• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт фасаду КНП «КДЦ» Деснянського району м. Києва, вул. Закревського, 81/1 («Капітальний ремонт і реставрація» – код 45453000-7 ДК 021:2015)»

Завершена

13 900 413.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 503.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2020 16:25 - 13.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА

Номер: 42962152f11f4237b65d01381c5cd6b6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-02-003921-a.a3
Назва: СКАРГА
Скарга:
на порушення законодавства Замовником
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.05.2020 20:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.05.2020 21:19
Автор: ТОВ "АЛЬППРОМ", Дмитрук Олександр Володимирович +380443313245 tender_alpprom@ukr.net http://alpprom.com.ua
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: e6aad18ac5a64a44ac7036353c234e74
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-02-003921-a.b2
Назва: Щодо порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
У ході проведення закупівлі було виявлено наступне: Замовником було порушено чинне законодавство, а саме пункт 10 Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 року «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення .». Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" було відхилено 02-04-2020, 14:14:40. Наступним найбільш економічно вигідною ціною, згідно аукціону, є пропозиція ТОВ "ВДД ГРУП". Згідно п. 10 Ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник повинен був визнати переможцем або відхилити пропозицію учасника, або продовжити строк розгляду аргументовано до 20 робочих днів. Пізніше Замовник продовжив строк розгляду, відповідно до протоколу продовження розгляду тендерних пропозицій, чим вдруге порушив чинне законодавство, тому що згідно п.10 ст. 29 Замовник має опублікувати протокол в електронній системі протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення. Протокол про продовження строку датований 09 квітня 2020 року. У електронній системі даний протокол опубліковано 14-04-2020. У подальшому ігноруючи вищезазначені порушення Замовник обрав переможцем закупівлі ТОВ "703 Металообробний завод котельного обладнання", ціна пропозиції якого є найвищою, з поданих серед учасників аукціону. Додатково, повідомляємо, що кошторисна документація переможця має порушення та не відповідає вимогам ТД Замовника. Виходячи з вищезазначеного, ми вимагаємо від Замовника скасування закупівлі, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що були виявлені, відповідно до ч.2 статті 32 ЗУ «Стаття 32. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся 1. Замовник відміняє тендер у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.». У разі ігнорування вимоги ми будемо вимушені звернутись до контролюючих органів, в тому числі до Поліції для виявлення у діях тендерного комітету складових статті 164\14. КУПАП «Порушення законодавства про закупівлі», а також до АМКУ з скаргою, Північного офісу Держаудит служби та інших контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.2 статті 32 ЗУ «Стаття 32. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся 1. Замовник відміняє тендер у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.» Порушення строків оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу тендерного комітету Замовника про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника сталося з об’єктивних причин, на які не могли вплинути члени тендерного комітету, а саме технічні проблеми в роботі обладнання Замовника з доступу до мережі Інтернет та електронної системи закупівель, і усунення порушення в подальшому, а саме оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника шляхом публікації такого протоколу в електронній системі закупівель, було можливим і відбулося в межах строків, передбачених п. 10 Ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» для розгляду тендерної пропозиції. В чому саме кошторисна документація переможця має порушення та не відповідає вимогам ТД Замовника, скаржник не зазначив, що вказує на необґрунтованість такого твердження.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

На рішення Замовника

Номер: 1e3ec128ffc348a492f9bf6e89ad1260
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-02-003921-a.a1
Назва: На рішення Замовника
Вимога:
Доброго дня, вимога у вкладенні!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ "АЛЬППРОМ" від 03.04.2020 року
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.04.2020 15:59
Підтвердження вирішення: На вимогу учасника ТОВ "АЛЬППРОМ" від 03.04.2020 року повідомляємо. Замовник не вбачає правових підстав для скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій від 01.04.2020, так як розгляд тендерних пропозицій здійснено з дотриманням усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.