• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція частини майнового комплексу літ. Г, Ж під центр надання адміністративних послуг Куяльницької сільської ради Подільського району за адресою: Одеська область, Подільський район, м. Подільськ, вул. Соборна, 105

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. (Згідно тендерної документації)

Торги не відбулися

4 403 973.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 039.73 UAH
Період оскарження: 24.04.2020 17:09 - 07.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

ЗВЕРНЕННЯ (ВИМОГА) ДО ЗАМОВНИКА

Номер: 40a4c2f29f754e4e9cfad0dab47955f6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-24-000944-c.a1
Назва: ЗВЕРНЕННЯ (ВИМОГА) ДО ЗАМОВНИКА
Вимога:
У відповідності до ч.3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ПП «АСК» вважає за необхідне звернутись до замовника із вимогою про перегляд прийнятого рішення про відхилення пропозиції ПП «АСК». Так, ПП «АСК» вважає, що у Замовника відсутні об’єктивні підстави для відхилення пропозиції даного учасника в зв’язку із наступним. Враховуюче те, що Замовник повинен діяти виключно в межах чинного законодавства, в тому числі з урахуванням вимог чистини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, Ми, ПП «АСК», вважаємо за необхідне звернутися до Замовника з наступними вимогами. Щодо накладення ЕЦП. ПП «АСК» не погоджується із вказаною підставою відхилення його Пропозиції та зазначає наступне. Керуючись вимогами тендерної документації та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПП «АСК» було накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції директора ПП «АСК» Лисиці Наталії Миколаївни. У якості КЕП уповноважена особа скористався електронно-цифровим підписом, який був сформований АЦСК АТ «ПРИВАТБАНК» та містив в собі підпис та печатку. Учасник вважає, що повністю виконав вимогу п. 1.4 розділу 3 ТД, а саме наклав КЕП на пропозицію, після завантаження всіх необхідних документів, на підтвердження чого надаємо вам відображення результату перевірки на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу. Так, як вбачається з результатів перевірки КЕП - Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено. Так як учасник є юридичною особою, яка використовує у своїй діяльності і підпис і печатку, то система відображає не лише накладення підпису, який вимагався ТД, а і печатку, що жодним чином не порушує ані вимоги ТД Замовника, ані вимоги чинного законодавства. Учасник не може впливати на системне відображення даних, а лише діє в межах чинного законодавства, підписуючи своїм електронним ключем документи. П. 1.4 розділу 3 ТД передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Перевірити достовірність кваліфікованого електронного підпису та підтвердити цілісність електронного документу, на який накладено такий підпис, можна на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням. Для цього потрібно завантажити файл підписаного електронного документа та сертифікат електронного підпису, який був сформований при накладенні такого електронного підпису на електронний документ. Відповідно до частини 3 статті 18 законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Крім того, відповідно до розділу VII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 2155 видані засоби підпису згідно з чинним законодавством до набрання чинності Законом № 2155, використовуються користувачами та кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг та прирівнюються до кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованого сертифіката електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше 07.11.2020". Згідно з Законом про електронні документи та електронний документообіг, електронний цифровий підпис може використовуватися для ідентифікації автора. Тобто не обов'язково. Водночас, оригінальним вважається електронний документ, що містить електронний цифровий підпис або електронний підпис автора, що не є електронним цифровим підписом. Основне ж призначення електронного цифрового підпису – це ідентифікація клієнта. Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках. Опосередковано це підтверджує і наказ МЕРТ У № 490 від 22.03.2016 р. , в якому прямо визначені форми документів , на які накладається електронний цифровий підпис. Аналогічної позиції притримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Рішення №19408-р/пк-пз від 27.12.2019. Крім того, у відповідності до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Даною нормою передбачена можливість виправлення інформації та документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Щодо наявних як вважає Замовник технічних помилок у додатку №2 По-перше, ПП «АСК» звертає увагу Замовника, що допущені в пункті 158 додатку 2 та пункті 164 додатку 2 як вважає Замовник технічні помилки не впливають на зміст пропозиції, та якщо Замовник вважає їх технічними помилками, то вони можуть бути визнані рішенням тендерного комітету як формальні. ПП «АСК» звертає увагу Замовника, що кінцевий (остаточний) кошторис, що є невід’ємною частиною договору укладається сторонами після завершення процедури закупівлі. Так, у відповідності до вимог Тендерної документації (додаток 5) невід’ємними частинами договору є договірна ціна, кошторис, інші документи, пов'язані із складанням і необхідні для визначення кошторисної вартості робіт та договірної ціни. У відповідності до вимог Тендерної документації (додаток 5) зазначений Замовником проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Таке роз’яснення надано Мінекономрозвитку від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06 стосовно того, що оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. По-друге, у складі своєї пропозиції ПП «АСК» надало лист 4/11 від 10.05.2020 року, де повідомило про наявні в технічному завданні Замовника помилки та невідповідності. Відсутність у складі тендерної документації проектних рішень, та той факт, що наведена Замовником у Додатку 2 до тендерної документації технічна специфікація містить деякі технічні помилки та невідповідності, зумовило коригування (виправлення) таких технічних помилок учасником при підготовці тендерної пропозиції. В зв’язку із наведеними у листі №4/11 від 10.05.2020 технічними помилками, що наявні у Технічній специфікації Замовника (Додаток 2), з метою неухильного дотримання діючих будівельних норм, у складі тендерної пропозиції ПП «АСК» надано як наведена Замовником, так і відкоригована Учасником Технічна специфікація до предмету закупівлі. Надані кошторисні розрахунки, що базуються на технічній специфікації ПП «АСК» до вказаних вище робіт. ПП «АСК» своїм листом №4/11 від 10.05.2020, що міститься у складі пропозиції, повідомило Замовника про наявність технічних помилок у кількісних показниках Технічної специфікації Замовника, та про готовність виконати усі роботи, що є предметом закупівлі, у відповідності до діючих норм та стандартів. По-третє Відповідно до частини 5 розділу 3 ТД учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій кошторисні розрахунки вартості робіт передбачені чинним законодавством для виконання робіт, що визначені в Додатку 2 цієї тендерної документації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком 2 до тендерної документації). Звертаємо увагу, що конкретної вимоги щодо надання окремих КОНКРЕТНИХ розрахунків в складі тендерної пропозиції відсутні! Так, нами надано основний кошторисний документ – ДОГОВІРНА ЦІНА, із зазначенням виду договірної ціни також згідно вимог ТД - динамічна. Також надані інші розрахунки, які передбачені ДЦ та чинним законодавством України в тому числі – об’єктний кошторис, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок вартості експлуатації машин, підсумкова відомість ресурсів тощо. Додатково до наданої технічної специфікації з усіма кресленнями та малюками, іншими розрахунками згідно чинного законодавства, учасник надав локальні кошториси також згідно чинного законодавства, разом із листом пояснення щодо невідповідно наданої Замовником технічної специфікації у ТД реальним даним. Підкреслюємо, що на стадії проведення процедури закупівлі учасник не звертався до Замовника щодо внесення змін до ТД, так як невідповідності проекту можливо виправити лише проектантом. Усвідомлюючи таку ситуацію та маючи великий досвід у будівництві, ми погодились на виконання предмету закупівлі, чим надали технічну специфікацію, основний кошторисний документ – ДОГОВІРНУ ЦІНУ, розрахунки та сподіваємось, що під час укладання договору Замовник та учасник погодять кошторисні розрахунки, з урахуванням ціни після аукціону, що передбачено Законом та підтверджено вищезазначеним розясненням Мінекономрозвитку. На підставі вищенаведеного, ПП «АСК» просить Замовника скасувати своє Рішення про відхилення пропозиції ПП «АСК», та діяти виключно в межах чинного законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши звернення (вимогу) до замовника про скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «АСК», тендерний комітет повідомляє наступне. По перше, 1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. З метою перевірки достовірність кваліфікованого електронного підпису та підтвердити цілісність електронного документу, на який накладено такий підпис, тендерним комітетом було здійснено перевірку за допомогою офіційного сайту Центрального засвідчувального органу. Згідно Протоколу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису, від 18.05.2020 р. вбачається, що Електронна печатка: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО АСК ПІБ:ЛИСИЦЯ НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА, Організація: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО АСК Посада: Електронна печатка. П. 1.5. Тендерної пропозиції, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. По друге, згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій кошторисні розрахунки вартості робіт передбачені чинним законодавством для виконання робіт, що визначені в Додатку 2 цієї тендерної документації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком 2 до тендерної документації).» Порядок розробки кошторисної документації встановлено Інструкцією про порядок розроблення, погодження, затвердження і склад проектної документації на будівництво підприємств, будівель і споруд (СНиП 11-01 -95). Для визначення кошторисної вартості проектованих підприємств, будівель і споруд складається кошторисна документація. Склад її дозволяє визначити кошторисну вартість різних видів будівельної продукції: будівельних і монтажних робіт, об'єктів будівництва, будівництва в цілому і при необхідності входять до їх складу пускових комплексів і черг будівництва. Локальні кошториси (кошторисні розрахунки) є первинними кошторисними документами і складаються на окремі види робіт та витрат по будівлях і спорудах або по загально майданчикових роботах. Перевіривши тендерну пропозицію ПП « А С К» та ознайомившись з Листом-поясненням « 4/11 від 10.05.2020 року від ПП « А С К» Замовником були проведенні консультації з проектантом, щодо виявлених розбіжностей між тендерною пропозицією Замовника та тендерною пропозицією ПП « А С К». Проектант підтвердив помилки і ці помилки не бралися, при перевірці, Замовником до уваги. Але зміна в Тендерній пропозиції в п. 158 кількості «Монтажу ввідно-розподільних пристроїв», який було збільшено в 12 разів, та п. 164 « Прокладання поліетиленових труб у готових борознах, діаметр труб 32 мм», який було збільшено в 10 разів, суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції Замовника. В локальних кошторисах, завантажених Учасником до електронної системи, було виявлено помилки які впливають на зміст його пропозиції, а саме в документі: «5.2. Технічні. Ч. 3. Локальні кошториси, стор. 39-40 «Монтаж ввідно-розподільних пристроїв» у кількості 36 шт, замість 3 та «Прокладання поліетиленових труб у готових борознах, діаметр труб 32 мм» -100 метрів замість 10 метрів, що збільшило кошторисну вартість Електрообладнання. Це призвело до збільшення суми в тендерній пропозиції на більше ніж 30 000 грн. Згідно пункту 2 Розділу V Тендерної документації «2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, відсутність нумерації деяких аркушів; - відсутність печатки на деяких аркушах (крім учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством); - відсутність на окремих документах підпису посадової особи учасника, тощо» Враховуюче вище викладене та згідно тендерної документації , тендерний комітет не може визнати такі помилки формальними, тому що вони суттєво впливають на суму тендерної пропозиції. На підставі вище викладеного, протокольним рішення тендерного комітету №118 від 19.05.2020 р. було відхилено тендерну пропозицію ПП «АСК».
Статус вимоги: Не задоволено