-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по виготовленню технічної документації із землеустрою, щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) розташованих на території Славської селищної ради Сколівського району Львівської області для ведення лісового господарства
Під кількістю "1 послуга" та місцем поставки слід розуміти "Місце, кількість та обсяг надання послуг згідно технічного завдання (Додаток № 2 до Тендерної документації)."
Торги не відбулися
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
13.04.2020 18:07 - 04.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга На дії Замовника
Номер:
c5ac98ac97c74bf781a2c2c2bcb2a4cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-004476-b.a4
Назва:
Скарга На дії Замовника
Скарга:
13 квітня 2020 року Славське дочірнє лісогосподарське підприємство ЛГП «Галсільліс» (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю «Послуги по виготовленню технічної документації із землеустрою, щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) розташованих на території Славської селищної ради Сколівського району Львівської області для ведення лісового господарства».
За результатом розгляду пропозицій, було відмовлено ряду Учасників та визначено переможцем ТОВ «ГЕОАРХ ПРОЕКТ», відповідно до протоколу від 03.07.2020 р..
ТОВ « Терратоп» не згідне із рішенням Замовника, та вважає незаконним визначення переможцем ТОВ «ГЕОАРХ ПРОЕКТ», так як вони не відповідають кваліфікаційним критеріям визначеним у тендерній документації Замовником та допущені грубі помилки при подачі документів пропозиції цього Учасника. А саме:
1. Згідно п.2 ч. 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовник вимагає наявності в Учасника трьох сертифікованих інженерів-землевпорядників з наданням копій кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації. Тоді як згідно свідоцтва про підвищення кваліфікації Куліш Анни Петрівни АН №0012/16 від 27.03.2016 та Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, розміщеного на офіційному сайті Держгеокадастру України який можна переглянути за посиланням https://land.gov.ua/reyestr_inzheneriv_zemlevporyadnykiv/ дія її кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника призупинена ще 27.05.2020 (абзац 18 статті 66 Закону України «Про землеустрій»). Тобто ТОВ «ГЕОАРХ ПРОЕКТ» не відповідає кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оскільки підтвердивн наявність тільки двох діючих сертифікованих інженерів-землевпорядників адже згідно абзацу 16 статті 66 Закону України «Про землеустрій» сертифіковані інженери-землевпорядники зобов’язані не рідше одного разу на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації, а згідно абзацу 8 статті 68 Закону України «Про землеустрій» складення документації із землеустрою особою, дія кваліфікаційного сертифіката якої зупинена, забороняється.
2. Згідно розділу 3 п.3.2 ч. 3.2.6 Тендерної документації Замовником встановлено надання Учасником гарантійного листа про те, що під час участі в аукціоні учасники зобов'язуються дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та уникати штучного та невиправданого занижування (демпінгування) своїх цін. В документах пропозиції Учасника цей гарантійний лист відсутній, що порушує умови тендерної документації.
3. Згідно розділу 1 п.2 Додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлено наступне: «Додатково відомості про зазначених у довідці працівників підтверджуються шляхом подання скан-копій: дипломів про освіту та документів про підвищення кваліфікації, штатного розпису, трудових книжок з відповідними записами (першої сторінки, сторінки з відміткою про працевлаштування та наступною за нею) або наказів про прийняття на роботу, або договорів цивільно-правового характеру тощо.»
Учасник ТОВ «ГЕОАРХ ПРОЕКТ» надав у своїй пропозиції копії трудових книжок з відповідними записами усіх сторінок що вимагались, окрім наступної після сторінки з відміткою про працевлаштування. Цим самим порушив умови тендерної документації.
4. Згідно розділу 3 п.4 Додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлено надання Учасником довідки в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, що повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». Згідно розділу 3 п.3.2 ч. 3.2.1 Тендерної документації Замовником встановлено наступне: «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи. Такі документи повинні бути датовані не раніше дня виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше.». Учасником ТОВ «ГЕОАРХ ПРОЕКТ» подано листи-згоди на обробку персональних даних без врахування вимог тендерної документації. Листи не складенні на фірмовому бланку, не містять №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються документ. Цим самим порушив умови тендерної документації.
5. Згідно розділу 3 п.3.2 ч. 3.2.1 Тендерної документації Замовником встановлено наступне: «Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації.
Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну також шляхом завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.»
Згідно розділу 3 п.3.2 ч. 3.2.2 Тендерної документації Замовником встановлено наступне: Усі вищезазначені документи тендерної пропозиції повинні мати реєстр наданих документів.
Учасником ТОВ «ГЕОАРХ ПРОЕКТ» поданий документ було завантажено разом із іншими документами пропозиції під назвою «РЕЄСТР», цей документ поданий з порушенням вимог тендерної документації, так як він завантажений у форматі “.docx”.
ТОВ «Терратоп» є добросовісним виконавцем робіт у сфері землеустрою та поважає правила і закони у сфері Публічних закупівель. Саме тому вважаємо за необхідне звернутися із скаргою щодо незаконих дій Замовника при визначенні переможця закупівлі за для добросовісного та конкурентного проведення закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- photo5217609705671733214-об'єднано.pdf 13.07.2020 16:15
- Тендерна документаціНова редакція 4.doc 13.07.2020 16:17
- 5000.pdf 13.07.2020 17:15
- платіжне доручення.pdf 13.07.2020 17:18
- скарга.pdf 13.07.2020 17:18
- скарга терратоп.pdf 13.07.2020 17:23
- Рішення від 16.07.2020 № 13750 (+лист Замовнику).pdf 16.07.2020 19:35
- інформація про перенесення розгляду скарги № 11388.pdf 29.07.2020 22:37
- інформація про перенесення розгляду скарги № 11516.pdf 31.07.2020 12:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.08.2020 № 14868.pdf 04.08.2020 20:36
- Рішення від 03.08.2020 № 14868.pdf 06.08.2020 22:57
- Заперечення на скаргу Терратоп.docx 29.07.2020 12:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 16:17
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2020 19:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.08.2020 22:58
Дата виконання рішення Замовником:
04.09.2020 12:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано, рішення про визнання переможцем скасовано замовником!
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника
Номер:
c7742be006444ee7abe8a9a3eb0b09d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-004476-b.b3
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-13-004476-b. Приватне підприємство «РІГА» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Послуги по виготовленню технічної документації із землеустрою, щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) розташованих на території Славської селищної ради Сколівського району Львівської області для ведення лісового господарства, що зазначено у оголошенні та Тендерній документації.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол кваліфікації пропозицій учасника від 25.06.2020).
Підставою для відхилення зазначено наступне:
1. На виконання умов тендерної документації п.2 ч. 1 Додатку 1,учасник ПП "РІГА" подав штатний розпис від 02 січня 2020 року, накази про прийняття на роботу у яких найменування посад відрізняється, а саме: пп. 4, 5 штатного розпису учасника (містять інші посади ніж у наказах). В наказі про прийняття на роботу від 04.09.2006 р. №06/09К посада ня яку прийняли Панчишин Г.Б. вказана як інженер-землевпорядник, а у штатному розписі у веденому на підприємстві від 02.01.2020 п.п. 5 посада – начальник відділу землевпорядкування. В наказі про прийняття на роботу від 01.08.2008 р. №08/12К посада ня яку прийняли Сигляк М.С. вказана як начальник геодезичної партії, а у штатному розписі у веденому на підприємстві від 02.01.2020 п.п. 4 посада – начальник відділу інженерно- геодезичних вишукувань.
2. Відповідно до умов тендерної документації (п.3. ч, 1 Додатку 1) учасник повинен надати довідку в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Таким чином, відповідно до вищенаведеної вимоги учасник повинен був подати листи-згоди від осіб про яких останній виклав інформацію, що містить персональні дані, а саме на працівників учасника, оскільки щодо них викладено персональні дані.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно першої підстави відхилення повідомляємо наступне – відповідно до умов тендерної документації п.2 ч. 1 Додатку 1, учасник повинен надати документи у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме: Довідку (у формі таблиці), за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору, із зазначенням ПІП, освіти (номер диплому, навчальний заклад, рік здобуття освіти) та займаної посади.
Відомості про зазначених у довідці працівників підтверджуються шляхом подання скан-копій: дипломів про освіту та документів про підвищення кваліфікації, штатного розпису, трудових книжок, з відповідними записами (першої сторінки, сторінки з відміткою про працевлаштування та наступною за нею) або наказів про прийняття на роботу, або договорів цивільно-правового характеру тощо.
Для підтвердження працевлаштування зазначених у довідці працівників Підприємство подало накази про прийняття на роботу, серед яких були і накази про прийняття на роботу працівників Панчишин Г.Б. та Сигляк М.С. із відповідними посадами які вони займали на момент прийняття на робту (додаються).
Зрозуміло, що посади вказаних працівників у наказах про прийняття на роботу не відповідають посадам згідно поданого у складі тендерної пропозиції штатного розпису який уведений на підприємстві з 02.01.2020, оскільки вище перераховані працівники прийняті на роботу в 2006, 2008 роках згідно штатних розписів які діяли на той час, проте тендерна документація не містила та не містить вимоги до учасників щодо надання наказів про зміни посад працівників на підприємстві, а лише накази про прийняття на роботу.
Варто також наголосити, що з метою підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПП «Ріга» подала інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід де вказано актуальну посаду на підприємстві Панчишин Г.Б. та Сигляка М.С. і яка збігається із посадою, що в казана в штатному розписі, більше того з метою підтвердження вказаної інформації у довідці про відповідального за якість послуг, що є предметом закупівлі у складі поданої Підприємством тендерної пропозиції присутній наказ від 16.12.2014 р. № 14/022 к про визначення відповідального за якість робіт із землеустрою Панчишин Г.Б., та відповідального за результати топографо-геодезичних і картографічних робіт Сигляка М.С., де в тексті наказу посади працівників відповідають посадам у штатному розписі.
Тому навіть якщо припустити, що у тендерній документації була вимога надати окрім наказів про прийняття на роботу ще і накази про зміни посад на підприємстві, протягом часу його функціонування, (чого не було) то навіть це не є підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП «РІГА» оскільки згідно пункту 3.3 Розділу 3. Тендерної документації це відноситься до формальних помилок, оскільки це підпадає під відповідний перелік помилок, а саме: - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника.
Щодо другою підстави відхилення пропозиції Скаржника повідомляємо наступне -Відповідно до статті 2 Закону України "Про захист персональних даних":
- персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка
ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;
- згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за
умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційнотелекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки.
Відповідно до пункту 5.2 розділу 5 Тендерної документації відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України "Про захист персональних даних", Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 "Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних" (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, яка діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних».
Учасник підписанням пропозиції підтверджує, що він повідомлений про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
Згідно представленої у складні Тендерної пропозиції Підприємства довідки про керівника якому надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору про закупівлю тільки Рак Роман Омелянович уповноважений на підпис тендерної пропозицію та договорів про закупівлю. Враховуючи все вище викладене та надану у складі пропозиції Підприємства згоду на обробку персональних даних, окрім інших документів підписаних керівником ПП «РІГА» Раком Романом Омеляновичем оформлених підчас проведення процедури закупівлі, і є підтвердження одержання згоди на обробку персональних даних учасника та його працівників.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «ГЕОАРХ ПРОЕКТ» оскільки тендерна пропозиція Товариства не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у тендерній документації Замовником.
Так зокрема згідно п.2 ч. 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовник вимагає наявності в Учасника трьох сертифікованих інженерів-землевпорядників з наданням копій кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації. Тоді як згідно свідоцтва про підвищення кваліфікації Куліш Анни Петрівни АН №0012/16 від 27.03.2016 та Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, розміщеного на офіційному сайті Держгеокадастру України який можна переглянути за посиланням https://land.gov.ua/reyestr_inzheneriv_zemlevporyadnykiv/ дія її кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника призупинена ще 27.05.2020 (абзац 18 статті 66 Закону України «Про землеустрій»). Тобто ТОВ «ГЕОАРХ ПРОЕКТ» не відповідає кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оскільки підтвердивн наявність тільки двох діючих сертифікованих інженерів-землевпорядників адже згідно абзацу 16 статті 66 Закону України «Про землеустрій» сертифіковані інженери-землевпорядники зобов’язані не рідше одного разу на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації, а згідно абзацу 8 статті 68 Закону України «Про землеустрій» складення документації із землеустрою особою, дія кваліфікаційного сертифіката якої зупинена, забороняється.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку землевпорядних послуг (робіт).
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ПП «РІГА» зазначене у протокол кваліфікації пропозицій учасника від 25.06.2020 та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «ГЕОАРХ ПРОЕКТ» зазначене у протоколі від 03.07.2020 року
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Накази про призначення на роботу працівників Панчишин Г.Б. та Сигляк М.С.
3. Штатний розпис ПП «Ріга»
4. Лист-згода на обробку персональних даних
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 06.07.2020 18:23
- Скарга 06.07.2020 18:23
- Штатний розпис 06.07.2020 18:23
- Накази 06.07.2020 18:23
- Згода на обробку персональних даних 06.07.2020 18:24
- Рішення від 09.07.2020 № 13329.pdf 09.07.2020 21:03
- інформація про перенесення розгляду скарги № 11099.pdf 24.07.2020 21:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.07.2020 № 14488.pdf 28.07.2020 14:36
- рішення від 27.07.2020 № 14488.pdf 30.07.2020 22:11
- Заперечення на скаргу РІГА.docx 20.07.2020 13:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.07.2020 18:24
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.07.2020 21:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.07.2020 22:11
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо надання роз'яснення про причини відхилення тендерної пропозиції
Номер:
b7e1670880344fa088ebdf40fa222f53
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-004476-b.a2
Назва:
Вимога щодо надання роз'яснення про причини відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Керуючись ч. 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, а саме: відповідно до частині 6. протоколу кваліфікації пропозицій учасників від 25.09.2020 року Вами зазначено, що у супереч п.2 ч.1 Додатку 1 до Тендерної документації нами подано штатний розпис в підпункті 4 та 5 якого вказані інші посади ніж в наказах про прийняття на роботу працівників Панчишин Г.Б. та Сигляк М.С. Звертаємо Вашу увагу , що поданий штатний розпис уводиться на підприємстві з 02.01.2020 року, а ПП «РІГА» як юридична особа зареєстрована 09.06.1994, про що зазначено у відомостях про учасника у складі тендерної пропозиції. Тоді як Панчишин Г.Б. прийнята на роботу в 2006 році, (наказ від 04.09.2006 р. №06/09 к), а Сигляк М.С. в 2008 році (наказ від 01.08.2008 р.). З огляду на вище вказане незрозумілою є Ваша позиція, чому посади в наказах про прийняття на роботу працівників, які датовані 2006, 2008 роками, повинні збігатись із займаними посадами цими ж працівниками згідно штатного розпису 2020 року оскільки згадані працівники були переведенні на інші посади на підприємстві, так Панчишин Г.Б. була переведена на посаду начальника відділу землевпорядкування, а Сигляк М.С. переведений на посаду начальник відділу інженерно- геодезичних вишукувань, проте згідно тендерної документації не було вимоги до учасників щодо надання наказів про зміни посад працівників на підприємстві. В п.2 ч.1 Додатку 1 до Тендерної документації однозначно вказано, що додатково відомості про зазначених у довідці працівників підтверджуються шляхом подання скан-копій, зокрема наказів про прийняття на роботу, тобто на вказану вимогу ПП «РІГА» як Учасник надало накази про прийняття на роботу працівників Панчишин Г.Б. та Сигляк М.С. із відповідними посадами які вони займали та той момент прийняття.
Варто також наголосити, що з метою підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПП «Ріга» подала інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід де вказано актуальну посаду на підприємстві Панчишин Г.Б. та Сигляка М.С. і яка збігається із посадою, що в казана в штатному розписі, більше того з метою підтвердження вказаної інформації у довідці про відповідального за якість послуг, що є предметом закупівлі у складі поданої нами тендерної пропозиції присутній наказ від 16.12.2014 р. № 14/022 к про визначення відповідального за якість робіт із землеустрою Панчишин Г.Б., та відповідального за результати топографо-геодезичних і картографічних робіт Сигляка М.С., де в тексті наказу посади працівників відповідають посадам у штатному розписі.
Тому навіть якщо припустити, що у тендерній документації була вимога надати окрім наказів про прийняття на роботу ще і накази про зміни посад на підприємстві, протягом часу його функціонування, (чого не було) то навіть це не є підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП «РІГА» оскільки згідно пункту 3.3 Формальні (несуттєві) помилки Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції це можна трактувати як формальну помилкою, оскільки це підпадає під відповідний перелік помилок, а саме: - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника.
Незрозумілою для нас є і друга причина відхилена нашої тендерної пропозиції, щодо надання усіма працівниками ПП «РІГА» згоди на обробку персональних даних оскільки пункт 5.2. розділу 5 тендерної документації вказує на те, що відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, яка діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних».
Учасник підписанням пропозиції підтверджує, що він повідомлений про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
У складі тендерної пропозиції присутня окрім інших документів підписаних керівником ПП «РІГА» Раком Романом Омеляновичем наявна також згода на обробку персональних даних, тобто наявність цих документів оформлених під-час проведення процедури закупівлі, і є підтвердження одержання згоди на обробку персональних даних учасника та його працівників.
З огляду на вище вказане вважаємо не достатніми для відхилення вказані Вами причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, та такими що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також залишаємо за собою право звернутись із скаргою до Антимонопольного комітету України .
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 01.07.2020 15:14
Дата подачі:
01.07.2020 15:14
Вирішення:
Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, установлює чисельність працівників, штатний розпис (частина третя ст. 64 ГКУ).
Штатний розпис — це документ, що встановлює для підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розписі містяться назви посад, чисельність персоналу й оклади за кожною посадою. Штатний розпис приймається та затверджується керівником підприємства шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства.
Штатний розпис має розроблятися на основі внутрішніх організаційно-нормативних документів (чинної структури та чисельності, положення з оплати праці) та з урахуванням вимог нормативно-правових актів, зокрема Класифікатора професій ДК 003-2010 (назви посад і професій мають відповідати назвам у Класифікаторі).
Якщо в штатному розписі немає вакантних посад, то роботодавець не може прийняти на роботу нових працівників.
Зміни до штатного розпису вносяться на підставі наказу по підприємству, в якому мають бути висвітлені причини внесення цих змін.
Відповідно до листа Мінпраці від 27.06.2007 р. № 162/06/187-07 затвердження «штатного розпису» є обов’язковим. Таким чином прийняття (затвердження) штатного розпису здійснюється у вигляді видання керівником підприємства нормативного акту (наказу), у якому визначатимуться кількість штатних одиниць в розрізі посад.
амі посади в штатному розписі відображаються згідно записів трудової книжки працівника. Відповідно до Інструкції N 58 (із змінами), записи професій та посад до трудової книжки заносяться згідно із найменуванням посад, зазначені в Класифікаторі професій. Таким чином, в «штатному розписі» найменування посади має відповідати професійним назвам робіт КП.
Оскільки затвердження на підприємстві «штатного розпису» є обов’язковим, то відсутність останнього веде до порушення вимог трудового законодавства, за що посадова особа згідно з частини 1 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення може нести адміністративну відповідальність.
Рекомендуємо Вам привести штатний до вимог законодавства.
Щодо можливості віднесення до формальних помилок, повідомляємо, що умови ТД не передбачають віднесення такого характеру невідповідносте до формальних помилок.
Щодо надання згоди на обробку персональних даних, повідомляємо, що відповідно до умов ТД чітко вказано, що потрібно надати листи-згоди повинні бути підписані ОСОБАМИ, щодо яких подано інформацію, а не уповноваженою особою.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
58a53fc57162477cb3564ac60b3e7f64
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-004476-b.a1
Назва:
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
13 квітня 2020 року Славське дочірнє лісогосподарське підприємство ЛГП «Галсільліс» (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю «Послуги по виготовленню технічної документації із землеустрою, щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) розташованих на території Славської селищної ради Сколівського району Львівської області для ведення лісового господарства». Ознайомившись з Тендерною документацією (далі — Документація), що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 13.04.2020 р., ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству, є дискримінаційними, такими, що обмежують конкуренцію та як наслідок унеможливлюють прийняття участі в торгах ТОВ «ТЕРРАТОП» та інших учасників, а саме:
1. Відповідно до п. 3 Додатку № 1 Тендерної документації, Замовник встановив кваліфікаційні критерії до учасників, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Поряд з цим, Замовником визначено, що аналогічним договором вважається лише договір на встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Вважаємо, що така вимога Замовника в Тендерній документації є дискримінаційною, така що порушує наші права та не відповідає чинному законодавству з наступних підстав.
Відповідно до п.2.1 Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Державного комітета України із земельних ресурсів від 18.05.2010 № 376 (надалі – Інструкція), встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на підставі розробленої та затвердженої технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), технічної документації із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Слід зауважити, що пунктом 2.3 Інструкції визначений необхідний комплекс робіт із встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), який є аналогічним як в проектах землеустрою щодо відведення земельної ділянки, технічній документації із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок, так і в технічній документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
Отже, ТОВ «ТЕРРАТОП» вважає, що наявність документально підтвердженого досвіду, щодо виконання проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки та технічної документації із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок являється аналогічним до досвіду виконання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), і не впливає на якість надання послуг.
Звертаємо увагу, що ТОВ «ТЕРРАТОП» має значний успішний досвід із виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки та технічної документації із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок.
2. Відповідно до п. 5.1 Розділу 5 Тендерної документації, Замовник визначив перелік критеріїв та методику оцінку тендерних пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, а саме:
Дана тендерна документація визначає наступні критерії оцінки для визначення найбільш-економічно вигідної пропозиції:
Ціна – 70 балів;
Учасник подає цінову пропозицію з ПДВ, або без ПДВ відповідно до системи оподаткування на якій перебуває учасник.
Найкращий досвід роботи з замовниками – 30 балів.
Детальний опис нецінового критерію «Найкращий досвід роботи з замовниками»
Найкращий досвід роботи з замовниками - 30 балів «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». Підтверджується документально шляхом подання копій договорів та/або актів наданих послуг (виконаних робіт).
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в повному обсязі у кількості більше 35 аналогічних договорів, буде присуджено 30 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в повному обсязі у кількості від 31 до 35 аналогічних договорів, буде присуджено 25 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в повному обсязі у кількості від 26 до 30 аналогічних договорів, буде присуджено 20 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в повному обсязі у кількості від 21 до 25 аналогічних договорів, буде присуджено 15 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в повному обсязі у кількості від 16 до 20 аналогічних договорів, буде присуджено 10 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в повному обсязі у кількості від 11 до 15 аналогічних договорів, буде присуджено 5 балів.
Учасникам, які нададуть менше 11 аналогічних договорів у повному обсязі буде присуджено 0 балів.
ТОВ «ТЕРРАТОП» вважає, що встановлений Замовником зазначений неціновий критерій не забезпечить справедливої та об’єктивної оцінки пропозицій учасників зазначених торгів, оскільки ґрунтується виключно на інформації про кількість аналогічних договорів, ігноруючи при цьому обсяги наданих послуг/виконаних робіт за ними.
Як приклад, ТОВ «ТЕРРАТОП» лише за 1 аналогічним договором виготовило технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) по 32 об’єктам (земельним ділянкам).
3. Відповідно до п. 2 Додатку № 1 Тендерної документації, Замовник встановив кваліфікаційні критерії до учасників, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В зазначеному кваліфікаційному критерії Замовником встановлено, що наявність працівників підтверджується сканованою копією оригіналу звіту за формою 1-ДФ за останній звітній період та сканованою копією оригіналу штатного розпису.
Відповідно до п. 2.1 Розділу 2 Наказу Міністерства фінансів України
від 13.01.2015 р. № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку», податковий розрахунок (форма № 1ДФ) подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий податковий розрахунок за календарний рік не подається.
Слід зауважити, що відповідно до оголошення про проведення зазначеної процедури закупівлі, кінцевий строк подання учасниками своїх тендерних пропозицій – 14.05.2020 року, тобто учасники у складі своїх тендерних пропозицій зобов’язані подати звіт форми 1-ДФ з інформацією щодо працівників, які працювали в січні-березні 2020 року, а ті учасники, які подали свої тендерні пропозиції раніше ніж звіт 1-ДФ - щодо працівників, які працювали в жовтні-грудні 2019 року.
Крім того, в звітах 1-ДФ не можуть бути відображені працівники, які були прийняті учасниками процедури закупівлі до себе на роботу у період з 01.04.2020 по 14.05.2020 року тобто в поточному звітному періоді.
Звертаємо увагу, що саме в ТОВ «ТЕРРАТОП» у період з 01.04.2010 по 14.05.2020 було прийнято декілька нових працівників, які будуть залучені до виконання зазначених послуг, проте в звіті 1-ДФ за січень-березень 2020 року вони не можуть бути відображені.
4. Відповідно до п. 2 Додатку № 1 Тендерної документації, Замовник встановив кваліфікаційні критерії до учасників, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В зазначеному кваліфікаційному критерії Замовником встановлено, що учасник в складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.
Слід зауважити, що відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Слід зауважити, що відповідного до діючого законодавства ТОВ «ТЕРРАТОП» не подає звіти з праці (форма № 1-ПВ), а офіційний лист від органу статистики , про те що ТОВ «ТЕРРАТОП» не звітує за даною формою не передбачений діючим законодавством.
Крім того, у зв’язку з ситуацією що склалась в країні, а саме надзвичайна ситуація через спалах COVID-19, не надається за можливе отримати в розумні строки зазначений лист органу статистики.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), недискримінація учасників є одним з принципів здійснення закупівель. Відповідно до ст. 5 Закону, Замовник, не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене, ваші дії, як Замовника (в частині встановлення зазначених вище вимог) порушують вимоги ст. 5 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Враховуючи зазначене, керуючись частиною вісімнадцятою ст. 18 Закону, де зазначено наступне: «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.»
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації:
1). Примітку до підпункту 1 пункту 3 Додатку № 1 Тендерної документації викласти в наступній редакції: «*аналогічними договорами відповідно до умов цієї Тендерної документації є договори, на встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок.»;
2). Абзаци 7-13 пункту 5.1. Розділу 5 Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в повному обсязі у кількості більше як по 35 об’єктах (земельних ділянках), буде присуджено 30 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в повному обсязі по об’єктах (земельних ділянках) у кількості від 31 до 35, буде присуджено 25 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в повному обсязі по об’єктах (земельних ділянках) у кількості від 26 до 30, буде присуджено 20 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в повному обсязі по об’єктах (земельних ділянках) у кількості від 21 до 25, буде присуджено 15 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в повному обсязі по об’єктах (земельних ділянках) у кількості від 16 до 20, буде присуджено 10 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в повному обсязі по об’єктах (земельних ділянках) у кількості від 11 до 15, буде присуджено 5 балів.
Учасникам, які нададуть аналогічний(их) договір(ри), виконаний(х) у повному обсязі, менше ніж по 11 об’єктах (земельних ділянках) буде присуджено 0 балів.»;
3). В абз. 6 пункту 2 Додатку № 1 Тендерної документації видалити наступне: «сканованою копією оригіналу звіту за формою 1-ДФ за останній звітній період та»;
4). Абз. 7 пункту 2 Додатку № 1 Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або довідку у довільній формі від учасника, що той не звітує за формою №1-ПВ звіт з праці з підписом уповноваженої особи».
Пов'язані документи:
Учасник
- Scan.pdf 09.05.2020 22:42
- Scan1.pdf 09.05.2020 22:42
- Тендерна документація 06.05..pdf 09.05.2020 22:42
- скарга терра.pdf 09.05.2020 22:46
- Рішення від 14.05.2020 №9326.pdf 14.05.2020 20:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.05.2020 №10308.pdf 27.05.2020 16:04
- Рішення від 26.05.2020 №10308.pdf 29.05.2020 21:09
- Заперечення на скаргу Галсілліс Терратоп.doc 26.05.2020 11:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.05.2020 22:48
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.05.2020 20:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.05.2020 21:09
Дата виконання рішення Замовником:
01.06.2020 17:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ, до тендерної документації внесено зміни.