• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Озеленення скверу по пр. Ювілейному з реконструкцією елементів благоустрою та естради в Хортицькому районі м. Запоріжжя

Завершена

18 909 964.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 000.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2020 16:43 - 01.05.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на дії Замовника

Номер: 9949d7eebd34433a94f0129893c913be
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-004033-b.c1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» (далі – Замовник) було проведено закупівлю робіт «Озеленення скверу по пр. Ювілейному з реконструкцією елементів благоустрою та естради в Хортицькому районі м. Запоріжжя» за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція, ID: UA-2020-04-13-004033-b (далі – Закупівля). Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій в аукціоні взяли участь 4 учасника: - ПП «ЕКОМРІЯ», код ЄДРПОУ 42768074, з ціновою пропозицією – 11 666 000,00 грн. з ПДВ; - ТОВ «СК УКРСТРОЙ», код ЄДРПОУ 41175577, з ціновою пропозицією – 16 800 000,00 грн. з ПДВ; - ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ», код ЄДРПОУ 42879486, з ціновою пропозицією – 16 900 000,00 грн. з ПДВ; - ТОВ «ЛАНДШАФТ», код ЄДРПОУ 31497254, з ціновою пропозицією – 16 990 000,00 грн. з ПДВ 27.05.2020 року, за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» (далі – Скаржник) на відповідність вимогам тендерної документації, Замовник розмістив у системі Протокол розгляду тендерних пропозицій (далі – Протокол відхилення) з інформацією щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Дата та час публікації інформації: 27 травня 2020 року 09:25. Підставами відхилення тендерної пропозиції Скаржника в Протоколі відхилення зазначено: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Після відхилення 20.05.2020 року учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною – ТОВ «СК УКРСТРОЙ», ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» (код ЄДРПОУ 42879486) став учасником з мінімальною ціною, але протягом двох робочих днів після публікації інформації про відхилення учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною, не завантажив до електронної системи оновлену тендерну пропозицію, згідно Додатку 2, оновлену договірну ціну, пояснювальну записку до договірної ціни, розрахунки до договірної ціни та оновлений графік виконання робіт згідно Додатку 6, та підтвердження відповідності пропозиції учасника технічній специфікації згідно Додатку 9, приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, чим порушив вимоги Додатку 2 до тендерної документації «Тендерна пропозиція на закупівлю». Інших підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» в Протоколі не зазначено. 01.06.2020 року, за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАНДШАФТ», Замовником розміщено в системі Протокол розгляду тендерних пропозицій та Повідомлення про намір укласти договір. Дата та час публікації інформації: 01 червня 2020 року 15:29. Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника та вважає його дії такими, що порушують права та законні інтереси ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ». Також дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» з наступних підстав. 1. Відповідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону, тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно частини 5 статті 25 Закону, учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Отже, тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасниками відповідно до вимог тендерної документації до моменту завершення кінцевого терміну подання пропозицій. Тому всі документи, що було надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації. Документи, що вимагаються Замовником для завантаження після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не можуть вважатися частиною тендерної документації. Отже, дія Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону є такою, що не відповідає нормам Закону. Крім того, з 14.05.2020 року в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено обмеження для учасників на завантаження в систему документів після аукціону і до публікації Замовником повідомлення про намір укласти договір. Таким чином, ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» не мало жодних технічних можливостей виконати вимоги Замовника. 2. 01.06.2020 року, за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАНДШАФТ», Замовником розміщено в системі Протокол розгляду тендерних пропозицій та Повідомлення про намір укласти договір. В той же час, ТОВ «ЛАНШАФТ», протягом 2-х робочих днів від дати відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ», також не завантажило до електронної системи оновлену тендерну пропозицію згідно Додатку 2, оновлену договірну ціну, пояснювальну записку до договірної ціни, розрахунки до договірної ціни та оновлений графік виконання робіт згідно Додатку 6, та підтвердження відповідності пропозиції учасника технічній специфікації згідно Додатку 9, приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Таким чином ТОВ «ЛАНШАФТ» не виконало ті самі вимоги, за невиконання яких було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ». Окрім того, в ході аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ЛАНШАФТ» (ЄДРПОУ 3149725) на відповідність вимогам Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету Замовника №27/1 від 13.04.2020 року, встановлено наступне: 2.1. Відповідно вимог Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» Тендерної документації встановлена вимога надання в складі тендерної пропозиції Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Пунктом 4 Приміток цієї довідки встановлено: «Для підтвердження наявності робітників робочих професій надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за останній звітний період.». ТОВ «ЛАНШАФТ» в складі своєї тендерної пропозиції надало Довідку №20/04-4 6 від 20.04.2020 року, в якій зазначило наявність в штаті наступних робітників інженерно-технічного персоналу: - Інженер з проектно-кошторисної роботи Храпко Олена Анатоліївна, загальний стаж роботи на підприємстві – 0 років; - Виконавець робіт Дядя Сергій Анатолійович, загальний стаж роботи на підприємстві – 0 років. На підтвердження наявності власного персоналу ТОВ «ЛАНШАФТ» надало копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за березень 2020 року (далі – Звіт). Відповідно даних Таблиці 6 Звіту, Храпко Олена Анатоліївна та Дядя Сергій Анатолійович працювали на підприємстві протягом березня 2020 року (31 календарний день). В той же час, ТОВ «ЛАНШАФТ» в довідці №20/04-4 6 від 20.04.2020 року зазначає інших робітників робочих професій зі стажем роботи на підприємстві 1,3 роки, 0,1 роки, 0,7 років і т.д. Тобто, інформація стосовно досвіду роботи на підприємстві Храпко Олени Анатоліївни та Дяді Сергія Анатолійовича, зазначена в довідці №20/04-4 6 від 20.04.2020 року є такою, що не відповідає дійсності. 2.2. Всі довідки, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАНШАФТ» складені учасником 20.04.2020 року, в тому числі: Довідка №20/04-4 6 від 20.04.2020 року «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»; Довідка №20/04-6 6 від 20.04.2020 року «Про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». В той же час, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАНШАФТ» надано копії договорів про намір з наступними субпідрядними організаціями: ПП «Л.Д. СЕРВІС» - Договір про намір від 21.04.2020 року №20/04-1; ТОВ «ПМК-17» - Договір про намір від 21.04.2020 року №20/04-2; ТОВ «ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП» - Договір про намір від 21.04.2020 року №20/04-3. Тобто, інформація про залучення субпідрядних організацій та їх робітників до виконання робіт по об’єкту закупівлі була складена до факту оформлення та підписання зазначених договорів наміру, що є наданням недостовірної інформації. 2.3. Пунктом 10 частини 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена вимога надання довідки щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 7.1 до тендерної документації). Додатком 7.1 до Тендерної документації встановлена форма зазначеної довідки. «Форма довідки «Про відсутність підстав у відмові в участі у процедурі закупівлі, визначених у ст.17 Закону» подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від наведеної форми. Довідка надається на фірмовому бланку Учасника.» Надана в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАНШАФТ» довідка №20/04-9 6 від 20.04.2020 року не відповідає встановленій формі Додатку 7.1, а саме в назві довідки відсутня фраза «…відповідно до ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, пропозиція ТОВ «ЛАНШАФТ» не відповідає вимогам Тендерної документації на закупівлю робіт «Озеленення скверу по пр. Ювілейному з реконструкцією елементів благоустрою та естради в Хортицькому районі м. Запоріжжя». Відповідно статті 3 Закону, закупівлі повинні здійснюватись за наступними принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з наведеного, Замовником порушено принципи здійснення закупівель, а саме – не дискримінація учасників і об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та в спосіб, що передбачено Конституцією та законами України. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» та ТОВ «ЛАНШАФТ», що в свою чергу призвело до порушення чинного законодавства в сфері публічних закупівель та порушення законних прав та інтересів ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ». Виходячи з вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЛАНШАФТ». 3. Зобов’язати Замовника скасувати Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ». 4. Зобов’язати Замовника повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» та визнати його пропозицію такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Помилка
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 15.06.2020 20:00
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.06.2020 20:32
Автор: ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ", Віталій Шипенко +380988315616 magistral.kv@ukr.net