• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби)

Торги відмінено

580 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 800.00 UAH
Період оскарження: 10.12.2019 12:23 - 21.12.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на неправомірні рішення замовника

Номер: a9121e483ab1440f936aaca3a20c924e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-10-001558-b.a5
Назва: Скарга на неправомірні рішення замовника
Скарга:
Обгрунтування підстав викладено у скарзі
Дата прийняття рішення по скарзі: 30.01.2020 18:15
Автор: ФОП Цисовська Юлія Антонівна, Цисовська Юлія Антонівна +380957152648 cisovckay@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 82f05373a45240d199feedc886251cb0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-10-001558-b.b4
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Шановний замовник стаття 22 Закону України "Про публічні закупівлі» закріплює вимоги до тендерної документації, зокрема частиною четвертою вказаної статті визначено - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ваша тендерна документація містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників зокрема в частині вимог до змушування потенційних учасників до надання неіснуючих документів. Пунктом 7 Додатку №3 до тендерної документації встановлена вимога «8) тара та упаковка повинні бути виготовлені з матеріалів, дозволених до використання. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень та забруднення під час доставки. Учасник повинен надати договір на поставку тари та сертифікат щодо вмісткості радіонуклідів матеріалу з якого виготовлена тара, а також договір на поставку матеріалу, що використовується для упаковки і висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо вказаного матеріалу.» Ця умова є дискримінаційною, оскільки вказані тара та упаковка на думку замовника повинні придбаватися згідно із договором, а чинним законодавством передбачена можливість придбання таких товарів без укладення письмового договору, на підставі усної домовленості, що поставка яких підтверджується накладною, що відповідає вимогам обігу бухгалтерських первинних документів. Видаліть вказану вимогу, бо вона унеможливлює участь усіх бажаючих через відсутність договору. Наявність цих умов унеможливлює мою участь у закупівлі, а отже ця умова є дискримінаційною. Зважаючи на вищевикладене вимагаємо вилучити вказані умови з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог законодавства, у випадку невжиття замовником заходів щодо усунення виявлених порушень законодавства будемо вимушені звернутися до адміністративної колегії АМКУ та органів Держаудитслужби для притягнення винних осіб до відповідальності. Дякуємо за розуміння
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу про усунення порушень, зокрема дискримінаційних вимог тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби), що оприлюднена в електронній системі закупівель 14.12.2019 року о 15год 19 хв. заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо, що вказана вимога не підлягає задоволенню. По-перше, тара та пакувальні матеріали можуть бути джерелом забруднення харчових продуктів через наявність шкідливих речовин у складі матеріалів які використовуються під час виготовлення упаковки та використанням неякісної сировини, недотриманням умов зберігання полімерних матеріалів, порушенням технології їх отримання і рядом інших чинників. Все це може несприятливо впливати не тільки на смакові якості харчових продуктів, але і створювати реальну загрозу для здоров’я людини. Згідно ч.1 п.1 ст. 50 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» матеріали, які використовуються для пакування, включаючи первинне пакування, не повинні бути джерелом забруднення. Для впевненості та для забезпечення належного контролю за якістю упаковок харчових продуктів замовник в тендерній документації передбачив дані умови. По-друге, відносини суб’єктів господарювання регулюється Господарським кодексом України. Форми та вимоги до договору поставки встановлені ст.264, 265 Господарського Кодексу України. Згідно ст. 264 матеріально-технічне постачання та збут продукції виробничо-технічного призначення і виробів народного споживання як власного виробництва, так і придбаних у інших суб'єктів господарювання, здійснюються суб'єктами господарювання шляхом поставки, а у випадках, передбачених цим Кодексом, також на основі договорів купівлі-продажу. За договором поставки одна сторона – постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму (ч.1 ст. 265 Кодексу). Поставка товарів без укладення договору поставки може здійснюватися лише у випадках і порядку, передбачених законом. Реалізація суб'єктами господарювання товарів не господарюючим суб'єктамздійснюється за правилами про договори купівлі-продажу. До відносин поставки, не врегульованихцим Кодексом, застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України про договір купівлі-продажу. Суб’єкти господарювання не можуть придбавати товари без укладання договору поставки, а інші положення щодо форми договору, визначені Цивільним Кодексом України, встановлені для фізичних осіб, не суб’єктів господарювання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 12d6af307d7c44118bb7de4f6b7c45db
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-10-001558-b.a3
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Шановний замовник стаття 22 Закону України "Про публічні закупівлі» закріплює вимоги до тендерної документації, зокрема частиною четвертою вказаної статті визначено - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ваша тендерна документація містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників зокрема в частині вимог до змушування потенційних учасників торгів до укладання договорів поза їх волею. Пунктом 7 Додатку №3 до тендерної документації встановлена вимога «7) учасник повинен запевнити замовника, що у разі виникнення форс-мажорних обставин, зокерма через знищення матеріально-технічної бази у зв’язку із пожежею, або з інших причин, це не призведе до невиконання контракту. Учасник повинен надати договір на поставку з суб’єктом підприємницької діяльності, який займається виробництвом анологічіного товару та гарантійний лист від такого суб’єкта, що у будь-який момент таке підприємство готове відпустити товар на істотних умовах договору про закупівлію.». Я є постачальником продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі, і не є їх виробником. Моя діяльність провадиться відповідно до вимог законодавства і є абсолютно законною. Замовник встановив вимоги до якості і кількості товару, які купується згідно з цією закупівлею. Учасники повинні запропонувати товар, який відповідає встановленим якісним вимогам. При цьому замовник вимагає надати у випадку якщо учасник не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, - документи, що підтверджують наявність зобов’язань виробника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог цієї закупівлі. Тобто на момент проведення цієї закупівлі учасник уже має договірні відносини з виробником товару. З яких підстав учасник повинен за бажанням замовника укладати завідомо фіктивний договір з іншим виробником товару – не зрозуміло. Адже цей договір буде насправді фіктивним – бо за ним сторони не візьмуть на себе жодних зобов’язань, бо договір не може бути укладений під умовою. Це виглядає так – «давайте підпишемо договір за таких умов: якщо виробництво конкурента згорить – то тоді я куплю товар у вас, якщо не згорить – то ні.». В умовах справжньої конкуренції жоден із конкурентів-виробників товару не укладе такого договору, і тим більше не надасть жодних гарантійних листів постачальнику конкурента. Таку умову можуть виконати тільки ті учасники, які не є конкурентами а працюють разом, чим спотворюють результати закупівель за попередньою домовленістю із членами тендерного комітету замовника. Необхідності в таких гарантіях немає, оскільки виробники товару регулярно проходять перевірки за дотриманням протипожежного законодавства та використовують для виробництва кілька потужностей. Окрім того, постачальник вправі в будь-який момент замінити виробника товару, не погіршуючи при цьому якості товару та не змінюючи ціни. Наявність цих умов унеможливлює мою участь у закупівлі, а отже ця умова є дискримінаційною. Зважаючи на вищевикладене вимагаємо вилучити вказані умови з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог законодавства, у випадку невжиття замовником заходів щодо усунення виявлених порушень законодавства будемо вимушені звернутися до адміністративної колегії АМКУ та органів Держаудитслужби для притягнення винних осіб до відповідальності. Дякуємо за розуміння
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу про усунення порушень, зокрема дискримінаційних вимог тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби), що оприлюднена в електронній системі закупівель ID: UA-2019-12-10-001558-B.A3 14.12.2019 року о 15 год 07 хв. заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо, що вказана вимога не підлягає задоволенню. Згідно вимог замовника, поставка товарів, що є предметом вказаної закупівлі, повинна бути виконана на щоденній основі. Будь-які перериви у поставці товарів не допускаються. Окрім пожежі, існують й інші ризик, які можуть вплинути на невиконання договору про закупівлю, зокрема вихід із ладу обладнання матеріально-технічної бази, транспортних засобів, залиття, вибух, страйк працівників, тому замовник встановив таку вимогу. Вказана вимога відповідає положенню Господарського та Цільного кодексу, оскільки саме з укладанням договору сторона набуває, змінює, або припиняє цивільних прав.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень

Номер: 54f5a562027b41c78ff453d6c1e21e45
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-10-001558-b.c2
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний замовник стаття 22 Закону України "Про публічні закупівлі» закріплює вимоги до тендерної документації, зокрема частиною четвертою вказаної статті визначено - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ваша тендерна документація містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема в частині вимог до аналогічних договорів. У розділі «Додаткова інформація для учасників» Додатку №1 до тендерної документації встановлена вимога, що «Аналогічним договором є поставка товару аналогічного предмету закупівлі у визначений термін на суму не меншу ніж 200 тис. грн.». Я є постачальником продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі, і маю документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, проте їх вартість є дещо меншої між встановлена вами вимога. Стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі» не передбачає жодних обмежень по сумі аналогічних договорів, отож встановлення будь-яких обмежень є дискримінаційною умовою, оскільки унеможливлює участь у закупівлі учасників, які хоч і мають документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, проте їх сума менше встановленої вимоги. Наявність цих умов унеможливлює мою участь у закупівлі, тому ця умова є дискримінаційною. Зважаючи на вищевикладене вимагаємо вилучити вказані умови з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог законодавства, у випадку невжиття замовником заходів щодо усунення виявлених порушень законодавства будемо вимушені звернутися до адміністративної колегії АМКУ та органів Держаудитслужби для притягнення винних осіб до відповідальності. Дякуємо за розуміння
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу про усунення порушень, зокрема дискримінаційних вимог тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби), що оприлюднена в електронній системі закупівель ID: UA-2019-12-10-001558-B.C2 14.12.2019 року о 14 год 36 хв. заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо, що замовником взято до уваги вказану вимогу та внесені відповідні зміни. Вказані зміни будуть опубліковані у відповідності до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінаційної умови щодо наявності працівників

Номер: 79874a63df564883bd6bcbbfdffbab2c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-10-001558-b.b1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційної умови щодо наявності працівників
Вимога:
Шановний замовник стаття 22 Закону України "Про публічні закупівлі» закріплює вимоги до тендерної документації, зокрема частиною четвертою вказаної статті визначено - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ваша тендерна документація містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників зокрема в частині вимог до наявності працівників. Пунктом (2)(1) Додатку №1 до тендерної документації встановлена вимога надати довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції, яка повинна містити інформацію про працівників учасника. Учасник повинен мати працівників, які задіяні на стадіях виробництва, зберігання та постачання харчових продуктів. Довідка про працівників відповідної кваліфікації повинна містити інформацію про наявність в учасника: пекаря, машиніста, формувальника, комірника, водія автотранспортних засобів, експедитора. У довідці повинно бути зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків працівника. Я є постачальником продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі, і не є їх виробником. Моя діяльність провадиться відповідно до вимог законодавства і є абсолютно законною. Я не маю і не зобов’язаний мати працівників, які задіяні на стадіях виробництва та зберігання товарів, і не маю і не зобов’язаний мати пекаря, машиніста, формувальника, комірника, екпедитора. Замовник взагалі не вправі виставляти вимоги до штатного складу працівників учасників, остільки це регулюється їх внутрішніми розпорядчими документами і залежить від видів виробництва учасників. Автоматизовані виробництва взагалі не потребують такої кількості працівників. Наявність цих умов унеможливлює мою участь у закупівлі, тому ця умова є дискримінаційною. Зважаючи на вищевикладене вимагаємо вилучити вказані умови з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог законодавства, у випадку невжиття замовником заходів щодо усунення виявлених порушень законодавства будемо вимушені звернутися до адміністративної колегії АМКУ та органів Держаудитслужби для притягнення винних осіб до відповідальності. Дякуємо за розуміння
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу про усунення порушень, зокрема дискримінаційних вимог тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби), що оприлюднена в електронній системі закупівель ID: UA-2019-12-10-001558-B.B1 14.12.2019 року о 14 год 27 хв. заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо, що замовник при складанні тендерної документації орієнтувався на виробників. Замовником взяті до уваги доводи та внесено зміни до тендерної документації. Вказані зміни будуть опубліковані у відповідності до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено