-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт фасаду закладу загальної середньої освіти № 269 по проспекту Глушкова Академіка, 17-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Капітальний ремонт фасаду закладу загальної середньої освіти № 269 по проспекту Глушкова Академіка, 17-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
07.05.2020 10:21 - 28.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дії та рішення Замовника про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
5081b2dc8f464fb4bb5bedbcc7a15a06
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-000434-a.c15
Назва:
СКАРГА на дії та рішення Замовника про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі Номер у Prozorro – UA-2020-05-07-000434-a, Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник та/або організатор закупівлі) розпочато процедуру аукціону по закупівлі: Капітальний ремонт фасаду закладу загальної середньої освіти № 269 по проспекту Глушкова Академіка, 17-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до «Протоколу 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року замовник визначив переможцем закупівлі учасника «ТОВ ІНБУД-ХХ1» (код ЄДРПОУ 30310563), чим порушив вимоги статті 29 та статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник ПП «Степс» не погоджується з «Протоколом 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року, з наступних підстав:
1. У пункті 11 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що необхідно надати: «- внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації» (далі – «Програма»), складену до «Правил» та затверджену Страховиком. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них )». Учасник не надав внутрішні правила надання фінансових послуг зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чим порушив вимогу п. 11 розділу ІІІ ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визнати учасника таким, що не надав забезпечення тендерної пропозиції та скасувати Рішення про визначення Переможця процедури закупівлі.
2. У пункті 17 додатку № 2 тендерної документації зазначено, що необхідно надати: «Довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (наявність власного, орендованого, в користуванні) обладнання, механізмів, приладів, інструментів (зокрема, але не виключно: автонавантажувач, автомобіль, апарат зварювальний, електростанція, підйомник, компресор, мобільні вишки, електроінструмент) за формою». Учасник не надав Довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (зокрема, але не виключно: автонавантажувач) чим порушив вимоги п. 17 додатку 2 ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і визнати учасника таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону та скасувати Рішення про визначення Переможця процедури закупівлі.
3. У пункті 17 додатку № 2 тендерної документації зазначено, що необхідно надати: «Довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» також «У якості документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасник надає довідку (виписку, відомість) за рахунками обліку основних засобів та інших необоротних активів, та/або документи на право власності основними засобами та іншими необоротними активами. Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару надається по кожній одиниці, зазначеній у довідці». Учасник не надав документального підтвердження наявності на «Автомобіль Fiat Doblo Combi» чим порушив вимогу п. 17 додатку 2 ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і визнати учасника таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону та скасувати Рішення про визначення Переможця процедури закупівлі.
4. У пункті 27 додатку № 2 тендерної документації зазначено: «Технологія та якість виконаних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і правил, будівельних, протипожежних і санітарних норм встановлених для даних видів робіт. Для підтвердження відповідності експлуатаційних характеристик використовуємих матеріалів державним стандартам, надати відповідні сертифікати відповідності (протоколи випробувань)». Учасник не підтвердив відповідність експлуатаційних характеристик використовуємих матеріалів державним стандартам, а саме не надав у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності (протоколи випробувань) на наступні матеріали: Гас для технiчних цiлей, марка КТ-1, КТ-2; Грунтовка кварцева агдезійна суперконтакт; Дерев'янi деталi риштувань; Дрiт сталевий низьковуглецевий рiзного призначення чорний, дiаметр 3 мм; Дюбель фасадний для теплоiзоляцii з мет. цвяхом і термоголівкою "Wkret-Met" 10*260мм; Клей Krautol Krautherm Klebemortel 90 EPS; Клей армуючий KRAUTOL Krautherm Klebeund Armlerungsmoertel 95UNI KM; Мінеральна вата ROCKWOOL FASROK 1000х600х100 мм; Мастика бiтумна покрiвельна гаряча; Папiр шлiфувальний; Розчин готовий кладковий важкий цементно-вапняковий, марка М50; Розчин готовий опоряджувальний цементний 1:3; Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6; Руберойд пiдкладний; Сітка KRAUTHERM Gewebe 560 (50м.п.x1,0м.п.) плотность 145г/м2; Сталевi деталi риштувань; Сталь листова оцинкована, товщина 0,8 мм; Фарба силіконова CAPAROL; Цвяхи будiвельнi з конiчною головкою 4,0х100 мм; Цвяхи будівельні 3,0х70 мм; Цвяхи будівельні 3,0х80 мм; Цегла керамiчна одинарна повнотiла, розмiри 250х120х65 мм, марка М100; Штукатурка декоративна (камiнцева) "Капарол", чим і порушив вимогу п. 27 додатку 2 ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення про визначення Переможця процедури закупівлі.
5. У пункті 27 додатку № 2 тендерної документації зазначено: «Основні характеристики мінімальної вати: Густина – 110-125 кг/м3; Теплопровідність – 0,0049 Вт/(м*К)». У п. 25 відповідно до Підсумкової відомості ресурсів Учасник зазначає «Мінеральну вату ROCKWOOL FASROK 1000х600х100 мм», згідно з інформацією розміщеною на офіційному сайті виробника (https://www.rockwool.ua/) густина Мінеральної вати ROCKWOOL FASROK складає 78 кг/м3, теплопровідність – 0,0389 Вт/(м*К), що не відповідає п. 27 додатку № 2 тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення про визначення Переможця процедури закупівлі.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає зобов’язати Замовника (Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації; Код ЄДРПОУ: 39612276) скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року до закупівлі під номером у Prozorro UA-2020-05-07-000434-a (Капітальний ремонт фасаду закладу загальної середньої освіти № 269 по проспекту Глушкова Академіка, 17-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація).
1. У частині 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». Згідно з «Протоколом 10-06-04 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року всі Учасники закупівлі які мають ціну нижче Учасника ТОВ «ІНБУД-ХХ1» (код ЄДРПОУ 30310563) були дискваліфіковані. Відповідно до інформації, що зазначена в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/) Замовник розглядає тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ІНБУД-ХХ1» з «10» червня 2020 року. Станом на «22» червня 2020 року (дата визначення Переможця закупівлі) повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель відсутні. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. У частині 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Учасник закупівлі ПП «Степс» звернувся до Замовника з вимогами надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації під номером у Prozorro: UA-2020-05-07-000434-a.c6 та UA-2020-05-07-000434-a.c7. Зазначені вимоги були подані «16» червня 2020 року. Станом на «01» липня 2020 року Замовник не надав відповідь на зазначені вимоги, чим порушив вимоги частини 3 статті 31 Закону. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає зобов’язати Замовника (Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації; Код ЄДРПОУ: 39612276) відмінити процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель до закупівлі під номером у Prozorro UA-2020-05-07-000434-a (Капітальний ремонт фасаду закладу загальної середньої освіти № 269 по проспекту Глушкова Академіка, 17-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Глушкова.pdf 01.07.2020 12:29
- Рішення від 03.07.2020 № 13011 + лист Замовнику.pdf 03.07.2020 19:54
- Про перенесення розгляду скарги від 14.07.2020 № 10067.pdf 14.07.2020 21:42
- Інформація про резолятивну частину рішення від 15.07.2020 № 13733.pdf 16.07.2020 19:32
- рішення від 15.07.2020 № 13733.pdf 20.07.2020 20:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.07.2020 15:10
Дата розгляду скарги:
14.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.07.2020 19:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.07.2020 20:35
Дата виконання рішення Замовником:
21.07.2020 16:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації в межах повноважень повідомляє, що на підставі рішення постійно діючої адміністративної Колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.07.2020 № 13733-р/пк-пз по закупівлі Капітальний ремонт фасаду закладу загальної середньої освіти № 269 по проспекту Глушкова Академіка, 17-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) за номером оголошення UA-2020-05-07-000434-a переможця ТОВ ІНБУД-ХХ1 скасовано.
Вимога
Без відповіді
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Номер:
0e08c41d624f4224898e4e27b2870201
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-000434-a.b14
Назва:
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Вимога:
Учасник закупівлі ТОВ «ІНБУД-ХХ1» порушив вимогу пункту 27 додатку № 2 тендерної документації. У п. 27 додатку 2 ТД зазначено: «Основні характеристики мінімальної вати: Густина – 110-125 кг/м3; Теплопровідність – 0,0049 Вт/(м*К)». Відповідно до п.25 Підсумкової відомості ресурсів Учасник планує використовувати «Мінеральну вату ROCKWOOL FASROK 1000х600х100 мм», згідно з інформацією розміщеною на офіційному сайті виробника (https://www.rockwool.ua/) густина Мінеральної вати ROCKWOOL FASROK складає 78 кг/м3, теплопровідність – 0,0389 Вт/(м*К), що не відповідає п. 27 додатку № 2 тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2020 10:28
Вимога
Без відповіді
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Номер:
b2459af96b214d9996fa70f470f950c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-000434-a.c13
Назва:
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Вимога:
Учасник закупівлі ТОВ «ІНБУД-ХХ1» порушив вимогу пункту 27 додатку № 2 тендерної документації. У п. 27 додатку 2 ТД зазначено: «Технологія та якість виконаних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і правил, будівельних, протипожежних і санітарних норм встановлених для даних видів робіт. Для підтвердження відповідності експлуатаційних характеристик використовуємих матеріалів державним стандартам, надати відповідні сертифікати відповідності (протоколи випробувань)». Учасник не підтвердив відповідність експлуатаційних характеристик використовуємих матеріалів державним стандартам, а саме не надав у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності (протоколи випробувань) на матеріали, що відповідно до Підсумкової відомості ресурсів зазначені під пунктами: з 17 по 27, з 30 по 45. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2020 16:30
Вимога
Без відповіді
Вимога відмінити процедуру закупівлі у зв'язку з виявленими порушеннями
Номер:
104c3eb3c7ed4f66afc32813f08d00e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-000434-a.b12
Назва:
Вимога відмінити процедуру закупівлі у зв'язку з виявленими порушеннями
Вимога:
