• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція Народного дому в с.Підгірці Бродівського району Львівської області» (реконструкція приміщень та інженерних мереж).

Завершена

2 449 390.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 01.04.2020 13:30 - 12.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: a245c992ea8f4bca9fda24c8725fd4c6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-01-001717-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам встановлених в тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши вашу вимогу вих. № 04-05/01 від 04.05.2020 р. (зареєстрована в електронній системі закупівель 04.05.2020 р., 18:38 год.) щодо оскарження рішення тендерного комітету про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Західатомбудсервіс» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2020-04-01-001717-b), вважаємо за необхідне повідомити вам наступне. 1. Щодо першого вашого зауваження. Пунктом 2.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось надання учасниками Звіту 1-ДФ за останній звітній період. Форма 1-ДФ - це форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, що затверджена Наказом Міністерства Фінансів України від 13.01.2015 № 4. Даний Наказ встановлює порядок заповнення і подання такого розрахунку. «2.1. Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу». Тобто КІНЦTВИЙ СТРОК складання та подання звіту 1-ДФ за І квартал 2020 р. становить ДО 12.05.2020 р. Оскільки на момент завершення подання тендерних пропозицій (до 16.04.2020 р., 23:59 год.) ще не наступив кінцевий строк складання та подання звіту 1-ДФ, відповідно в цей період учасники не зобов’язані ще були мати поданий звіт 1-ДФ за І квартал 2020 р. Тобто учасники мали право подавати звіт саме за той період, який у них був наявний на момент завершення подання пропозицій. 2. Щодо другого зауваження. Справді, відповідно до вимог п. 7.1. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось надання учасниками «Інформація про наявність чинної на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) ліцензії учасника на здійснення господарської діяльності у будівництві згідно видів робіт відповідно до технічного завдання. Тендерною документацією передбачено виконання пусконалагоджувальних робіт котла, насоса та систем їх контролю (позиції 107-111). Для з’ясування питання з даного приводу, замовник в період розгляду тендерних пропозицій звертався за роз’ясненнями до ТОВ «Західатомбудсервіс». Згідно отриманої відповіді було повідомлено про те, що пусконалагоджувальні роботи щодо котла, насоса та систем їх контролю буде здійснювати постачальник даного обладнання, в якого наявна така ліцензія. Оскільки закупівля такого обладнання буде здійснена у офіційного представника виробника, згідно договору купівлі-продажу, відповідно він (постачальник) не набуває статусу субпідрядника. Також, вартість цих робіт буде включена у вартість самого обладнання. І такі роботи постачальник обладнання буде зобов’язаний здійснити в межах договору купівлі-продажу обладнання. Саме тому, інформація про такого постачальника не вказувалася у довідці про залучення субпідрядних організацій, так як дані роботи не будуть виконуватися на підставі договору субпідряду. Також варто зазначити, що пусконалагоджувальні роботи не має права виконувати будь-яка третя сторона, окрім виробника чи його офіційного представника (дилера/дистриб’ютора). Оскільки в такому випадку виробник НЕ НАДАЄ гарантійний термін на таке обладнання. Також, відповідно п. 32 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 р.) передбачено, що «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, А ТАКОЖ ПОСЛУГИ, ПОВ’ЯЗАНІ З ПОСТАЧАННЯМ ТАКИХ ТОВАРІВ, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів». Враховуючи той факт, що вартість пусконалагоджувальних робіт НЕ ПЕРЕВИЩУЄ вартості самого обладнання (котла, насоса та систем їх контролю), дані роботи буде здійснювати постачальник обладнання. 3. Щодо третього зауваження. Згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» ТОВ «Західатомбудсервіс» отримав та надав у складі пропозиції Дозвіл №0478.19.46 з терміном дії від 15.07.2019 року і до 15.07.2024 року. Згідно поданого Дозволу є пункт: «роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників». Так як 5-ть метрів набагато більше ніж 1,3 метри, такого Дозволу (Декларації) на роботи понад 1,3 метри не потрібно. Оскільки виконання робіт на висоті понад 1,3 метри відносяться до вищенаведеного пункту Дозволу, а саме до робіт на висоті понад 5 метрів і більше. Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що тендерний комітет діяв у відповідності до вимог тендерного законодавства та правомірно обрав тендерну пропозицію ТОВ «Західатомбудсервіс» переможцем процедури закупівлі. Відповідно відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено