-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини даху головного корпусу КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня» за адресою м. Львів, вул. Чернігівська, 7»
Обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (згідно до Додатку 3)
Торги не відбулися
3 872 964.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 872.96 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 872.96 UAH
Період оскарження:
17.01.2020 11:26 - 02.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне рішення замовника щодо відхилення пропозиції
Номер:
b7894fe8bf79485ba3864c0d74980028
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-000584-c.a3
Назва:
Неправомірне рішення замовника щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Категорично не згідні з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" по причині не подання в тендерній пропозиції фінансової звітності за останній звітний період, а саме за 2018 рік!!!!! Умовами тендерної документації вимагалося надання фінансової звітності за останній звітний період, а не останній звітний рік!!!! Ще раз наголошуємо на тому, що для малих підприємств, яким є ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", застосовується не річна, а квартальна фінансова звітність!!!!! Таким чином, останній звітний період, на момент подання тендерної пропозиції, був 3-й квартал 2019 року, а не 2018 рік!!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2020 23:44
Вирішення:
Умовами тендерної документації передбачено подання фінансової звітності за останній звітній період. Згідно з ст.19 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Номер:
8cf078841a404305938bdd9ffc99f2e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-000584-c.a4
Назва:
Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Вимога:
Відповідно до листа МФУ від 12.04.2011 року N31-08410-06-5/95457 суб'єкти малого підприємництва - юридичні особи, які не відповідають критеріям, визначеним пунктом 154.6 статті 154 Податкового кодексу України, зобов'язані складати і подавати до відповідних органів фінансову звітність, передбачену для суб'єктів малого підприємництва (форми NN 1-м та 2-м), щокварталу!!!!! Отже, останній звітний період на момент подання тендерної пропозиції малими підприємствами був 3-й квартал 2019 року!!!!!!! Вимагаємо негайно скасувати рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" і визнати його переможцем тендеру!!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2020 00:09
Опис причини скасування:
Уточнення інформації
Дата скасування:
03.03.2020 07:09
Вимога
Є відповідь
Щодо порушення Замовником процесу розгляду тендерних пропозицій
Номер:
5d68a69847e84598ad0435967e41e282
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-000584-c.a2
Назва:
Щодо порушення Замовником процесу розгляду тендерних пропозицій
Вимога:
Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації наявність фінансової спроможності учасника процедури закупівлі підтверджується: Копією Балансу підприємства за останній звітний період; Копією Звіту про фінансові результати за останній звітний період; Копією Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. У Примітках до тендерної документації зазначено:
1. В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
2. Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються. У своїй пропозиції ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", як мале підприємство, надало копію фінансової звітності малого підприємства за останній звітний період у складі балансу на 30.09.2019 (форма N1-м) та звіту про фінансові результати за 9 місяців 2019 року (форма N2-м). Крім того, надана довідка пояснення N20-Т/38-19 від 06.02.2019 щодо неподання звіту про рух грошових коштів, в якій також зазначається законодавчі підстави неподання фінансового звіту за 2019 рік. Звертаємо увагу Замовника, що ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", як мале підприємство складає та подає щокварталу фінансову звітність за формами 1-м та 2-м. Таким чином, останній звітний період, на момент подання тендерної пропозиції ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" був 3-й квартал 2019 року, а не 2018 рік, як стверджує Замовник. Враховуючи вище вказане, вимагаємо Замовника скасувати неправомірне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" та визнати ТзОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" переможцем тендеру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2020 22:36
Вирішення:
Відповідно до п.4. Додатку №1 Тендерної Документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції, копію балансу підприємства за останній звітний період, копію звіту про фінансові результати за останній звітний період. Учасником ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" подано фінансову звітність за 9 місяців 2019 року, що є не відповідністю тендерної документації та чинного законодавства України. Згідно з ст.19 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Отже, учасник повинен був надати фінансову звітність за календарний рік, тобто 2018 р. Відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"створене ще 2011 року, таким чином мала подати звітність за останній звітній період - 2018 рік.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення
Номер:
1fe662ff1faa493d959c807e0d303ad0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-000584-c.c1
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Тендерному комітету
КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2020-01-17-000584-c
Вимога
про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» як учасник закупівлі «Капітальний ремонт частини даху головного корпусу КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня» за адресою м. Львів, вул. Чернігівська, 7», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд», є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт частини даху головного корпусу КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня» за адресою м. Львів, вул. Чернігівська, 7» оформлене протоколом засідання тендерного комітету від «21» лютого 2020 року.
Вважаємо, Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» від 21.02.2020 р. є неправомірним, оскільки пропозиція учасника ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» повністю відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, оскільки:
- Відповідно до підстави відхилення – учасником (ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд») не завантажено копію чинного дозволу на експлуатації автомобільного крану, що порушує Постанову Кабміну «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 №1107 (із змінами), що не відповідає вимогам тендерної документації, повідомляємо наступне, відповідно до підпункту 6 пункту 6 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, «копії чинних дозволів на виконання робіт, що передбачені Технічним завданням, що наведене в Додатку №3 (у разі якщо передбачено законодавством)». ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» у складі пропозиції надало: копію чинного Дозволу № 140.17.56 виданого Управлінням Держпраці у Рівненській області, виданого «04» липня 2017 року із строком дії до «03» липня 2022 року, із правом виконувати роботи підвищеної небезпеки, що передбачені Технічним завданням до даного предмету закупівлі. Тендерною документацією Замовника не вимагалося наявності саме дозволу із правом експлуатації автомобільного крану. Вважаємо, що надали у складі пропозиції усі дозвільні документи (ліцензії, дозвола, тощо) що є необхідними та достатніми для виконання робіт що передбачені умовами закупівлі робіт, та жодним чином не порушили умови тендерної документації Замовника.
Відповідно до п.6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, дозвіл видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2 до Порядку або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3 до Порядку. Із положень Порядку вбачається, що дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки це два різних документи. Умовами тендерної документації було передбачено надання Учасником копій дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки, що передбачені Технічним завданням. Надання копії дозволу саме на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки Замовником не вимагалося, також не вимагалося і надання дозвільних документів на експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування, що були зазначені учасниками у довідці про наявність обладнати та матеріально-технічної бази, а тому учасником ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» не було порушено умови Тендерної документації Замовника.
Аналогічної позиції, щодо даного питання дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, наприклад у Рішенні №17733-р/пк-пз від 29.11.2019 (закупівля - UA-2019-09-17-000083-a), у якому Скаржник оскаржував рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі, та вказував на те, що «учасником-переможцем не надано дозволу на експлуатацію (застосування) машин підвищеної небезпеки», аргументуючи тим, що «згідно з розрахунком експлуатації 1 машино-години, наданої у складі Пропозиції, Переможець торгів при виконанні робіт має застосовувати машини підвищеної небезпеки», проте АМКУ зазначив, що «відповідно до умов Документації учасник повинен надати копію ліцензії та дозволів на виконання робіт, які зазначені у Документації, слід зазначити, що умовами Документації не передбачено необхідність надання учасниками дозволу на експлуатацію (застосування) машин підвищеної небезпеки».
Отже, оскільки учасником ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» у складі тендерної пропозиції було надано усі дозвільні документи (ліцензії, дозвола, тощо) що є необхідними для виконання робіт, які передбачені умовами закупівлі, та з урахуванням того, що Замовником у тендерній документації не вимагалося надання учасниками дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки чи на експлуатацію автомобільного крану, вважаємо тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» такою, що повністю відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї.
На підставі вищевикладеного просимо надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного рішення.
Додатково повідомляємо, що твердо переконанні у тому, що прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт частини даху головного корпусу КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня» за адресою м. Львів, вул. Чернігівська, 7» оформлене протоколом засідання тендерного комітету від «21» лютого 2020 року є грубим порушенням законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2020 09:50
Вирішення:
На Вашу вимогу № UA-2020-01-17-000584-c.c1 від 25 лютого 2020 року повідомляємо наступне. Відповідно до п.6. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції копії чинних дозволів на виконання робіт, що передбачені Технічним завданням, яке наведене в Додатку №3. У разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню або отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання такого документу. Відповідно до довідки, з Вих. №04/02/03-2020 від 03 лютого 2020 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасником для виконання робіт та умов договору залучено автокран 10-20Т-С ЗИЛ 133 ГЯ. Есплуатація автокрана підтверджується кошторисними розрахунками, поданими у складі тендерної пропозиції. Однак, Учасником не завантажено копію чинного дозволу на експлуатації автомобільного крану, що порушує Постанову Кабміну «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (із змінами). Учасник повинен мати дозвіл на всі механізми, які планує залучити, адже це передбачено чинним законодавством України. Таким чином, у складі тендерної пропозиції Учасником завантажено не всі дозвільні документи.
Статус вимоги:
Відхилено