-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо (свинина свіжа б/к, четвертина куряча охолоджена, куряче філе, яловичина)
Завершена
1 040 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 200.00 UAH
Період оскарження:
16.12.2019 18:58 - 28.12.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Неправомірне обрання переможця
Номер:
4241a16116b145339ebd922c08e04c4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-16-001922-a.c2
Назва:
Неправомірне обрання переможця
Скарга:
Замовник неправомірно обрав переможця тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Незрозуміло з якої причини замовник не зважаючи на грубі порушення та відсутність документів які він вимагав проявляє таку лояльність до конкретного учасника, чим порушує ЗУ "Про публічні закупівлі" та принципи державних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платежка АМКУ.pdf 18.01.2020 19:29
- Протокол переможець мясо 2020.PDF 18.01.2020 19:29
- Скарга АМКУ_UA-2019-12-16-001922-a.pdf 18.01.2020 19:29
- Платежка АМКУ.pdf 18.01.2020 19:29
- рішення від 22.01.2020 №1276.pdf 22.01.2020 19:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.01.2020 19:29
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.01.2020 19:09
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможця
Номер:
ae529438f1ae4f00af43c09c460d5048
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-16-001922-a.c1
Назва:
Неправомірне визнання переможця
Вимога:
Шановний замовник
Товариство з обмеженою відповідальністю «Стартрейдінг» будучи учасником процедури ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-16-001922-a даною вимогою просимо звернути увагу на наступні зауваження щодо невідповідності поданих тендерних пропозицій вимогам Замовника, що були викладені в тендерній документації.
ФОП Руденко Олександр Анатолійович
Не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1) Згідно Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога Замовника «Довідку в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого автомобіля для постачання предмету закупівлі та копію свідоцтва про реєстрацію спеціалізованого автомобільного транспорту або копію договору оренди (у разі якщо спеціалізований автомобільний транспорт є орендованим)»
Учасником наданий гарантійний лист №102 від 26.12.2019 р в якому учасник гарантує постачання предмету закупівлі спеціалізованим автотранспортом, проте не зазначено про наявність власного або орендованого спеціалізованого автомобільного транспорту.
Також учасником не було надано жодного документу, щоб підтверджував наявність такого транспорту, а саме свідоцтв про реєстрацію спеціалізованого автомобільного транспорту або копію договору оренди.
Вимога замовника щодо надання довідки в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого автомобіля для постачання предмету закупівлі НЕ ВИКОНАНА, така довідка відсутня у складі тендерної пропозиції учасника
Вимога замовника щодо надання копії свідоцтва про реєстрацію спеціалізованого автомобільного транспорту або копію договору оренди (у разі якщо спеціалізований автомобільний транспорт є орендованим) НЕ ВИКОНАНА, адже Фізична особа-підприємець Руденко Олександр Анатолійович немає договору оренди на користування спеціалізованим автотранспортом.
Враховуючи вищенаведене пропозиція такого учасника повинна бути відхилена на підставі ст. 30 Закону п.4
2) згідно Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав надати у складі тендерної пропозиції «Копію акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами».
Також згідно Додатку 3 тендерної документації Замовник вимагав надати у складі тендерної пропозиції «Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами.».
Учасником не було надано Копію акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами.
Наявна лише перша сторінка іншого документу, а саме «Акту складеного за результатами проведення планового(позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» без жодного підтвердження, що цей документ дійсно виданий, без жодного підпису уповноважених осіб та печатки та без пояснення щодо надання цього документу, а не того, що запитував замовник.
Отже учасник не виконав вимогу замовника, а саме не надав Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, а також не надав акт у повному обсязі, без жодного підпису та печаток уповноважених осіб, що не дає можливості перевірити справжність цього документу. Пропозиція такого учасника повинна бути відхилена на підставі ст. 30 Закону п.4
3) згідно Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Довідка з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі відповідно до таблиці 2»
Учасником надана довідка про наявність аналогічного договору, проте вона не відповідає встановленому зразку, а саме:
- у довідці не зазначено короткий опис предмета закупівлі, що виагалось стовбчиком №3 довідки,
- не зазначено строки виконання, що виагалось стовбчиком №4 довідки
- Не зазначені контактні данні, а саме № телефону, що виагалось стовбчиком №7 довідки.
Отже пропозиція такого учасника повинна бути відхилена на підставі ст. 30 Закону п.4
4) згідно Додатку 3 тендерної документації Замовник вимагав «Учасник надає в складі тендерної пропозиції копії свідоцтва про реєстрацію спеціалізованого автомобільного транспорту та договорів оренди (у разі якщо спеціалізований автомобільний транспорт є орендованим)»
Учасником не було надано копії свідоцтва про реєстрацію спеціалізованого автомобільного транспорту та договорів оренди складеного с учасником, тобто Фізичною особою-підприємцем Руденко Олександром Анатолійовичем, що означає, що пропозиція такого учасника повинна бути відхилена на підставі ст. 30 Закону п.4
5) згідно Тендерної документації, розділом 3 п.1 зазначається, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:… Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зі зазначенням пункту «Місцезнаходження»»
Учасником не було надано цього документу у складі тендерної пропозиції, що означає, що вона повинна бути відхилена на підставі ст. 30 Закону п.4
6) згідно Тендерної документації, розділом 3 п.1 зазначається, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:… Копія паспорту (для фізичних осіб).»
Також у Тендерній документації, розділом 3 п.1 зазначається, що «Усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерної пропозиції.»
Учасником надано лише 1 та 13 сторінка паспорту. Згідно інформації, що зазначена у паспорті учаснику на сьогоднішній день вже виповнилось 40 років. Згідно Постанови верховної ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» сказано «8. Термін дії паспорта, виготовленого у вигляді паспортної
книжечки, не обмежується. До паспортної книжечки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку вклеюються нові фотокартки, що відповідають його вікові. Паспорт, в якому не вклеєно таких фотокарток при досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним.» Чинність паспорту учасника неможливо встановити у зв’язку з тим, що невідомо коли був виданий паспорт та чи має учасник вклеєну фотокартку у 25 років.
Беручи до уваги усе вищезазначене вважаємо, що пропозицію ФОП Руденко Олександра Анатолійовича необхідно відхилити на підставі ст. 30 Закону п.4, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також повідомляємо, що у разі відхилення тендерної пропозиції ми будемо вбачати корупційну складову та порушення принципів здійснення закупівель згідно ст 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», що спричинить направлення скарги до антимонопольного комітету, прокуратури та аудиторської служби для отримання належної оцінки таких дій замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про невідповідність ТП ТД2.pdf 16.01.2020 14:00
Дата подачі:
16.01.2020 14:00
Вирішення:
Шановний Учаснику, відповідно до п.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Уповноваженим органом оскарження є АМКУ.
Відповіді на ваші запитання:
1) Учасником ФОП Руденко О.А. у складі його пропозиції 28 грудня 2019 11:06 годині був завантажений файл «Довідки_відповідно_до_вимог_додатку_1_до_ТД.pdf», який містить гарантійний лист №102 від 26.12.2019 р де зазначено, що постачання предмету закупівлі буде здійснюватися на спеціалізованому транспорті Газель з ізотермічною будкою реєстраційний номер АІ 1989 СА. Також Учасником 28 грудня 2019 о 11:05 годині була завантажена копія договору позички транспортного засобу Газель з ізотермічною будкою реєстраційний номер АІ 1989 СА (файли: «Договір авто ст 2.jpg» та «Договір авто ст 1.jpg»). Також була завантажена копія Протоколу випробувань № 4362/3753-3761 від 18.12.2019 року Мікробіологічні дослідження змивів на цей транспортний засіб (файл: «Протокол випробувань авто.jpg»). Тобто ваше твердження, що Учасник ФОП Руденко О.А. не довів наявність спеціалізованого автомобіля для постачання предмету закупівлі є хибним.
2) Учасником ФОП Руденко О.А. у складі його пропозиції 28 грудня 2019 о 11:05 годині був завантажений файл «Акт перевірки Держпроспожив служби.jpg» де міститься Акт складений за результатами проведення планового(позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 09 жовтня 2019 року № 10-13.1.1-11/84-А. Ваше твердження, що цей документ немає жодного підтвердження, що цей документ дійсно виданий є хибним. Оскільки зателефонувавши за вказаними в акті телефонами до Білоцерківського районного управління Держпродспоживслужби ми переконалися, що даний документ є дійсним і чинним на даний момент.
3) На вашу думку учасник ФОП Руденко О.А. не повністю надав інформацію у довідці, щодо виконання учасниками аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі відповідно до таблиці 2. Звертаємо вашу увагу, що учасником ФОП Руденко О.А. у складі його пропозиції завантажив додатково файли: «аналогічний договір Сквира.pdf», «аналогічний договір ст.5.jpg», «аналогічний договір ст.4.jpg», «аналогічний договір ст.3.jpg», «аналогічний договір ст.2.jpg», «аналогічний договір ст.1.jpg» де міститься вся інформація, що вимагалася ТД щодо виконання учасниками аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі.
4) Відповідь на четверте запитання аналогічна до відповіді на перше запитання.
5) Ваше твердження, що пропозиція ФОП Руденко О.А. має бути відхилена бо він не завантажив Витяг з «Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», а натомість завантажив «Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців» також є хибним, оскільки відповідно до п.5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
6) Відповідно до практики АМКУ ненадання всіх сторінок документу відноситься до формальних помилок, що аж ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції.
У свої діях Замовник завжди дотримується принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Не задоволено