-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги юридичні, пов’язані з забезпеченням захисту інтересів акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” в іноземних юрисдикціях, у тому числі в іноземних державних органах, організаціях, установах, іноземних чи міжнародних судах, арбітражах, міжнародних організаціях, іноземних фінансових установах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами з усіх питань, що виникають в процесі зовнішньоекономічної діяльності Компанії
Строк надання послуг: 24 місяців від дати укладення договору
Торги не відбулися
3 000 000.00
EUR без ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 EUR
мін. крок: 1% або 30 000.00 EUR
Період оскарження:
28.02.2020 15:18 - 17.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
315a74b16f0f4e35b94265d5d675b58b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-002911-a.b1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
1. Фактичні обставини
Акціонерним товариством «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (далі – Замовник) в порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року (далі – Закон) оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю юридичних послуг, а саме – «Послуги юридичні, пов’язані з забезпеченням захисту інтересів акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» в іноземних юрисдикціях, у тому числі в іноземних чи міжнародних судах, арбітражах, міжнародних організаціях, іноземних фінансових установах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами з усіх питань, що виникають в процесі зовнішньоекономічної діяльності Компанії» (далі – Послуги).
Згідно Додатку 1 Тендерної документації – Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Послуги включають:
1) Представлення інтересів Компанії під час зустрічей та переговорів, які проводяться з представниками іноземних державних органів, організацій, установ, іноземних фінансових установ, міжнародних організацій, інших юридичних осіб та фізичними особами; надання письмових та усних консультацій, рекомендацій, юридичних висновків та інших юридичних послуг для захисту інтересів Компанії під час переговорного процесу;
2) Підготовка проектів угод (договорів, контрактів, додаткових угод, тощо), іншої необхідної документації; здійснення правового аналізу проектів угод (договорів, контрактів, додаткових угод, тощо), підготовлених Компанією та/або наданих третіми особами; надання письмових та усних консультацій, рекомендацій, юридичних висновків та інших юридичних послуг під час під час підготовки до укладення, укладання угод (договорів, контрактів, додаткових угод, тощо) в праві іноземних держав з нерезидентами, а також щодо їх подальшого виконання;
3) Надання письмових та усних консультацій, рекомендацій, юридичних висновків, здійснення правового аналізу та надання інших юридичних послуг щодо укладених Компанією угод з нерезидентами в праві іноземних держав;
4) Представлення інтересів Компанії при вирішенні спорів в судах та інших органах іноземних держав, іноземних чи міжнародних арбітражах, у тому числі визначення правової позиції Компанії згідно з правом тієї юрисдикції, у якій буде здійснюватися представництво інтересів Компанії, підготовка необхідних процесуальних документів (пояснення, заяви, клопотання, позовні заяви, зустрічні позовні заяви, тощо), врегулювання питань щодо забезпечення позовів та примусового виконання рішень (заборона або зобов’язання вчиняти певні дії, накладення арешту на майно або рахунки, зупинення стягнення за виконавчими документами, тощо);
5) Здійснення юридичного супроводу створення, функціонування та ліквідації філій, представництв, інших відокремлених підрозділів, юридичних осіб за межами території України, надання та отримання необхідних для цього документів;
6) Юридичний супровід випуску єврооблігацій, розміщення цінних паперів, отримання кредитів;
7) Юридичних супровід інших питань, що виникають в процесі зовнішньоекономічної діяльності Компанії, а також надання інших юридичних послуг під час захисту інтересів Компанії в судах та інших органах іноземних держав, іноземних чи міжнародних арбітражах.
Учасники подають, як частину їх пропозицій, документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та інші документи, на підтвердження відповідності вимогам згідно із законодавством.
Частиною 2 статті 16 Закону визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Тобто, замовник самостійно установлює кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та самостійно визначає, вказуючи в тендерній документації, спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та керуючись принципами здійснення закупівель.
Відповідно до статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині. Проте в тендерній документації Замовника, містяться дискримінаційні вимоги до учасників, що суперечить законодавству в сфері закупівель.
Однак, Замовником, в порушення норм законодавства та з недотриманням принципів здійснення публічних закупівель, установлено в Тендерній документації такий спосіб підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, що виходить за межі встановлених Законом кваліфікаційних критеріїв, що в свою чергу неправомірно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, що не допускається Законом, з огляду на явно дискримінаційний характер таких обмежень.
2. Щодо дискримінаційного характеру пункту 2.5. Додатку 7 до Тендерної документації
Так, пуктом 2.5. Додатку 7, на підтвердження відповідності критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник підтверджує, що він та/або його відповідні афілійовані особи, та/або члени міжнародної мережі фірм, членом якої зокрема є Учасник, що визначені в Таблиці 1 цього Додатка 7, був/ли включені до рейтингових списків відповідного рівня (tier/band) та країни (як це зазначено в цьому пункті нижче) міжнародних рейтингів за останній період, за який формувалися показники відповідного рейтингового агентства, серед яких має бути Chambers and Partners, та/або IFLR 1000 та/або Legal 500, за таким/такими напрямками:
щодо офісу (зареєстрованого місцезнаходження та/або центрів обслуговування) у Великій Британії:
Фінансове право/Ринки капіталу – рівень 1 або рівень 2 в одній з наступних категорій:
Legal 500: Debt Capital Markets та /або High Yield
Chambers and Partners: Banking & Finance: Borrowers: UK та/або Capital Markets: Debt UK та/або Capital Markets: Debt – Europe-wide
IFLR1000: Bank lending: Borrower side та/або Capital Markets: Debt та/або Capital Markets: High Yield.
Ринки капіталу – пайові цінні папери – рівень 1 або рівень 2 в одній з наступних категорій:
Legal 500: Equity Capital Markets: Mid-Large Cap
Chambers and Partners: Capital Markets: Equity
IFLR1000: Capital Markets: Equity.
Міжнародний арбітраж - будь-який рівень.
Енергетика та/або Природні ресурси та/або Нафта і газ - будь-який рівень.
щодо офісу (зареєстрованого місцезнаходження та/або центрів обслуговування) у Бельгії:
Конкурентне право (ЄС / європейське право) – будь-який рівень
щодо офісу (зареєстрованого місцезнаходження та/або центрів обслуговування) у Німеччині:
Енергетика та/або Природні ресурси та/або Нафта і газ – будь-який рівень
щодо офісу (зареєстрованого місцезнаходження та/або центрів обслуговування) в Україні (застосовується також до юридичної особи, зареєстрованої за законодавством України, з якою Учасник уклав договір згідно пункту 1.1 вище):
Банківське та фінансове право та/або Ринки капіталу – рівень 1 або рівень 2
Енергетика - рівень 1 або рівень 2
Для підтвердження відповідності Учасника зазначеній вище вимозі, він надає: роздруківки з офіційного сайту або посилання на офіційний сайт з відкритим доступом відповідного рейтингового агентства, та/або копії публікацій в друкованих виданнях відповідного рейтингового агентства, зміст яких окрім інформації про включення до рейтингу дозволить чітко встановити відповідний період, та/або письмове підтвердження від відповідного рейтингового агентства (надіслане поштою, факсом, електронною поштою), отримане у відповідь на запит учасника, яке підтверджує рейтинги за відповідний період.
Як вже зазначалось, перелік кваліфікаційних вимог чітко визначений в ст.16 Закону та не може бути доповненим. Проте, Замовником встановлено необхідність перебування учасника в певних рейтингах для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Такий кваліфікаційний критерій статтею 16 Закону не передбачено, як наслідок, вимога підтвердження включення учасника до означених переліків (рейтингів) вимагається на підтвердження неіснуючого кваліфікаційного критерію.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує положення чинного законодавства України з наступних підстав. Рейтинги юридичних фірм формуються комерційними структурами, за результатами проведення аналітики юридичних компаній. Структури, що формують дані рейтинги не належать до компетентних чи уповноважених органів, що наділені відповідними повноваженнями здійснювати аналітику ринку. Одним із принципів дослідження даного ринку юридичних послуг є добровільність участі. Тому всі дослідження, які проводять вказані установи не стосуються всього ринку юридичних послуг, а лише тих учасників, які взяли в ньому участь.
Отже, включення до таких переліків чи рейтингів не може мати об’єктивного характеру. Тобто вимога перебувати у рейтингах штучно обмежує коло потенційних учасників в процедурі закупівлі. Нормами, зокрема чинного законодавства України, не передбачено необхідності юридичним компаніям брати участь в формуванні рейтингів та включення до їх переліку для надання послуг, що є предметом процедури закупівлі. Таким чином, включення учасника до перелічених Замовником рейтингів, вказаних в тендерній документації, не впливає на можливість належного виконання умов Договору про закупівлю та не є підтвердженням наявності відповідної кваліфікації працівників Учасника.
Варто зазначити, що включення учасника до рейтингів не впливає на можливість належного та якісного надання послуг з юридичного консультування та юридичного представництва щодо закупівлі.
Більш того, Замовником не тільки обмежено коло потенційних учасників за категоріями віднесення до міжнародних рейтингів визначеними рейтинговими агентствами, але й додатково звужено це коло за рівнями, що є найвищими – рівнем 1 та рівнем 2 щодо офісів, зареєстрованих у Великій Британії та в Україні.
Сукупності зазначених критеріїв відповідають всього лише вісім компаній: Allen & Overy LLP, Clifford Chance LLP, Linklaters LLP, White & Case LLP, Ashurst, Baker McKenzie, Freshfields Bruckhaus Deringer та Norton Rose Fulbright.
Отже, такі вимоги Замовника у Тендерній документації покликані для створення перешкод шляхом штучного звуження кола учасників, а також з метою допущення до участі наперед визначеного суб’єкта.
Наполягаємо, шляхом встановлення дискримінаційних вимог до учасників тендерної закупівлі, Замовник навмисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принцип добросовісної конкуренції та недискримінації учасників при проведенні процедури закупівлі, що прямо заборонено законодавством у сфері публічних закупівель.
АМКУ вже неодноразово скасовував своїми рішеннями необхідність надання інформації про те, що Учасника включено до рейтингів (як українських так і закордонних), оскільки це було визнано дискримінацією (рішення АМКУ про зобов’язання Замовника виключити необхідність включення до рейтингів (в тому числі і Legal 500) № 2013-р/пк-пз від 25.02.2019 р. та № 4000-р/пк пз від 04.04.2019 р.).
Доцільність зазначених обмежень не роз’яснено Замовником, як і не знаходить розумного обгрунтування з огляду на предмет публічної закупівлі. Вимоги пункту 2.5. Додатку 7 до Тендерної документації штучно та безпідставно звужують коло юридичних осіб, що можуть стати учасниками закупівлі, створюючи обмеження конкуренції, що є порушенням положень Закону.
Разом з тим, якщо б Замовник виключив обмеження щодо віднесення учасника до рівнів 1 та 2 рейтинговими агентствами Chambers and Partners, та/або IFLR 1000 та Legal 500, в закупівлі мали б змогу взяти участь в рази більше коло осіб – потенційних учасників, з відповідною кваліфікацією та досвідом, проте з нижчим порогом вартості послуг, що дозволило б Замовнику досягнути цілей закупівлі з меншим витратним ресурсом.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип максимальної економії та ефективності, закріплений в частині 1 статті 3 Закону. Очевидним є той факт, що вимоги пункту 2.5. Додатку 7 до Тендерної документації викладені в порушення даного принципу.
3. Щодо дискримінаційного характеру пункту 1.1. Додатку 7 до Тендерної документації
Пунктом 1.1. Додатку 7 до Тендерної документації визначено, що учасник документально підтверджує, що на дату оголошення закупівлі послуг він та/або його афілійовані особи (юридичні/а особи/а, стосовно яких учасник здійснює контроль або які/а здійснюють/є контроль над учасником чи які разом із учасником перебувають під контролем іншої особи), та/або члени міжнародної мережі фірм, членом якої зокрема є Учасник, має/мають матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, зокрема належним чином облаштовані та зареєстровані офіси (зареєстроване місцезнаходження та/або центр/и обслуговування), з кількістю працюючих в них фахівців-юристів не менше 10 осіб, у вказаних в Таблиці 1 країнах.
У Таблиці 1 вказано наступні країни: Велика Британія (м. Лондон); Бельгія; Німеччина; Сполучені Штати Америки; Україна (м. Київ).
На підтвердження наявності офісів, що зазначені вище, в складі тендерної пропозиції Учасника додаються витяги з реєстру (в т.ч. з електронного реєстру) або копії свідоцтва про реєстрацію філії, представництва, дочірньої компанії, материнської компанії та інших осіб, зазначених у Таблиці 1, у т.ч. юридичної особи, що надає юридичні послуги та з якою у Учасника укладено договір, як це визначено нижче, або копії інших офіційних документів, виданих уповноваженою установою, або роздруківки з веб-сайтів чи посилання на веб-сайт з відкритим доступом відповідної уповноваженої установи, що містять інформацію, яка підтверджує такий факт.
Тобто Замовником встановлено критерій місцезнаходження учасника в декількох країнах світу, а по окремих країнах – Велика Британія та Україна, встановлено додаткове обмеження за населеними пунктами – місто Лондон та місто Київ відповідно.
Такий критерій не можна вважати об’єктивним, адже відсутність зареєстрованого місцезнаходження учасника в певній країні не свідчить про неможливість забезпечення ним надання юридичних послуг консультування та/або представництва інтересів Замовника в юрисдикції такої країни.
Разом з цим, тим же пунктом 1.1. Додатку 7 встановлено, що можливість надання послуг на базі офісу на території України (м. Київ), а також залучення відповідних фахівців з українського права до надання послуг згідно договору про закупівлю може бути також підтверджена наявністю договірних відносин Учасника з юридичною особою, що надає юридичні послуги, із зареєстрованим офісом на території України (м. Київ), з правом надавати послуги на відповідній території та представляти інтереси Учасника (та його клієнтів) в будь-яких органах, установах та організаціях на території України (в Таблиці 1 – інші особи). У цьому випадку Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію угоди (за виключенням конфіденційної інформації, але в будь-якому випадку щонайменше такі сторінки угоди, які містять інформацію щодо сторін угоди, предмету та строку її дії (конфіденційна інформація на цих сторінках може бути зачорнена)), укладеної з такою юридичною особою, із визначеним строком дії, що охоплює весь період надання послуг за договором про закупівлю або лист-підтвердження, наданий іншою стороною угоди на ім’я Учасника, який містить підтвердження щодо наявності такої угоди, її предмету та строку дії (чинності), що охоплює весь період надання послуг за договором про закупівлю. Лист-підтвердження має бути викладеним на бланку (якщо такий є) іншої сторони угоди, за підписом уповноваженої посадової особи та завірений печаткою (якщо така є) іншої сторони угоди.
Тобто, Замовник встановлює такий спосіб підтвердження відповідності критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази як наявність договірних відносин Учасника з юридичною особою, що надає юридичні послуги, із зареєстрованим офісом на території України (м. Київ), очевидно – для іноземних учасників, але не надає можливості аналогічного підтвердження щодо договірних відносин Учасника з юридичними особами, із зареєстрованими офісами в інших чотирьох країнах.
Розрізнені вимоги для юридичних осіб України та юридичних осіб іноземних країн створює нерівність умов, що прямо заборонено імперативним положенням статті 5 Закону – вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Більш того, зазначена дискримінаційна умова доповнена ще й обмежувальною вимогою – документальне підтвердження наявності договірних відносин Учасника з юридичною особою, що надає юридичні послуги, із зареєстрованим офісом на території України (м. Київ) на момент оголошення закупівлі, строк дії котрого покриває період надання послуг – 24 місяці.
По-перше, такий критерій унеможливлює участь як вітчизняних, так і іноземних учасників, в яких на момент оголошення закупівлі не виявилось письмового договору із іноземним контрагентом, строк дії котрого перевищує 2 роки. Хоча відсутність письмового договору не свідчить про відсутність договірних відносин.
По-друге, таке обмеження є абсурдним з точки зору предмету закупівлі, адже така вимога повністю позбавляє учасника можливості обрати самостійно належного контрагента із числа тих, хто має відповідний досвід, має фахівців, що спеціалізуються в наданні саме тих послуг, що визначені предметом закупівлі, а натомість доведеться мати справу і контрагентом, з котрим договірні відносини виникли раніше оголошення закупівлі, навіть якщо предметом договору є послуги в галузі права, що не має жодного стосунку до предмету закупівлі.
Очевидним є висновок про обмежувальний характер такого способу підтвердження відповідності критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази. В свою чергу, Замовником, жодним чином не обгрунтована необхідність чи доцільність встановлення різних способів підтвердження відповідності зазначеному критерію.
З огляду на наведене, вимога пункту 1.1. Додатку 7 до Тендерної документації є дискримінаційною, штучно обмежує коло осіб, що можуть взяти участь в даній закупівлі, та такою, що не відповідає положенням чинного законодавства про публічні закупівлі.
4. Щодо порушеного права суб’єкта оскарження
Відповідно до частини 1 статті 18 Закону скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Невідповідність Тендерної документації Замовника положенням чинного законодавства України у сфері публічних закупівель порушує охоронюваний законом інтерес суб’єкта оскарження на участь у даній публічній закупівлі.
Слід зазначити, що суб’єкт оскарження має багаторічний досвід у сфері представлення та захисту прав та інтересів фізичних та юридичних осіб різних форм в власності у судах, міжнародних арбітражах, у відносинах із третіми особами та організаціями, в тому числі іноземних юрисдикцій. Штат суб’єкта оскарження налічує понад 40 висококваліфікованих адвокатів та спеціалістів, що надають повний спектр юридичних послуг в галузі права.
5. Висновки
В підсумку кожна з цих вимог окремо, а тим більше в сукупності не те що звужують коло учасників, а і виключають реальну конкуренцію серед учасників, що в свою чергу наштовхують на думки про надання переваги іншому, наперед визначеному Замовником учаснику, та свідчить про свідоме зловживання правами, визначеними Законом.
Таким чином, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників при проведенні процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушено право чи законні інтереси інших учасників
Вважаємо, що під час підготовки та затвердження тендерної документації, Замовником включено в умови конкурсних торгів вимоги, що дискримінують інших Виконавців, як учасника конкурсних торгів та, як наслідок, такі рішення, дії чи бездіяльність Замовника, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, порушують право та законний інтерес інших учасників.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», метою торгів є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції, розвиток добросовісної конкуренції.
Проте, у зв’язку із встановленням Замовником дискримінаційних вимогу у тендерній документації, потенційні учасники з багаторічним досвідом у сфері надання юридичних послуг, позбавлені можливості участі та обмежені у праві прийняття участі у закупівлі, у зв’язку з порушенням Замовником принципу недискримінації учасників.
Відповідно до положень статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Водночас, відповідно до частини 2 статті 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
У той же час, вважаємо, що дії Замовника також є порушенням статті 6 Господарського кодексу України, згідно якої передбачено забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання.
Отже, оскаржувані вимоги тендерної документації є дискримінаційними та обмежують коло потенційних учасників, що фактично призведе до відсутності допущених учасників, що відповідають вказаним кваліфікаційним критеріям Замовника.
Слід також зазначити, що практика розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення замовниками дискримінаційних вимог у тендерній документації є досить позитивною.
Так, скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтерхім-БТВ" від 11.09.2018 в електронній системі закупівель щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі була розглянута та задоволена, а Замовника було зобов'язано внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 44310000-6. Вироби з дроту", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-16-000359-a, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення.
Аналогічне рішення Колегія АМКУ винесла й по скарзі ТОВ "ПРОД- ЮГ" від 11.02.2019, де Скаржник повідомляє про встановлення Замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації та просить зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної Документації. Колегія АМКУ зобов'язала Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Визнати вимоги, встановлені пунктами 1.1. та 2.5. Додатку 7 до Тендерної документації закупівлі UA-2020-02-28-002911-a дискримінаційними.
2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, зазначені вище, та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України.
Додатки:
1. Доказ сплати державного мита.
2. Безкоштовний витяг з ЄДР щодо ТОВ «ЮВ «Евріс».
3. Копія протоколу загальних зборів ТОВ «ЮФ «Евріс» №1 від 14.08.2017 року.
4. Копія наказу про прийняття на роботу ТОВ «ЮФ «Евріс» №1 від 14.08.2017 року.
5. Копія паспорту Тотюнника Ю.М.
6. Копія ідентифікаційного коду Тютюнника Ю.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 25.03.2020 20:08
- Витяг 25.03.2020 20:08
- Повноваження підписанта 25.03.2020 20:08
- Скан-копія платіжного доручення 25.03.2020 20:08
- Додаткові пояснення Скаржника 13.04.2020 20:04
- рішення від 27.03.2020 № 5901 + лист Замовнику .pdf 30.03.2020 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.04.2020 № 7174.pdf 15.04.2020 14:54
- рішення від 14.04.2020 № 7174.pdf 17.04.2020 16:28
- Пояснення по суті Скарги.pdf 13.04.2020 15:56
- Додаток 1 до пояснення.pdf 13.04.2020 15:56
- Додаток 2 до пояснення.pdf 13.04.2020 15:56
- Додаток 3 до пояснення.pdf 13.04.2020 15:56
- Пояснення по суті Скарги.docx 13.04.2020 15:56
- Додаткові пояснення на скаргу.pdf 14.04.2020 10:38
- Додаткові пояснення на скаргу.docx 14.04.2020 10:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.03.2020 20:08
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.03.2020 16:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.04.2020 16:28