• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Лот 1 - папір А4; Лот 2 - Касова стрічка)

Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Лот 1 - папір А4; Лот 2 - Касова стрічка)

Завершена

119 280.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 388.80 UAH
Період оскарження: 29.01.2020 09:53 - 04.02.2020 18:00
Вимога
Вирішена

Порушення процедури закупівлі

Номер: e0ab1d4c1d4e4c31b5f0825549445128
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-29-000256-a.c4
Назва: Порушення процедури закупівлі
Вимога:
Ми вважаємо, що своїми діями Ви поставили учасників закупівлі в нерівні умови, які суперечать основним принципам здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників. У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись в Dozorro для освітлення даної ситуації та впливу громадського контролю на факт виявленого порушення в допорогових закупівлях.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дану закупівлю проведено відповідно основним принципам, добросовісна конкуренція присутня та чинники, що заважали б подати ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» найнижчу ціну та перемогти були відсутні. Також додатково повідомляємо, що дане рішення приймалось Замовником виключно на виконання Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено Положенням про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016 року №2832 (зі змінами) основним критерієм відбору була – ціна.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 21.02.2020 16:58
Підтвердження вирішення: Дану закупівлю проведено відповідно основним принципам, добросовісна конкуренція присутня та чинники, що заважали б подати ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» найнижчу ціну та перемогти були відсутні. Також додатково повідомляємо, що дане рішення приймалось Замовником виключно на виконання Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено Положенням про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016 року №2832 (зі змінами) основним критерієм відбору була – ціна.
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 39e42b5aeb7c4d7da5fa099a4982ef36
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-29-000256-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-01-29-000256-a (Лот 2 - Касова стрічка), який проходив 10.02.2020р. За результатами оцінки пропозиція учасника ТОВ “Український папір” визначена найбільш економічно вигідною. Проте згідно з Протоколом №8 від 17.02.2020р. нашу пропозицію було відхилено у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі, а саме: Довідка ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» про досвід виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі не містить опису предмету договору, а також тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» не є найбільш економічно вигідною пропозицією закупівлі. Зазначаємо, що згідно Додатку №3 тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції надає «довідку, яка містить інформацію про виконання не менше 2-ох аналогічних договорів, складену в довільній формі із зазначенням предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, номерів телефонів замовника за відповідним договором, відомостей щодо виконання договору». Дану вимогу ми виконали в повній мірі, та не вбачаємо підстави для відхилення нашої пропозиції. Враховуючи норми ПКУ, оскільки предмет закупівлі, а саме послуги за ДК 021:2015 - 30197641-1 — «Папір для термографічного друку» (Касова стрічка) є об’єктом оподаткування ПДВ, при визначенні ціни продажу товару, наша компанія, як платник ПДВ, повинна включати до неї передбачені законодавством податки й збори (насамперед, ПДВ). В підсумку сума податку у розмірі 20% у будь-якому разі буде нарахована учасником – платником ПДВ на суму цінової пропозиції. Зазначаємо, що оголошена Замовником закупівля проводилась без врахування ПДВ, і у процесі аукціону учасники також повинні були торгуватись без врахування ПДВ. Проте, як видно з прикріпленої ТОВ "Прі-Інформ" цінової пропозиції, остаточна вартість закупівлі становить 65340,00 грн. та вже включає суму ПДВ, чим навмисно порушено процедуру закупівлі. Тому, задля забезпечення дотримання основних принципів здійснення закупівель, просимо скасувати дані торги та провести нові, під час яких буде враховано та оцінено пропозиції учасників правомірно та згідно вимог документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні Закупівлі» Критеріями оцінки тендерної пропозиції є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. Тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» без ПДВ становить 55 418,00грн., з ПДВ – 66 501,60. ТОВ«ПРІ-ІНФОРМ» заявили, що виконають зобов’язання за закупівлею на суму 65 340,00грн., що є найбільш економічно вигідною пропозицією для Замовника.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 20.02.2020 19:41
Підтвердження вирішення: Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні Закупівлі» Критеріями оцінки тендерної пропозиції є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. Тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» без ПДВ становить 55 418,00грн., з ПДВ – 66 501,60. ТОВ«ПРІ-ІНФОРМ» заявили, що виконають зобов’язання за закупівлею на суму 65 340,00грн., що є найбільш економічно вигідною пропозицією для Замовника.
Вимога
Вирішена

