-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Завершена
1 420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 135.00 UAH
мін. крок: 0% або 135.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2020 18:13 - 01.03.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в процедурі шляхом виділення в окремі лоти шовного матеріалу та блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Номер:
e776b79d8d28404ea95595b7b06d64b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-19-004495-b.c1
Назва:
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в процедурі шляхом виділення в окремі лоти шовного матеріалу та блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Вимога:
Відповідно до Додатку 3 «Медико-технічні вимоги» Тендерної документації лікарня здійснює закупівлю трьома лотами: Лот 1 - (Медичні матеріали); Лот №2 (Медичні матеріали); Лот №3 (Хірургічна нитка, голка атравматична, пластир бактереоцидний).
При цьому в Лоті 1 серед потреб лікарні вказані: шприци, бинти, вата, підгузники, рукавчики, ємкості та пластирі,
в Лоті 2 серед потреб лікарні вказані: шприци, бинти, вата, рукавчики та пластирі,
в Лоті 3 серед потреб лікарні вказані: шовні матеріали і 10 уп. пластирів.
При цьому у кожному лоті вказані одні й ті ж пластирі – «Пластир бактер. дитячий, п/е основа, №20, 2,5см х7,6 см».
Пластирі не є шовним матеріалом, а детально прописані вимоги, з повною і детальною інформацією про насиченість, інтенсивність відриву і ступінь в’язкості свідчать про те, що лікарня описує в тендерній документації конкретний виріб, маючи на увазі конкретного виробника. Відсутність назви виробника в такому випадку зроблена лише «про людське око», оскільки вироби іншого виробника не будуть співпадати у кожній з технічних характеристик.
Крім наведеного, умовами тендерної документації вимагається ще й надання гарантійного листа від виробника або уповноваженого дистриб’ютора про можливість надання цих пластирів.
З наведеного очевидно, що ніхто інший, окрім певного постачальника, який має в своєму асортименті конкретно описані пластирі від певного виробника, не зможе запропонувати товари за усіма лотами, у тому числі у Лоті 3, яким закуповуються шовні матеріали.
При цьому не існує жодних причин, з яких пластирі внесені до всіх трьох лотів, а не об’єднані в одному лоті.
Тобто, вказані позиції з пластирами є блокуючими.
При створенні блокуючих умов в закупівлі для інших учасників порушується принцип недискримінації учасників і принцип максимальної економії та ефективності, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання об’єднання в одну закупівлю різних виробів і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Таким чином, об’єднання в один лот шовного матеріалу та матеріалів, які не є шовним матеріалом, згідно позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель буде визнано порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників та вигоді замовника.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів».
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації в процедурі шляхом виділення в окремі лоти шовного матеріалу та блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.docx 26.02.2020 09:07
Дата подачі:
24.02.2020 14:42
Вирішення:
Відповідь на вимогу надано
Статус вимоги:
Задоволено