-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області
Завершена
7 014 476.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
17.02.2020 17:45 - 01.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
09fbe871470642229a117149fb45d6d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-17-001834-b.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» – учасник торгів за предметом закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вул. М.Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області, звертаємо увагу на НЕДОСКОНАЛИЙ розгляд нашої тендерної пропозиції по тендеру за номером (ідентифікатором) закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2020-02-17-001834-b, особливо, в частині, що стосується поданої нами власної Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності.
Тендерним комітетом Сокільницької сільської ради Пустомитівського району Львівської області прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» за вказаною вище закупівлею у зв`язку із неподанням нами у складі пропозиції, зокрема, актуального переліку видів робіт провадження господарської діяльності у вигляді додатку до Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності.
Однак, наголошуємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» надало чинну на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) – 06.03.2020р. власну Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності (реєстраційний запис – 2013033886, наказ про видачу ліцензії № 3-л від 18 січня 2017р.) та чинний Перелік видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV категорії складності згідно з додатком (реєстраційний запис – 2013033886, наказ № 3-л від 18 січня 2017р.). Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3) із змінами був затверджений наказом Державної архітектурно-будівельної інспекції України № 19-л від 10 березня 2020р. (реєстраційний запис - 2013070251), тобто в той час, коли вже тривала процедура розгляду тендерних пропозицій учасників замовником торгів за вказаною закупівлею.
Виходячи з вищенаведеного, та, враховуючи факт розміщення на офіційному вебсайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України dabi.gov.ua оновленої інформації щодо Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності (за переліком видів робіт згідно з додатком), виданої Товариству з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД», немає ніяких підстав ставити під сумнів законність нашої професійної діяльності в галузі будівництва.
Крім того, необхідно зазначити, що розгляд тендерних пропозицій учасників Сокільницькою сільською радою Пустомитівського району Львівської області як замовником торгів за предметом закупівлі - Капітальний ремонт дороги по вул. М.Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області проводиться вже досить тривалий час (1 місяць), тому абсолютно закономірним є виникнення певних змін в учасників торгів, як у суб`єктів господарювання, у процесі ведення своєї господарської діяльності.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 08.04.2020 14:46
- Відповідь на вимогу (скаргу) ЗахідНеоБуд.PDF 13.04.2020 10:15
Дата подачі:
08.04.2020 14:46
Вирішення:
08.04.2020 року учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" опубліковано вимогу (скаргу) ID: UA-2020-02-17-001834-b.b1, яка в свою чергу була уважно розглянута тендерним комітетом замовника.
Учасником подана скарга у формі вимоги, не містить обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, а також вимог суб’єкта оскарження – обов’язкових складових скарги в розумінні ч. 1 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
У відповідності до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відтак, надаємо відповідь та додаткову інформацію щодо зазначених обставин учасником у вимозі обставин:
1. Тендерним комітетом 07.04.2020 року було опубліковано Протокол №3 про результати розгляду тендерної пропозиції учасника, за наслідками якого прийнято рішення про її відхилення у відповідності до ч. 4 п. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підставами для відхилення зокрема були:
- невиконання учасником вимог п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо подання витягу з регламенту електронного майданчика та/або посилання на регламент електронного майданчика, а також завантаження учасником копії документів, які не містять дати виконання підпису директора;
- невиконання вимог п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації щодо подання сканкопії документів, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень кожної особи, зазначеної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Окрім цього, тендерним комітетом було звернуто увагу учасника на відсутність можливості встановити з поданої учасником інформації, чи станом на час проведення закупівлі ТОВ «Будівельна компанія «Захід Нео Буд» має право здійснювати будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області», оскільки в тендерній пропозиції відсутня інформація про внесені зміни до первісного Переліку, що є додатком до Ліцензії від 18.01.2017 року.
В свою чергу, учасник у вимозі зазначає, що вніс зміни до Переліку видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV категорії складності (додаток до Ліцензії (реєстр.№2013033886) після 06.03.2020 року – фактичної дати розкриття тендерних пропозицій, та наполягає на відсутності сумнівів щодо законності здійснення ним професійної діяльності у галузі будівництва.
Повторно звертаємо увагу учасника, що тендерним комітетом не ставилося під сумнів наявність у ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" ліцензії для господарської діяльності з будівництва, оскільки надана учасником інформація щодо її наявності та чинності відповідає відомостям у відкритому електронному реєстрі Державної архітектурно-будівельної інспекції України (https://dabi.gov.ua/license/list.php?sort=num&order=ASC).
Учасником було завантажено у відповідності до вимог тендерної документації і Ліцензію, і Перелік робіт до неї.
Тендерний комітет зауважив на відсутність у тендерній пропозиції актуального Переліку видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва, що є додатком до даної Ліцензії, оскільки у електронному реєстрі Державної архітектурно-будівельної інспекції України наявні відомості щодо внесення змін на момент розгляду тендерної пропозиції учасника, що призвело до неможливості встановлення наявності у новому Переліку (зі змінами від 10.03.2020 року) необхідних видів робіт – 3.00.00 «Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури» (3.02.00 Доріг автомобільних).
З огляду на вище викладене, тендерна пропозиція учасника була розглянута в строгій відповідності до вимог Закону, а Протокол №3 містить перелік обгрунтованих обставин, які визначають цю пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено