• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

153 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 100 000.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2020 18:08 - 16.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено

НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЕТАПІ ПРЕКВАЛІФІКАЦІЇ В ЧАСТИНІ ДОПУЩЕННЯ ДО АУКЦІОНУ ПРОПОЗИЦІЇ, ЯКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 390a8081e143427b86c4a108a50e58bb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-001284-c.b6
Назва: НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЕТАПІ ПРЕКВАЛІФІКАЦІЇ В ЧАСТИНІ ДОПУЩЕННЯ ДО АУКЦІОНУ ПРОПОЗИЦІЇ, ЯКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скарга:
Детально у Скаргі
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.04.2020 22:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.04.2020 21:47
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ОІЛ ІНВЕСТМЕНТ", Александр Любченко +380666917823 green_world@i.ua
Скарга
Відхилено

Порушення Замовником норм закону та незаконне допущення до аукціону пропозиції, яка не відповідає умовам тендерної документації

Номер: fcbe00179e4c46a0859447e0e68620e0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-001284-c.b7
Назва: Порушення Замовником норм закону та незаконне допущення до аукціону пропозиції, яка не відповідає умовам тендерної документації
Скарга:
Звертаємося до Органу оскарження щодо зобов’язання Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону пропозиції ТОВ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ" з наступних підстав: - Учасником надано оригінал протоколу загальних зборів учасників, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі та який не містить дату оприлюднення оголошення в системі електронних закупівель, що не відповідає вимогам п. 6 Додатку 2 тендерної документації; - довідка про уповноважену особу містить інформацію про відсутність у Статуті обмежень на підписання договору (у Статуті є пункт про значний правочин – що є виключною компететенцією загальних зборів, а зміст довідки не відповідає дійсності, тобто є недостовірним; - учасник надав копію листа оператора розподілу (АТ «Харківобленерго») з підтвердженням інформації щодо отримання доступу до мереж та можливість продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи, замість оригіналу, що не відповідає вимогі п. 3 Додатку 1 тендерної документації; - відсутня видруківка з сайту НКРЕКП, що зроблена у 2020 році, що не відповідає п. 3 Додатку 2 тендерної документації.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.04.2020 15:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.04.2020 19:07
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП", Тетяна Іванісова +38067434244 specenergogroup@gmail.com http://www.specenergogroup.com.ua/
Вимога
Є відповідь

НЕЗАКОННЕ ДОПУЩЕННЯ ДО АУКЦІОНУ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, ЯКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 2789eb16d58e4bcfba5bde73a2201405
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-001284-c.b5
Назва: НЕЗАКОННЕ ДОПУЩЕННЯ ДО АУКЦІОНУ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, ЯКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про допущення до аукціону пропозиції ТОВ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ" з наступних підстав: Учасником надано оригінал протоколу загальних зборів учасників, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі та який не містить дату оприлюднення оголошення в системі електронних закупівель, що не відповідає вимогам п. 6 Додатку 2 тендерної документації; - довідка про уповноважену особу містить інформацію про відсутність у Статуті обмежень на підписання договору (у Статуті є пункт про значний правочин – що є виключною компете, а зміст довідки не відповідає дійсності, тобто є недостовірним; - учасник надав копію листа оператора розподілу (АТ «Харківобленерго») з підтвердженням інформації щодо отримання доступу до мереж та можливість продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи, замість оригіналу, що не відповідає вимогі п. 3 Додатку 1 тендерної документації; - відсутня видруківка з сайту НКРЕКП, що зроблена у 2020 році, що не відповідає п. 3 Додатку 2 тендерної документації. У разі ігнорування Вимоги, Учасник вимушений бути звернутися до Органу оскарження у строки, встановлені діючим законодаством!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У зв’язку з наведеним, повідомляємо наступне: По першому питанню: Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. В даній процедурі тендерною документацією було визначено, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї документації формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст та ціну тендерної пропозиції (технічні помилки та описки). Отже, відсутність «дати» оголошення оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі в системі електронних закупівель є формальною помилкою у розумінні зазначених вище положень Закону України «Про публічні закупівлі» та документації, так як номер оголошення містить в собі дату оприлюднення на веб-порталі оголошення. По другому питанню: Якщо на укладання значного правочину не отримано згоди загальних зборів учасників, такий правочин може бути визнаний недійсним на підставі ст.ст. 203, 215 Цивільного кодексу України як такий, що не відповідає вимогам законодавства. 19.03.2020 загальними зборами учасників товариства прийняте рішення про надання директору згоди на вчинення правочину, а саме, на укладання та підписання договору на постачання електричної енергії за результатами тендерної процедури закупівлі. Також, учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (інформація теж від 19.03.2020) на підтвердження повноважень директора Кравченко П.Ю. щодо підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та укладання договору. Таким чином, інформація зазначена у довідці надана з урахуванням протоколу загальних зборів від 19.03.2020 року. Слід зазначити, що відповідно до Статуту Директор товариства має право без довіреності діяти від імені Товариства в межах, встановлених чинним законодавством України. По третьому питанню: За результатами дослідження тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ» встановлено, що на вимогу п. 3 Додатку 1 тендерної документації, надано копію листа від 18.03.2020 №56К-01/07-1915 оператора розподілу, яким являєтесь АТ «Харківобленерго», з підтвердженням інформації щодо отримання доступу до мереж та можливість продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи, замість оригіналу. Відповідно до пункту 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Так, враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» ми скористалися своїм правом як Замовник та листом від 23.03.2020 № 371/1 звернулись до АТ «Харківобленерго» за підтвердженням достовірність та оригінальність листа від 18.03.2020 №56К-01/07-1915 копію котрого надано ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ». Листом від 26.03.2020 №56К-01/10-256 АТ «Харківобленерго» підтверджено достовірність та оригінальність листа від 18.03.2020 №56К-01/07-1915 котре надане ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ» та надано копію даного листа завіреного належним чином. Враховуючи вищевикладене, інформація зазначена в листі від 18.03.2020 №56К-01/07-1915 котра надана ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ» та інформація надана АТ «Харківобленерго» підтверджує достовірність та відповідність вимогам діючого законодавства. Продовження відповіді у прекріпленому файлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: b813acddc4a34f418a6bd0161e147126
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-001284-c.a4
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
у тендерній документації зазначено, що "Учасник скріплює подану пропозицію електронним цифровим підписом та/або КЕП, виданим акредитованим центром сертифікації ключів на ім'я учасника, керівника учасника або особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції від імені учасника. Якщо пропозиція не скріплена електронним цифровим підписом або КЕП, Замовник може відхилити таку пропозицію учасника через її невідповідність вимогам тендерної документації". вимагаємо створити рівні умови для всіх учасників торгів та чітко зазначити чи буде відноситися відсутність підпису КЕП/ЕЦП до формальної помилки чи ні?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 (далі – Закон) визначено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Разом з тим, в п. 1 розділу ІІІ тендерної документації також зазначено вичерпний перелік Формальних (несуттєвих) помилок. Крім того, згідно ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 №851 КЕП/ЕЦП є обов’язковими.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Договірне забезпечення

Номер: 0875036a92e64f4a98f9233b081a7fcf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-001284-c.a3
Назва: Договірне забезпечення
Вимога:
Замовник вимагає надання договірного забезпечення. При цьому у тендерній документації відображається 2 способа надання договірного забезпечення - завдаток на рахунок Замовника та укладання договору забезпечення. Вимагаємо встановити єдиний вид та спосіб внесення договірного забезпечення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Статтею 26 Закону передбачено можливість вимагати від учасника-переможця не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, розмір якого не має перевищувати 5 % від вартості договору. У свою чергу, відповідно до п. 15 частини другої статті 22 Закону тендерна документація містить проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов та інформацію про розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Крім того, частиною першою статті 26 Закону встановлено, що замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Відповідно до п. 6 розділу VI. Тендерної документації зазначено весь алгоритм надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме, грошове покриття (грошові кошти), шляхом перерахування згідно Договору забезпечення (Додаток 8 до ТД) на рахунок КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС», у розмірі 0,2 % від загальної суми вартості договору. Таким чином, надання Учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у складі тендерної пропозиції, це є гарантія та підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю. Маємо надію, що надали вичерпне пояснення щодо даного питання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 89004949bf0b42a3b289b497d81d1aae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-001284-c.a2
Назва: Порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Замовником вимагає надання у складі пропозиції копії договору участі членства в оптовому ринку електричної енергії. Вказана інформація є у відкритому доступі. Повторно вимагаємо надати відповідь на вимогу на підставі яких пунктів нормативних актів Замовник вимагає надання зазначеного договору у складі пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п.п. 1.2.4. Правил «ринку на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку, які затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 308 «до торгів на РДН/ВДР допускаються лише ті учасники РДН/ВДР, які відповідно до умов глави 2.3. розділу ІІ цих правил уклали з ОР договір про купівлю-продаж електроенергії на ринку «на добу наперед»». Виходячи з цього, Замовник хоче переконатися, що у учасника є в наявності вищезазначений договір, відповідно він за всіма правилами та безперешкодно зможе постачати електричну енергію нашому підприємству. Також повідомляємо, що відповідно до ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Слід зазначити, що договір участі членства в оптовому ринку електричної енергії не віднесено до відкритих єдиних державних реєстрів. Крім того, згідно з ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Тендерне забезпечення

Номер: cd71cdc0b7624462a68e203057ef2000
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-001284-c.c1
Назва: Тендерне забезпечення
Вимога:
Вимагаємо визначити суму тендерного забезпечення відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Розмір тендерного забезпечення визначений відповідно до ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено