-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2020 11:48 - 04.05.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога про усунення порушення у тендерній документації
Номер:
c2ecc9f25d744772a13475806f3ef140
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-000697-c.c2
Назва:
вимога про усунення порушення у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник,
визначення аналогічного договору виключно як послуги/роботи з розробки схеми санітарного очищення для населених пунктів, окремих адміністративно-територіальних одиниць (районів та об’єднаних територіальних громад)
не відповідає за видом та за предметом Закупівлі. Розроблення Регіонального плану управління відходами включає значно ширші дослідження та узагальнення, ніж трактує Замовник.
В попередній вимозі замовник вказує, що з метою належного виконання робіт та ефективного використання коштів, тендерним комітетом вирішено кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання договорів залишити без змін.
Оскільки відповідно до статистичних даних, у Волинській області щорічно утворюється більше 1100,0 тис. м3 побутових відходів, що займає значну частину усіх утворених відходів області загалом, це є підставою для запропонованих кваліфікаційних вимог.
Але, як вбачається, Замовник таким чином встановлює дискримінаційні вимоги в тендерній документації і свідомо/чи несвідомо звужує коло учасників, які могли би претендувати на участь у Закупівлі.
Просимо ще раз зауважити, що предметом Закупівлі не є розроблення схеми санітарної очистки населених пунктів, і те що у Волинській області утворюється щорічно 1100 тис. м3 побутових відходів, що займає значну частину усіх утворених відходів області загалом, не може бути підставою трактування послуг з розробки Регіонального плану виключно як розробка схем санітарного очищення.
Просимо Замовника змінити дискримінаційні умови у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2020 16:57
Вирішення:
На засіданні тендерного комітету управління екології та природних ресурсів обласної державної адміністрації було проведено обговорення вимоги про усунення порушення у тендерній документації, а саме визначення аналогічного договору виключно як послуги/ роботи з розробки схеми санітарно очищення для населених пунктів, окремих адміністративно-територіальних одиниць (районів та об’єднаних територіальних громад) та складено протокол засідання №8 від 29.04.2020 року.
Тендерним комітетом вирішено, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.05.2020 18:01
Вимога
Вирішена
вимога про усунення порушення у тендерній документації
Номер:
6a5035a9d18b42f58965e698d62f3ba1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-000697-c.a1
Назва:
вимога про усунення порушення у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник,
просимо внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних вимог, а саме визначення аналогічного договору:
- ** під аналогічним договором вважається договір, укладений протягом 2017-2019 р.р., в якому учасник виступав в якості надавача аналогічної послуги/виконавця робіт, за напрямком:
- послуги/роботи з розробки схеми санітарного очищення для населених пунктів, окремих адміністративно-територіальних одиниць (районів та об’єднаних територіальних громад).,
оскільки така вимога (обмеження термінів укладення 2017-2019 рр.) та обмеження предмету договору лише «розробкою схеми санітарного очищення», що важливо, але далеко не повністю відображає управління відходами регіону, яке має значно ширші вимоги до знань та кваліфікації виконавця, суперечить принципам добросовісної конкуренції серед учасників в порушення ст.5 Закону «Про публічні закупівлі». Встановлюючи такі вимоги, Замовник обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які мають певні договори, при цьому не доводячи необхідність встановлення у ТД такої вимоги.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В закупівлі «Розробка Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року» UA-2019-10-17-000409-c:
** під аналогічним договором вважається договір, укладений протягом 2014-2019 р.р., в якому учасник виступав в якості надавача аналогічної послуги/виконавця робіт, за напрямком:
- послуги/роботи з паспортизації, інвентаризації відходів або розробки схеми санітарного очищення для населених пунктів, окремих адміністративно-територіальних одиниць (районів та об’єднаних територіальних громад).
Закупівля була відмінена Замовником через те, що до тендерної документації не була внесена вимога про необхідність надання документів про погодження розробленої схеми санітарного очищення з територіальним органом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Державної екологічної інспекції України та Державної служби України з надзвичайних ситуацій, згідно наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2017 №57 «Про затвердження Порядку розроблення, погодження та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів».
Натомість у теперішній закупівлі така вимога була внесена, але в той же час значно звужені (терміном 2017-2019рр. і предметом «розробка схеми санітарної очистки») вимоги до аналогічного договору.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
За загальним правилом? аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші, можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення.
На основі вищевикладеного просимо Замовника внести зміни до тендерної документації у частині визначення аналогічного договору, а саме розширити трактування аналогічного договору відповідно до умов закупівлі UA-2019-10-17-000409-c:
** під аналогічним договором вважається договір, укладений протягом 2014-2019 р.р., в якому учасник виступав в якості надавача аналогічної послуги/виконавця робіт, за напрямком:
- послуги/роботи з паспортизації, інвентаризації відходів або розробки схеми санітарного очищення для населених пунктів, окремих адміністративно-територіальних одиниць (районів та об’єднаних територіальних громад),
з урахуванням наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2017 №57 «Про затвердження Порядку розроблення, погодження та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів».
Просимо Замовника також зауважити, що згідно з Законом «Про публічні закупівлі» Замовникові надано право на встановлення в тендерній документації вимоги документально підтвердженого досвіду виконання договору, а не договорів. Таким чином, вимога щодо надання підтвердження виконання більше 1-го аналогічного договору є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом, порушує права учасників на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Просимо Замовника також внести коригування відносно вимоги до кількості аналогічних договорів.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 22.04.2020 17:35
Дата подачі:
20.04.2020 10:13
Вирішення:
Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VII (надалі - Закон), згідно норм якого оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю послуги "Розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року", саме замовник встановлює кваліфікаційні критерії та вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким критеріям.
Враховуючи, що до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, серед інших, внесена вимога щодо надання копій рішень відповідних рад, що засвідчують затвердження розробленої схеми санітарного очищення відповідних територій, та документів про погодження розроблення схеми санітарного очищення з територіальними органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Державної екологічної інспекції України та Державної служби України з надзвичайних ситуацій відповідно до наказу
Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 23.03.2017 № 57, саме договори, укладені з 2017 року доцільно розглядати, як підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. На підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання договорів, укладених до 2017 року, виконавець не матиме можливості надати підтверджуючі документи, передбачені тендерною документацією, що може трактуватися як обмеження та дискримінація учасників.
З метою належного виконання робіт та ефективного використання коштів, тендерним комітетом вирішено кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання договорів залишити без змін.
Оскільки відповідно до статистичних даних, у Волинській області щорічно утворюється більше 1100,0 тис. м3 побутових відходів, що займає значну частину усіх утворених відходів області загалом, це є підставою для запропонованих кваліфікаційних вимог.
Тендерним комітетом вирішено (протокол від 22.04.2020 № 7) затвердити тендерну документацію у новій редакції, а саме: у пункті 5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замінити слова «не менше 2-х (двох)» словами «не менше 1-го (одного)».
Статус вимоги:
Задоволено