• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивні дошки та мультимедійні проектори

Завершена

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період оскарження: 22.04.2020 09:40 - 03.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Що до відхілення пропозиції ФОП Захарченка Дениса Михайловича

Номер: 646f8e3367ff4f1d9abf72972718b4aa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-22-000050-a.a2
Назва: Що до відхілення пропозиції ФОП Захарченка Дениса Михайловича
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до Протоколу від 12 травня 2020 року Вами було дискваліфіковано ФОП Захарченка Дениса Михайловича у зв’язку з ненаданням авторизаційного листа в якому згідно тендерної документації (надалі – Документація) повинно чітко визначено назву учасника та предмета закупівлі. Відповідно до Додатку 2 Документації учасник в складі тендерної пропозиції надає, зокрема, оригінал авторизаційного листа виданого учаснику з зазначенням назви учасника та предмета закупівлі. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У складі Пропозиції ФОП Захарченка Дениса Михайловича міститься авторизаційний лист від ТОВ «Комел» на поставку ноутбуку HP 250 G7 (6MQ30EA). Наведеним авторизаційним листом зазначається, що ТОВ «Комел» підтверджує можливість поставки запропонованого товару учасником 41100, Сумська обл., м. Шостка, вул Шевченка, б.14-а, кв. 911, 912. В даному авторизаційному листі наведено інформацію щодо юридичної адреси ФОП Захарченка Дениса Михайловича. У відкритих джерелах, зокрема, www.minjust.gov.ua, www.clarity-project.info та www.youcontrol.com.ua можливо перевірити, що за адресою 41100, Сумська обл., м. Шостка, вул Шевченка, б.14-а, кв. 911, 912 зареєстрований лише ФОП Захарченко Денис Михайлович. Інших суб’єктів господарської діяльності за вказаною адресою не зареєстровано. Отже, можливо встановити, що наданий авторизаційний лист від ТОВ «Комел» стосується саме ФОП Захарченка Дениса Михайловича. З наведеного вище, можливо зробити висновок, що відсутність назви ФОП Захарченка Дениса Михайловича є формальною технічною опискою, що не впливає на зміст пропозиції. Наданий авторизаційний лист повністю підтверджує право на постачання запропонованого обладнання. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 7 статті 28 Закону та пункту 1 розділу 5 Документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На підтвердження того, що ФОП Захарченко Денис Михайлович має моживість постачання запропонованого обладнання у Вас є право звернутись за підтвердженням до ТОВ «Комел». У разі звернення до ТОВ «Комел» Ви зможете пересвідчитись, що ФОП Захарченком Денисом Михайловичем допущено формальну технічну описку, що не впливає на зміст пропозиції. Враховуючи наведене, просимо скасувати Протокол від 12 травня 2020 року та повторно поставити на розгляд Пропозицію ФОП Захарченка Дениса Михайловича.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасником в телефонній розмові було надано пояснення стосовно помилкової вимоги до Замовника. Вимоги до Замовника зі сторони учасника відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги в кваліфікаційній частині

Номер: 534b1dcd7bb14314a590235f6163d7cf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-22-000050-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги в кваліфікаційній частині
Вимога:
Шановний Замовнику. При досліджені тендерної документації, а саме Додатку 1 "Технічне завдання до предмету закупівлі" в п. 15 Вами встановлена дискримінаційна вимога, яка значним чином обмежує коло потенційних учасників - "Обов’язкова наявність сервісного центру в м. Кролевець Сумської області, та при настанні гарантійного випадку можливість надання замінного обладнання на період гарантійного обслуговування." Повідомляємо Вам, що встановивши данну вимогу, Ви недотримуєтесь норм чинного законодавства України в частині недискримінації учасників та рівне ставлення до них, згідно ч.4 п.1 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі", п.4 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі", п.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Враховуючи вищезазначене вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискимінаційну вимогу з кваліфікаційних критеріїв. При досліджені тендерної документації, а саме Додатку 1 "Технічне завдання до предмету закупівлі" в п. 16 Вами встановлена дискримінаційна вимога, яка значним чином обмежує коло потенційних учасників - "Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що Він гарантує приїзд технічного спеціаліста в учбовий заклад для усунення неполадок у роботі мультимедійного обладнання або окремих його частин протягом 4 годин з моменту звернення до нього відповідальних осіб Замовника." Повідомляємо Вам, що встановивши данну вимогу, Ви недотримуєтесь норм чинного законодавства України в частині недискримінації учасників та рівне ставлення до них, згідно ч.4 п.1 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі", п.4 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі", п.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Враховуючи вищезазначене вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискимінаційну вимогу з кваліфікаційних критеріїв.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий День, Що стосується вимоги у формі наявності власного сервісного центру в м. Кролевець та приїзд технічного спеціаліста в учбовий заклад для усунення неполадок у роботі мультимедійного обладнання або окремих його частин протягом 4 годин з моменту звернення до нього відповідальних осіб Замовника , то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням п. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне. Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста). Вищезазначене призводило до зупинки навчального процесу та збільшення статей витрат місцевого та державного бюджету для вирішення гарантійних питань. Слід також зазначити, що в рамках реформи освіти робота вчителя стає неможливою без наявності працюючого ноутбука (комп’ютера, планшета), інтерактивної дошки, проектора, тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення. Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов’язань особливо дистанційно. Враховуючи необхідність забезпечення безперервного навчального процесу, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується. Саме тому – наявність сервісного центру Учасника (Постачальника) саме в м. Кролевець, з швидким виїздом технічного спеціаліста, який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку, на нашу думку, є запорукою безперебійної роботи обладнання, і як наслідок – навчального процесу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.05.2020 09:48