-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги гарячого харчування
Торги відмінено
6 421 793.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 18 600.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 18 600.00 UAH
Період оскарження:
15.11.2019 16:22 - 12.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга на дії Замовника
Номер:
5b0568c48b004aa98538fe5b9b0821ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-15-002812-b.a2
Назва:
скарга на дії Замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Фізична особа підприємець
Реут Андрій Олександрович, код 3068216459, адреса: вулиця Казахська буд. 26 кв. 2, Кривий Ріг, Дніпропетровська область, Україна, 50012
телефон: 0982955216
Замовник: КЗО «Криворізький ліцей-інтернат
з ПВФП «ДОР» Код ЄДРПОУ: 25004393,
адреса: Україна, 50027, Дніпропетровська
область, м. Кривий Ріг, вул. Ярослава
Мудрого, 81
Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015:55510000-8-
Послуги їдалень,
Ідентифікатор закупівлі
UA-2019-11-15-002812-b
Плата за подання скарги – 5000, 00 грн.
СКАРГА
НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
15.11.2019 року на офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://www.dzo.com.ua/tenders/ UA-2019-11-15-002812-b), Комунальним закладом освіти «Криворізький ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою» Дніпропетровської обласної ради, код за ЄДРПОУ 25004393 (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі - Класифікація за ДК 021:2015: 55510000-8 -Послуги їдалень. Загальна очікувана вартість 6`421`793.00 грн.
20 грудня 2019 року сформовано протокол прекваліфікації, відповідно до якого допущено до аукціону ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" та ТОВ "МІКА ГРУП", а ФОП Реут Андрій Олександрович - пропозицію відхилено.
Причинами дискваліфікації зазначено:
1) В акті прийому-передачі, до договору оренди з екіпажем ТЗ №3/0 від 01.11.2019 р. орендарем є Рудь А.М., а підписаний акт Реут А.О., не підтверджені трудові відносини Машошина В.Г. в довідці №3 від 10.12.2019 р.
2) Учасник Реут А.О. є платником єдиного податку 3-ї групи (дохід протягом року може бути не більше 5 млн.грн.), а очікувана вартість закупівлі складає 6421793,00 грн, що суперечить застосуванню учасником спрощеної системи оподаткування;
3) Відсутня інформація в довідці №3 від 10.12.19р. стосовно водія (мед.книжка, флюорогр., гігієн.навч.) за дог.оренди ТЗ з екіпажем №1/01.10.19р.
4) Інформація щодо складу робочої групи НАССР (наказ №6 від 04.11.2018) на тепер не є актуальною (Малютіна І.М. та Літвіщенко Г.П. не є працівниками ФОП РЕУТ А.О., що ставить під сумнів виконання процедур НАССР;
5) Надана звужена інформація щодо основних статтей витрат на виконання послуги, що не підтверджує вимогу технічного завдання.
Скаржник не може погодитись з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують вимоги Закону України «Про Публічні Закупівлі» з наступних підстав:
1. В акті приймання-передачі, до договору оренди з екіпажем ТЗ №3/0 від
01.11.2019 р., допущено формальну помилку, яка не впливає на зміст пропозиції. В результаті чого, було внесено зміни до акту приймання-передачі (Додаток 1).
Відповідно до п. 1.2 Договору оренди транспортного засобу з екіпажем № 1 від 01.10.2019 року між ФОП Коваленко В.Д. та ФОП Реут А.О. керуванням об’єктом оренди здійснюється екіпажем, який перебуває у трудових відносинах з Орендодавцем. Тобто, Машошин В.Г. не перебуває в трудових відносинах з ФОП Реут, а є найманим працівником орендодавця ФОП Коваленко В.Д. (Додаток 2)
2. Щодо суперечності застосування учасником спрощеної системи оподаткування, можу пояснити наступне.
В пп. 3 п. 293.8 ст. 293 Податкового кодексу України вказані наслідки перевищення допустимого розміру доходу при застосуванні спрощеної системи оподаткування. А саме, підприємці - платники єдиного податку 3-ї групи, які перевищили у податковому (звітному) періоді обсяг доходу 5 млн грн, до суми перевищення застосовують ставку єдиного податку у розмірі 15 відсотків, а також зобов’язані перейти на загальну систему оподаткування.
Заява про перехід на загальну систему оподаткування подається не пізніше 20 числа місяця, наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу доходу. Тобто, в разі перевищення обсягу доходу змінюється ставка єдиного податку і обов’язок переходу на загальну систему оподаткування.
3. Відповідно до п. 1.2 Договору оренди транспортного засобу з екіпажем № 3/0 від 01.11.2019 року допускається доставка працівниками Орендаря, а відповідно до довідки від 10.12.2019 року вих. № 3 було повідомлено, що ФОП Реут А.О. за потреби виконує функції водія-експедитира. Тобто, ФОП Реут А.О. може сам здійснювати поставку продуктів харчування та інше відповідно до виду діяльності, а всі відповідні документи (мед.книжка, флюорогр., гігієн.навч.) були надані в повному обсязі.
4. Було надано інформацію щодо складу робочої групи для впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів в складських приміщеннях ФОП Реут А.О. (наказ №6 від 04.11.2018) станом на 04.11.2018, як первинну, і в зв’язку з плинністю кадрів дана група змінилася, і на даний час складається з 3-х осіб, що не суперечить наказу Мінагрополітики від 01.10.2012 №590 "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 жовтня 2012 року № 1704/22016.
5.Відповідно до вимог додатку 4 тендерної документації, було надано довідку у добровільній формі про основні статті витрати загальної суми пропозиції із зазначенням вартісних показників у відсотках. Тому, вбачаються дискримінаційні вимоги до Скаржника, так як не обґрунтовано в чому саме надана звужена інформація щодо основних статтей витрат на виконання послуги, оскільки вимоги тендерної документації не містять зразка розширених статтей витрат. (Додаток 3)
Однак, детально ознайомившись з тендерними пропозиціями ТОВ
"МІКА ГРУП" та ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" мною було виявлено грубі порушення в тендерній документації щодо предмету закупівлі, і пропозиції даних учасників не було відхилено, а саме:
В тендерній пропозиції "МІКА ГРУП" виявлено відсутність документів та документів, що не відповідають вимогам тендерної документації за своїм змістом.
Так, на виконання вимог додатку 1 тендерної документації (інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям) потрібно надати:
1.1.Довідка щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази (в т.ч. холодильного обладнання, транспортних засобів) у кількості необхідній для надання послуг.
Однак, відповідно до довідки вих..№320 від 12.12.2019р ТОВ «МІКА ГРУП» має складське приміщення розташоване за адресою місто Дніпро, вул. Енергетична 14-А , площею 75 кв.м, а згідно з договором суборенди № 32/18-М від 01 грудня 2018 року, площа орендованого приміщення складає 100 кв.м, крім того відповідно до ч. 1 ст. 774 ЦКУ, за загальним правилом орендар має право укладати договір суборенди (піднайму) лише за згодою орендодавця, якщо інше не встановлено договором або законом. Строк договору суборенди не може перевищувати строку договору оренди. До відносин суборенди (піднайму) застосовуються ті ж правила, що й до договорів оренди (найму). ТОВ «МІКА ГРУП» не надано підтвердження ОРЕНДАРЯ про передачу свого майна в суборенду. Таким чином порушена вимога п.1.2.стосовно права власності приміщенням. (Додаток 4)
Крім того порушені вимоги п. 1.4. та п. 1.7 додатку 1 тендерної документації (інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям), а саме ТОВ «Міка Груп» надало свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу власником якого є Сапожніков Олексій Григорович, який відповідно до договору оренди транспортного засобу (посвідчений нотаріально) надає на 3 роки в оренду автомобіль MERRSEDES-BENZ, SPRINTER 316 CDI державний номерний знак АЕ 7235 ІТ та відповідно до п.1.3 вищевказаного договору оренди Орендар може здавати Транспортний засіб в суборенду. Інше право розпоряджатись транспортним засобом у договорі не передбачено (Додаток 5).Таким чином, ТОВ «Міка Груп» не надано договір суборенди автомобіля та не підтверджено право власності його експлуатації.
Відповідно до додатку 2 тендерної документації (інформація про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі необхідно надати копію акту інспектування або копію листа територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин») ( п. 8) та копію акту або копію листа територіального органу Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») (п. 9).
Однак, ТОВ «МІКА ГРУП» було надано в складі тендерної пропозиції акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта датований 02 грудня 2016 року за формою №160 від 11.07.2000р (з 08 серпня 2019 року діє форма № 447) та акт за формою № №446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» подано не на складське приміщення де зберігаються продукти харчування, що будуть постачатись до Закладу для виконання послуг гарячого харчування, а на приміщення де здійснюється приготування їжі для вихованців КЗО «Дніпропетровської санаторної школи-інтернату №5 –І-ІІІ ступенів «ДОР». (Додаток 6,7)
Крім того, в ст.. 22 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зазначено вимоги до операторів ринку стосовно забезпечення простежуваності:
1. Оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад".
2. Оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, яким вони постачають харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок вперед".
3. Вимоги до операторів ринку стосовно забезпечення простежуваності не передбачають встановлення ними зв’язку (так званої внутрішньої простежуваності) між об’єктами санітарних заходів, які використовуються під час виробництва, та об’єктами санітарних заходів, отриманих в результаті такого виробництва.
Всупереч, ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" в складі тендерної пропозиції надав договiр аренди на складське приміщення за адресою м, Дніпро, вул Юдiна б – Термін дії оренди до З1.07.2020 року. (Додаток 8)
На підставі вище зазначеного, вважаю дії Замовника щодо акцептування учасників без необхідних та неналежних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Відповідно до вимог частини 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, ФОП Реут Андрій Олександрович має необхідну матеріально-технічну базу та штат працівників для виконання умов договору та достатній досвід на послуги їдалень, (послуги гарячого харчування) за даним предметом закупівлі. Проте через дискримінаційне та незаконне рішення Замовника я не можу взяти участь у предметі закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі з боку Замовника.
3. Забов’язати Замовника переглянути пропозиції ТОВ «МІКА ГРУП» та ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" та визнати такими , що не відповідають вимогам тендерної документації.
4. Забов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.12.2019 року.
Додатки в 1 екземплярі:
1. Акт приймання-передачі від 01.11.2019 року;
2. Договір оренди з екіпажем №1 від 01.10.2019 року, акт приймання-передачі майна відповідно до договору № 1 від 01.10.2019 року та копія медичної книжки на ім’я Машошина В.Г.;
3. Довідка про основні статті витрати загальної суми пропозиції від 10.12.2019 року;
4. Довідка вих..№320 від 12.12.2019р ТОВ «МІКА ГРУП» ;
5. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу власником якого є Сапожніков Олексій Григорович, договір оренди транспортного засобу від 24.07.2018 року;
6. Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта від 02 грудня 2016 року за формою №160;
7. Акт від 20.11.2019 року № 4920/27-19 за формою №446 КЗО «Дніпропетровської санаторної школи-інтернату №5 –І-ІІІ ступенів «ДОР»;
8. Договiр аренди № 01-08/Н-19 від 01.08.2019 року;
9. Квитація про сплату збору за подання скарги.
З повагою,
ФОП Реут Андрій Олександрович ______________ _______________
дата підпис
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 24.12.2019 16:58
- платіжне доручення 24.12.2019 16:58
- рішення від 28.12.2019 №19532+ Лист Замовнику.pdf 28.12.2019 20:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2020 №989 .pdf 20.01.2020 20:07
- рішення від 17.01.2020 №989 .pdf 22.01.2020 21:54
- Протокол ТК від 24.01.2020 року.pdf 24.01.2020 15:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.12.2019 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.01.2020 21:54
Дата виконання рішення Замовником:
24.01.2020 15:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Процедура закупівлі на послуги гарячого харчування, оголошення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA -2019-11-15-002812-b відмінена, згідно рішення АМКУ №989-р/пк-пз від 17.01.2020 року.
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
неправомірне допущення до аукціону
Номер:
71bdfe03b51e4b35a2849d2a2b9b8a28
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-15-002812-b.a1
Назва:
неправомірне допущення до аукціону
Вимога:
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ від ФОП Реут А.О.
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://www.dzo.com.ua/tenders/ UA-2019-11-15-002812-b) 15.11.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі - Класифікація за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень. Загальна очікувана вартість 6`421`793.00 грн
20.11.2019 року опублікована форма протоколу розгляду тендерних пропозицій в якому пропозицію ФОП Реут Андрій Олександрович було відхилено
до участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
1.ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" Допущено до аукціону
2.ТОВ "МІКА ГРУП" Допущено до аукціону
При перегляді пропозиції ТОВ "МІКА ГРУП" виявлено, що окремі документи відсутні ,не відповідають вимогам тендерної документації за своїм змістом, що свідчить про невиконання вимог тендерної документації та є підставою для відхилення такої пропозиції.
Відповідно до п 1.6. тендерної документації потрібно надати
1.4.Копії технічних паспортів або інших документів, які підтверджують реєстрацію (власних чи орендованих)
Відповідно до п 1.7. тендерної документації потрібно надати
(Для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю. Договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року)
ТОВ «Міка Груп» надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу власником якого є Сапожніков Олексій Григорович , який відповідно до договору оренди транспортного засобу (посвідчений нотаріально) надає на 3 роки в оренду автомобіль MERRSEDES-BENZ, SPRINTER 316 CDI державний номерний знак АЕ 7235 ІТ та відповідно до п.1.3 вищевказаного договору оренди Орендар може здавати Транспортний засіб в суборенду . Інше право розпоряджатись транспортним засобом у договорі не передбачено. Таким чином ТОВ «Міка Груп» не надано договір суборенди автомобіля та не підтверджено право власності його експлуатації.
Відповідно до довідки вих..№320 від 12.12.2019р ТОВ «МІКА ГРУП» має складське приміщення розташоване за адресою місто Дніпро ,вул..Енергетична 14-А , S 75 кв.м., а відповідно до договору суборенди № 32/18-М від 01 грудня 2018року площа орендованого приміщення складає 100кв.м,крім того відповідно до ч. 1 ст. 774 ЦКУ, за загальним правилом орендар має право укладати договір суборенди (піднайму) лише за згодою орендодавця, якщо інше не встановлено договором або законом.
Строк договору суборенди не може перевищувати строку договору оренди. До відносин суборенди (піднайму) застосовуються ті ж правила, що й до договорів оренди (найму).
ТОВ «МІКА ГРУП» не надано підтвердження ОРЕНДОДАВЦЯ про передачу свого майна в суборенду.Таким чином порушена вимога тендерної документації п.1.2.стосовно права власності приміщенням .
Відповідно до вимог тендерної документації потрібно надати
8.Копія акту інспектування або копія листа територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин»).
9.Копія акту або копія листа територіального органу Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»).
ТОВ «МІКА ГРУП» порушено дану вимогу , а саме подано в складі тендерної пропозиції акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта датований 02 грудня 2016 року за формою №160 від 11.07.2000р (з 08 серпня 2019 року діє форма № 447)
Акт за формою № №446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» подано не на складське приміщення де зберігаються продукти харчування,що будуть постачатись до Закладу для виконання послуг гарячого харчування, а на приміщення де здійснюється приготування їжі для вихованців КЗО «Дніпропетровської санаторної школи-інтернату № 5 –І-ІІІ ступенів «ДОР»
Порушено вимоги ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» , а саме ст.22 Вимоги до операторів ринку стосовно забезпечення простежуваності
1. Оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад".
2. Оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, яким вони постачають харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок вперед".
3. Вимоги до операторів ринку стосовно забезпечення простежуваності не передбачають встановлення ними зв’язку (так званої внутрішньої простежуваності) між об’єктами санітарних заходів, які використовуються під час виробництва, та об’єктами санітарних заходів, отриманих в результаті такого виробництва.
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" в складі тендерної пропозиції надав договiр аренди на складське приміщення за адресою м, Дніпро, вул Юдiна б – Термін дії оренди до З1.07.2020 року.,
Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОШУ
1. Ретельно переглянути пропозиції ТОВ «МІКА ГРУП» та ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" та визнати такими , що не відповідають вимогам тендерної документації замовника.
2. Скасувати протокол розгляду тендерного комітету від 20.12.2019 року
В разі не виконання вимог перегляду протоколу розгляду тендерних пропозицій , я буду вимушений звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 24.12.2019 13:59
Дата подачі:
22.12.2019 13:29
Вирішення:
Тендерний комітет замовника ще раз ретельно переглянув пропозиції всіх трьох учасників закупівлі, а саме 1) ТОВ « КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»;2)ТОВ «МІКА ГРУП»;3)ФОП РЕУТ А.О. Вимога ФОП РЕУТ А.О. від 22.12.2019 містить інформацію щодо неправомірного допуску до аукціону інших учасників (за думкою учасника є невідповідність цих пропозицій вимогам ТД), але не містить претензій учасника щодо його неправомірного відхилення, що свідчить про його погодження із зауваженнями, наданими тендерним комітетом стосовно його пропозиції.
