-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Напівфабрикат крупно кусковий натуральний з яловичини заморожений 1 гатунку, заморожена чверть курчат бройлерів
Завершена
574 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 746.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 746.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2020 16:11 - 29.01.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Про обов'язкову наявність експлуатаційного дозволу
Номер:
c1cf0c0621c94e629b4c8ecf2bc55e4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-15-002930-c.b5
Назва:
Про обов'язкову наявність експлуатаційного дозволу
Вимога:
ВИМОГА №5. У додатку 2 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» у п.3.6. Ви вимагаєте від Учасника надати експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, для харчових продуктів, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу.
Тобто у відсутності у Учасника експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, він може надати у своєї тендерної пропозиції рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, для харчових продуктів, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу.
Таким чином Учасник, який не має експлуатаційного дозволу на своє ім’я, може прийняти участь у торгах та стати Переможцем торгів, що протиречить ст.23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Харчові продукти (напівфабрикат крупнокусковий натуральний з яловичини заморожений 1 гатунку, заморожена чверть курчат бройлерів) та інші продукти тваринного походження потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10*С, залишаючись придатними для споживання людиною. Даний від діяльності вимагає обов’язкового отримання експлуатаційного дозволу оператором ринку відповідно до ст.23 Закону.
Цю інформацію Ви можете перевірити подавши відповідний запит на ім’я в.о.начальника Головного Управління Держпродспоживслужби в Харківській області Андрія Бабарука за адресою:61166, м.Харків, пр.-т Науки 40, тел. (057) 725-19-00, e-mail: gudpss@kh-consumer.gov.ua.
Я вважаю цю вимогу корупційною та дискримінаційною та зробленою, на мій погляд, під певного Учасника. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути вказані порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації-обов’язкову наявність експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника торгів (оператора ринку); 2.Прошу звернутися до в.о.начальника Головного Управління Держпродспоживслужби в Харківській області Андрія Бабарука, по питанню обов’язкової наявності у постачальника експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів тваринного походження, з метою внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2020 18:42
Вирішення:
Будуть внесені зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Про посаду комплектувальника
Номер:
39357f2036ba46f38aadcb4a7a5b22e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-15-002930-c.a6
Назва:
Про посаду комплектувальника
Вимога:
ВИМОГА №6: У додатку 2 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» у п.1.1. Ви вимагаєте Учаснику надати інформаційну довідку про наявність комплектувальників, а також накази про прийняття на роботу, трудові книжки, трудові договори, повідомлення про прийняття працівників на роботу.
В завдання та обов’язки комплектувальника входять комплектування продуктів харчування, відбір товарів на підставі документів, розпаковка їх, організація переміщення цих товарів до місця комплектування партії. Тобто обов’язками комплектувальника є комплектування партії харчових продуктів. Я приймаю участь у торгах на закупівлю м’яса яловичини (м’якоть) та чвертей курячих, які фасуються та пакуються згідно заявкам ДНЗ та ЗОШ. Тобто для виконання замовлень ДНЗ та ЗОШ Учаснику треба фасувати та пакувати предмет закупівлі. Враховуючи Ваш маленький об’єм поставок (десь 80 кг м’яса та 200 кг чвертей курячих, а у літній період і того менше), ФОП-постачальник може самостійно фасувати і пакувати предмет закупівлі.
У ст.16 ЗУ відсутні вимоги до обов’язкової наявності у Учасника певної професії- комплектувальника, оскільки там говориться тільки про наявність у працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а не певний стаж роботи не менш ніж 3 місяця. Кваліфікацію працівників Учасник визначає самостійно. В даному випадку Ви мене позбавляєте законного права, яке надане мені Конституцією України, а також Господарчим Кодексом України та іншими нормативними актами самостійно приймати рішення щодо визначення професій працівників, їх кількості та стажу роботи.
Таким чином, я вважаю вимогу обов’язкової наявності у Учасника комплектувальника, як штатну одиницю, недоцільною, корупційною та зробленою, на мій погляд, під певного Учасника, у якого є у штаті комплектувальник зі стажем роботи не менше ніж 3 місяця. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Вилучити із тендерної документації обов’язкову наявність у штаті Учасника комплектувальника зі стажем роботи не менше ніж 3 місяця та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.01.2020 14:35
Вирішення:
Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Про акти дезінфекції автомобілів
Номер:
0d28e5a5468c4dc6950337bc12dff9d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-15-002930-c.a4
Назва:
Про акти дезінфекції автомобілів
Вимога:
ВИМОГА №4: У додатку 2 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» у п.3.4. Ви вимагаєте Учаснику надати акт (-и) виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції, які регламентувались п. 192 «Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі (СанПиН 5781-91).
Питання щодо обов’язкової наявності оформлення актів виконаних робіт та надання їх на будь-яку вимогу дієтсестер, комірників та у тендерній документації санітарними правилами не визначені. СанПиН 5781-91 на теперішній час не діє (відмінений). Також у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні вимоги щодо обов’язкового надання Учасником актів виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів. Переможець торгів можливо і повинен надати докази по дезінфекції автотранспортних засобів, а Учасник ні.
Я Вважаю ця вимога обмежує коло постачальників та є дискримінаційною та зроблена, на мій погляд, під певного Учасника. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: Усунути порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2020 16:48
Вирішення:
Транспортний засіб, який задіюється Учасником на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі повинен відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. (далі - Закон) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», тому для підтвердження періодичної дезінфекції транспортного засобу, Учасник повинен надати акти виконаних робіт в яких зазначено дату, коли саме проводилися відповідні роботи. Замовник, встановлюючи відповідні вимоги до учасників торгів, не порушує права та законні інтереси учасників, а відповідно, Замовник не вбачає наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Про накази про прийняття на роботу працівників
Номер:
e58e169c4209462ca8be59dbcc21cc39
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-15-002930-c.a3
Назва:
Про накази про прийняття на роботу працівників
Вимога:
ВИМОГА №3: У додатку 2 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» у п.1.5. Ви вимагаєте Учаснику надати накази про прийняття на роботу працівників, коли у трудовому договорі, у трудовій книжці, у повідомленні про прийнятті на роботу всі данні про працівника є у наявності, тобто дублюєте багато непотрібних документів Учасника.
Я Вважаю ця вимога обмежує коло постачальників та є дискримінаційною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1.Усунути порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2020 16:41
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Замовник, встановлюючи відповідні вимоги до учасників торгів, не порушує права та законні інтереси учасників, а відповідно, Замовник не вбачає наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Про гігієничне навчання працівників
Номер:
834b560d702b49c791597a5bbf3093ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-15-002930-c.a2
Назва:
Про гігієничне навчання працівників
Вимога:
ВИМОГА №2: У додатку 2 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» у п.1.5. Ви вимагаєте Учаснику надати документи про проходження навчання працівників (зазначених у п. 1.1 ч. 1 Додатку № 2 до ТД) з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання на підставі СанПиНу 5781-91. Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі (СанПиН 5781-91)-на сьогоднішній день відмінений. Таким чином ця вимога відносно Учасників торгів є незаконною.
Я Вважаю, що ця вимога обмежує коло постачальників та є дискримінаційною для мене на інших Учасників. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1.Усунути вказані порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2020 16:20
Вирішення:
Вимога «про проходження навчання працівників (зазначених у п. 1.1 ч. 1 Додатку № 2 до ТД) з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання» внесена до тендерної документації, згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та розділу V «Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» затверджених Наказом Мінагрополітики та продовольства України № 590 від 01.10.2012р. На підставі ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. У зв’язку з тим, що постачання продуктів харчування відбувається до закладів освіти та існують певні санітарно-епідеміологічні вимоги щодо організації харчування в закладах освіти, Замовником були визначені саме такі вимоги. Замовник, встановлюючи відповідні вимоги до учасників торгів, не порушує права та законні інтереси учасників, а відповідно, Замовник не вбачає наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про кількість працівників
Номер:
dcedfc9a038148609f119066663002a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-15-002930-c.c1
Назва:
Вимога про кількість працівників
Вимога:
Вимога №1: У додатку 2 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» у п.1.1. Ви вимагаєте Учаснику надати інформаційну довідку про наявність працівників (водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників) згідно Абз. 3 частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, -«наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Тобто обов'язкова наявність чотирьох робітників на один автотранспортний засіб.
У ч.3.ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні вимоги щодо обов’язкової кількості осіб, які виконують вантажно-розвантажувальні роботи, водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, комплектувальників. Головна вимога ч.3 ст.16 Закону- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а не їх кількість… Господарюючий суб'єкт на підставі комерційного розрахунку, а також ст.42 Конституції України, ст.44 ст.64 Господарчого Кодексу, ст.21 Кодексу про працю, та інших нормативних актів, самостійно визначає кількість автотранспортних засобів, а також кількість працівників, які будуть задіяні в доставці та фасуванні товару.
Штатна чисельність працівників розраховується у ФОПа на основі норм з праці, на основі міжгалузевих нормативів чисельності працівників, затверджених наказом Мінпраці та соц.політикі. Розрахунок чисельності персоналу на основі норм вироботку дає досить точний результат. Норма вироблення-встановлений обсяг робіт (кількість одиниць продукції), які працівник або група працівників відповідної кваліфікації зобов'язані виконувати (перевезти продукти харчування) в одиницю робочого часу в заданих умовах. Результати розрахунків служать підставою для прийняття конкретних управлінських рішень щодо формування кадрового складу физічної особи підприємця і його штатного розкладу.
У тендерній документації відсутній пункт про те, якщо Учасник здійснює свою підприємницьку діяльність самостійно без найманих робітників та може сам фасувати, пакувати та реалізувати свою продукцію в навчальні заклади освіти м.Люботина та інше.
Я Вважаю ця вимога обмежує коло постачальників та є дискримінаційною відносно мене та інших підприємців. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1.Усунути порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації, тому що вони обмежують мої Конституційні права (ст. 42) та інших Учасників; порушують ст. 44. ст. 64. Господарчого Кодексу, та ст. 21Кодексу про працю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2020 16:05
Вирішення:
Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено