-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами.
Завершена
6 050 124.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 80 000.00 UAH
мін. крок: 1.3% або 80 000.00 UAH
Період оскарження:
07.05.2020 15:43 - 18.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень, що були допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Номер:
201d3aab010347999b45707884575c54
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-002239-a.c6
Назва:
Вимога
про усунення порушень, що були допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Ознайомившись з Протоколом засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 12 червня 2020 № 101, опублікованого в електронній системі закупівель Prozorro 12 червня 2020 року, маємо обґрунтовані заперечення щодо зазначеного рішення.
Згідно протоколу № 101 від 12.06.2020 року: пропозиція ТОВ «Хімекопром» за результатами оцінки була відхилена відповідно до пункту 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з невідповідністю пропозиції учасника тендерній документації.
Але, враховуючи вимоги затвердженої тендерної документації та керуючись положеннями діючої редакції Закону України «Про публічні закупівлі», введеної в дію 19 квітня 2020 року, ми вважаємо, що рішення тендерного комітету порушують наші права та інтереси як Учасника, а також грубо порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
У Протоколі засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 12 червня 2020 № 101 (далі – протокол) наведена інформація про підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону, а саме:
1. Відсутня інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
2. В протоколі загальних зборів від 15 травня 2020 року № 15/05/20 відсутній пункт, і якому уповноваженій посадовій/службовій особі Учасника надано дозвіл укладати договір за результатами такої процедури закупівлі.
Згідно відкритих реєстрів Замовником проведено аналіз аналогічного договору, який надано Учасником і встановлено, що договір виконаний з порушенням терміну та не в повному обсязі, а саме встановлено що роботи проводилися і після закінчення строку дії договору, тобто в наступному році (відсутня Додаткова угода до договору щодо продовження строку виконання робіт), а також згідно з інформацією з офіційного порталу оприлюднення інформації про публічні закупівлі ProZorro видно, що договір виконаний не в повному обсязі, тобто сума оплачених робіт є меншою за саму суму договору.»
ТОВ «Хімекопром» категорично не погоджується з такими підставами для відхилення нашої пропозиції, оскільки в Законі відсутні такі підстави відхилення, які були засновані до ТОВ «Хімекопром». На підтвердження своєї правової позиції зазначаємо про наступне.
Заперечення по п.1 протоколу:
Згідно вимог частини ІІІ пункту 1 підпункту 12 тендерної документації Учасник повинен був надати: «12. Інформацію, в якій зазначено що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля».
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Хімекопром» був наданий файл під назвою «Інші документи.pdf», у якому присутня довідка з назвою «Інформація щодо застосування заходів із захисту довкілля», яка подана у складі тендерної пропозиції для участі саме по закупівлі : ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація).
У першому абзаці цієї довідки чітко зазначено, що «технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Інші вимоги про надання інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі у тендерної документації відсутні.
Окрім цього у частині ІІІ тендерної документації присутній пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», але ніяких вимог стосовно надання інформації, гарантійних листів, довідок або інших документів, які б повинен мав надати учасник закупівлі, у цьому пункті немає.
Інформація яка наведена у частині ІІІ тендерної документації пункт 6, повністю дублюється у тендерній пропозиції та проекті договору, наданих учасником ТОВ «Хімекопром» у складі тендерної документації.
Тому, керуючись нашим правом відповідно вимог п. 3 статті 31 Закону, а саме
«3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель», ТОВ «Хімекопром звертається до Замовника з вимогою - надати більш повну інформацію: відповідно до вимог якого пункту тендерної документації і у якої формі Учасник повинен був надати інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Заперечення по п.2 протоколу:
У складі частини ІІІ пункту 1 підпункту 6 тендерної документації присутня наступна інформація: «Згідно ч.2.ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 22-75-VІІІ якщо учасник є товариство з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, то він повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів станом на кінець попереднього кварталу Учасника та/або протокол загальних зборів учасників. При цьому останній документ повинен містити пункт, в якому уповноваженій посадовій/службовій особі Учасника надано дозвіл укладати договір за результатами такої процедури закупівлі».