При розгляді претензій ФОП РЕУТ А.О. тендерним комітетом встановлено:
1) Пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» відповідає умовам ТД.
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" в складі тендерної пропозиції надано договір оренди на складське приміщення за адресою м, Дніпро, вул Юдiна 6 – термін дії оренди до З1.07.2020 року. Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надано лист (датований 19.11.2019) від власника складського приміщення - ПП «Націонал», що знаходиться за адресою: м. Дніпро, вул. Юдіна, 6, з підтвердженням того, що останній після закінчення строку дії договору оренди № 01-08/Н-19 від 01.08.2019р. має намір укласти зазначений договір на новий строк та продовжити співпрацю, а також, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало у складі тендерної пропозиції гарантійний лист (вих № 2/07/-201718 від 22.11.2019) про можливість забезпечити наявність зазначеного складського приміщення, яке буде залучати для виконання умов договору про закупівлю на період надання послуг, тобто до 31.12.2020 р.
2) Пропозиція ТОВ «МІКА ГРУП» відповідає умовам ТД.
На виконання п.1.1 додатку 1 ТД надана довідка вих № 320 від 12.12.2019, в якій зазначено наявність транспортного забезпечення та складського приміщення.
На виконання п.1.7 додатку 1ТД учасником надана копія договору про надання послуг з транспортного обслуговування № 28/03-19 від 28.03.2019 з дією до 31.12.2019 року, додатковий договір до цього договору від 01.11.2019 із подовження строку надання послуг до 31.12.2020р. та гарантійний лист від ТОВ «Прем’ер» вих № 92 від 01.11.2019 про підтвердження своїх зобов’язань.
На виконання п.1.4 надана копія техпаспорта на автотранспортний засіб, який зазначено у довідці, та копія договору оренди між Сапожниковим О.Г. та ТОВ ПРЕМ’ЕР», яке надає послуги з транспортного обслуговування, в якому ТОВ «Прем’єр» зазначено, що: «Орендодавець передає, а Орендар приймає у тимчасове користування (оренду) автомобіль MERCEDES-BENZ, SPRINTER 316 CDI, білого кольору, 2013 року випуску, державний номерний знак АЕ7235ІТ, номер шасі (кузова, рами) WDB9061331N549676 (далі – Транспортний засіб), який належить йому на підставі свідоцтва про реєстрацію ТЗ СХК 935909, виданого 20.07.2018 ТСЦ 1246, з метою використання в господарській діяльності Орендаря на території України та за межами». Тобто ТОВ «Прем’єр» може використовувати вище зазначений автомобіль на свій розсуд, у своїй господарській діяльності.
На виконання п.1.2 додатку 1ТД учасником надана копія договору суборенди № 32/18-М від 01.12.2018 з додатковою угодою від 29.10.2019 про продовження строку договору суборенди до 31.12.2020р.
На виконання п.1.3. додатку 1 ТД учасником надана копія експлуатаційного дозволу від 09.12.2016 та акт державного контролю, стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти від 26.11.2019 № 5065/27-19.
Оскільки розділ: «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:» не конкретизує на які об’єкти необхідно надавити акти інспектування, чи на склад, чи на об’єкт, де надаються послуги гарячого харчування, в складі пропозиції ТОВ «МІКА ГРУП» надано обидва акти за формою № 315/о та за формою № 447, крім того надано два акти за формою № 446 та 447 безпосередньо на об’єкт де застосовуються послуги харчування.
Таким чином, після ретельного перегляду всіх поданих пропозицій тендерний комітет вважає, що пропозиції учасників ТОВ « КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» та ТОВ «МІКА ГРУП» відповідають вимогам ТД та правомірно допущені до аукціону, а думка ФОП РЕУТ по відношенню до вище зазначених пропозицій є упередженою та порушує принципи здійснення закупівель у відповідності до ст 3 Закону «Про публічні закупівлі» (принцип добросовісної конкуренції серед учасників). Тендерний комітет надає вичерпні пояснення на кожний пункт вимоги ФОП РЕУТ А.О. та має надію що учасник погодиться з думкою ТК, яка є об’єктивною та неупередженою по відношенню до всіх учасників.
Статус вимоги:
Відхилено