-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове та молочні пасти
ДСТУ 4399:2005 "Масло вершкове" (з масовою часткою жиру від 72,5% ), виготовлене тільки з коров’ячого молока або продуктів його переробки вагове БЕЗ РОСЛИННИХ ДОМІШОК у тарі виробника (5 кг, або 10 кг.). Масло вершкове має бути щільним, однорідним, поверхня на зрізі має бути блискуча, колір світло-жовтий, смак і запах характерний маслу вершковому, без сторонніх запахів і присмаків. Дефекти недопустимі.
Завершена
109 396.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
14.11.2016 11:29 - 17.11.2016 12:00
Скарга
Залишено без розгляду
Незаконне визначення переможця.
Номер:
c6b6f059f67d4bedb5af2d0bb7897319
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-14-000558-a.b2
Назва:
Незаконне визначення переможця.
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Веселков Андрій Олегович. Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради (Замовник), код ЄДРПОУ 02142342, вул. Радянська 39, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область, 51200, Україна, грубо порушив законодавство у сфері державних закупівель шляхом прийняття рішення про необґрунтовану дискваліфікацію учасника. Вимога подається відповідно до положень Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 р. N35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель». Замовник здійснює процедуру закупівлі наступної продукції: «Масло вершкове (Код ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло Код ДКПП: 10.51.3 — Масло вершкове та молочні пасти», очікувана вартість закупівлі - 109 396,00 грн. з ПДВ, номер оголошення у ЦБД UA-2016-11-14-000558-a. Період уточнень з 14.11.2016 11:29:21 по 17.11.2016 12:00 Прийом пропозицій з 17.11.2016 12:00 по 22.11.2016 12:00 Аукціон відбувся 23.11.2016 о 13:14:38 Я, Фізична особа-підприємець Веселков Андрій Олегович, місцезнаходження: 61002, м. Харків, вул. 23-го Серпня, 68, кв. 20, ідентифікаційний номер 2737513938, прийняв участь у зазначеній вище процедурі закупівлі та за результатами аукціону запропонував ціну 67 986,39 грн. (без ПДВ як платник єдиного податку) та в результаті проведення аукціону моя цінова пропозиція була визначена електронною системою найнижчою. 28.11.2016 о 15:31 Замовник розмістив в системі Рішення Замовника про відхилення учасника закупівлі без проведення процедур через систему електронних закупівель від 24.11.2016 р., яким дискваліфікував мою пропозицію.
Замовник 29.11.2016 о 13:04 оприлюднив в системі рішення від 28.11.2016 р., яким визначив переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "МЕГА-ТРЕЙД 2012". Проте, з таким рішенням Замовника неможливо погодитись з огляду на наступне. Учасник ТОВ "МЕГА-ТРЕЙД 2012" не відповідає вимогам Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовника, зокрема, учасник ТОВ "МЕГА-ТРЕЙД 2012" не надав кваліфікаційні документи, визначені в Додатку №2 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, а саме: контактну інформацію Учасника (з зазначенням реквізитів Учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон). - копію ліценції на провадження діяльності, якщо вимогу щодо ліцензування провадження такого виду діяльності передбачено законодавством; - копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником; - копія виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копія довідки про взяття на облік платника податку; - лист згоду на обробку персональних даних. - документи про якість товару (ветеринарне свідоцтво, сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, висновок державної санітарно-епідеміологічної служби, протоколи лабораторних досліджень та ін.) встановлені діючим законодавством; - копії санітарних паспортів на транспортні засоби та санітарних книжок водіїв-експедиторів, які будуть задіяні в доставці товару; - довідку з переліком транспортних засобів які будуть здійснювати доставку продукції; - копія договору оренди (якщо планується використання орендованого автотранспорту); - копія техпаспортів (якщо планується використання власного транспорту Учасника); - інформація стосовно підтвердження наявності складських приміщень, та їх відповідності санітарним нормам (документ на право власності або копія договору оренди на складського приміщення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на складське приміщення). Вказаний учасник фактично не підтвердив відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника, проте, Замовник визначив такого учасника переможцем закупівлі. Таким чином, Замовник, грубо порушив вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 р. N35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель». Так, в абзаці 4, ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. З наведених принципів вбачається, що Замовник при прийнятті рішення про дискваліфікацію учасника із найменшою ціною керувався принципами іншими, відмінними від принципів здійснення закупівлі, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Ні про яку добросовісну конкуренцію, максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням мова взагалі не йде. Замовник порушив принципи проведення закупівель визначених Законом та застосував дискримінаційний підхід до учасників, необ'єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій, принцип економії та ефективності також порушено . Не виключається і корупційна складова у діях Замовника.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю: - скасувати незаконне рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "МЕГА-ТРЕЙД 2012" від 28.12.2016 р. як такого, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Пов'язані документи:
reviewers
- .docx UA-2016-11-14-000558-a.b2.pdf 16.12.2016 18:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.11.2016 14:09
Вирішення:
Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради (Замовник) повідомляє, що усі технічні вимоги до предмету закупівлі: Масло вершкове 72,5% жирності -851 кг.
ДК 016:2010 - код 10.51.3 «Масло вершкове та молочні пасти»
ДК 021:2015 (CPV) - код 15530000-2 «Вершкове масло» та /або кваліфікаційні вимоги від учасника ТОВ "МЕГА-ТРЕЙД 2012" були наданні учасником усі підтверджуючи документи, які завіренні підписом та печаткою.
У разі визнання Вас переможцем, ми дискримінуємо інших учасників, які хотіли взяти участь в електронній системі закупевіль Prozorro і не прийняли участі в закупівлі із за їх місцезнаходження більше 50 км від замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.12.2016 18:14
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Незаконна дискваліфікація
Номер:
5ac59347cd1f4017a4420e652278abbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-14-000558-a.b1
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Веселков Андрій Олегович.
Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради (Замовник), код ЄДРПОУ 02142342, вул. Радянська 39, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область, 51200, Україна, грубо порушив законодавство у сфері державних закупівель шляхом прийняття рішення про необґрунтовану дискваліфікацію учасника. Вимога подається відповідно до положень Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 р. N35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель». Замовник здійснює процедуру закупівлі наступної продукції: «Масло вершкове (Код ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло Код ДКПП: 10.51.3 — Масло вершкове та молочні пасти», очікувана вартість закупівлі - 109 396,00 грн. з ПДВ, номер оголошення у ЦБД UA-2016-11-14-000558-a.
Період уточнень з 14.11.2016 11:29:21 по 17.11.2016 12:00
Прийом пропозицій з 17.11.2016 12:00 по 22.11.2016 12:00
Аукціон відбувся 23.11.2016 о 13:14:38
Я, Фізична особа-підприємець Веселков Андрій Олегович, місцезнаходження: 61002, м. Харків, вул. 23-го Серпня, 68, кв. 20, ідентифікаційний номер 2737513938, прийняв участь у зазначеній вище процедурі закупівлі та за результатами аукціону запропонував ціну 67 986,39 грн. (без ПДВ як платник єдиного податку) та в результаті проведення аукціону моя цінова пропозиція була визначена електронною системою найнижчою.
28.11.2016 о 15:31 Замовник розмістив в системі Рішення Замовника про відхилення учасника закупівлі без проведення процедур через систему електронних закупівель від 24.11.2016 р. (надалі – Рішення), яким дискваліфікував мою пропозицію. В Рішенні Замовник зазначив, що пропозиція учасника не відповідає оголошеним умовам Закупівлі, зокрема, «не дотримані вимоги, які пов’язані з відстанню знаходження учасника» Вказане Рішення я вважаю незаконним виходячи з наступного. В оголошенні про проведення закупівлі Замовником зазначено наступне: «Радіус постачальника – 50 км від місцезнаходження замовника». По-перше, жодним чинним нормативно-правовим актом не визначено дефініцію «радіус постачальника», що мав на увазі Замовник він не пояснив в оголошенні про проведення закупівлі. Вже на етапі кваліфікації в Рішенні Замовник зазначив, що мною, як учасником, «не дотримані вимоги, які пов’язані з відстанню учасника». Проте, таке формулювання також не вносить ясність у питання сутності кваліфікаційної вимоги Замовника. Тобто, формулювання кваліфікаційної вимоги є нечітким та незрозумілим для учасників, та, навіть, якщо Замовник мав на увазі, що місцезнаходження учасника має бути не більше як 50 км від місцезнаходження Замовника, то в будь-якому разі така вимога є дискримінаційною за територіальною ознакою, яка ставить потенційних учасників та/або постачальників у заздалегідь нерівні умови та значно звужує коло потенційних учасників та/або постачальників. Я, як фізична особа-підприємець маю багаторічний досвід постачання різноманітних продуктів харчування до дошкільних та/або навчальних закладів освіти. Маю досвід поставок продуктів харчування до закладів освіти замовників Харківської, Дніпропетровської, Луганської областей. Тому підстава, яку обрав Замовник для дискваліфікації моєї цінової пропозиції, є дискримінаційною та незаконною.
З огляду на вище викладене, вважаю, що Замовник грубо порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель». Так, в абзаці 4, ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. З наведених принципів вбачається, що Замовник при прийнятті рішення про дискваліфікацію учасника із найменшою ціною керувався принципами іншими, відмінними від принципів здійснення закупівлі, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Я, як учасник повністю відповідаю кваліфікаційним умовам закупівлі, надав повний пакет відповідних кваліфікаційних документів, здійснюю поставку якісних та безпечних продуктів харчування, маю багаторічний досвід виконання поставок до дошкільних та/або навчальних закладів освіти, маю відповідну матеріально-технічну базу та запропонував найнижчу ціну.
Враховуючи вище викладене, вважаю свою дискваліфікацію дискримінаційною та незаконною і вимагаю від Замовника:
- скасувати незаконне Рішення про дискваліфікацію учасника - Фізичної особи-підприємця Веселкова Андрія Олеговича;
- прийняти відповідне рішення, яким визнати учасника - Фізичну особу-підприємця Веселкова Андрія Олеговича переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
reviewers
- DBR_UA-2016-11-14-000558-a.b1.pdf 14.12.2016 16:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.11.2016 17:24
Вирішення:
Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради (Замовник) здійснювало процедуру закупівлі: Масло вершкове 72,5% жирності -851 кг.
ДК 016:2010 - код 10.51.3 «Масло вершкове та молочні пасти»
ДК 021:2015 (CPV) - код 15530000-2 «Вершкове масло» на очікувану вартість закупівлі 109396,00 грн.. В оголошенні про проведення закупівлі через електрону систему Prozorro була вказана вимога про відстань місцезнаходження учасника. Вважаємо, що така вимога не є дискримінаційною, так як згідно наказу №35 «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. п.6 пп.6.3 (під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі).З урахуванням погодних умов при великій відстані Вами будуть порушені умови постачання товару. В нашому випадку ця вимога є необхідною для закриття договорів в поточному році. В кінці календарного року дуже великий оборот документів, які необхідно термінова підпис та печатка постачальника. У разі невиконання нашої вимоги швидко здійснювати оформлення документів не буде можливості.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.12.2016 16:42
Задовільнена:
Ні