• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція спортивного майданчика з влаштуванням штучного покриття на території «ОНЗ Словечанська ЗОШ І-ІІІ ст.» по вул. Київська, 18 в с. Словечне, Овруцького району, Житомирської області

Завершена

2 493 136.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 465.68 UAH
Період оскарження: 06.04.2020 12:05 - 18.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Опорний навчальний заклад "Словечанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Словечанської сільської ради Житомирської області

Номер: 4414e2c256764203b84a91819e7aa409
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-06-000622-a.b3
Назва: Опорний навчальний заклад "Словечанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Словечанської сільської ради Житомирської області
Вимога:
Вимога щодо неправомірного визнання переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. По-перше, відповідно до умов тендерної документації, замовником не вимагалося надання у складі тендерної пропозиції Свідоцтва (витягу) про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку (за наявності). Таким чином, учасником-переможцем дотримано вимог тендерної документації. По-друге, діяльність юридичних осіб регламентована Цивільним та Господарським кодексами України, іншими законами та нормативно-правовими актами. Частиною другою ст.87 ЦК України встановлено, що установчим документом товариства є затверджений учасниками статут або засновницький договір між учасниками, якщо інше не встановлено законом. ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» у складі тендерної пропозиції надано сканований статут. Згідно п.2.8 Статуту, товариство має право займатися будь-якими видами діяльності, які не суперечать діючому законодавству України. Згідно Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики «Про затвердження та скасування національних класифікаторів» № 457 від 11.10.2010р., (далі – Наказ) КВЕД – це класифікатор видів економічної діяльності, його головна мета визначати та кодувати основні та другорядні види економічної діяльності юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців. Наказом чітко встановлено, що КВЕД, це суто статистичний інструмент, і будь-яке використання КВЕД не для статистичних потреб (адміністративних або нормативних) здійснюють самі користувачі за власними правилами. При цьому, Замовником не вимагалося, що учасники обов’язково повинні здійснюватися свою діяльність згідно КВЕД, оскільки це є дискримінацією учасників. По-третє, відповідно до п.п.3.5.2. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема, довідку в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічних договорів*, найменування організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменування об’єктів будівництва, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які укладені та виконувалися в 2019-2020 роках, разом із копією договору, документами, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (проміжна або остання ПФ № КБ-3 із підписами та печатками Замовника). Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, роботи здійснювалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відскановані з оригіналів або належним чином завірених копій листів-відгуків, рекомендаційні листи, що видані не раніше дати оголошення Замовником даних торгів, від контрагентів про належне виконання учасником договорів, що надані у складі тендерної пропозиції. Відгуки повиннні містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. Учасником у складі пропозиції надано зазначену довідку, аналогічний договір, ПФ № КБ-3 із підписами та печатками Замовника та відгук. Отже, ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» відповідав встановленому кваліфікаційному критерію. При цьому, Замовником не вимагалося надання у складі тендерної пропозиції Актів виконаних робіт – ПФ № КБ-2вю. Таким чином, ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» відповідає умовам тендерної документації та встановленим кваліфікаційних критеріїв, а тому, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо скасування окремих вимог Тендерної документації з внесенням відповідних змін.

Номер: 004e546bd00745c692c21c482a6c71ee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-06-000622-a.b2
Назва: Вимога щодо скасування окремих вимог Тендерної документації з внесенням відповідних змін.
Вимога:
Доброго дня шановний Замовнику! Замовник в складі Тендерної документації висунув наступну ВИМОГУ: «3.6.8. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління (менеджменту) якості у сфері організації та виконання будівельно-монтажних робіт» Ми підозрюємо що вказаний сертифікат ISO 9001:2015, повинен бути виданий на відповідність систем управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги.» Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» (зі змінами). В якому серед іншого містяться наступні законодавчі положення: «Стаття 4. Мета стандартизації та основні принципи державної політики у сфері стандартизації 2. Державна політика у сфері стандартизації базується на збалансованому застосуванні таких принципів: 4) добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами;» «Стаття 23. Застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики 2. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.» Згідно академічного тлумачного словника української мови (Том 2, 1971. — Стор. 324.) слово «добровільний (а, е)» означає: «Який здійснюється, діє і т. ін. з власного бажання, доброї волі, без насилля, примусу;» Тобто впровадження національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги.» є виключно ПРАВОМ а не ОБОВʼЯЗКОМ субʼєктів господарювання, що встановлено Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію». Будь яких інших Законодавчих вимог обовʼязковості застосування ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги.» немає. Тобто Опорний навчальний заклад "Словечанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Словечанської сільської ради Житомирської області в межах своєї компетенції не може встановлювати пряму ВИМОГУ будь якому субʼєкту господарювання змінювати своє волевиявлення та ПРИМУШУВАТИ до застосування національних стандартів обовʼязковість яких не передбачено нормативно-правовими актами України. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Але посилатися на норму даної статті не є юридично правильним, так як наявність сертифікату відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги.» не є законодавчо підтвердженою вимогою, відповідно Замовник не може вимагати наявність вказаного документа, як обовʼязкову умову Тендерної документації, а лише зазначити рекомендацію щодо його впровадження та наявності в Учасників. Виходячи з вищевикладеного обовʼязкова вимога щодо наявності сертифікату відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 суперечить вказаним вище нормативно – правовим актам та підлягає скасуванню з відповідним внесенням змін в Тендерну документацію. Ми впевнені що Замовник розумно проаналізує вказану інформацію, та не надасть приводу для підозри в своїх діях ознак корупційних дій і зловживання службовим становищем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зазначена вимога обумовлена тим, що для забезпечення якісного виконання робіт учасником, останній повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає національному стандарту ДСТУ ISO 9001. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001). Вимога Замовника щодо надання у складі Пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Впровадити систему управління якістю та пройти сертифікацію за стандартом ДСТУ ISO9001 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором та не є дискримінаційною. Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від13.04.2018. А тому, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації по зазначеній підставі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.04.2020 18:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: 8542fc57f7de494b96beac431fedc3f9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-06-000622-a.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
В тендерній документації в розділі 6. Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в пункті 3.6.2 де потрібно надати лист-згоду з технічною специфікацією (Додаток2до тендерної документації) -невірно вказаний предмет закупівлі а саме("Реконструкція хіміотерапевтичного корпусу Подільського регіонального центру онкології Вінницької обласної ради по вул.Хмельницьке шосе 84 в м.Вінниці.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, за результатами розгляду вашого звернення Замовником внесено зміни до тендерної документації щодо виправлення технічної описки.
Статус вимоги: Задоволено