• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Завершена

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 000.00 UAH
Період оскарження: 13.11.2019 14:47 - 02.12.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимоги до документації, яку надає учасник у складі тендерної пропозиції

Номер: 3d28e27d80fa4185a561b13018029779
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-001717-b.a2
Назва: Вимоги до документації, яку надає учасник у складі тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про керівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про пожежну безпеку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається посвідчення/копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання.». Згідно ч. 1 ст. 13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Статтею 15 цього ж закону встановлено, що на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Виходячи з норм Закону України «Про охорону праці» функції відповідальної особи з охорони праці може виконувати службова особа підприємства, яка має відповідну підготовку, а не конкретно керівник підприємства. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно абз. 5 ч. 1 ст. 3 цього ж Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників. Стаття 5 встановлює, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи викладене вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки про саме керівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про пожежну безпеку, є дискримінаційною, оскільки безпідставно звужує коло учасників торгів. Таким чином участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише учасники, в структурі яких функцію служби охорони праці виконує керівник підприємства. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом викладення вищезазначеної вимоги в наступній редакції «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про службу з охорони праці або службову (посадову) особу суб’єкта господарювання, що є відповідальними за дотримання законодавства про пожежну безпеку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається посвідчення або копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання.».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником внесено зміни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

вимога до тендерної документації

Номер: bdd2533482cf4906b2cc511919cf22a4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-001717-b.a1
Назва: вимога до тендерної документації
Вимога:
вимога до тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо вашої скарги, повідомляємо наступне: - Замовник вимагає наявність в учасника сертифікату ISO 9001:2005, в зв'язку із тим, що наявність сертифікату підтверджує, що в учасника використовується система управління якістю, що є важливим для замовника, адже це говорить про більшу надійність учасника, як постачальника товару. Таким чином, вважаємо, що зазначена вимога не може вважатись дискримінаційною, так як вона жодним чином не обмежує учасників. - Щодо наявності аналогічних договорів, повідомляємо, що постачання газу бюджетній сфері має ряд нюансів, у порівнянні із звичайними юридичними особами. Саме тому учасником вимагаються аналогічні угоди, що підтверджують наявність аналогічного досвіду роботи із бюджетом протягом останніх двох років.
Статус вимоги: Не задоволено