Оскарження переможця, скасування торгів

Номер: 54e76936774b4ec0904997a5acd1a408
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-29-000256-a.b3
Назва: Оскарження переможця, скасування торгів
Вимога:
Звичайно Прозоро створено для прозорості, а також для економії коштів. Але і дана система має свої правила і процедури. ТОВ "Прі-інформ" повинен був брати участь у даній закупівлі на загальних підставах як і інші учасники. Так, він підтверджує свою пропозицію з урахванням ПДВ і готовий виконати, але що даному учаснику заважало підтвердити свою пропозицію в ході аукціону, без ПДВ як вимагала система. Можливо Вам як Замовнику вдалося б зекономити ще коштів, бо хтось з інших учасників міг би перебити дану пропозицію. Відповідно до закону всі учасникі торгів в Прозоро мають рівні права, а в даному випадку наші права як учасника порушуються, і ми не відповідаємо за інших учасників, які не зрозуміли чи не знають як потрібно було брати участь у торгах.Тому звертаємося з вимогою відмінити дані торги і запустити нові по правилам, щоб всі мали можливість взяти участь на загальних умовах без порушень процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дану закупівлю проведено відповідно основним принципам, добросовісна конкуренція присутня та чинники, що заважали б подати ПП "Група компаній "Торгсервіс" найнижчу ціну та перемогти були відсутні. ПП "Група компаній "Торгсервіс" без ПДВ становить 55 600,00грн., з ПДВ – 66 720,00грн., що є вищою за пропозицію ТОВ «ПРІ-ІНФОРМ» та ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР». Також додатково повідомляємо, що дане рішення приймалось Замовником виключно на виконання Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено Положенням про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016 року №2832 (зі змінами) основним критерієм відбору була – ціна.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 21.02.2020 16:59
Підтвердження вирішення: Дану закупівлю проведено відповідно основним принципам, добросовісна конкуренція присутня та чинники, що заважали б подати ПП "Група компаній "Торгсервіс" найнижчу ціну та перемогти були відсутні. ПП "Група компаній "Торгсервіс" без ПДВ становить 55 600,00грн., з ПДВ – 66 720,00грн., що є вищою за пропозицію ТОВ «ПРІ-ІНФОРМ» та ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР». Також додатково повідомляємо, що дане рішення приймалось Замовником виключно на виконання Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено Положенням про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016 року №2832 (зі змінами) основним критерієм відбору була – ціна.
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Оскарження переможця і скасвання торгів

Номер: 4424d253686f49dd86ce8b7838e0f90b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-29-000256-a.b1
Назва: Оскарження переможця і скасвання торгів
Вимога:
Ми, ПП «Група компаній «Торгсервіс» брали участь у закупівлі Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Лот 2 - Касова стрічка), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-01-29-000256-a. Згідно Протоколу засідання тендерного комітету №9 від 17.02.2020 р., нашу пропозицію було дискваліфіковано, як не найбільш вигідну. Звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідну пропозицію визначає система, а не Замовник самостійно. Аукціон по даним торгам проводився без врахування ПДВ так, як інформація в системі про очікувану вартість була заявлена – 80 400,00 грн. без ПДВ (скріншот додається). Наша компанія активно брала участь у процесі аукціону, і після відхилення пропозиції учасника, який в системі був з найкращою пропозицією, підтвердили свою ставку, як вимагали правила. ТОВ «Прі-Інформ», який став переможцем, брав участь в аукціоні, і по всім вимогам повинен був торгуватися без врахування ПДВ, саме це і відобразила система після закінчення торгів (скріншот додається). Але в результаті він прикріпив пропозицію з ПДВ, але не підтвердив свою пропозицію згідно системи, що порушує саму процедуру. Такими діями переможець, ТОВ "Прі-Інформ" заводив в оману інших учасників, які брали участь, так як не понижався з іншими і не заявив свою пропозицію в ході аукціону. ПП «Група компаній «Торгсервіс» звертається з проханням скасувати дані торги і запустити нові, щоб всі учасники мали рівні права згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні Закупівлі» Критеріями оцінки тендерної пропозиції є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. ПП "Група компаній "Торгсервіс" без ПДВ становить 55 600,00грн., з ПДВ – 66 720,00грн. ТОВ«ПРІ-ІНФОРМ» заявили, що виконають зобов’язання за закупівлею на суму 65 340,00грн., що є найбільш економічно вигідною пропозицією для Замовника.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 20.02.2020 19:43
Підтвердження вирішення: Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні Закупівлі» Критеріями оцінки тендерної пропозиції є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. ПП "Група компаній "Торгсервіс" без ПДВ становить 55 600,00грн., з ПДВ – 66 720,00грн. ТОВ«ПРІ-ІНФОРМ» заявили, що виконають зобов’язання за закупівлею на суму 65 340,00грн., що є найбільш економічно вигідною пропозицією для Замовника.
Задовільнена: Ні