-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дрова паливні
Торги не відбулися
1 876 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2020 14:53 - 25.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на дії замовника
Номер:
335c0fcaa8e84cf292befb0f7924365b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-000588-a.b3
Назва:
Вимога на дії замовника
Вимога:
Замовником торгів: Лугинська селищна рада (далі Замовник), було розпочато процедуру відкритих торгів через систему електронних закупівель PROZORRO, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-14-000588-a. Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні), що зазначено у оголошенні та Тендерній Документації (далі ТД). Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно ч.1 ст.3. Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; Згідно ч.1 ст.10. Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Відповідно до ч.1 ст.11. Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Фізична Особа Підприємець Присяжнюк Валерій Дмитрович (надалі - Учасник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. Тендер (пропозиція) — конкурентна форма розміщення замовлення на закупівлю товарів, надання послуг чи виконання робіт відповідно до наперед визначених у документації умов в узгоджені терміни на принципах загальності, справедливості й ефективності. Контракт укладається з переможцем тендеру — учасником, який подав пропозицію, що відповідає документації. За результатами розгляду пропозицій Учасників, Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію ФОП Герасимчук П.В. (протокол засідання тендерного комітету № 12 від 3 березня 2020 року) та ДП «Лугинський спецлісгосп» (протокол засідання тендерного комітету № 13 від 3 березня 2020 року). Протоколом засідання тендерного комітету № 14 від 5 березня 2020 року було прийнято рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів які відбулися через систему електронних закупівель PROZORRO, ідентифікатор закупівлі:UA-2020-02-14-000588-a, згідно результатів розгляду та оцінки тендерних пропозицій Учасників з предметом закупівлі: ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні) - ДП «Лугинський лісгосп». Звертаємо Вашу увагу на той факт, що під час прийняття рішення про визнання переможця, а саме 05.03.2020 року тендерним комітетом за результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції ФОП Присяжнюк В.Д жодних рішень про те, що подана пропозицій не відповідає умовам тендерної документації не приймалися та зауважень до поданої документації не було. Проаналізувавши відповідність поданих документів тендерної пропозиції ДП «Лугинський лісгосп» вимогам тендерної документації було встановлено, що тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що були встановлені Замовником. Тому Учасником ФОП Присяжнюк В.Д 12.03.2020 року було оскаржено визнання переможця та відповідно протоколу засідання тендерного комітету №18 від 16.03.2020 року ДП "Лугинський лісгосп" дискваліфіковано. Також, в той же день, відповідно протоколу засідання тендерного комітету №19 від 16.03.2020 року Учасника ФОП Присяжнюк В.Д було дискваліфіковано. Підставою зазначено наступне: ФОП Присяжнюк В.Д для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі: ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні) не надав договір про наявність продукції, тому було прийнято рішення анулювати переможця закупівлі. Учасник не може погодитися з рішенням тендерного комітету та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси. Також ці дії порушують норми статті 19 Конституції України, ч.1 ст.3.; ч.1 ст.10.; ч.1 ст.11. Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – згідно умов Тендерної документації взагалі відсутня будь яка вимога подачі такого договору про наявність продукції, а отже: таким чином не створює будь яких юридичних наслідків щодо прийняття рішення про дискваліфікацію а також анулювання переможця закупівлі. На вимогу Замовника згідно умов Тендерної документації пунктом 11 Додаток №2 Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про походження продукції лісозаготівлі. Повідомляємо, що походження продукції це - географічне зазначення, назва або позначення, які ідентифікують товар як такий, що походить з певної території, країни, регіону або місцевості і особлива якість, репутація та інші важливі характеристики, які значною мірою пов'язані із його географічним походженням. Наявність продукції це - існування, присутність, фактична кількість кого-, чого-небудь у даний момент. Отже, Учасником у складі тендерної пропозиції було надано інформацію про походження продукції лісозаготівлі: Опис предмету закупівлі п.13 Дрова екологічна чисті. Країна походження: Україна (відповідно за визначенням). Таким чином, рішення тендерного комітету відповідно протоколу засідання №19 від 16.03.2020 року про дискваліфікацію а також анулювання переможця закупівлі Учасника ФОП Присяжнюк В.Д у зв’язку з не надав договору про наявність продукції є безпідставними. Згідно ч.4 ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно розділу VIII ч.1, ч.2, ст.38 Закону України «Про публічні закупівлі»; - За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. - За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника, адже не поданий Учасником договір про наявність продукції жодним чином не має відношення до проведення процедури торгів та не передбачений умовами тендерної документації. Хочу зауважити, що наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Учасника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Тендерної Документації. Крім того наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Учасник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Дії тендерного комітету є необґрунтованими, безпідставними і незаконними та на Власну думку Учасника, спрямовані в інтересах третіх осіб. Таким чином, Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 19 Конституції України, ч.1 ст.3.; ч.1 ст.10.;ч.1 ст.11.;ч.4 ст.16.; ч.1, ч.2, ст.38 Закону України «Про публічні закупівлі» Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Скасувати рішення протоколу засідання тендерного комітету № 19 від 16 березня 2020 року, про анулювання переможця відкритих торгів ФОП Присяжнюк В.Д., які відбулися через систему електронних закупівель PROZORRO, ідентифікатор закупівлі:UA-2020-02-14-000588-a, з предмету закупівлі: ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні). 4. Визнати переможцем процедури відкритих торгів які відбулися через систему електронних закупівель PROZORRO, ідентифікатор закупівлі:UA-2020-02-14-000588-a, згідно результатів розгляду та оцінки тендерної пропозиції з предметом закупівлі: ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні) - Фізична Особа Підприємець Присяжнюк Валерій Дмитрович (надалі - Переможець). 5. Прийняти рішення щодо наміру укласти договір про закупівлю з переможцем та надіслати на адресу переможця повідомлення. 6. Протягом одного дня з прийняття рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення щодо наміру укласти договір про закупівлю. Згорнути
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на дії замовника.pdf 21.03.2020 08:28
Дата подачі:
21.03.2020 08:28
Вирішення:
Розглянувши Ваші вимоги та детально вивчивши надану тендерну документація було прийнято колегіальне рішення тендерного комітету про відхилення тендрної документації як така, що не відповідає умовам тендерної документації,а саме - не надано документальне підтвердження про кількісні характеристики товару , чим порушено умову тендерної документації розділ 3 пункт 6 підпункт 2.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на дії замовника
Номер:
a0674b9be2b24de6a6e5293dbc3d5890
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-000588-a.b2
Назва:
Вимога на дії замовника
Вимога:
Замовником торгів: Лугинська селищна рада (далі Замовник), було розпочато процедуру відкритих торгів через систему електронних закупівель PROZORRO, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-14-000588-a.
Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні), що зазначено у оголошенні та Тендерній Документації (далі ТД).
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч.1 ст.3. Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Згідно ч.1 ст.10. Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи).
Відповідно до ч.1 ст.11. Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
Фізична Особа Підприємець Присяжнюк Валерій Дмитрович (надалі - Учасник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію.
Тендер (пропозиція) — конкурентна форма розміщення замовлення на закупівлю товарів, надання послуг чи виконання робіт відповідно до наперед визначених у документації умов в узгоджені терміни на принципах загальності, справедливості й ефективності. Контракт укладається з переможцем тендеру — учасником, який подав пропозицію, що відповідає документації.
За результатами розгляду пропозицій Учасників, Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію ФОП Герасимчук П.В. (протокол засідання тендерного комітету № 12 від 3 березня 2020 року) та ДП «Лугинський спецлісгосп» (протокол засідання тендерного комітету № 13 від 3 березня 2020 року).
Протоколом засідання тендерного комітету № 14 від 5 березня 2020 року було прийнято рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів які відбулися через систему електронних закупівель PROZORRO, ідентифікатор закупівлі:UA-2020-02-14-000588-a, згідно результатів розгляду та оцінки тендерних пропозицій Учасників з предметом закупівлі: ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні) -
ДП «Лугинський лісгосп».
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що під час прийняття рішення про визнання переможця, а саме 05.03.2020 року тендерним комітетом за результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції ФОП Присяжнюк В.Д жодних рішень про те, що подана пропозицій не відповідає умовам тендерної документації не приймалися та зауважень до поданої документації не було.
Проаналізувавши відповідність поданих документів тендерної пропозиції ДП «Лугинський лісгосп» вимогам тендерної документації було встановлено, що тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що були встановлені Замовником.
Тому Учасником ФОП Присяжнюк В.Д 12.03.2020 року було оскаржено визнання переможця та відповідно протоколу засідання тендерного комітету №18 від 16.03.2020 року ДП "Лугинський лісгосп" дискваліфіковано.
Також, в той же день, відповідно протоколу засідання тендерного комітету №19 від 16.03.2020 року Учасника ФОП Присяжнюк В.Д було дискваліфіковано.
Підставою зазначено наступне: ФОП Присяжнюк В.Д для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі: ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні) не надав договір про наявність продукції, тому було прийнято рішення анулювати переможця закупівлі.
Учасник не може погодитися з рішенням тендерного комітету та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси.
Також ці дії порушують норми статті 19 Конституції України, ч.1 ст.3.; ч.1 ст.10.; ч.1 ст.11. Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – згідно умов Тендерної документації взагалі відсутня будь яка вимога подачі такого договору про наявність продукції, а отже: таким чином не створює будь яких юридичних наслідків щодо прийняття рішення про дискваліфікацію а також анулювання переможця закупівлі.
На вимогу Замовника згідно умов Тендерної документації пунктом 11 Додаток №2 Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про походження продукції лісозаготівлі.
Повідомляємо, що походження продукції це - географічне зазначення, назва або позначення, які ідентифікують товар як такий, що походить з певної території, країни, регіону або місцевості і особлива якість, репутація та інші важливі характеристики, які значною мірою пов'язані із його географічним походженням.
Наявність продукції це - існування, присутність, фактична кількість кого-, чого-небудь у даний момент.
Отже, Учасником у складі тендерної пропозиції було надано інформацію про походження продукції лісозаготівлі: Опис предмету закупівлі п.13 Дрова екологічна чисті. Країна походження: Україна (відповідно за визначенням).
Таким чином, рішення тендерного комітету відповідно протоколу засідання №19 від 16.03.2020 року про дискваліфікацію а також анулювання переможця закупівлі Учасника ФОП Присяжнюк В.Д у зв’язку з не надав договору про наявність продукції є безпідставними.
Згідно ч.4 ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно розділу VIII ч.1, ч.2, ст.38 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
- За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника, адже не поданий Учасником договір про наявність продукції жодним чином не має відношення до проведення процедури торгів та не передбачений умовами тендерної документації.
Хочу зауважити, що наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Учасника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Тендерної Документації. Крім того наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Учасник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Дії тендерного комітету є необґрунтованими, безпідставними і незаконними та на Власну думку Учасника, спрямовані в інтересах третіх осіб.
Таким чином, Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 19 Конституції України, ч.1 ст.3.; ч.1 ст.10.;ч.1 ст.11.;ч.4 ст.16.; ч.1, ч.2, ст.38 Закону України «Про публічні закупівлі»
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Скасувати рішення протоколу засідання тендерного комітету № 19 від 16 березня 2020 року, про анулювання переможця відкритих торгів ФОП Присяжнюк В.Д., які відбулися через систему електронних закупівель PROZORRO, ідентифікатор закупівлі:UA-2020-02-14-000588-a, з предмету закупівлі: ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні).
4. Визнати переможцем процедури відкритих торгів які відбулися через систему електронних закупівель PROZORRO, ідентифікатор закупівлі:UA-2020-02-14-000588-a, згідно результатів розгляду та оцінки тендерної пропозиції з предметом закупівлі: ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні) - Фізична Особа Підприємець Присяжнюк Валерій Дмитрович (надалі - Переможець).
5. Прийняти рішення щодо наміру укласти договір про закупівлю з переможцем та надіслати на адресу переможця повідомлення.
6. Протягом одного дня з прийняття рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення щодо наміру укласти договір про закупівлю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на дії замовника.pdf 20.03.2020 09:52
Дата подачі:
20.03.2020 09:52
Опис причини скасування:
Подання оновленної вимоги
Дата скасування:
21.03.2020 08:35
Вимога
Є відповідь
Оскарження визнання переможця
Номер:
f6652b09afd64e81860db310644123ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-000588-a.b1
Назва:
Оскарження визнання переможця
Вимога:
Замовником торгів: Лугинська селищна рада, було розпочато процедуру відкритих торгів через систему електронних закупівель PROZORRO, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-14-000588-a.