Вимог до того, яким чином повинен бути оформлений протокол, або його пункти у тендерної документації не висувалось.
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Хімекопром» був долучений файл під назвою «Повноваження директора.pdf», у якому фактично присутній П Р О Т О К О Л № 15/05/20 загальних зборів засновників Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекопром» від 15 травня 2020 року. У пункті протоколу «ВИРІШИЛИ» зазначено «Надати директору Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекопром» Адамчику Олександру Олександровичу право подавати та підписувати від імені Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекопром» документи тендерної пропозиції відкритих торгів на предмет закупівлі: «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-07-002239-a, яку проводить Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації, та, у разі визначення ТОВ «Хімекопром» переможцем відкритих торгів, права укладання та підпису договору на виконання робіт за результатами цієї закупівлі та суми пропозиції, права підпису актів виконаних робіт та інших документів, права розписуватись від імені Товариства, та виконувати всі інші необхідні дії, пов'язані з предметом закупівлі».
Керуючись нашим правом відповідно вимог пункту.3 статті 31 Закону, ТОВ «Хімекопром звертається до Замовника з вимогою надати ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ, пояснення стосовно п. 2 відхилення нашої пропозиції: «В протоколі загальних зборів від 15 травня 2020 року № 15/05/20 відсутній пункт, і якому уповноваженій посадовій/службовій особі Учасника надано дозвіл укладати договір за результатами такої процедури закупівлі.». Чим саме формулювання, викладене ТОВ «Хімекопром» у протоколі № 15/05/20 від 15.05.2020 р. про надання директору права на укладення та підписання договору – не відповідає тендерній документації.
Заперечення стосовно того, що «Замовником проведено аналіз аналогічного договору, який надано Учасником і встановлено, що договір виконаний з порушенням терміну та не в повному обсязі, а саме встановлено що роботи проводилися і після закінчення строку дії договору, тобто в наступному році (відсутня Додаткова угода до договору щодо продовження строку виконання робіт), а також згідно з інформацією з офіційного порталу оприлюднення інформації про публічні закупівлі ProZorro видно, що договір виконаний не в повному обсязі, тобто сума оплачених робіт є меншою за саму суму договору.»
ТОВ «Хімекопром» категорично не згодне з таким висновком Замовника. У тендерній документації Замовника зазначено: частина ІІІ пункт 1 підпункту 4, що учасник повинен надати:
«4. Документально підтвердженої інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (відповідно до додатку № 3). Перелік кваліфікаційних критеріїв зазначений у розділі 5 цієї тендерної документації».
У розділі 5 тендерної документації зазначено «Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції відкритих торгів надає документи відповідно до переліку документів, зазначених у Додатку № 3 до цієї документації відкритих торгів.»
У Додатку 3 зазначено:
2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт) Довідка у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт) (не менше одного) на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель та споруд. З копією вказаного у довідці договору, знятого з оригіналу. До довідки надається також оригінал листа-відгуку від Замовника, зазначеного в наданій довідці. Відгук має містити: інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень Замовника, факт повного виконання робіт та клас наслідків об'єкту.
При цьому, якщо учасник торгів відповідно до норм чинного законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь із вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним вимогам, то такий учасник надає лист – роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою (у разі наявності) в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути).
Таким чином у тендерній документації відсутні вимоги стосовно підтвердження терміну виконання робіт по договору, обсягів робіт та суми договору іншими документами, ніж відгук, наданий замовником робіт, зазначеним довідці по формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору.
Учасник ТОВ «Хімекопром», як і вимагалося тендерною документацією, надав Відгук замовника будівництва, зазначеного у довідці «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт)», файл «Кваліфікація.pdf», а саме: Комунального закладу «Великолепетихський районний Будинок культури» Великолепетихської районної ради Херсонської області», у якому підтверджене повне та своєчасне виконання усіх умов договору та інші вимоги Замовника у відповідності до тендерної документації.
Згідно статі 29 діючої редакції Закону України «Про публічні закупівлі»:
п. 15. «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.»
п.16 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Вважаємо, що тендерний комітет Замовника не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «Хімекопром», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені дії призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «Хімекопром», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав,. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем СП КООПЕРАТОР.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «Хімекопром» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ТОВ «Хімекопром» є реальним учасником ринку будівельних послуг.
На підставі вищезазначеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Вимогу до розгляду та надати відповідь у строк , передбачений ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Надати більш детальні пояснення з питань, що поставлені у цій вимозі, стосовно відхилення пропозиції ТОВ «Хімекопром», у зв’язку з невідповідності пропозиції учасника тендерній документації.
3. Скасувати рішення, викладене у протоколі засідання тендерного комітету Замовника 103 від 15.06.2020 року стосовно визнання тендерної пропозиції СП КООПЕРАТОР, переможцем торгів на закупівлю робіт по об’єкту закупівлі ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
4. Скасувати рішення, викладене у протоколі засідання тендерного комітету Замовника 101 від 12.06.2020 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хімекопром», у зв’язку з невідповідності пропозиції учасника тендерній документації та повернути її на кваліфікацію.
У разі ігнорування вимоги ми будемо змушені звернутися зі скаргою до антимонопольного комітету України, системи моніторингу публічних закупівель, Державної аудиторської служби України з подальшим зверненням до контролюючих та правоохоронних органів, щодо допущених Замовником грубих порушень в даній тендерній закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 18.06.2020 17:23
Дата подачі:
18.06.2020 17:23
Вирішення:
Розглянувши та обговоривши Вашу Вимогу на засіданні тендерного комітету повідомляємо про наступне.
Учасником не надано інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі в довільній формі (довідка, лист, тощо). В даному документі Ви мали чітко підтвердити відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі встановленим у тендерній документації. Довідка з назвою «Інформація щодо застосування заходів із захисту довкілля», яка подана у складі тендерної пропозиції не є належним документом з цього питання, у зв’язку з чим Ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
В протоколі загальних зборів від 15 травня 2020 року № 15/05/20 відсутній пункт, в якому уповноваженій посадовій/службовій особі Учасника надано дозвіл укладати договір за результатами процедури закупівлі, у зв’язку з чим Ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
Замовником проведено аналіз аналогічного договору, який наданий Учасником і встановлено, що договір виконаний з порушенням терміну та не в повному обсязі, а саме встановлено що роботи проводилися і після закінчення строку дії договору, тобто в наступному році (відсутня додаткова угода до Договору щодо продовження строку виконання робіт), а також згідно з інформацією з офіційного порталу оприлюднення інформації про публічні закупівлі ProZorro видно що договір виконаний не в повному обсязі, тобто сума оплачених робіт є меншою за саму суму договору, у зв’язку з чим Ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
81880e40482b4adf9cdee4e247d1e1e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-002239-a.a5
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Відповідно до тексту Вимоги, що додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 09.06.2020 18:56
Дата подачі:
09.06.2020 18:57
Вирішення:
Розглянувши та обговоривши Вашу Вимогу на засіданні тендерного комітету повідомляємо про наступне.
При письмовому оформлені протоколу тендерного комітету від 02 лютого 2020 року № 91 була допущена технічна описка та неправильно вказано номер статті що регулює відхилення тендерних пропозицій. Проте з аналізу та змісту норм, зазначених в описовій частині рішення, чітко можна визначити яку саме статтю (а саме статтю 31 Закону) було застосовано та з яких підстав, у зв’язку з чим ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
Щодо неможливості подачі в тендерній пропозиції проекту договору
відповідно до додатку № 7 Тендерної документації разом з календарним графіком робіт (Додаток 2 Договору) у зв’язку з неможливістю його заповнення в односторонньому порядку, повідомляємо наступне.
Ваше посилання на розділ 2 Договору як на норму що підтверджує правомірність Ваших дій є безпідставною, бо в згаданому розділі безпосередньо регулюються відносини між Сторонами, що виникли після підписання Договору, а також з самого змісту вбачається що календарний графік робіт є невід’ємною частиною договору та починає діяти одночасно з підписанням Договору Сторонами, визначає дати початку та закінчення робіт, проте фактично самі роботи починаються після фактичного виконання Замовником певних умов, визначених пунктом 2.1. Договору, у зв’язку з чим ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо незаконного відхилення
Номер:
2048218d752c4208a1924d2192c82dce
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-002239-a.b4
Назва:
Щодо незаконного відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику!
09 червня 2020 Вами було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп», яке оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 98 від 09.06.2020, у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажної фірми «Промальп» вимогам тендерної документації на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) (№ закупівлі UA-2020-05-07-002239-a) відповідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Приватне підприємство проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп» вважає вказане рішення Замовника необґрунтованим, упередженим та безпідставним у зв’язку з наступним.
По-перше, Замовником у протоколі засідання тендерного комітету № 98 від 09.06.2020 зроблено посилання на статтю 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно якої тендерна пропозиція Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажної фірми «Промальп» відхилена.
Нагадуємо, що стаття 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) стосується електронного аукціону, а не відхилення тендерних пропозицій, і не надає підстав для відхилення тендерних пропозицій взагалі.
По-друге, Замовником не вказано, яка саме інформація, передбачена для заповнення у проекті Договору відповідно до додатку № 7 Тендерної документації, зазначена учасником не в повному обсязі.
Враховуючи вищевикладене, просимо привести у відповідність своє рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та надати обґрунтоване роз’яснення невідповідності тендерної пропозиції Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп» вимогам тендерної документації.
У разі відсутності обґрунтованого роз’яснення відповідно вимог Закону вимагаємо скасувати своє рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2020 16:22
Вирішення:
Розглянувши та обговоривши Вашу Вимогу на засіданні тендерного комітету повідомляємо про наступне.
При письмовому оформлені протоколу тендерного комітету від 09 червня 2020 року № 98 була допущена технічна описка та неправильно вказано номер статті, що регулює відхилення тендерних пропозицій. Проте з аналізу та змісту норм, зазначених в описовій частині рішення, чітко можна визначити яку саме статтю (а саме статтю 31 Закону) було застосовано та з яких підстав, у зв’язку з чим ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
Щодо другого Вашого питання, інформуємо, що Вами не заповнений календарний графік робіт. Пояснення, яке надано Вами, щодо неможливості заповнення в односторонньому порядку календарного графіку робіт (Додаток 2 Договору), повідомляємо наступне. Ваше посилання на розділ 2 Договору як на норму що підтверджує правомірність Ваших дій є безпідставною, бо в згаданому розділі безпосередньо регулюються відносини між Сторонами, що виникли після підписання Договору, а також з самого змісту вбачається що календарний графік робіт є невід’ємною частиною договору та починає діяти одночасно з підписанням Договору Сторонами, визначає дати початку та закінчення робіт, проте фактично самі роботи починаються після фактичного виконання Замовником певних умов, визначених пунктом 2.1. Договору, у зв’язку з чим ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
3be1777603054e969d8b34e3c8a7ee38
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-002239-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Не правомірне відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на антимонопольний.docx 09.06.2020 14:04
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
12.06.2020 00:02
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
6e8a6c0d47b84dd6be3f7bc7445c4c9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-002239-a.c2
Назва:
Скарга
Вимога:
Не правомірне відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 02.06.2020 13:52
Дата подачі:
02.06.2020 13:53
Вирішення:
Рішення тендерного комітету залишається без змін
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
Скарга на дії Замовника
Номер:
e517d72943fe4d64a9d54167eddee5a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-002239-a.c1
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Не правомірне відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 02.06.2020 13:49
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.06.2020 12:14