Замовник порушив вимогу частину 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). У ч. 10 ст. 29 Закону зазначено: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». Згідно з «Протоколом 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року всі Учасника закупівлі які мають ціну нижче Учасника ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" були дискваліфіковані. Відповідно до інформації, що зазначена в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/) Замовник розглядає тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ІНБУД-ХХ1» з «10» червня 2020 року. Станом на «22» червня 2020 року повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель відсутнє. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає відмінити торги у зв’язку з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.06.2020 17:41
Вимога
Без відповіді
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Номер:
ff068136013d415590a5e45876146890
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-000434-a.b11
Назва:
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Вимога:
Учасник закупівлі ТОВ «ІНБУД-ХХ1» порушив вимогу п. 17 додатку № 2 тендерної документації. У п. 17 додатку № 2 ТД зазначено, що необхідно надати: «Довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» також «У якості документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасник надає довідку (виписку, відомість) за рахунками обліку основних засобів та інших необоротних активів, та/або документи на право власності основними засобами та іншими необоротними активами. Документальне підтвердження наявності основних та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару надається по кожній одиниці, зазначеній у довідці». Учасник не надав документального підтвердження наявності на «Автомобіль Fiat Doblo Combi». У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визнати учасника таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.06.2020 17:03
Вимога
Без відповіді
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Номер:
64d5420b3e5846f6a01424f14ed83312
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-000434-a.b10
Назва:
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Вимога:
Учасник закупівлі ТОВ «ІНБУД-ХХ1» порушив вимогу п. 11 розділу ІІІ тендерної документації. У п. 11 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «Текст «страхової гарантії» «Правил» (та/або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; про що у складі пропозиції пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію». Учасник не надав лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію про відсутність умов про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визнати учасника таким, що не надав забезпечення тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.06.2020 17:02
Вимога
Без відповіді
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Номер:
1104864bd9b1457890fb12a2c79d4c26
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-000434-a.b9
Назва:
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Вимога:
Учасник закупівлі ТОВ «ІНБУД-ХХ1» порушив вимогу п. 17 додатку № 2 тендерної документації. У п. 17 додатку № 2 ТД зазначено, що необхідно надати: «Довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (наявність власного, орендованого, в користуванні) обладнання, механізмів, приладів, інструментів (зокрема, але не виключно: автонавантажувач, автомобіль, апарат зварювальний, електростанція, підйомник, компресор, мобільні вишки, електроінструмент) за формою». Учасник не надав Довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (зокрема, але не виключно: автонавантажувач). У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визнати учасника таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.06.2020 17:00
Вимога
Без відповіді
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Номер:
44537d96153b448c99e49acd9121fdae
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-000434-a.b8
Назва:
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Вимога:
Учасник закупівлі ТОВ «ІНБУД-ХХ1» порушив вимогу п. 11 розділу ІІІ тендерної документації. У п. 11 ТД зазначено, що необхідно надати: «- внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації» (далі – «Програма»), складену до «Правил» та затверджену Страховиком. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них )». Учасник не надав внутрішні правила надання фінансових послуг зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чим порушив вимоги тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визнати учасника таким, що не надав забезпечення тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.06.2020 16:58
Вимога
Без відповіді
Вимога скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Номер:
cf6fa8fd62ef4822b8004e2cf4017ba4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-000434-a.c7
Назва:
Вимога скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Вимога:
Виклавши «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника відповідно до підпункту 1 пункту 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). ПП «Степс» повторно зазначає, що у чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі» відсутній підпункт 1 пункту 2 статті 31. Відповідно до пункту 12 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону». Тобто Замовник усвідомлено та навмисно ігнорує вимоги законодавства у сфері публічних закупівель. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2020 11:38
Вимога
Без відповіді
Вимога скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Номер:
0285262a5c924185977f8ad8405a3d64
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-000434-a.c6
Назва:
Вимога скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Вимога:
Виклавши «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» відповідно до п. 9 додатку 2 тендерної документації – Обстеження проводиться експертом який має відповідний кваліфікаційний сертифікат – технічне обстеження будівель і споруд (для підтвердження надати чинний відповідний сертифікат). Відповідно до тендерної документації обстеження будівельних конструкцій проводиться «При необхідності», відповідно до ДСТУ-НБ В.1.2.-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» та «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 257 від 12 квітня 2017 р. – «Рішення щодо необхідності проведення обстеження об’єктів приймається їх власниками або управителями». У викладеному Замовником технічному завданні відсутня необхідність проведення обстеження будівельних конструкцій. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2020 10:08