• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Проведення лабораторних випробовувань, вимірювань, досліджень та експертиз під час здійснення державного контролю (нагляду) проб змивів з об’єктів, що контактують з харчовими продуктами

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження: 11.02.2020 16:21 - 23.02.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

неправомірні дії замвоника

Номер: b67fec4b0a154b59bb466aba4acf6d11
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-11-004308-b.a1
Назва: неправомірні дії замвоника
Скарга:
Тендерна пропозиція, яка була подана Підприємством як учасником була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Вами як Замовником, нас було дискваліфікувано через не підтвердження документального досвіду та відсутності одного показника. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції. Більш детально описано в листі що додається
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.03.2020 10:41
Автор: ДП РІВНЕНСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ, Приступлюк Вікторія Леонідівна +380362263893 dzoprodaj@csmc.rv.ua http://www.csmc.rv.ua
Вимога
Є відповідь

неправомірні дії Замовника

Номер: a3433c0520dd4ed0a5bdcc85a375ff2d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-11-004308-b.a2
Назва: неправомірні дії Замовника
Вимога:
Тендерна пропозиція, яка була подана Підприємством як учасником була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Вами як Замовником, нас було дискваліфікувано через не підтвердження документального досвіду та відсутності одного показника. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції. Більш детально описано в листі що додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашого листа від 13.03.2020 без номера, Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області повідомляє наступне. Вивчивши Вашу тендерну пропозицію, як учасника процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 73110000-6 Дослідницькі послуги - Проведення лабораторних випробовувань, вимірювань, досліджень та експертиз під час здійснення державного контролю (нагляду) проб змивів з об’єктів, що контактують з харчовими продуктами» закупівля номер UA-2020-02-11-004308-b, тендерний комітет відхилив її з наступних підстав: непідтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно Додатку 6 до тендерної документації, надання аналогічних договорів не в повному обсязі та відсутності показника дослідження на лістерію (Listeria monocytogenes). 1. Стосовно незазначення в тендерній документації про долучення договору з усіма додатками. В пункті 5.14 наданого Вами аналогічного договору на виконання бактеріологічних досліджень продуктів №01/07-01/20/001 від 20.12.2019 року, зазначена безумовна наявність додатків 1, 2, 3, 4, 5, які є невід’ємними частинами даного Договору. В п. 1.2 договору про надання послуг № 01/07-01/19/141 від 20.03.2019 року вказано, що «Протокол погодження договірної ціни», «Рахунки на оплату» та «Акти приймання-передачі наданих послуг» є невід’ємними частинами даного договору, але їх не було додано в електронну систему Прозоро. Ця умова в договорі прописана Вами, як стороною, що підписала договір, тому тендерний комітет не міг прийняти до уваги документ не в повному обсязі, оскільки існувала ймовірність, що певні істотні умови договору містились саме в додатках до договорів. Формування додатків в одному екземплярі не виключає можливості копіювання та належного завірення цих додатків. 2. Наступні факти, які описані у Вашій вимозі від 13.03.2020, але не зазначалися в протоколі засідання тендерного комітету та не були підставами відхилення Вашої тендерної пропозиції: - стосовно того, що в актах приймання – передачі наданих послуг №19 ОУ-08130, № 20ОУ-00176 підтверджено проведення мікробіологічних змивів з обладнання; - стосовно надання позитивних відгуків. 3. Щодо відсутності в сфері Вашої акредитації показника Listeria monocytogenes повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. У додатку 3 до тендерної документації тендерним комітетом передбачено дослідження/вимірювання за конкретними показниками, які необхідні для проведення заходів державного контролю, в тому числі на лістерію (Listeria monocytogenes). Розглянувши сферу акредитації учасника (порядковий номер 17, аркуш 54 з 325), тендерний комітет не виявив заявленого показника L. Monocytogenes, тому тендерним комітетом прийнято рішення, що пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, та відповідно до ст. 30 Закону підлягає відхиленню. 4. Щодо необхідності дослідження проб змивів об’єктів, що контактують з харчовими продуктами на L.monocytogenes управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області роз’яснює наступне: На підприємствах харчової промисловості виявлено різноманітні резервуари патогену: підлоги, водостоки, конденсат на трубах і засоби для чищення (губки, щітки), конвеєрні стрічки, пакувальне обладнання, різаки, міксери та ручні інструменти, рукавички, фартухи (Norwood et al., 2000; Weinsetel, 2006). Конструкція приміщення, інвентарю, зношене або пошкоджене обладнання обумовлюють підвищення контамінації Listeria, утворення біоплівок на поверхнях, де традиційні процедури очищення та дезінфекції можуть бути недостатніми (Arevalos-Sánchez et al., 2012; Saraiva et al., 2018; Gray et al., 2018). В Рівненській області наявні більше 60 підприємств експортерів харчових продуктів, які мають право експорту більше ніж до 100 країн світу в тому числі до країн ЄС, СНД включаючи країни які входять до складу Євразійського Союзу, США, Канади, Японії, Сполу́ченого Королі́вства Вели́кої Брита́нії та Півні́чної Ірла́ндії та інших країн. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експортна потужність повинна відповідність вимогам країни призначення (імпортера). Компетентний орган - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (Держпродспоживслужба України та її територіальні органи, яким являється також Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненський області) здійснює контроль за дотриманням цих вимог експортерами. Дослідження харчових продуктів, а також змивів з об’єктів, що контактують з харчовими продуктами (конвеєрні стрічки, пакувальне обладнання, різаки, міксери, ручні інструменти та ін..) на L. monocytogenes є однією із вимог країн імпортерів щодо мікробіологічних критеріїв для харчових продуктів, технологічних ділянок та устаткування, що використовується у виробництві харчових продуктів. 5. Відповідно наказів на які Ви спираєтеся щодо дослідження L. Monocytogenes: Наказ МОЗ України від 11.08.2006 N 559 (статус якого не визначений) Про затвердження методичних вказівок "Організація контролю і методи виявлення бактерій Listeria monocytogenes у харчових продуктах та продовольчій сировині" – відповідно до п. 1.5 застосовуються при дослідженні харчових продуктів і продовольчої сировини у ході проведення протиепідемічних заходів при виникненні спалахів харчових отруєнь та гострих кишкових інфекцій, а також при здійсненні державного санітарно-епідеміологічного нагляду. МУ 2657-82. «Методические указания по санитарно-бактериологическому контролю на предприятиях общественного питания и торговли пищевыми продуктами» затверджені Минздравом СССР 31.12.1982 N 2657 (предназначены для использования учреждениями Государственного санитарного надзора) відповідно до Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20 січня 2016 р. № 94-р з 1 січня 2017 року визнано такими, що не застосовуються на території України, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти. (видані до 24 серпня 1991 року). Управлінням державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області відповідно до вище вказаного наказу і МУ на прозоро відбуваються торги по лоту «Лабораторні послуги з дослідження готової продукції під час проведення епідрозслідування». 6. Стосовно роз’яснення пункту наказу МОЗ України № 548 від 19.07.2012 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів»: Пункт 6.3. вище вказаного наказу: «Оператори ринку, що виготовляють готові до споживання харчові продукти, які можуть нести ризик здоров’ю людини, проводять відбір зразків у виробничих зонах та з обладнання на наявність Listeria monocytogenes як складову відбору зразків» Вами тлумачиться не вірно. Наказ МОЗ України № 548 від 19.07.2012 був розроблений з метою гармонізації законодавства України з Регламентом Європейського Союзу від 15 листопада 2005 року № 2073/2005 про мікробіологічні критерії для харчових продуктів (що чітко вказано в 1 абзаці наказу). В Регламенті Європейського Союзу від 15 листопада 2005 року № 2073/2005 «Про мікробіологічні критерії для харчових продуктів» зазначено – «Відбір проб повинен здійснюватися на технологічних ділянках та з устаткування, що використовується у виробництві харчових продуктів». Заступник начальника Головного управління - голова тендерного комітету Оксана НЕМКОВИЧ
Статус вимоги: Відхилено