-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо
м’якуш свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші з видаленою сполучною тканиною, охолоджена(температура в товщі м’язовій тканини — 0...4 °С), І категорії. Із зовнішньої сторони шар сала товщиною не більше ніж 20 мм. Поверхня чиста, не завітрена, без ослизювання, без бахромок, краї зарівняні. Глибина надрізів м’язової тканини не більша ніж 10 мм, клеймоване овальним тавром. - М’якуш яловичини (телятини) з тазостегнової і лопаткової частини туші з видаленою сполучною тканиною, охолоджена (температура в товщі м’язовій тканини — 0...4 °С), І категорії. Поверхня чиста, не завітрена, без ослизювання, без бахромок, краї зарівняні, клеймована овальним тавром .
Завершена
312 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 5% або 15 625.00 UAH
мін. крок: 5% або 15 625.00 UAH
Період оскарження:
18.12.2019 18:03 - 02.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення про обрання переможця
Номер:
bab6a0e473f7474ea0fc12169e693556
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-18-002634-a.a3
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про обрання переможця
Вимога:
Приватне підприємство
“СУЗІР’Я”
вул. Будівельна, 7, м. Червоноград Львівської області, 80100, тел. (03249) 4-68-17
р/р UA193006140000026005500046631 в АТ „Креді Агріколь Банк” філія МФО 300614
ЄДРПОУ 22404614 Св. № 18323219, інд.под.№ 224046113139
Е-mail: suzirya1995@gmail.com
Вих.№ 221
Від «22» січня 2020 року
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАКЛАД
ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №2
«КАЗКА» ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
08.01.2020 року відбувся аукціон на закупівлю Вами м’яса. Участь у вказаному аукціоні взяли 4 учасники із наступними ціновими пропозиціями:
1. ФОП Костючик Ганна Петрівна
2. ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок»
3. ФОП Воляник Ю.В.
4. ПП «Сузір’я»
Проаналізувавши тендерні пропозиції Учасників повідомляємо наступне.
У відповідності із вимогами Додатку 3 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
а) копія посвідчення про якість (якісного посвідчення) або декларації виробника, із зазначенням строку придатності, умов зберігання, завірені мокрими печатками виробника.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» надав копію декларації виробника, яка не завірена мокрою печаткою виробника, а це є не відповідністю вимогам замовника.
Тендерна пропозиція ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» повинна бути відхилена відповідно до ч.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Аналогічний досвід відхилення пропозицій розглядався у Антимонопольному комітеті і було доведено, що пропозиція повинна бути відхилена, якщо є вимога завіряння окремого документу мокрою печаткою виробника, а учасник не дотримався такої вимоги!!! Одним із багатьох рішень є рішення тендерного комітету № 2024-р/пк-ск від 27.09.2016 року ( http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=130070&schema=main).
У відповідності до вимоги п.1.1 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації ви вимагали від Учасників подати у складі тендерної пропозиції:
1.1. Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях) із зазначенням власного/орендованого майна.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» наявна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не відповідає вашим вимогам, а саме довідка не містить інформації про наявність офісу, згідно із вашими вимогами.
Виходячи із вище наведеного пропозиція ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» повинна бути відхилена як така яка не відповідає вимогам Замовника та згідно ч.1 та ч.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У разі не задоволенні нашої вимоги ми будемо змушені звернутися в Державну Аудиторську службу та будемо клопотати про проведення перевірки за цією закупівлею.
Також для того, щоб дана закупівля була завершена у відповідності із вимгами чинного законодавства ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету Україні, що призупинить на певний період дану закупівлю, і у свою чергу призведе до зриву харчування у дошкільному закладі.
З повагою,
Директор
ПП «Сузір’я» Г.П.Колтакова
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога щодо скасування рішення про визначення переможця 22.01.2020 17:46
Дата подачі:
22.01.2020 17:46
Вирішення:
Проаналізувавши вимогу Bих № 221 від 22 січня 2020 року Приватного підприємства “СУЗІР’Я” вул. Будівельна, 7, м. Червоноград Львівської області, 80100, тел. (03249) 4-68-17 р/р UA193006140000026005500046631 в АТ „Креді Агріколь Банк” філія МФО 300614 ЄДРПОУ 22404614 Св. № 18323219, інд.под.№ 224046113139 Е-mail: suzirya1995@gmail.com, щодо скасування рішення тендерного комітету протокол №19 визначення переможця електронних торгів комітетом з конкурсних торгів №4967857 (UA-2019-12-18-002634-а) від 26.12.2019 згідно предмету закупівлі «М'якуш свинини з тазостегнової i лопаткової частини тушi охолоджений або еквiвалент*, м'якуш яловичини (телятини) з тазостегнової i лопаткової частини тушi охолоджений або еквiвалент*» тендерний комітет прийшов до такого висновку.
1. У п. 1.1 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації вимагалась інформаційна довідка в довільній формі (з примірним переліком) про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю. ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» надало таку довідку, не зазначивши інформації про наявність офісного приміщення. Оскільки чинне законодавство не містить вимог щодо окремої наявності офісного приміщення, господарську діяльність підприємство здійснює безпосередньо в магазині –складі « Риба-м'ясо» за юридичною адресою 44700, Волинська обл., м.Володимир-Волинський, вул.Д. Галицького,3.
2. У відповідності із вимогами Додатку 3 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: а) копія посвідчення про якість (якісного посвідчення) або декларації виробника, із зазначенням строку придатності, умов зберігання, завірені мокрими печатками виробника.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» надало копію декларації виробника, яка завірена мокрою печаткою підприємства.
Виробник ТОВ «Мацеїв» при реалізації м’яса надає декларацію виробника з усіма мокрими печатками. Для підтвердження ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» надав оригінал даної декларації.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Номер:
df3ad873325d4c07be98cefdb7a215f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-18-002634-a.b2
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Приватне підприємство
“СУЗІР’Я”
вул. Будівельна, 7, м. Червоноград Львівської області, 80100, тел. (03249) 4-68-17
р/р UA193006140000026005500046631 в АТ „Креді Агріколь Банк” філія МФО 300614
ЄДРПОУ 22404614 Св. № 18323219, інд.под.№ 224046113139
Е-mail: suzirya1995@gmail.com
Вих.№ 221
Від «22» січня 2020 року
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАКЛАД
ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №7
«ВОЛИНЯНОЧКА» ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
13.01.2020 року відбувся аукціон на закупівлю Вами м’яса. Участь у вказаному аукціоні взяли 3 учасники із наступними ціновими пропозиціями:
1. ФОП Костючик Ганна Петрівна – 255 970,00 грн.
2. ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» - 256 000,00 грн.
3. ПП «Сузір’я» - 290 000,00 грн.
Проаналізувавши тендерні пропозиції Учасників повідомляємо наступне.
У відповідності із вимогами Додатку 3 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
а) копія посвідчення про якість (якісного посвідчення) або декларації виробника, із зазначенням строку придатності, умов зберігання, завірені мокрими печатками виробника.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» надав копію декларації виробника, яка не завірена мокрою печаткою виробника, а це є не відповідністю вимогам замовника.
Тендерна пропозиція ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» повинна бути відхилена відповідно до ч.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Аналогічний досвід відхилення пропозицій розглядався у Антимонопольному комітеті і було доведено, що пропозиція повинна бути відхилена, якщо є вимога завіряння окремого документу мокрою печаткою виробника, а учасник не дотримався такої вимоги!!! Одним із багатьох рішень є рішення тендерного комітету № 2024-р/пк-ск від 27.09.2016 року ( http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=130070&schema=main).
У відповідності до вимоги п.1.1 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації ви вимагали від Учасників подати у складі тендерної пропозиції:
1.1. Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях) із зазначенням власного/орендованого майна.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» наявна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не відповідає вашим вимогам, а саме довідка не містить інформації про наявність офісу, згідно із вашими вимогами.
Виходячи із вище наведеного пропозиція ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» повинна бути відхилена як така яка не відповідає вимогам Замовника та згідно ч.1 та ч.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У разі не задоволенні нашої вимоги ми будемо змушені звернутися в Державну Аудиторську службу та будемо клопотати про проведення перевірки за цією закупівлею.
Також для того, щоб дана закупівля була завершена у відповідності із вимгами чинного законодавства ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету Україні, що призупинить на певний період дану закупівлю, і у свою чергу призведе до зриву харчування у дошкільному закладі.
З повагою,
Директор
ПП «Сузір’я» Г.П.Колтакова
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про скасування рішення щодо визначення переможця 22.01.2020 17:35
Дата подачі:
22.01.2020 17:35
Опис причини скасування:
Помилково скарга була написана на іншого замовника
Дата скасування:
22.01.2020 17:42
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо відхилення тендерних пропозицій, які не відповідають вимогам тендерної документації
Номер:
284023452e4441c4bf2fb3f34014477f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-18-002634-a.a1
Назва:
Вимога щодо відхилення тендерних пропозицій, які не відповідають вимогам тендерної документації
Вимога:
Приватне підприємство
“СУЗІР’Я”
вул. Будівельна, 7, м. Червоноград Львівської області, 80100, тел. (03249) 4-68-17
р/р UA193006140000026005500046631 в АТ „Креді Агріколь Банк” філія МФО 300614
ЄДРПОУ 22404614 Св. № 18323219, інд.под.№ 224046113139
Е-mail: suzirya1995@gmail.com
Вих.№ 105
Від «16» січня 2020 року
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАКЛАД
ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №2
«КАЗКА» ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
08.01.2020 року відбувся аукціон на закупівлю Вами м’яса. Участь у вказаному аукціоні взяли 4 учасники із наступними ціновими пропозиціями:
1. ФОП Костючик Ганна Петрівна – 234 375,00 грн.
2. ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» - 249 750,00 грн.
3. ФОП Воляник Юлія Володимирівна – 265 374,00 грн.
4. ПП «Сузір’я» - 269 999,00 грн.
Проаналізувавши тендерні пропозиції Учасників повідомляємо наступне.
1. У відповідності до вимоги п.1.1 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації ви вимагали від Учасників подати у складі тендерної пропозиції:
1.1. Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях) із зазначенням власного/орендованого майна.
У складі тендерної пропозиції ФОП Костючик Ганни Петрівни наявна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не відповідає вашим вимогам, а саме довідка не містить інформації про наявність офісу, згідно із вашими вимогами.
Виходячи із вище наведеного пропозиція ФОП Костючик Г.П. повинна бути відхилена як така яка не відповідає вимогам Замовника та згідно ч.1 та ч.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
ФОП Костючик Г.П. у складі тендерної пропозиції надала довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій вказала що автомобіль Volkswagen LT 35, реєстраційний номер АС 3690 ВК. У довідці вказано, що цей транспортний засіб є власним.
У відповідності до вимоги п.1.3 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації ви вимагали від Учасників подати у складі тендерної пропозиції:
1.3. Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника, з яким у нього укладений договір та копію цього договору.
У відповідності із копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу власником автомобіля Volkswagen LT 35, реєстраційний номер АС 3690 ВК є Костючик Ганна Петрівна, а не фізична особа-підприємець Костючик Ганна Петрівна. У відповідності із вимогами чинного в Україні законодавства ФОП Костючик Г.П. повинна була надати у складі тендерної пропозицію копію чинного договору оренди/користування транспортним засобом із Костючик Ганною Петрівною, завіреного нотаріально ( За договором оренди (найму) орендодавець передає або зобов’язується передати орендареві майно в користування за плату на певний строк (ч. 1 ст. 759 ЦКУ).
Якщо однією зі сторін договору оренди є фізична особа, то ч. 2 ст. 799 ЦКУ вимагає, щоб такий договір обов’язково був посвідчений нотаріально).
.Виходячи із наведеного вище, у супереч вимогам тендерної документації та вимогам чинного в Україні законодавства ФОП Костючик Г.П. не змогла підтвердити право користування автомобілем Volkswagen LT 35, реєстраційний номер АС 3690 ВК, та пропозиція вказаного Учасника повинна бути відхилена як така, яка не відповідає вимогам Замовника та згідно ч.1 та ч.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У відповідності із вимогами Додатку 3 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
а) копія посвідчення про якість (якісного посвідчення) або декларації виробника, із зазначенням строку придатності, умов зберігання, завірені мокрими печатками виробника.
У супереч вимогам тендерної документації ФОП Костючик Г.П. надає у складі тендерної пропозиції оригінал декларації виробника із ознаками підробки, а саме внесено виправлення ( темнішим кольором) в графі «Назва продукції і сорт» та в графі «Виготовлено за технологічною інструкцією з дотрим. вет.-сан. правил і відповідає нормат. докум., ГОСТ, ДСТУ». Для порівняння надаємо для порівняння декларації виробників цього ж товаровиробника, які подали у складі тендерної пропозиції інші учасники:
1. ФОП Костючик Г.П
2. ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок»
3. ПП «Сузір’я»
У ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» та ПП «Сузір’я» аналогічні декларації, а у ФОП Костючик надано документ із ознаками підробки. Враховуючи наведене, ФОП Костючик Г.П. не змогла виконати вимогу замовника, щодо надання у складі тендерної пропозиції
а)копія посвідчення про якість (якісного посвідчення) або декларації виробника, із зазначенням строку придатності, умов зберігання, завірені мокрими печатками виробника, тому пропозиція даного Учасника повинна бути відхилена як така, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
У відповідності із вимогами Додатку 3 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
б) документальне підтвердження походження продуктів харчування, що є предметом закупівлі, в тому числі на радіоактивність та ГМО.
У складі тендерної пропозиції на підтвердження даної вимоги щодо того, що товар є не радіоактивний надано протокол випробувань, який виданий на м’ясо свинини заморожене, а предметом закупівлі за даними торгами є м’якуш свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші з видаленою сполучною тканиною, охолоджене.
Тендерна пропозиція ФОП Костючик Г.П. повинна бути відхилена як така, яка не відповідає вимогам тендерної документації у зв’язку із наведеним вище.
Також додатково ми ознайомилися із тендерними пропозиціями ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» та ФОП Воляник Ю,В. та виявили наступні невідповідності тендерній документації.
У відповідності із вимогами Додатку 3 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
а) копія посвідчення про якість (якісного посвідчення) або декларації виробника, із зазначенням строку придатності, умов зберігання, завірені мокрими печатками виробника.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» надав копію декларації виробника, яка не завірена мокрою печаткою виробника, а це є не відповідністю вимогам замовника.
Тендерна пропозиція ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» повинна бути відхилена відповідно до ч.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У відповідності до вимоги п.1.1 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації ви вимагали від Учасників подати у складі тендерної пропозиції:
1.1. Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях) із зазначенням власного/орендованого майна.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» наявна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не відповідає вашим вимогам, а саме довідка не містить інформації про наявність офісу, згідно із вашими вимогами.
Виходячи із вище наведеного пропозиція ТОВ «Володимир-Волинський госпрозрахунковий ринок» повинна бути відхилена як така яка не відповідає вимогам Замовника та згідно ч.1 та ч.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У відповідності до вимоги п.1.1 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації ви вимагали від Учасників подати у складі тендерної пропозиції:
1.1. Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях) із зазначенням власного/орендованого майна.
У складі тендерної пропозиції ФОП Воляник Ю.В. наявна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не відповідає вашим вимогам, а саме довідка не містить інформації про наявність офісу, згідно із вашими вимогами.
Виходячи із вище наведеного пропозиція ФОП Воляник Ю.В. повинна бути відхилена як така яка не відповідає вимогам Замовника та згідно ч.1 та ч.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У відповідності до п.4 ч.2.2.1 Додатку 2 до тендерної документації ви вимагали від Учасників подати у складі тендерної пропозиції:
Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку (Учасник є платником ПДВ – обов’язково), або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
Проаналізувавши документ, який ФОП Воляник Ю.В. подала на цю вимогу Замовник, а саме витяг з реєстру платників єдиного податку випливає, що ФОП Воляник Ю.В. не є платником ПДВ, а тому пропозиція ФОП Воляник Ю.В. повинна бути відхилена згідно ч.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У відповідності із вимогами Додатку 3 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
а) копія посвідчення про якість (якісного посвідчення) або декларації виробника, із зазначенням строку придатності, умов зберігання, завірені мокрими печатками виробника.
У складі своєї тендерної пропозиції ФОП Воляник Ю.В. надала декларацію виробника лише на яловичину, підтвердження якості свинини не подано.
Виходячи із наведено вище, тендерна пропозиція ФОП Воляник Ю.В. повинна бути відхилена відповідно до ч.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У відповідності із вимогами Додатку 3 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
б) документальне підтвердження походження продуктів харчування, що є предметом закупівлі, в тому числі на радіоактивність та ГМО.
ФОП Воляник Ю.В. будь-якого підтвердження щодо даної вимоги Замовника не надада у складі тендерної пропозиції.
Виходячи із наведено вище, тендерна пропозиція ФОП Воляник Ю.В. повинна бути відхилена відповідно до ч.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У відповідності до п.3.1 ч.3 Додатку 2 до тендерної документації ви вимагали від Учасників подати у складі тендерної пропозиції:
3.1 Надати довідку про повне виконання аналогічних договорів за 2017-2018 роки – (не менше одного або 2019 рік з умовою його повного виконання та підтвердження цього факту), в якій зазначити предмети договорів, замовників, їх адреси, контактні телефони.
3.2. Копії договорів (не менше одного договорів) зазначених в довідці з усіма додатками, які є невід’ємною частиною цього договору, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю.
Ви, як Замовник, уточнили, що у разі надання Учасником договору за 2019 рік необхідно підтвердити повне виконання договору. ФОП Воляник Ю.В. подає у складі тендерної пропозиції договір № 63 від 06.11.2019 року (предмет закупівлі - свинина) та договір № 61 від 06.11.2019 року (предмет закупівлі - яловичина). Підтвердження факту виконання договору № 63 від 06.11.2019 року (предмет закупівлі - свинина) ФОП Воляник Ю.В. не подала у складі тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ФОП Воляник Ю.В. подала документ, який містить ознаки фальсифікації, а саме копію експлуатаційного дозволу, де пункт 1. Магазин м*ясопродуктів. Даний висновок ми зробили так як на електронному майданчику «Прозорро», закупівля UA-2019-07-29-000407-a, участь у якій брав ФОП Воляник В.В., який надав у складі тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл з тим же номером № 80100/19/10 від 20.06.2012 року, персональний номер то же -22637, але п. 1 Нежитлове приміщення.
Ось документ, який ФОП Воляник В.В. надав під час закупівлі UA-2019-07-29-000407-a, який містить ті ж номера, дату, і персональний номер, що і документ, який подала ФОП Воляник Ю.В., але який містить розбіжності по тексту, що засвідчує, що документ, який ФОП Воляник Ю.В. подала у складі тендерної пропозиції є підробленим.
Для підтвердження факту наявності такого документу просимо звернутися до Державного закладу «Червоноградська міська санітарно-епідеміологічна станція», щоб підвердити фальсифікацію даного документу та недобросовісність учасника – ФОП Воляник Ю.В.
Виходячи із наведено вище, тендерна пропозиція ФОП Воляник Ю.В. повинна бути відхилена відповідно до ч.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У відповідності до вимоги п.1.2 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації ви вимагали від Учасників подати у складі тендерної пропозиції:
1.2. Експлуатаційний дозвіл або рішення про державну реєстрацію виробничих потужностей із зазначенням реєстраційного номеру потужності виробництва.
ФОП Воляник Ю.В. подали у складі тендерної пропозиції сфальсифікований експлуатаційний дозвіл від 20.06.2012 року, у якому не вказано на якого підприємця/учасника виданий даний документ, але так як документ виданий 20.06.2012 року, а ФОП Воляник Ю.В. зареєстрована підприємцем згідно із Випискою з ЄДРПОУ з 05.11.2019 року, то це засвідчує, що експлуатаційний дозвіл виданий на інше підприємство. Тобто експлуатаційного дозволу або рішення про державну реєстрацію виробничих потужностей із зазначенням реєстраційного номеру потужності виробництва ФОП Воляник Ю.В. не подала у складі пропозиції, і не виконала вимогу замовника згідно тендерної документації.
Виходячи із наведено вище, тендерна пропозиція ФОП Воляник Ю.В. повинна бути відхилена відповідно до ч.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У разі не задоволенні нашої вимоги ми будемо змушені звернутися у відповідні компетентні органи, в тому числі в Прокуратуру Волинської області, Державну Аудиторську службу та будемо клопотати про проведення перевірки за цією закупілею.
Також будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету Україні, що призупинить на певний період дану закупівлю.
З повагою,
Директор
ПП «Сузір’я» Г.П.Колтакова
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 16.01.2020 15:17
- ПРОТОКОЛ№ 18 про відмін. м'ясо 01.2020р..docx 21.01.2020 16:22
Дата подачі:
16.01.2020 15:17
Вирішення:
В зв'язку з листом від 20.01.2020р.,в якому ПП Костючик Ганна Петрівна відмовляється підписати договір про закупівлю.Вона позбавляється статусу переможця.
Статус вимоги:
Задоволено