.В. у даній частині не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
2. Відповідно до пункту 3 частини І Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники процедури закупівлі повинні були надати у складі тендерних пропозицій Довідку (оригінал) складену у довільній формі (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) із зазначенням замовника, його контактної інформації (адреса, телефон) з яким укладався договір на поставку аналогічних продуктів харчування згідно даної закупівлі (тобто поставку овочів та фруктів) у 2018 або 2019 роках. Разом з довідкою Учасник повинен надати копію зазначеного аналогічного договору (завіреного печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) на поставку овочів та фруктів.
На підтвердження зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Зіборова О.В. надано Довідку про виконання аналогічних договорів з постачання товару, що є предметом закупівлі (файл “11. довідка про аналог. договори”) в якій зазначено Договір № 126 від 28.08.2019р. з Комунальним закладом «Запорізька спеціалізована школа-інтсрнат «Орієнтир» Запорізької обласної ради, період постачання товару з 28.08.2019р. по 31.12.2019р., договір був розірваний 02.12.2019 року (ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету комунального закладу «Запорізької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат «Орієнтир»» Запорізької обласної ради, (кабінет бухгалтерії) від 02 грудня 2019р. № 149) відповідно до проведеного моніторингу процедури закупівлі UА-2019-07-18-001761-b управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області через порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Зіборова О.В. у даній частині не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
3. Відповідно Додатку №2 до тендерної документації “Інші документи, що вимагаються замовником” учасники процедури закупівлі повинні були надати у складі тендерних пропозицій
загальні відомості про Учасника складених і заповнених відповідно до Додатку №3 документації, завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника. При заповнені таблиця згідно Додатку №3 до тендерної документації учасник повинен зазначити в пункті 11 основну спеціалізацію, напрямки діяльності “Увага! Повинна відповідати витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, та враховувати предмет закупівлі ”
На підтвердження зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Зіборова О.В. надано Загальні відомості про учасника (файл “13. Загальні відомості про учасника”) в пункті 11 не в повному обсязі зазначено основну спеціалізацію, напрямки діяльності учасника відповідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (файл “18. копія витягу з єдин. реєстру”), а саме:
Загальні відомості про Учасника торгів Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами,
46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами.
46.34 Оптова торгівля напоями,
46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом, і кондитерськими виробами.
46.37 Оптова торгівля кавою, чаєм, какао та прянощами,
46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками,
47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування напоями та тютюновими виробами,
47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах,
47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами. 46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами,
46.32 Оптова торгівля м'ясом і м'ясними продуктами,
46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами,
46.34 Оптова торгівля напоями,
46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами,
46.37 Оптова торгівля кавою, чаєм, какао та прянощами,
46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками,
46.41 Оптова торгівля текстильними товарами,
46.42 Оптова торгівля одягом і взуттям,
46.44 Оптова торгівля фарфором, скляним посудом і засобами для чищення,
4 6.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення,
47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами,
47.19 Інші види роздрібної торгівлі торгівлі в неспеціалізованих магазинах, 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами
Отже, тендерна пропозиція ФОП Зіборова О.В. у даній частині не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
4. Відповідно Додатку №5 до тендерної документації, Технічні вимоги, якість товару повинна відповідати вимогам державних стандартів або технічних умов, що діють на території України та підтверджуються сертифікатом відповідності (якості) – документом про якість із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки.
Учасник у складі тендерної пропозиції не підтвердив якість товару, а саме: кабачки, огірки, помідори, полуницю, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
5. Відповідно до частини 1, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Тендерної документації у випадках, коли в документації наявна вимога Замовника про надання копії документа - це означає, що має бути надана копія, посвідчена підписом уповноваженої особи учасника (фізичної особи, в тому числі фізичної особи – підприємця) та відбитком печатки учасника. У разі, якщо Замовником у складі цієї документації вимагається обов’язкова наявність відбитка печатки учасника, ця вимога не застосовується до учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством України.
Відповідно до пункту 2 частини І Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники процедури закупівлі повинні були надати у складі тендерних пропозицій копії особових медичних книжок працівників учасника, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі (перевезення).
На підтвердження зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ФОП ЗІБОРОВА О.В. надано скановані оригінали особових медичних книжок працівників (файл “10.мед.книжки”), що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
6. Відповідно до частини 1, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Тендерної документації, документи, завантажені з нечіткими зображеннями, не будуть розглядатись тендерним комітетом, що буде підставою для відхилення пропозиції цього учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції завантажені документи з нечіткими зображеннями, а саме:
копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (файл “ свідоцтво на авто”),
копія договору №10/18 оренди автомобіля від 01 серпня 2018р. (файл “ 4.копія договору оренди ”),
Додаткова угода №2 від 06.08.2018р. до договору про надання послуг №ДГ-000019 від 01.01.2018р.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Зіборова О.В. у даній частині не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Нагадуємо, що уповноважена особа комунальної установи "Преславський психоневрологічний інтернат" " Запорізької обласної ради зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і повинен приймати рішення у відповідності до передбачених тендерною документацією вимог до учасників закупівлі.
Тобто, у випадку невиконання вимог, що передбачені (встановлені) Замовником торгів за тендерною документацією, учасниками Процедури закупівлі, уповноважена особа зобов’язана прийняти рішення про відхилення (дискваліфікацію) тендерної пропозиції учасника закупівлі з підстав, що передбачені статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року (зі змінами та доповненнями) (Далі – Закон).
Тобто, в зазначених обставинах, Замовник має не право, а імперативний обов’язок вчинити дії, що передбачені умовами закупівлі.
Враховуючи вищевикладені факти, у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Зіборова Олександра Васильовича умовам тендерної документації та кваліфікаційному критерію по процедурі закупівлі № UA-2020-05-08-004474-b тендерна пропозиція Фізичної особи – підприємця Зіборова Олександра Васильовича підлягає відхиленню статті 31 Закону та пункту 3 “Відхилення тендерних пропозицій”, тендерної документації по процедурі закупівлі UA-2020-05-08-004474-b.
Прийняте уповноваженою особою Замовника рішення про намір укласти договір за результатами проведення процедури закупівлі № UA-2020-05-08-004474-b з Фізичною особою – підприємцем Зіборовим Олександром Васильовичом (Протокол рішення Уповноваженої особи від 10 червня 2020 року) є необґрунтованим та безпідставним, суперечить умовам тендерної документації та порушує принципи здійснення публічних закупівель згідно ст.5 Закону, та свідчить про необ’єктивний та упереджений розгляд тендерних пропозицій.
Замовник визначив переможцем процедури закупівлі № UA-2020-05-08-004474-b учасника, який не відповідає умовам тендерної документації. Таке рішення суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і, як наслідок порушує законні інтереси (права) Скаржника.
Оскільки пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, просимо скасувати рішення уповноваженої особи Замовника про визначення Фізичної особи – підприємця Зіборова Олександра Васильовича переможцем процедури закупівлі UA-2020-05-08-004474-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 12.06.2020 13:12
Дата подачі:
12.06.2020 13:12
Вирішення:
Дякуємо за звернення! Уповноваженою особою буде враховано Ваші зауваження та прийняте відповідне рішення.
Статус вимоги:
Задоволено