• Спрощена закупівля
  • КЕП

Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Лот 1 - папір А4; Лот 2 - Касова стрічка)

Оголошено тендер

119 280.00 UAH
Номер: ad342be3b3e54ab699b612049d9146d6
Ідентифікатор плану: UA-P-2020-01-24-014250-a
Тип процедури: Спрощена закупівля
Закупівельник: Департамент енергетики, транспорту та зв`язку Вінницької міської ради
Замовник: Департамент енергетики, транспорту та зв`язку Вінницької міської ради
Очікувана вартість: 119 280.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Лот 1 - папір А4; Лот 2 - Касова стрічка)
Річний план закупівлі на: 2020
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Січень 2020
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 24.01.2020 17:47

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписБюджет Вінницької міської ОТГ
Сума119 280.00 UAH