-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
23.04.2020 15:23 - 04.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника для Лот № 1 (ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД" )
Номер:
77aba848b870490c8187f4d05e7c19c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-23-001188-c.c1
Назва:
Вимога на рішення Замовника для Лот № 1 (ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД" )
Вимога:
вважаємо неправомірним відхилення нашої тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною, з підстав невідповідності умовам тендерної документації, та вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету КНП «Волноваська ЦРЛ», зазначене у протоколі № б/н від 18.05.2020 року і визнати ТОВ «ВЕНДС-ТРЕЙД» переможцем у закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 22.05.2020 08:48
Дата подачі:
25.05.2020 09:57
Вирішення:
Щодо відповідності ТОВ "Вендс-Трейд" кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), у своїй вимозі учасник стверджує, що він надав копії дипломів працівників в кількості 11 осіб, яких, як він вважає, достатньо для виконання зазначеного в тендерній документації замовника об'єму робіт. На думку замовника, якби це було дійсно так, то учасник повинен був у первинному переліку працівників вказати 11 (а не 27) осіб і тоді ж надати підтверджуючі документи стосовно їхньої кваліфікації. Оскільки, первинний перелік працівників містить відомості щодо наявності 27 працівників, то необхідно було надати документальне підтвердження кваліфікації стосовно всіх первинно заявлених працівників, а зменшення кількості працівників, враховуючи норми Закону, розцінюється замовником як зміна пропозиції учасника закупівлі, що не передбачено тендерною документацією.
Стосовно заявленого учасником: "Слід зазначити, що в своєму листі № 172 від 16.05.2020 року учасник зазначив, що кваліфікаційні критерії простих будівельних спеціальностей, згідно законодавству України підтверджуються досвідом на виробництві", замовник вважає, що твердження учасника відповідає дійсності частково. Так, згідно частині 3-й пункту 3.3 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29 грудня 2004 року № 336, для професійної групи "Технічні службовці" визначено вимоги професійно-технічної освіти чи повної загальної середньої освіти та професійної підготовки на виробництві. При цьому, присвоєння і підвищення категорій за посадою, відповідно до рівня оволодіння особою знань та робіт, проводиться за результатами кваліфікаційної атестації (а не досвідом роботи на виробництві, як вважає учасник), що оформлюється відповідними документами, саме які й вимагав замовник. Таким чином, вимогу замовника щодо документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників, залучення яких планується до виконання робіт на об'єкті замовника, учасником не виконано.
Стосовно наданих аналогічних договорів.
Договір № 101/П10 від 06.03.2017 "Відновлювальні роботи (Реконструкція: Заходи з інженерного захисту від шкідливого впливу небезпечних геологічних процесів – затоплення житлового будинку № 10 по вул. Пушкіна…)", в якому пунктом 2.5 передбачено, що у разі виникнення обставин, які не залежать від замовника та підрядника, що перешкоджають виконанню робіт у встановлений строк, замовник та підрядник, на підставі документально підтверджених об'єктивних обставин, можуть переглянути строки виконання робіт в сторону збільшення, що повинно оформлюватися додатковою угодою до договору. Додатково, у пункті 18.5 договору вказано, що зміни та доповнення, додаткові угоди та додатки до цього договору є його невід'ємними частинами
В числі наданих документів до договору № 101/П10 є додаткові угоди №№ 1, 3 та додаткова угода № 5 вже від 26.12.2018 року про зменшення загальної суми договору, а додаткові угоди №№ 2, 4 відсутні. Хоча пунктом 2.1 договору визначено термін виконання робіт – з 15.03.2017 по 15.12.2017, додаткові угоди щодо зміни строку виконання робіт відсутні. Також, додаток 3 "Кошторис на виконання робіт" та додаток 4 "Графік виконання робіт" учасником не надано.
Пунктом 1.1 договору № 77/М17 від 22.02.2017 р. передбачено обов’язок підрядника виконати роботи саме у 2017 році. Початок і закінчення робіт, згідно пункту 2.2. зазначеного договору, визначаються календарним графіком виконання робіт, який, відповідно пункту 2.2 та 19, є невід’ємною частиною договору.
За п. 2.5. договору, при виникненні обставин, які не залежать від замовника та підрядника на підставі документально підтверджених об’єктивних обставин, можуть переглянути строки виконання робіт в сторону збільшення, що повинно оформлюватися додатковою угодою до цього договору. Пунктом 18.5 договору, передбачено, що зміни в договір можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін, що оформляється додатковою угодою. Зміни та доповнення, додаткові угоди та додатки до договору є їх невід’ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками Сторін.
Проте, учасник не надав документи, які є невід’ємною частиною договору, а саме: Кошторис на виконання робіт, Графік виконання робіт, додаткові угоди № 1, 2, 3, 5.
Згідно ст. 882 Цивільного кодексу України, передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами.
Підсумовуючи, по зазначеним договорам учасник не надав документи, які підтверджують прийняття робіт від виконавця, відсутні додатки до договорів та додаткові угоди, які є невід'ємними частинами наданих договорів. При цьому, наголошуємо, що сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін.
Таким чином, наявність досвіду виконання аналогічних договорів учасником документально не підтверджено.
З урахуванням вищезазначеного, рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Вендс-Трейд" через невідповідність його вимогам ст. 16 Закону, є обґрунтованим та залишається незмінним.
Статус вимоги:
Не задоволено