ФОП Присяжнюк Валерій Дмитрович (надалі – ФОП Присяжнюк В.Д.) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було: - ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні) на загальну вартість 1876000,00 гривень, що зазначено у оголошенні та ТД.
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції Державного підприємства «Лугинське лісове господарство» (далі – ДП «Лугинський лісгосп») вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що були встановлені Замовником.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Оголошення переможцем ДП «Лугинський лісгосп» порушує права іншого учасника - ФОП Присяжнюк В.Д. з таких підстав.
По-перше, відповідно до вимог пункту 3.1.1. та пункту 3.6.2. тендерної документації учасники у складі тендерних пропозицій повинні були надати: «Документальне підтвердження відповідності товару технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі».
Проаналізувавши документи тендерної пропозиції ДП «Лугинський лісгосп» нами було встановлено відсутність документального підтвердження відповідності товару технічними, якісними та кількісними характеристикам, яке може бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати детальний опис характеристик товару. Технічні вимоги до товару викладені в Додатку 2. Отже, ДП «Лугинський лісгосп» не виконав пряму вимогу Замовника про надання документального підтвердження відповідності товару технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі , що встановлено п. 3.1.1. та п. 3.6.2. тендерної документації.
По-друге, відповідно до вимог пункту 3.5.2. до тендерної документації учасники у складі тендерних пропозицій повинні були надати: «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеними ст.16 Закону), учасник повинен надати у складі адміністративно – технічної частини наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Звертаємо увагу Замовника, що ДП «Лугинський лісгосп» не надав наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме аналогічний договір, що вказаний в довідці ДП «Лугинський лісгосп» про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документацій в цій частині.
По-третє, у пункті 6.3.1. тендерної документації Замовник висунув вимогу: «Учасник закупівлі повинен надати у складі своєї пропозиції проект договору. Проект договору про закупівлю передбачений у Додатку №3».
Проаналізувавши документи тендерної пропозиції ДП «Лугинський лісгосп» нами було встановлено:
- ДП «Лугинський лісгосп» не надав проект договору про закупівлю у складі своєї тендерної пропозиції.
Отже, ДП «Лугинський лісгосп» порушив умови тендерної документації Замовника про надання проекту договору про закупівлю передбачений у Додатуку №3, що встановлено п. 6.3.1. тендерної документації.
По-четверте:
- відповідно до вимог пункту 3.5.2. до тендерної документації учасники у складі тендерних пропозицій повинні були надати: «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеними ст.16 Закону), учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність у нього власних або орендованих автотранспортних засобів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо)»;
- відповідно до вимог пункту 3.6.1. до тендерної документації учасники у складі тендерних пропозицій повинні були надати: «Гарантійний лист про застосовані заходи із захисту довкілля».
Переглянувши документи надані в тендерній пропозиції ДП «Лугинський лісгосп», виявили наступне: гарантійний лист про застосовані заходи із захисту довкілля та документи, що підтверджують наявність у нього власних або орендованих автотранспортних засобів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо), були подані після закінчення строку подання тендерної пропозиції, згідно Закону Про публічні закупівлі, такі документи можна вважати відсутніми та не розглядаються.
Звертаємо увагу Замовника, що ДП «Лугинський лісгосп» не надав гарантійний лист про застосовані заходи із захисту довкілля та документи, що підтверджують наявність у нього власних або орендованих автотранспортних засобів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо) в строк подання тендерної пропозиції, згідно Закону Про публічні закупівлі, а отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документацій.
У зв’язку з вищенаведеним ФОП Присяжнюк В.Д. не може погодитися з рішенням Замовника, та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно розділу VIII п.1, п.2, ст.38 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
- За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, просимо скасувати рішення про визнання переможцем та відхилити тендерну пропозицію учасника ДП «Лугинський лісгосп». У випадку невиконання або ненадання відповіді на нашу вимогу, ФОП Присяжнюк В.Д. буде вимушений звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2020 21:22
Вирішення:
Відповідно протоколу засідання тендерного комітету №18 від 16.03.2020 року ДП "Лугинський лісгосп" дискваліфіковано.
Статус вимоги:
Задоволено