• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

55510000-8 Послуги їдалень (послуги їдалень)

Завершена

3 934 672.80 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 673.36 UAH
Період оскарження: 28.11.2019 14:17 - 24.12.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційних вимог.

Номер: 2b79a3ddb86246aebf408ab1aabe5bfe
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-28-001755-b.a1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог.
Скарга:
Вимога про усунення дискримінаційних умов (в порядку ч.1 ст.. 23 Закону України "Про публічні закупівлі") Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації (далі – ТД) у п. 1 розділу V ТД "Оцінка тендерної пропозиції" в частині застосування інших критеріїв оцінки крім ціни, зокрема застосування переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв. Нами виявлено бажання взяти участь у даній закупівлі, як учасником, який має успішний досвід виконання аналогічних договорів та достатній матеріально-технічний та трудовий ресурс. Проте, за результатом ознайомлення з вимогами п. 1 розділу V ТД виявлено ряд дискримінаційних вимог, що порушують наші права та законні інтереси як учасника, а також порушують права інших учасників на участь в закупівлі та порушують норми Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Відповідно ст. 28 Закону у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, критеріями оцінки є ціна. Як вбачається з інформації, опублікованої в електронній системі закупівель Рrozorro за процедурою № UA-2019-11-28-001755-b та відповідно до п. 4.1 розділу І ТД, предметом закупівлі є "Послуги їдалень" згідно коду ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень. Детально вивчивши Додаток 3 до ТД, інформацію щодо технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмета закупівлі, технічне завдання та примірне перспективне меню для харчування мешканців КЗ «Зеленопільський ПНІ» ДОР», встановлено, що закупівля №UA-2019-11-28-001755-b не має складного або спеціалізованого характеру, відсутні у тому числі консультаційні послуги, наукові дослідження, експерименти або розробки, відсутні дослідно-конструкторські робіти, а тому – застосування нецінового кваліфікаційного критерію є порушенням Закону. Крім того, за результатом моніторингу електронної системи закупівель Рrozorro, закупівлі, які проводяться в Дніпропетровській області за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень єдиним кваліфікаційним критерієм оцінки мають виключно ціну. Зокрема, це закупівлі: - №UA-2019-11-08-002458-b (КЗ "Іллінський психоневрологічний інтернат" ДОР"); - №UA-2019-10-22-000023-c (КЗ "Криворізький психоневрологічний інтернат" ДОР") - №UA-2019-12-03-004071-b (КЗО "Верхньодніпровський навчально-реабілітаційний центр" ДОР"); - №UA-2019-10-25-001698-b (КЗ "Вищетарасівський психоневрологічний інтернат" ДОР") - №UA-2019-12-10-000057-b (КЗ "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" ДОР"); - №UA-2019-12-04-000260-b(КЗ "Могилівський геріатричний пансіонат" ДОР"); - №UA-2019-11-28-003180-b (КЗО "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Натхнення" ДОР"); - №UA-2019-12-04-002381-b (КЗО "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 6" ДОР") - №UA-2019-12-05-001536-b (КП "КЗО Павлоградський навчально-реабілітаційний центр ДОР"). При дослідженні аналогічних закупівель враховано відповідь Замовника (КЗ "Зеленопільський ПНІ ДОР"), розміщену в системі Рrozorro до даної закупівлі, щодо посиланння на те, що при підготовці примірного меню враховано наявність хронічних захворювань та інших особливостей мешканців закладу, що начебто дає Замовнику підстави вважати його персоніфікованим. Проте твердження, що персоніфіковане меню надає предмету закупівлі №UA-2019-11-28-001755-b складного або спеціалізованого характеру є хибним, та таким що не витримує жодної критики. Замовники вищенаведеного переліку закупівель також в складі своїх тендерних документацій мають складені примірні перспективні меню з врахуванням особливостей стану здоров'я своїх мешканців, втому числі й з врахуванням наявності хронічних захворювань та інших особливостей мешканців закладів. Та замовники вищенаведеного переліку закупівель, на відміну від КЗ «Зеленопільський ПНІ» ДОР», суворо дотримуються вимог Закону та єдиним критерієм оцінки встановили виключно ціну (100%). Таким чином, встановлено, що закупівля №UA-2019-11-28-001755-b не має складного або спеціалізованого характеру, а на території Дніпропетровської області існує постійно діючий ринок на послуги, що є предметом закупівлі. Отже, маємо обґрунтований висновок, що неціновий критерій Замовником застосовано виключно з метою обмеження конкуренції та умисного зменшення кола потенційних учасників закупівлі. Крім того вбачається написання Замовником ТД "під свого" конкретного учасника, який постійно, протягом останніх років, виграє за даним предметом закупівлі ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" (код ЄДРПОУ 21904823), зокрема закупівлі №№ UA-2017-11-30-001520-c, UA-2017-10-06-000979-b, UA-2018-11-27-001692-c, UA-2019-10-29-002119-b та дискримінуються інші потенційні учасники закупівлі. З огляду на наведені дії замовника КЗ «Зеленопільський ПНІ» ДОР», як його керівництва, так і тендерного комітету, вбачається не лише порушення законодавства про захист економічної конкуренції, а й склад кримінального правопорушення (злочину). Виявлені дискримінаційні умови ТД встановлюють жорсткі умови для учасників, що призводить до обмеження конкуренції під час проведення закупівлі та фактично містить порушення вимог Закону. Допущені Замовником порушення Закону та встановлені у ТД дискримінаційні вимоги перешкоджають нам взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим ст. 3 Закону, та вимогам ч. 4 ст. 22 Закону, а також містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п. 1 розділу V ТД "Оцінка тендерної пропозиції" та зазначити єдиним критерієм оцінки – ціну (100%).
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.12.2019 19:59
Автор: ГОЛОВЧЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Дмитро +380966290707 dimon_39@ukr.net