• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з готування їжі (послуги з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи)

Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області

Завершена

47 501 372.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 23 750.69 UAH
Період оскарження: 19.12.2019 17:29 - 17.01.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на рішення тендерного комітету Управління праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації (Замовника)

Номер: cab7b4ca41154380a616a6a872b4e18b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-19-001761-c.b2
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету Управління праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації (Замовника)
Скарга:
Скарга на рішення тендерного комітету Управління праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації (Замовника)
Опис причини скасування: технічна помилка
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 17.02.2020 09:25
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 28.02.2020 19:29
Задовільнена: Так
Автор: КООПЕРАТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОМБІНАТ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ САРНЕНСЬКОЇ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ, Богдан Біжик +380506989452 sarnykgh@sowa.com.ua
Вимога
Вирішена

Вимога по п. 7.3.4 Проекту Договору

Номер: 837431cd2cdd412da2d34ce57c0a3dfb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-19-001761-c.c1
Назва: Вимога по п. 7.3.4 Проекту Договору
Вимога:
Згідно п. 7.3.4 Проекту договору у випадку прострочення Учасником сплати штрафних санкцій Замовник має право відповідно до ч. 2 ст. 236 Господарського кодексу України притримати оплату наданих за цим Договором послуг за окремий звітний період до сплати Учасником штрафних санкцій. Відповідно до ч.2 ст. 236 Господарського кодексу України, перелік оперативно-господарських санкцій, встановлений у частині першій цієї статті, не є вичерпним. Сторони можуть передбачити у договорі також інші оперативно-господарські санкції. Чинним законодавством прямо не встановлюється такий вид забезпечення виконання зобов'язання чи оперативно-господарської санкції як "притримання оплати наданих за Договором послуг". Таким чином, такий вид оперативно-господарської санкції, як "притримання оплати наданих за Договором послуг", може бути встановлено лише за погодженням Сторін. В той же час, відповідно до ст. ст. 525, 526 Цивільного кодексу України (даті - ЦК України) зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться; одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається. Відповідно до умов Проекту договору, протягом звітного періоду Учасник надає послуги, а Замовник оплачує вартість наданих Учасником послуг (фактичних витрат) на підставі Зведеного акту приймання-передачі наданих послуг та рахунок до сплати після закінчення звітного періоду (п.4.2). Оплата наданих за звітний період послуг проводиться протягом 7 (семи) днів з дня затвердження Замовником документів, передбачених п. п. 4.3.2. - 4.3.3. Договору, залежно від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі Замовника (п.4.5). Тобто, після підписання Зведеного акту приймання-передачі наданих послуг, у Замовника виникає зобов'язання перед Учасником сплатити суму наданих послуг, а у Учасника з’являється законне право на отримання такої оплати. Однак, умова Проекту договору щодо «притримання оплати» наданих послуг фактично позбавляє Учасника його права на отримання оплати, при тому, що усі обставини, необхідні для отримання такої оплати Учасником вже були виконанні (надані послуги, що підтверджується актом). Отже така умова є диспропорційною та дискримінаційною, такою що не відповідає таким основним принципам цивільно-правових відносин як справедливість, добросовісність та розумність. Адже щонайменше Учасник може не погодитись із виявленими Замовником порушеннями (частина VII Проекту договору), розмір штрафних санкцій може бути визначений ним невірно та т.ін., а у Замовника фактично з’являється безконтрольний (точніше, підконтрольний лише Замовнику) засіб впливу на Учасника. Окрім того, в разі притримання Замовником оплати за надані послуги у спосіб, що не відповідає вимогам закону, останній порушує право власності Учасника щодо вільного володіння, користування та розпорядження своєю власністю - грошовими коштами, яке є непорушним в силу ст.41 Конституції України. Натомість стаття 19 Конституції України чітко говорить, що органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи викладене, Учасник не погоджується з встановленням оперативно-господарської санкції у вигляді "притримання оплати наданих за Договором послуг", вважає її дискримінаційною, протиправною та вимагає її виключення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено