• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби навчання для перших класів закладів освіти «Нової української школи» Малиновського району м.Одеси

Торги відмінено

1 138 431.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 692.16 UAH
Період оскарження: 04.05.2020 12:08 - 16.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимага внести зміни до тендерної документації

Номер: 80864ea49b9a4265ad0d8338fc902c9d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-04-000657-a.a1
Назва: Вимага внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до п.4 Розділу 6 Тендерної документації Договір про закупівлю є нікчемним у разі: -його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону; -його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону; -його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що 10.04.2020р. набули чинності зміни до Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до нової редакції Закону, а саме до ст.43, Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі»! Відповідно до п.1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасником надається Довідка у довільній формі, що має інформацію, про наявність автотранспорту, необхідного для доставки товару замовнику (власного/орендованого). - наявність у учасника власного автотранспорту підтверджується оригіналом або копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; - наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена оригіналом або копією договору оренди. Звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки не передбачає інших правових підстав для використання автотранспортних засобів, зокрема договору транспортного експедирування, лізингу тощо. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та розширити перелік підстав, на яких може бути залучено транспорт! Існуюча редакція вимоги суттєво звужує ринок та обмежую права тих учасників, які залучають, наприклад, перевізника, до виконання умов договору! Відповідно до п.6 Додатку 2 до тендерної документації учасник надає форму цінової пропозиції ті підтвержує наступне «якщо наша тендерна пропозиція буде визначена переможною й Вами буде прийнято рішення про намір укласти з нами договір, ми зобов'язуємося укласти договір із Замовником не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.» Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Наголошуємо, що п.6 Додатку 2 до тендерної документації суперечить ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині та доповнити п.6 Додатку 2 інформацією «. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів». Відповідно до п.3 Додатку 4 до тендерної документації Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються такими документами: копією протоколу засновників (копією виписки з протоколу засновників), наказом про призначення , що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання договору за результатами проведення процедури закупівлі. Наголошуємо, що дана вимогам є дискримінаційною, оскільки не передбачає інших документів, окрім протоколу та наказу, проте відповідно до п.1 ч.1 ст. 43 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» окрім протоколу, ісунує ще рішення одноосібного засновника. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, оскільки Ваша вимога є дискримінаційною щодо учасників-юридичних осіб, які мають одного засновника та викладають свої рішення у формі «рішення одноосібного засновника», а не протоколу! Відповідно до п.1 Додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати копію оригіналу чинного на дату розкриття (скановані копії оригіналів або завірені учасником копії), висновків (висновка) державної санітарно-епідеміологічної експертизи наданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на товар, що становить предмет закупівлі, в яких(якому) повинно бути вказано сфера застосування «Матеріально-технічне обладнання та наукове-методичне оснащення в загальноосвітніх навчальних закладах і забезпечення оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу, використання для навчання в учбових закладах, оптово-роздрібна торгівля». Відповідно до оголошення про оприлюднення закупівлі, вона була опублікована 04 травня 2020, кінцевий строк подання тендерних пропозиції 20 травня 2020. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.7.10 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи. Таким чином, виконати Вашу вимогу щодо наявності конкретного формулювання сфери застосування можуть лише ті учасники, які заздалегідь були повідомлені про наявність такої вимоги та мали можливість ще до оголошення процедури закупівлі подати документи на оформлення висновків ДСЕЕ. Вимагаємо виключити вимогу щодо обов’язкової наявності саме конкретного формулювання сфери застосування товару, у зворотньому випадку ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на дискримінаційні вимоги тендерної документації, які неможливо виконати за період подання тендерної пропозиції! Відповідно до п.4 Додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати Документ (скан-копію оригіналу або завірена копія учасником), який підтверджує відповідність якості запропонованого товару вимогам Замовника, а саме: сертифікат якості або паспорт якості або декларацію якості або посвідчення якості (датовані не раніше 2020 року.). Повідомляємо, що згідно з постановою КМУ від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» встановлено з 12 березня 2020 р. до 11 травня 2020 р. на всій території України карантин, у зв’язку із чим більшість підприємств, установ, організацій припинила свою роботу або здійснює її частково та онлайн. Вважаємо, що зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує права учасників, які отримали сертифікат якості або паспорт якості або декларацію якості або посвідчення якості у 2019 році, проте ці документи є чинним на момент подання тендерної пропозиції та будуть чинними протягом усього строку виконання договору. Але у зв’язку із обмеженнями, учасники не можуть отримати нові документи на взяти участь у Вашій закупівлі! Вимагаємо виключити вимогу щодо дати видачі зазначених документів, у зворотньому випадку ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на дискримінаційні вимоги тендерної документації, які неможливо виконати за період подання тендерної пропозиції! Відповідно до п.8 Додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати Гарантійний лист, що протягом 4 (чотирьох) днів після аукціону, за вимогою замовника, учасник надає зразки запропонованого на закупівлю товару. В разі ненадання – погоджується, що його пропозиція може бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до ч.6 ст. 26 Закону тендерні тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в електронному вигляду та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною. Згідно рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 та № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже надання в якості тестового зразка для підтвердження виконання всіх вимог, зазначених в цьому технічному завданні є не правомірним. Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пк- пз від 19.12.2017 року зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. На підставі вищевикладеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу надання учасником зразків товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено