• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Жашківської спеціалізованої школи №1з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м.Жашків Черкаської області

Торги відмінено

2 937 348.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 686.74 UAH
Період оскарження: 27.04.2020 15:23 - 09.05.2020 00:00
Скарга
Скасована

Щодо дискримінаційних умов в кваліфікаційному критерії "Наявність аналогічних договорів"

Номер: 880c4920fcc74cf999d14d6ebed0fa2d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-27-001898-b.b3
Назва: Щодо дискримінаційних умов в кваліфікаційному критерії "Наявність аналогічних договорів"
Скарга:
«Капітальний ремонт покрівлі Жашківської спеціалізованої школи № 1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м.Жашків Черкаської області » ( - код національного класифікатора України ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 07.05.2020 20:04
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП", Куліков Андрій Олександрович 380672556669,380977708410 kulikov0672556669@gmail.com http://uds.net.ua
Скарга
Скасована

Щодо дискримінаційних умов в кваліфікаційному критерії "Наявність аналогічних договорів"

Номер: 2a40d7e5802d4e2698cb53f2521133e6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-27-001898-b.b2
Назва: Щодо дискримінаційних умов в кваліфікаційному критерії "Наявність аналогічних договорів"
Скарга:
Шановний Замовнику! Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням). Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень. В п.4 Додатку 1 До тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» вами зазначено, що «На підтвердження виконання аналогічного договору надається договір (договори), об’єктом будівництва якого є об’єкт або освіти, або будівлі охорони здоров’я, або адміністративної будівлі, або житлового будинку, або будівлі культури. Аналогічний договір (договори) надається з усіма додатками, які зазначені в договорі. Договір (договори) повинен свідчити про виконання робіт з капітального ремонту покрівлі площею не менше 1400 м2. А також КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», що підтверджують виконання робіт з капітального ремонту покрівлі площею не менше 1400 м2, до кожного наданого договору. Вимоги Замовника в закупівлі надати копію аналогічного договору, акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) і довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) є цілком логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору». Разом з тим, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо будь-якого об’єму виконання аналогічного договору, тим більше не містить жодного орієнтиру чи згадування кількісних рамок чи обмежень. Тому вважаємо, що вимога Замовника про виконання аналогічного договору з капітального ремонту покрівлі площею не менше 1400 м2, є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною. Вважаємо, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище умов. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають досвід виконання аналогічного договору на виконання робіт з будівництва та реконструкції, а саме капітального ремонту покрівлі площею не менше 1400 м2. Але ця вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Адже статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб’єктів господарювання, пов’язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Додатково звертаємо увагу на те, що в діях Замовника прослідковується упередженість до потенційних учасників закупівлі, які готові і мають можливість виконати зазначені роботи і, в той же час непослідовність в складанні Тендерної документації. Адже 18 вересня 2019 року Замовник оголосив дуже схожу закупівлю UA-2019-09-18-000607-c «Капітальний ремонт покрівлі Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м.Жашків Черкаської області», де в п.4 Додатку 1 До тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» ЖОДНИМ ЧИНОМ!!! не згадується вимога щодо обєму виконання аналогічного договору (дослівно): «- довідка, щодо виконання аналогічного договору разом з копією такого договору (не менше одного) і документальним підтвердженням його виконання (копії актів, видаткових накладних тощо та листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон.» Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в частині вимоги виконання робіт з капітального ремонту покрівлі площею не менше 1400 м2 та усунути цю дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 07.05.2020 18:53
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП", Куліков Андрій Олександрович 380672556669,380977708410 kulikov0672556669@gmail.com http://uds.net.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Зміни до ТД

Номер: e42ae1a0d63543cb9b7ad610aad36d3d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-27-001898-b.b1
Назва: Зміни до ТД
Вимога:
Шановний Замовник, враховуючи вашу відповідь щодо класу наслідкув СС1, просимо прибрати вимогу надання ліцензії на провадження господарської діяльності, тим паче з вимогою наявності певних пунктів, так як будівельна ліцензія видається для виконання робіт на об'єктах класом наслідків СС2 та СС3. Далі приберіть вимогу надання дозволу на роботи підвищеної небезпеки, так як відповідно до змін до постанови Кабінету Міністрів від 03.03.2020 залишився вичерпний перелік робіт, які потребують дозвіл, серед яких немає пункту, що стосується предмету закупівлі, а саме виконанння верхолазних робіт, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу. Для цього виконавцем робіт подаються документи на оформлення декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогами охорони праці для вищевказаних робіт, яка видається на об'єкт виконання робіт. А враховуючи що всі ми потенційні учасники, це унеможливлює її подачу. Далі просимо прибрати в аналогічних договорах будь-які обмеження на кшалт квадратури чи об'єктів, так як у потенційного учасника є роботи меншою квадратурою і на об'єкті комерційного призначення: склади і т.д. Залиште просто: аналогічні роботи з будівництва чи капітального ремонту покрівель з утепленням та без. Вимагаємо привести документацію у відповідності до закону, та змін від 19.04.2020 року.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу внесено зміни до тендерної документації, а саме вилучено : 1)В ліцензії обов’язково повинні бути вказані наступні види робіт: - код 1.04.00 -зведення металевих конструкцій; - код 1.08.00 - зведення деревяних конструкцій. 2) копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу. Вимога щодо обмежень на об'єкт будівництва та площі не може бути задоволена, оскільки включення Замовником даних вимог до тендерної документації не суперечить чинному законодавству.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.05.2020 15:30
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 309cc4a136c9424096a93889de866194
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-27-001898-b.b4
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження скасування закупівлі
Дата розгляду скарги: 16.06.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.06.2020 19:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.06.2020 20:51
Дата виконання рішення Замовником: 07.05.2021 13:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до протоколу №73 від 25.06.2020 тендерним комітетом прийнято рішення про скасування рішення про відміну процедури закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт покрівлі Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м.Жашків Черкаської області» за номером: UA-2020-04-27-001898-b.
Автор: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", Вячеслав Маципура +380974177216 matcberg@ukr.net