1. Customer*: Kakhovka Interregional Administration of Water Managemet
2. Customer’s code in the Unified State Register of Enterprises and Organisations of Ukraine*: 04394579.
3. Customer’s address*: 74800, Ukraine, Kherson region, Kakhovka, Sobornosti str., 132, South industrial base.
4. Customer’s contact officer authorised to communicate with participants:
On organizational issues - Shaba Sergiy Stepanovich - the head of the
of the tender committee, address: 74800, Ukraine, Kherson region, Kakhovka, Sobornosti str., 132, South industrial base; 380553655565kah.muvh@ukr.net
5. The specified name of the subject of procurement: Electrical energy.
6. Codes and names of the relevant classifiers of the subject of purchase and parts of the subject of purchase (lots) (if any): DK 021: 2015 code 09310000-5 « Electrical energy».
7. Number of wares or effort of fulfillment of works or supply services: Electrical energy 1 class 47832630 kW*hr.; Electrical energy 2 class - 1092807 kW*hr.
8. Place of delivery of wares, fulfillment of works or supply services: 00000, Ukraine, Kherson region, At the location of the Customer's objects in the territory of Kherson region, Skadovsk, str. Lazurna 38, Nova Kakhovka, Tavriysk, vul. Industrialna 1, Tavriysk, vul. Independence 23, Kakhovka, village. Chernyanka, village. Tavrichenko str. Melitopol 8, village. Bogdanivka str. Central 1, Kakhovka Southern Promaza, vul. Sobornosti 132, Kakhovka Southern building, ul. Sobornosti 132, Kakhovka, str. 417 Rifle Division 65
9. Term of delivery of wares, fulfillment of works or supply services: Until 31.12.2020.
91. Terms of payment of the contract (procedure for settlement). The consumer pays for the actual electricity consumed according to the actual indications of the electricity metering devices at the end of the billing period. - the payment of the electricity price under the contract is made on the basis of the act of acceptance and transmission of electricity. - payment term within 90 calendar days from the date of receipt of the act of acceptance - transmission of electricity.
10. The size of the budget assigned by the budget or the expected value of the parts of the object of procurement.:
10 1 The size of the budget assigned by the budget or the expected value of the parts of the object of procurement (lots) (if any) 92 892 762,64 UAH VAT.
102. Source of procurement financing. state budget funds.
11. The size of the minimum step of lowering the price. 928 927,63 UAH.
12. A mathematical formula that will be used when conducting an electronic auction to determine the indicators of other evaluation criteria * (the price is the only criterion)
12 1Other criteria to be used when assessing bids and their relative weight (if any).
13. The deadline for submission of tenders: 08.03.2020*
14. The scale of providing tender offers (if the customer requires it): 2 786 700,00 UAH.
15. The type of supply of tender offers (if requested by the customer): Electronic Bank Guarantee.
16. Date and time of disclosure of tender offers **:
17. Date and time of electronic auction*:
18. Signing terms for a framework agreement **
19. Number of bidders for signing framework agreement **
Завершена
92 892 762.64UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 928 927.63 UAH
Період оскарження:06.02.2020 16:51 - 04.03.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на дії Замовника щодо допущення учасника до участі в аукціоні
Номер:8f22bbf9a94a41bebafc44233532f88f
Пов'язана прекваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОЗБУТ-СЕРВІС"
Ідентифікатор запиту:UA-2020-02-06-001489-c.b4
Назва:Скарга на дії Замовника щодо допущення учасника до участі в аукціоні
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2020-02-06-001489-c Каховським міжрайонним управлінням водного господарства (надалі – Замовник) розпочато процедуру аукціону відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія». Згідно результатів розгляду тендерних пропозицій Замовником було сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій та прийнято наступне рішення:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОЗБУТ-СЕРВІС" (Допущено до аукціону); ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» (Допущено до аукціону); ТОВ «Херсонська обласна ЕК» ознайомившись зі змістом документів, наданих у складі тендерних пропозицій учасників вважає неправомірним рішення Замовника про допуск до аукціону тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОЗБУТ-СЕРВІС".
