• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання робіт по об’єкту "Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області"

Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області - внутрішні роботи

Торги відмінено

4 333 020.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2020 10:26 - 06.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника

Номер: 81b47a1422ee4b8eb763ee43f9ac078f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-000664-b.b4
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Оскарження визначення переможця
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.04.2020 22:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.04.2020 21:10
Автор: ТОВ "ЕВЕРЕСТ-2017", Надія Павленко +380955453294 pavlenko_nadia@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення тендерного комітету Шахівської сільської ради за № 36 від 24 березня 2020 року

Номер: bc38a2f06b964238acf2d051434e7a10
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-000664-b.b3
Назва: Оскарження рішення тендерного комітету Шахівської сільської ради за № 36 від 24 березня 2020 року
Вимога:
Тендерному комітету Шахівської сільської ради: оскарження Рішення тендерного комітету Шахівської сільської ради від 24 березня 2020 року за № 36 «Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV):45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-19-000664-b. Згідно з протоколом від 24 березня 2020 року за № 36 тендерним комітетом Замовника було визначено переможцем торгів - ТОВ «Макроторг» та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. 19.02.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу була оприлюднена тендерна документація Замовника, яка у Додатку 7 Перелік документів, що вимагаються від Учасника за умовами тендерної документації п.3:… календарний графік виконання робіт із зазначенням етапів та строків виконання робіт; сканкопії з оригіналів Дозволів, на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та виконання роботи підвищеної небезпеки….. п. 7: річний оборот коштів має бути не менше 100% від суми пропозиції.. ; п. 8 … грошова застава у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю…. При розгляді Учасника Замовник здійснює оцінку пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Вважаємо, що дії тендерного комітету Замовника при визначені переможця торгів мають ознаки порушення законодавства та не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у Учасника: відсутні Дозволи, на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та виконання роботи підвищеної небезпеки (передбачені Додаткам 7 пунктом 3); календарний графік не відображає усіх етапів виконання робіт, що суперечить пункту 3 Додатку 7; згідно довідки з вихідних номером 3 від 09.03.2020 року директор Котов Андрій Миколайович працює за штатним розкладом, але в формі № 4Д «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» за січень 2020 року він відсутній. Документи, а саме: наказ № 1-к від 27.10.2017 про призначення директора, протокол № 4 від 26.10.2017 р., виписка з протоколу № 18 від 28.02.2020 року, Статут не відповідають вимогам оформлення тендерної документації (документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином: підписані уповноваженою особою Учасника та містити печатку Учасника). Отже, Переможцем не виконана вимога Замовника, щодо відповідності умов тендерної документації що є підставою для відхилення згідно частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Початковий зміст тендерної пропозиції п.п 7,8 Додатка 7 розмір грошової застави 2%, фінансова спроможність 100% від суми пропозиції. ФОП Яневська Світлана Сергіївна 23.02.2020 року подає вимогу, що до дискримінації Учасників з проханням зменшити фінансову спроможність до 50% від суми пропозиції. На що Замовник відповідаю: «… проектом договору підряду, не передбачено надання підряднику авансових платежів чи попередньої оплати для виконання робіт/придбання матеріалів, крім того однією з обов’язкових умов тендерної документації є перерахування на казначейський рахунок не пізніше ніж за 1 (один) день до укладання договору з переможцем, коштів забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю. Виконання зазначених вимог можливе лише за наявності в учасника достатньої кількості грошових коштів. Переможець з річним оборотом 40% від суми пропозиції /очікуваної вартості предмета закупівлі, що складає 1,732 млн. грн, не має можливості забезпечити (особливо на початковому етапі) на належному рівні та з дотриманням календарного графіку виконання робіт, придбання матеріалів, виплату заробітної плати працівникам, сплату податків, адже річний оборот не є показником чистого доходу. Виконати зазначені зобов’язання можливо лише за наявності високого рівня фінансової спроможності переможця закупівлі. Річний оборот коштів на рівні 4,33 млн. грн (очікувана вартість закупівлі) для будівельної галузі не є недосяжно високим показником. Велика кількість учасників ринку відповідає зазначеному рівню фінансової спроможності і може забезпечити конкретність проведення даної закупівлі. Замовник має убезпечити себе від прогнозованих ризиків та подбати про максимальну ефективність закупівлі. Таким чином, тендерним комітетом ухвалено рішення залишити вимогу без задоволення.»… 03.03.2020 року Замовник вносить зміни до тендерної пропозиції, в числі яких є внесення змін до п.п 7,8 Додатку 7, а саме: збільшити розмір грошової застави до 3%, а поріг для визначення фінансової спроможності знизити до 50%. Становиться не зрозумілим, чому Замовник має такі суперечливі погляди. Згідно звіту про фінансові результати (форма 2-м) ТОВ «Макроторг» має дохід за 2019 рік в сумі 3432,00 (тис., грн). Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників: об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи всю вищевикладену інформацію з обґрунтуванням, просимо Вас скасувати Рішення щодо визнання ТОВ «Макроторг» переможцем по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV):45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-19-000664-b (Протокол 36 від 24 березня 2020 року) у найкоротші строки. Якщо рішення стосовно обрання Переможця не буде скасована Замовником ТОВ «Еверест- 2017» буде подавати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет вирішив залишити без змін рішення про визначення переможцем закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» ТОВ «Макроторг»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін до кошторисної документації.

Номер: d7ac6698a7dc49f0bc63cc3388fb5f53
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-000664-b.b2
Назва: Щодо внесення змін до кошторисної документації.
Вимога:
Щодо внесення змін до кошторисної документації. Шановний тендерний комітет, просимо надати пояснення. 1. При розгляді тендерного завдання виявлено: - при улаштуванні оздоблювальних робіт в залі для глядачів відсутня установка інвентарних лісів (висота приміщення 6,1 м.). Чи можемо ми внести цей вид роботи, без збільшення кошторисної вартості. 2. Який розмір заробітної плати застосовувати при складанні кошторисної документації. Ви ставите розмір заробітної плати 8527,52 грн., а у зв’язку з оприлюдненням на сайті www.ukrstat.gov.ua середньомісячна заробітна плата у будівництві за 12 місяців 2019 р., складає 9356 грн., та даними щодо прогнозного індексу споживчих цін на 2020 р., який згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2019 № 883) становить 106.4 % повідомляємо наступне. Розмір кошторисної заробітної плати, що має застосовуватись при визначені вартості робіт у 2020 році, має бути не нижчим (!!!) ніж 9954,78 грн. Нагадуємо, що відповідно до стандартів з ціноутворення замовник самостійно повинен визначити рівень кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості робіт, але у розмірі не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік ( у середньому до попереднього року). Тому ми не можемо брати заробітну плату нижче ніж 9954,78 грн.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Доброго дня! Тендерним комітетом було розглянуто Ваші запитання. За результатами розгляду зазначимо наступне: 1. Будь які технічні умови, зазначені в тендерній документації та технічне завдання по закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), складено у відповідності до затвердженої кошторисної документації. Замовник чи учасник самостійно не може вносити зміни до складу та обсягів зазначених робіт, змінювати обрахований у проєкті рівень заробітної плати, тощо. Учасник може оцінити та врахувати власні ризики при визначенні ціни тендерної пропозиції.»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо коригування змісту ТД

Номер: be8c80b4113f45b7ab387a1076ec6f48
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-000664-b.c1
Назва: Вимога щодо коригування змісту ТД
Вимога:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації Шановний Замовнику! Ознайомившись з умовами тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Виконання робіт по об’єкту "Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області") (ідентифікатор - UA-2020-02-19-000664-b), та маючи намір взяти участь в даній закупівлі, вважаємо, що деякі з умов тендерної документації є дискримінаційними та такими, що обмежують участь потенційних учасників, у зв’язку з чим просимо внести змінити шляхом внесення змін до тендерної документації з огляду на наступне. Відповідно до умов Додатку 2 тендерної документації, вартість виконаних робіт за договором, підтверджена довідками, складеними за формою КБ-3, КБ-2В, має становити не менш ніж 40% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником). Проаналізувавши умови тендерної документації, наша організація відповідає всім вимогам, зазначених Замовникам, спроможна виконати обсяг робіт, які передбачені даною закупівлею, може надати всі підтверджуючі документи, які потребуються, зокрема аналогічний договір, вартість виконаних робіт якого становить не менш ніж 40% вартості предмета закупівлі. В той же час, відповідно до п. 7 Додатку 7 Тендерної документації, учасник в складі пропозиції повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати (або іншого аналогічного звітного документу) за 2019 рік (для визначення фінансової спроможності учасника закупівлі, річний оборот коштів має бути не менше 100% від суми пропозиції) для визначення значності майбутнього правочину, відповідно до статуту в разі наявності обмежень права підпису значних правочинів. Вважаємо, що вищезазначена вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує можливість потенційних учасників взяти участь в даній закупівлі. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Однак, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Акцентуємо увагу на тому, що дискримінаційною є вимога саме про те, що річний оборот коштів повинен бути не менше 100% від суми пропозиції. Таким чином, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою недопущення дискримінаційних вимог, які можуть обмежити участь потенційних учасників, просимо внести зміни до тендерної документації у частині п. 7 Додатку 7 Тендерної документації. Як варіант для розгляду, пропонуємо викласти п. 7 Додатку 7 Тендерної документації в наступній редакції: «Копії балансу, звіту про фінансові результати (або іншого аналогічного звітного документу) за 2019 рік (для визначення фінансової спроможності учасника закупівлі, річний оборот коштів має бути не менше 40% від суми пропозиції/очікуваної вартості предмета закупівлі, оголошеної Замовником) для визначення значності майбутнього правочину, відповідно до статуту в разі наявності обмежень права підпису значних правочинів». Надіємось на взаєморозуміння та подальшу співпрацю, однак, в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України, що, в свою чергу, призведе до затягнення строків проведення даної процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Доброго дня! Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду зазначимо наступне: Умовами тендерної документації по закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), зокрема проєктом договору підряду, не передбачено надання підряднику авансових платежів чи попередньої оплати для виконання робіт/придбання матеріалів, крім того однією з обов’язкових умов тендерної документації є перерахування на казначейський рахунок не пізніше ніж за 1 (один) день до укладання договору з переможцем, коштів забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю. Виконання зазначених вимог можливе лише за наявності в учасника достатньої кількості грошових коштів. Переможець з річним оборотом 40% від суми пропозиції /очікуваної вартості предмета закупівлі, що складає 1,732 млн. грн, не має можливості забезпечити (особливо на початковому етапі) на належному рівні та з дотриманням календарного графіку виконання робіт, придбання матеріалів, виплату заробітної плати працівникам, сплату податків, адже річний оборот не є показником чистого доходу. Виконати зазначені зобов’язання можливо лише за наявності високого рівня фінансової спроможності переможця закупівлі. Річний оборот коштів на рівні 4,33 млн. грн (очікувана вартість закупівлі) для будівельної галузі не є недосяжно високим показником. Велика кількість учасників ринку відповідає зазначеному рівню фінансової спроможності і може забезпечити конкурентність проведення даної закупівлі. Замовник має убезпечити себе від прогнозованих ризиків та подбати про максимальну ефективність закупівлі. Таким чином, тендерним комітетом ухвалено рішення залишити вимогу без задоволення.»
Статус вимоги: Відхилено