• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)

Торги не відбулися

1 803 618.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 410.00 UAH
Період оскарження: 28.11.2019 13:01 - 09.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга на рішення Замовника

Номер: 5f9a02dc539345df837b6574419341ba
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-28-001417-b.a1
Назва: скарга на рішення Замовника
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Фізична особа підприємець Реут Андрій Олександрович, код 3068216459, адреса: вулиця Казахська буд. 26 кв. 2, Кривий Ріг, Дніпропетровська область, Україна, 50012 телефон: 0982955216 Замовник: Комунальний заклад освіти "Криворізький Багатопрофільний навчально- реабілітаційний центр "Надія" ДОР Код ЄДРПОУ: 26005868, адреса: 50081, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, м-н. 5-й Зарічний, 35а Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015:55510000-8- Послуги їдалень, Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-28-001417-b Плата за подання скарги – 5000, 00 грн. СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА Комунальним закладом освіти "Криворізький Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" ДОР (надалі – Замовник) 28.11.2019 року на офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі –Класифікація за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень. Загальна очікувана вартість 1`803`618.00 грн (без ПДВ). Відповідно до протоколу розкриття: ФОП Реут Андрій Олександрович - дискваліфіковано; ГОЛОВЧЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ - дискваліфіковано; ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" визнано переможцем; ТОВ "МІКА ГРУП" - не розглядався. З даним рішенням Замовника ФОП Реут Андрій Олександрович (надалі – Скаржник) не згоден, на підставі наступного. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону визначено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Так, відповідно до вимог додатка 2 п. 1 абз. 3 Тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, необхідно надати копію документу на власні складські приміщення, які зазначені у довідці, або копію чинного договору оренди складського приміщення та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані; копію договору суборенди, або договору на надання складських послуг. Договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року. Однак учасник ТОВ «Контракт продрезерв 5» надає ЛИСТ-ЗГОДУ щодо передання у строкове платне користування нежитлові приміщення загальною площею 1335,1 кв. м., розташовані за адресою: м. Дніпро, вул.. Юдіна, 6. Строк дії цього «договору» становить до 31.07.2020 року (додаток 1). Крім того, у відповідності до п.2 абз. 1 додатку 2 Тендерної документації, необхідно надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення надання послуг. Учасник ТОВ «Контракт продрезерв 5» надає довідку про наявність особових медичних книжок працівників, однак в довідці не зазначається дата проходження флюорографії (додаток 2). Також, всупереч вимогам п.3 додатку 2 Тендерної документації, учасник ТОВ «Контракт продрезерв 5» надав відгук № 37 загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів Колегіум № 11 від 16.01.2017 року та відгук № 203 Управління освіти Виконавчого комітету Новомосковської міської ради від 12.12.2016 року, однак не надав копії договорів стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень) у відповідності до предмету закупівлі з цими закладами та копії актів надання послуг (виконаних робіт) за весь період дії цих договорів (додаток 3). Що ставить під сумнів наявність успішного та позитивного досвіду роботи на ринку надання послуг харчування. Встановлення замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно ч.1 ст. 30 Закону. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Контракт продрезерв 5» тендерний комітет випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ТОВ «Контракт продрезерв 5» вимог, що передбачені в Тендерній документації Замовника. Це, в свою чергу, призвело до незаконного прийняття рішення про визначення їх переможцем торгів, згідно протоколу тендерного комітету. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі з боку Замовника. 3. Забов’язати Замовника переглянути пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" та визнати такою , що не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Забов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.12.2019 року. Додатки в 1 екземплярі: 1. Лист-згода; 2. Довідка про наявність у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання відповідних послуг; 3. Відгук № 37 загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів Колегіум № 11 від 16.01.2017 року та відгук № 203 Управління освіти Виконавчого комітету Новомосковської міської ради від 12.12.2016 року; 4. Квитація про сплату збору за подання скарги. З повагою, ФОП Реут Андрій Олександрович ______________ _______________ дата підпис
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.01.2020 20:39
Дата виконання рішення Замовником: 29.01.2020 15:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерним комітетом комунального закладу освіти «Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Надія» на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.01.2020року № 1316-р/пк-пз скасовано рішення про визначення переможцем процедури закупівлі –«ДК 021:2015:55510000-8 – Послуги Їдалень» товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5» .(Протокол засідання тендерного комітету № 41 від 28.01.2020року)
Автор: ФОП Реут Андрій Олександрович, Реут Андрій Олександрович +380982955216 reut.andreii@ukr.net