СКАРГА на рішення Замовника щодо неправомірної діяльності тендерного комітету Каховського міжрайонного управління водного господарства у вигляді не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ»
Номер:33c52ecefc214f019719a541060a8376
Пов'язана прекваліфікація:ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Ідентифікатор запиту:UA-2020-02-06-001489-c.b3
Назва:СКАРГА на рішення Замовника щодо неправомірної діяльності тендерного комітету Каховського міжрайонного управління водного господарства у вигляді не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ»
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2020-02-06-001489-c Каховським міжрайонним управлінням водного господарства (надалі – Замовник) розпочато процедуру аукціону відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія».
Згідно результатів розгляду тендерних пропозицій Замовником було сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій та прийнято наступне рішення:
ТОВ «ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (Допущено до аукціону);
ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» (Допущено до аукціону);
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕКТРОЗБУТ-СЕРВІС» (Допущено до аукціону).
ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» ознайомившись зі змістом документів, наданих у складі тендерних пропозицій учасників вважає неправомірним рішення Замовника про допуск до аукціону тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ».
Дата прийняття скарги до розгляду:14.03.2020 14:36
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:18.03.2020 20:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:08.04.2020 20:41
Дата виконання рішення Замовником:15.04.2020 12:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:На виконання рішення №6468-р/пк-пз від 03.04.2020 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, тендерна пропозиція ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" відхилено, відповідно до пункт 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
Задовільнена:Так
Автор:ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ", Евгений Бильченко +380674662979 ekenoll@ukr.net https://enoll.com.ua
resolved
Вимога
Відхилено
коригування місячного обсягу
Номер:d62192701bdb43b5b9da9bdb55ce6791
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-02-06-001489-c.c2
Назва: коригування місячного обсягу
Вимога:
Згідно пункту 15 розділу 6 Додатку 6 проекту договору споживач може коригувати місячний обсяг споживання не менше ніж за 3 (три) дні до кінця розрахункового місяця. Просимо внести зміни в даний пункт, адже згідно ПОСТАНОВИ НКРЕКП від 28.12.2018 № 2118 Про затвердження Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на оптовому ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період до дати початку дії нового ринку електричної енергії та Договору про надання послуг на розподіл укладеного з Херсонобленерго - постчальник має право коригувати місячний обсяг не пізніше ніж до 15-го числа місяця постачання. Згідно викладеного просимо внести зміни до проекту договору тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.02.2020 15:54
Вирішення:Було проведено аналіз та вивчення вищезазначеної вимоги та пропонується надати відповідь на вимогу UA-2020-02-06-001489-c.a наступного змісту: Умовами підпункту 15 пункту 6.1 розділу шостого додатку №6 «ПРОЕКТУ Договору» до тендерної документації наведено права Спожива, зокрема: «Коригувати (переглядати) плановий місячний об’єм споживання електричної енергії розрахункового місяця за письмовою заявою у разі, якщо споживач повідомив постачальника про зміну планових обсягів електричної енергії не менше ніж за 3 (три) дні до кінця розрахункового місяця». Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальни послуг «Про затвердження Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період» від 28.12.2018 №2118, затверджує Тимчасовий порядок визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період. Цей Порядок встановлює процедуру визначення погодинних, добових та місячних обсягів купівлі електричної енергії на оптовому ринку електричної енергії на перехідний період до дати початку дії нового ринку електричної енергії операторами систем розподілу (далі - ОСР) для компенсації технологічних витрат електричної енергії на її розподіл електричними мережами, а також електропостачальниками електричної енергії для потреб споживачів та/або на власні потреби. Після початку дії нового ринку електричної енергії та до початку процесу інформаційного обміну між учасниками ринку через центральну інформаційно-комунікаційну платформу адміністратора комерційного обліку (Датахаб) відповідно до цього Порядку. Таким чином, цей Порядок передбачає формування щодобово прогнозних та фактичних погодинних даних обсягів закупівлі електричної енергії електропостачальниками та ОСР. На даний час не вбачаємо у вимогам затвердженої тендерної документації та додатків до неї порушення. Не зрозуміло яким чином, дана норма документації перешкоджає учаснику взяти учась у торгах та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови. На підставі вищевикладеного Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
відстрочка платежу в умовах тендерної документації
Номер:9905f2fe60cd4dcd848d72dd17112833
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-02-06-001489-c.a1
Назва:відстрочка платежу в умовах тендерної документації
Вимога:
У відповідності до додатку 6 до тендерної документації Проект договору, а саме пункту 5.12 зазначається, що строк оплати протягом 90 (девяносто) календарних днів з моменту підписання Акту прийому-передачі електричної енергії. Такі умови тендерної документації є неприпустимими та такими, що грубо порушують права потенційних учасників даної закупівлі. Враховуючи невигідні умови договору, а саме велика відстрочка платежу, а також те, що потенційні постачальники (учасники) мають значні ризики через те, що курс іноземної валюти постійно та стрімко зростає, а відповідно зростають власні витрати (збитки) на виконання умов тендеру і існує безпосередня загроза того, що дана закупівля може не відбутися через не бажання брати в ній участь. Виділення фінансування для придбання (закупки) товарів (предмету закупівлі) з відстрочкою платежу до 90 днів призведе фактично до блокування роботи для переважної більшості підприємств (потенційних учасників даної закупівлі), що в свою чергу потягне брак обігових коштів для задоволення потреб інших покупців (клієнтів) відповідних підприємств, виплати заробітної плати працівникам, інших господарських і/або адміністративних витрат. Крім того такий дискримінаційний підхід Замовника явно та грубо порушує норми цивільного законодавства України де чітко зазначено, що зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості (ч. 3 ст. 509 ЦК України). Вимога Замовника по відтермінуванню оплати до 90 календарних днів є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Враховуючи викладене вважаємо, що умови Замовника викладені в додатку 6, а саме пункті 5.12 є такими, що порушують ч.1. ст. 3, ч.3. ст. 5, та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом викладення пункту 5.12 Проекту договору в наступній редакції: Споживач здійснює оплату за фактично спожиту електричну енергію за фактичними показами засобів обліку електричної енергії по закінченні розрахункового періоду. - оплата вартості електричної енергії за договором здійснюється на підставі акту приймання-передачі електричної енергії. - строк оплати протягом 5 робочих днів від дати отримання акту приймання – передачі електричної енергії; або викладення пункту 5.12 Проекту договору в наступній редакції: Оплата за замовлений обсяг електроенергії за Договором має здійснюватися Споживачем самостійно у відповідності до узгодженого Сторонами графіка оплат.
Планові платежі здійснюється в наступному порядку:- 1-й платіж за 5 днів до початку місяця поставки - у розмірі 35 % вартості заявленого обсягу споживання ;- 2-й платіж до 09 числа розрахункового місяця - у розмірі 25 % вартості заявленого обсягу споживання ; 3-й платіж до 12 числа розрахункового місяця - у розмірі 20 % вартості заявленого обсягу споживання; - 4-й платіж до 19 числа розрахункового місяця - у розмірі 20 % вартості заявленого обсягу споживання електроенергії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.02.2020 15:33
Вирішення:Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Умовами оприлюдненого оголошення та тендерної документації зазначено, що споживач здійснює оплату за фактично спожиту електричну енергію за фактичними показами засобів обліку електричної енергії по закінченні розрахункового періоду. - оплата вартості електричної енергії за договором здійснюється на підставі акту приймання-передачі електричної енергії. - строк оплати протягом 90 календарних днів від дати отримання акту приймання – передачі електричної енергії. Не можна погодитися з доводами, викладеними у вимозі з наступних підстав. Включаючи положення відстрочення платежу на 90 днів до тендерної документації Каховське міжрайонне управління водного господарства виходив із фінансових можливостей підприємства, своєчасної виплати заробітної плати, оплати податків і зборів, проведення своєчасних ремонтів насосно-силового обладнання та механізмів, об’єктів інфраструктури управління, та здійснення видатків на придбання обладнання та матеріалів для забезпечення безперебійної роботи управління. Каховське міжрайонне управління водного господарства ніяким чином не порушив норми цивільного законодавства, оскільки статтею 1057 Цивільного кодексу України передбачено умови відстрочення або розстрочення оплати товарів, робіт та послуг (комерційних кредит). Наголошуємо на тому, що положення про відстрочення платежу, встановлене виходячи із фінансового становища підприємства та з метою вибору Учасників, які зможуть здійснювати поставку на зазначених умовах та не є дискримінацією учасників. Навпаки, Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації: споживач здійснює оплату за фактично спожиту електричну енергію за фактичними показами засобів обліку електричної енергії по закінченні розрахункового періоду. - оплата вартості електричної енергії за договором здійснюється на підставі акту приймання-передачі електричної енергії. - строк оплати протягом 5 робочих днів від дати отримання акту приймання – передачі електричної енергії поставить підприємство в скрутне фінансове становище. Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведені вище умови тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови. На підставі вищевикладеного Ваша вимога задоволенню не підлягає.