-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти
Сирні продукти код по ДК 021:2015 –15540000-5 (М'який сир кисломолочний фасований по 0,4 кг, 1,0 кг, 3 кг, жирністю 9% )
Завершена
680 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
Період оскарження:
11.01.2020 17:59 - 28.01.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
e17062063ff4480ebecc9bd03fead214
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-001570-c.c4
Назва:
Скарга
Скарга:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга СИР.pdf 28.02.2020 19:25
- Безкоштовний запит _ МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ ФОП Баландіна В.М.)pdf.pdf 28.02.2020 19:25
- рішення від 11.02.2020№2572.pdf 28.02.2020 19:26
- платіжне доручення.pdf 29.02.2020 11:03
- Заява про перенесення засідання.jpg 19.03.2020 15:21
- Клопотання UA-2020-01-11-001570-с.pdf 19.03.2020 17:52
- Виписка.pdf 19.03.2020 17:53
- Пояснення до скарги UA-2020-01-11-001570-с.с4.pdf 20.03.2020 17:58
- Рішення від 04.03.2020 № 4149 + лист Замовнику.pdf 04.03.2020 18:57
- Про перенесення розгляду Скарг № UA-2020-01-11-001570-c.c4; UA-2020-01-11-001566-c.c4; UA-2020-01-11-001576-c.c4 + запит Скаржнику та Замовнику.pdf 20.03.2020 10:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.03.2020 №5506.pdf 24.03.2020 17:13
- Рішення від 23.03.2020 № 5506.pdf 26.03.2020 22:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.02.2020 12:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.03.2020 22:45
Дата виконання рішення Замовником:
31.03.2020 16:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Враховуючи рішення Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 23.03.2020 року № 5506-р/пк-пз, по розгляду скарги, поданої на дії замовника ТОВ «ВФ «Корнер–ПАК», тендерним комітетом було рішення про скасування протоколу про визначення переможця тендерної пропозиції ФО-П Суходольського В.О., вартість цінової пропозиції - 543 999 грн без ПДВ, (від 20.02.2020 року, протокол № 83) , та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВФ «Корнер –ПАК» (від 13.02.2020 року, протокол № 63) Ідентифікатор закупівлі закупівлі UA-2020-01-11-001570-c Сирні продукти код по ДК 021:2015: 15540000-5 (М'який сир кисломолочний фасований по 0,4 кг, 1,0 кг, 3 кг, жирністю 9%).
Прийняти рішення про повернення до кваліфікації ТОВ «ВФ «Корнер –ПАК» та визначити переможцем процедури Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-11-001570-c Сирні продукти код по ДК 021:2015: 15540000-5 (М'який сир кисломолочний фасований по 0,4 кг, 1,0 кг, 3 кг, жирністю 9%).
Рішення тендерного комітету відділу освіти по виконанню Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 23.03.2020 року № 5506-р/пк-пз з розгляду скарги ТОВ ВФ "Корнер-ПАК від 29.02.2020 року Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-11-001570-c Сирні продукти код по ДК 021:2015: 15540000-5 (М'який сир кисломолочний фасований по 0,4 кг, 1,0 кг, 3 кг, жирністю 9%) щодо часткового порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі прийняти як таке, що виконане
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
432507132b2f46199daffbf378a2b583
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-001570-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно Додатку 2 п.15.3 тендерної документації Ви вимагаєте надати оригінали документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність (текст документу повинен виглядати розбірливо).
Просимо видалити дискримінаційну вимогу щодо надання оригіналів документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, яка звужує коло учасників, адже такі оригінали мають можливість надавати тільки виробники. Та просимо викласти в редакції: "Оригінали або завірені належним чином копії".
Теж саме стосується і п. 3 Додатку 3, де вимагається подати в складі тендерної пропозиції сканований оригінал декларації виробника та/або іншого документу з зазначенням номера експлуатаційного дозволу на потужності підприємства-виробника та/або з номером повідомлення про реєстрацію потужностей, наданого в декларації та/або в іншому документі, що підтверджують якість товару. Що також є дискримінаційною умовою в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2020 18:16
Вирішення:
Відповідно до пункту 2 приміток до Додатку 2 Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог Тендерної документації, але не передбачені законодавством для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі пропозиції надати: а) аналог документу (при наявності); б) пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами подання аналогу документу або причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Тобто Учасник може надати аналогічний документ, що відповідає чинному законодавству
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
a2dbdfc3291a4fb2a29d3fa659aa588d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-001570-c.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Порівнявши Ваші тендерні документації ми виявили деякі відмінності.
Так в документації на закупівлю соків вимагається п.1 Додатку 2 надати копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень, пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень та технічними можливостями підтримання температурного режиму від 0оС до +5оС , відповідно до умов зберігання та умов температурного режиму для продуктів харчування, які цього потребують при їх зберіганні та перевезенні.
А в документації на швидкопсуючу молочну продукцію вимога про температурний режим в складських приміщеннях не зазначена.
П.1.3 Додатку 2 документації на закупівлю соків вимагає надання копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів із зазначенням типу фургону (ізотермічний або рефрижератор).
А в документації на швидкопсуючу молочну продукцію вимога, що автотранспорт повинен бути саме ізотермічний або рефрижератор не зазначена.
П. 1.2. Додатку 2 документації на закупівлю соків вимагає надати копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складеного згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року №447, або акту державного контролю (дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 90 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення торгів), виданого компетентним органом, що здійснюється з метою перевірки складських приміщень відповідності законодавству про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
А в документації на швидкопсуючу молочну продукцію акт повинен бути складений не раніше 120 днів до дати оприлюднення.
Ці різниці в документаціях наводять на думку, що документація була написана під конкретного учасника, що є дискримінаційним та порушує норми законодавства з Вашого боку.
До того ж не зрозуміло, чому в таких швидкопсуючих товарах, як молоко, сир кисломолочний та масло відсутні вимоги, які Ви вимагаєте в соках? І навіщо в соках Ви потребуєте дотримання температурного режиму при зберіганні та постачанні, а в молочних продуктах не вимагаєте дотримуватися температурного режиму при зберіганні та постачанні?
Вимагаємо вивести тендерну документацію з дискримінаційних умов та викласти її відповідно санітарно-гігієничних норм по предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2020 19:09
Вирішення:
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог та повністю відповідає діючому законодавству. Зверніть увагу, що тендерна документація містить всю необхідну інформацію для Учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
3955a3fd8e7a412f9ed5430ceaa82e5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-001570-c.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
В п. 11.1 Додатку 2 тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, який підтверджує, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно з вимогами діючого законодавства.
З цього приводу виникає питання, а хіба не може Учасник надати сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 інших версій, виданий (виданих) акредитованою НААУ установою стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, які є чинними згідно законодавства? Адже Ваша вимога надати сертифікат за конкретним ДСТУ обмежує права інших учасників, які мають сертифікати інших ДСТУ, але які теж відповідають вимогам стандарту ISO 22000.
Крім того, Ви просити надати довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) з підтверджуючими документами, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках згідно із статтями 21 та 22 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Не зрозуміло, які саме підтверджуючі документи Ви бажаєти бачити? Просимо
роз'яснити цю вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
16.01.2020 18:18
Опис причини скасування:
1111111
Дата скасування:
16.01.2020 18:18