-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
НАВЧАЛЬНІ СЕМІНАРИ за кодом СРV за ДК 021:2015 80522000-9 (Організація та проведення семінарів, форумів, нарад, конференцій тощо з питань розвитку туризму в місті Києві, а саме: Розділ І «Покращення якості екскурсійних послуг та ефективна взаємодія між гравцями ринку екскурсійних послуг м. Києва»; Розділ ІІ «Проведення церемонії нагородження «Kyiv Tourism Awards»»
Завершена
1 200 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
12.11.2019 19:03 - 01.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
469bd8d1e0744c1ca52c23f00e9d2236
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-12-001303-a.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимагаємо надати Рішення про визнання переможця процедури закупівлі «НАВЧАЛЬНІ СЕМІНАРИ за кодом СРV за ДК 021:2015 80522000-9 (Організація та проведення семінарів, форумів, нарад, конференцій тощо з питань розвитку туризму в місті Києві, а саме: Розділ І «Покращення якості екскурсійних послуг та ефективна взаємодія між гравцями ринку екскурсійних послуг м. Києва»; Розділ ІІ «Проведення церемонії нагородження «Kyiv Tourism Awards»».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 119 від 09.12.2019.PDF 15.12.2019 13:59
Дата подачі:
12.12.2019 10:32
Вирішення:
Надання рішення тендерного комітету Управління.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
15.12.2019 14:02
Підтвердження вирішення:
Надаємо скан-копію Протоколу тендерного комітету Управління.
Звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством передбачено надання саме інформації стосовно прийнятого рішення. Яку, власне, ми Вам і надали у роз'ясненні щодо першої та другої Вашої вимоги.
Вимога
Є відповідь
Про визнання переможцем ФОП НЕКРАШ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Номер:
ec05fe1eda2d4e9fbb9663d1d493f694
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-12-001303-a.c2
Назва:
Про визнання переможцем ФОП НЕКРАШ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Вимога:
Вимагаємо скасувати Рішення про визнання переможцем ФОП НЕКРАШ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ у зв’язку з не відповідністю кваліфікаційним критеріям (Додаток 1), а саме:
1. Не надано копій документів, що засвідчують знання англійської мови на рівні вільного володіння письмовою та розмовною мовою
2. Не надано копії виконаного аналогічного договору (замість цього надані копії Договорів про надання послуг з технічного забезпечення та технічного супроводу)
Крім цього у тендерної документації наданої ФОП НЕКРАШ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ:
1. Не має Погодження з проектом Договору або відповідного напису про погодження з проектом Договору (Додаток 5).
2. «Форма «Тендерна пропозиція» не надана на фірмовому бланку всупереч вимогам Додатку 4.
3. Сторінка 38 розмита та нечітка
4. Не надано копії трудових договорів цівільно-правового характеру
5. Сторінка 45 – не має загального стажу та досвіду роботи працівника
6. Сторінка 46 – не відповідає дійсності заява про те, що «всі зазначені спеціалісти мають значний досвід роботи у сфері надання туристичних послуг»
Сторінка 49 – Пояснення що «працівниця залучається до надання послуг за цівільно-правовою угодою...» не відповідає дійсності
Сторінка 62 розмита та нечітка
Сторінка 64 розмита та нечітка
Сторінка 128 розмита та нечітка
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу ГО ВАГ від 10.12.2019.PDF 10.12.2019 18:34
Дата подачі:
09.12.2019 22:24
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Некраш Є.О.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
10.12.2019 18:36
Підтвердження вирішення:
Підстави для скасування Рішення про визнання переможцем ФОП Некраша Є. О. відсутні. Щодо вашої скарги повідомляємо наступне:
По-перше, зазначається, що «не надано копій документів, що засвідчують знання англійської мови на рівні вільного володіння письмовою та розмовною мовою». Проте у складі тендерної пропозиції ФОП Некраша Є. О. надано нотаріальний переклад сертифікату про проходження курсу навчання з іноземної мови (сторінки 123-125 тендерної пропозиції).
Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 1) замовник вимагав копія диплому/свідоцтва/сертифікату та/або іншого документу, що засвідчує знання англійської мови на рівні вільного володіння письмовою та розмовною мовою. Вважаємо, що наданий учасником документ в повній мірі задовольняє вимоги замовника та підтверджує рівень володіння іноземною мовою працівника учасника.
По-друге, щодо неподання «копії виконаного аналогічного договору (замість цього надані копії Договорів про надання послуг з технічного забезпечення та технічного супроводу)», зазначаємо, що у тендерній пропозиції замовника надано декілька копій договорів, зокрема і копія договору про надання аналогічних послуг: договір із КП «Київський міський туристично-інформаційний центр» № 23-Г від 19.12.2018 року про надання послуг із забезпечення проведення церемонії нагородження «Kyiv Tourism Awards» (сторінки 83-90 тендерної пропозиції). Зазначений договір повність підтверджує спроможність ФОП Некраша Є. О. надати послуги, які є предметом цієї закупівлі. Поряд із вказаним договором, ФОП Некраш Є. О. у складі своєї тендерної пропозиції надав і інші договори, що не забороняється законодавством та не є порушенням вимог тендерної документації, не слугує причиною для відхилення тендерної пропозиції.
По-третє, щодо відсутності «Погодження з проектом Договору або відповідного напису про погодження з проектом Договору (Додаток 5)», зазначаємо, що згідно вимог тендерної документації Замовником встановлювалась вимога надати «інформацію щодо погодження з істотними умовами договору, наведеного у Додатку 5 тендерної документації». Вимога щодо обов’язковості напису про погодження не передбачена тендерною документацією. ФОП Некраш Є. О. надав підписаний проект договору, який містився у Додатку 5 тендерної документації, цим самим засвідчив свою згоду з усіма умовами договору, зокрема з істотними.
По-четверте, щодо того, що «Форма «Тендерна пропозиція» не надана на фірмовому бланку всупереч вимогам Додатку 4», варто зауважити, що згідно вимог тендерної документації, затвердженої замовником, замовник має право певні недоліки в оформлених документах віднести до формальних, а саме: «Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. До формальних (несуттєвих) помилок замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в інформації та документах, які вони подали в складі пропозиції конкурсних торгів, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника». Форма тендерної пропозиції подана згідно вимог додатку № 4 з дотриманням усіх вимог. Не викладення цього додатку 4 не нівелює пропозиції учасника та ніяким чином її не змінює, та не може бути підставою для її відхилення.
По-п’яте, не погоджуємося щодо твердження «Сторінка 38 розмита та нечітка», оскільки на сторінці 38 міститься таблиця з переліком послуг та ціною, які достатньо легко можна ідентифікувати та прочитати. Твердження скаржника є надуманим.
По-шосте, щодо ненадання «копії трудових договорів цивільно-правового характеру» не погоджуємось, так як ФОП Некраш Є. О. у складі своєї пропозиції надав копії договорів ЦПХ на сторінках 105-122 на всіх працівників, які дозволяють замовнику встановити досвід роботи вказаних працівників. А щодо того, що «Сторінка 45 – не має загального стажу та досвіду роботи працівника», зазначаємо, що даний факт не може бути підставою для відхилення, так як у складі пропозиції учасника міститься достатня інформація про досвід роботи працівника Ліщук Ю.М.
По-сьоме, щодо того, що «Сторінка 46 – не відповідає дійсності заява про те, що «всі зазначені спеціалісти мають значний досвід роботи у сфері надання туристичних послуг», не погоджуємось. Твердження скаржника є суто суб’єктивним. Вимогами тендерної документації дозволялось надати перелік працівників, які будуть залучені до надання послуг, з іншою освітою, але з досвідом роботи у сфері, що є предметом цієї закупівлі. Із підтверджуючих документів щодо стажу роботи, ФОП Некраш Є. О. надав трудові книжки, рекомендаційні листи з проектів, в яких були задіяні вказані у таблиці працівники.
По-восьме, «Сторінка 49 – Пояснення що «працівниця залучається до надання послуг за цивільно-правовою угодою...» не відповідає дійсності», не погоджуємось. Твердження скаржника є необґрунтованим та занадто підозрілим. У замовника немає підстав не вірити інформації, вказаній у тендерній пропозиції ФОП Некраш Є. О. Замовником надано документ у вигляді довідки, в якій вказується інформація, що працівник Ліщук Ю.М. залучена на договірних умовах і трудової книжки не оформлювалось, так як цивільно-правові угоди не підпадають під сферу дії Трудового кодексу та надано, власне, завірену копію такої угоди (сторінка 115).
По-дев’яте, щодо зауважень, що «Сторінка 62 розмита та нечітка. Сторінка 64 розмита та нечітка», зауважуємо, що підстав для відхилення стосовно надання розмитої копії у Замовника не було, оскільки хоч копія і не належної якості, але вона дозволяє порахувати та встановити досвід роботи працівника ФОП Некраш Є. О. Неякісна копія відносить до формальних помилок.
По-десяте, щодо «Сторінка 128 розмита та нечітка» зауважуємо, що підстав для відхилення стосовно надання розмитої копії у Замовника не було, оскільки на сторінці 128 пропозиції ФОП Некраш Є. О. міститься копія ідентифікаційного коду, тобто документу який не вимагався тендерною документацією та може не братися до уваги при оцінці пропозиції учасника.
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо надання протоколу засідання тендерного комітету
Номер:
fb1a60e29d494df7a1b00e40ec5db3ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-12-001303-a.b3
Назва:
Вимога щодо надання протоколу засідання тендерного комітету
Вимога:
Вимагаємо надати протокол засідання тендерного комітету Управління туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.12.2019 №119
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.12.2019 12:55
Вимога
Є відповідь
Скарга на необґрунтоване відхилення пропозиції Учасника
Номер:
d18145e0d9624c4eb0e214bff8aa3e8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-12-001303-a.c1
Назва:
Скарга на необґрунтоване відхилення пропозиції Учасника
Вимога:
По-перше, у Рішенні засідання Тендерного комітету Замовника п.8 «Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата» чомусь наведено «Кандидата» замість «Учасника».
По-друге, у Рішенні засідання Тендерного комітету Замовника п.8 «Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата» наведено:
1. «не надано копії трудових договорів цивільно-правового характеру» що не відповідає дійсності тому що Учасником надані копії цивільно-правових угод відносно кожного з працівників Учасника, які зазначені у наданій Учасником Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Таблиця 1.1 Додатку 1). Слід додати, що Угода це — домовленість громадян і організацій стосовно встановлення, зміну або припинення цивільних прав або обов'язків. Поняття угоди – широко, і в нього в числі іншого включається і договір.
2. «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації не відповідає формі, викладеної у Додатку 1 тендерної документації, а саме Учасником додано стовпчик «Номер, серії диплому про отримання вищої освіти, дата видачі» що не є істотним порушення тому що цей (цілком логічний стовпчик) доданий до форми не змінив форму у цілому, та не порушив її суті.
3. «Форма «Тендерна пропозиція» не відповідає вимогам та формі», викладеним у Додатку 4 тендерної документації, а також в Таблиці 4.1., Таблиці 4.1.1., Таблиці 4.1.2., Таблиці 4.2. Додатку 4 відсутні «Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи переможця, завірені печаткою (за наявності)» в той час як Форма «Тендерна пропозиція» з додатками до неї є у складі Тендерної документації Учасника, надана на бланку Учасника та завірена печаткою та підписом уповноваженої особи переможця з позначення посади, прізвища та ініціалів. Таким чином, це також є зауваження по формі, а не по суті.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу ГО ВАГ.PDF 09.12.2019 18:37
Дата подачі:
09.12.2019 12:10
Вирішення:
Під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника встановлено невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам, встановленим у тендерній документації. Підставою для відхилення зазначено наступне: на підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», які викладені у Додатку 1 тендерної документації, Учасник ГО «ВАГ» не надав документального підтвердження загального стажу роботи за вищою освітою та досвіду роботи щодо надання Послуг, які є предметом закупівлі, стосовно працівників, які безпосередньо будуть залучені до надання Послуг, що працюють на умовах повної зайнятості, та/або з якими укладений трудовий/цивільно-правовий договір, а саме:
• не надано копії трудових книжок працівників та/або копії трудових договорів цивільно-правового характеру відносно кожного з працівників Учасника, які зазначені у наданій Учасником Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Таблиця 1.1 Додатку 1).
Окрім того, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - не відповідає формі, викладеній у Додатку 1 тендерної документації, а саме Учасником долучено стовпчик «Номер, серія диплому про отримання вищої освіти, дата видачі».
Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» не відповідає вимогам та формі, викладеним у Додатку 4 тендерної документації, а також в Таблиці 4.1., Таблиці 4.1.1., Таблиці 4.1.2., Таблиці 4.2. Додатку 4 відсутні «Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи переможця, завірені печаткою (за наявності)».
Враховуючи зазначене, Учасником не дотримані вимоги Тендерної документації на закупівлю послуг, а також відсутнє документальне підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 1 тендерної документації.
За результатами розгляду було запропоновано відхилити пропозицію Учасника ГО «ВАГ» на підставі абзацу другого частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі, враховуючи те, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації зазначеної Закупівлі, вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
З даною позицією Замовник не може погодитися як з такою, що є незаконною, необгрунтованою та безпідставною. Повторно акцентуємо увагу скаржника , що Замовник мав всі достатні підстави для відхилення, так як вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації, скаржником не дотримані. Наголошуємо, що скаржником порушено:
1. Додаток № 1 тендерної документації, а саме: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - не відповідає формі, викладеній у Додатку 1 тендерної документації, а саме Учасником долучено стовпчик «Номер, серія диплому про отримання вищої освіти, дата видачі».
2. Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» не відповідає вимогам та формі, викладеним у Додатку 4 тендерної документації, а також в Таблиці 4.1., Таблиці 4.1.1., Таблиці 4.1.2., Таблиці 4.2. Додатку 4 відсутні «Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи переможця, завірені печаткою (за наявності).
3. не надано підтвердження досвіду роботи працівників.
Поряд з викладеним,вивчивши тендерну пропозицію Учасника було виявлено ряд пунктів, які суперечать, тобто не відповідають вимогам Замовника, викладеним у тендерній документації
Згідно законодавства є чіткі критерії оцінки, невідповідність яким має наслідком відхилення Замовником тендерної пропозиції. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Також зазначимо, що в пропозиції скаржника допущені також і інші помилки, які можна віднести до як і до формальних, так і до таких,які можуть бути підставою для відхилення, а саме: ст. 1 (реєстр документів) відсутня печать та підпис уповноваженої особи; ст. 3 ( відомості про учасника) відсутній підпис уповноваженої особи; ст.. 11, 51-59, 85) відсутня печать та підпис уповноваженої особи; ст. 34 (паспортні дані особи) має інформацію неналежної якості, номер та серію паспорту неможливо прочитати; лист – згода на обробку персональних даних Гаврилова Я.Ю. відсутня, таким чином особа не надала своєї згоди на дану процедуру.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 16, 30, Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про захист персональних даних», зазначаємо, що прийняте нами Рішення є цілком законним, підставним та аргументованим.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
09.12.2019 18:41
Підтвердження вирішення:
Під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника встановлено невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам, встановленим у тендерній документації. Підставою для відхилення зазначено наступне: на підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», які викладені у Додатку 1 тендерної документації, Учасник ГО «ВАГ» не надав документального підтвердження загального стажу роботи за вищою освітою та досвіду роботи щодо надання Послуг, які є предметом закупівлі, стосовно працівників, які безпосередньо будуть залучені до надання Послуг, що працюють на умовах повної зайнятості, та/або з якими укладений трудовий/цивільно-правовий договір, а саме:
• не надано копії трудових книжок працівників та/або копії трудових договорів цивільно-правового характеру відносно кожного з працівників Учасника, які зазначені у наданій Учасником Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Таблиця 1.1 Додатку 1).
Окрім того, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - не відповідає формі, викладеній у Додатку 1 тендерної документації, а саме Учасником долучено стовпчик «Номер, серія диплому про отримання вищої освіти, дата видачі».
Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» не відповідає вимогам та формі, викладеним у Додатку 4 тендерної документації, а також в Таблиці 4.1., Таблиці 4.1.1., Таблиці 4.1.2., Таблиці 4.2. Додатку 4 відсутні «Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи переможця, завірені печаткою (за наявності)».
Враховуючи зазначене, Учасником не дотримані вимоги Тендерної документації на закупівлю послуг, а також відсутнє документальне підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 1 тендерної документації.
За результатами розгляду було запропоновано відхилити пропозицію Учасника ГО «ВАГ» на підставі абзацу другого частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі, враховуючи те, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації зазначеної Закупівлі, вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
З даною позицією Замовник не може погодитися як з такою, що є незаконною, необгрунтованою та безпідставною. Повторно акцентуємо увагу скаржника , що Замовник мав всі достатні підстави для відхилення, так як вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації, скаржником не дотримані. Наголошуємо, що скаржником порушено:
1. Додаток № 1 тендерної документації, а саме: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - не відповідає формі, викладеній у Додатку 1 тендерної документації, а саме Учасником долучено стовпчик «Номер, серія диплому про отримання вищої освіти, дата видачі».
2. Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» не відповідає вимогам та формі, викладеним у Додатку 4 тендерної документації, а також в Таблиці 4.1., Таблиці 4.1.1., Таблиці 4.1.2., Таблиці 4.2. Додатку 4 відсутні «Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи переможця, завірені печаткою (за наявності).
3. не надано підтвердження досвіду роботи працівників.
Поряд з викладеним,вивчивши тендерну пропозицію Учасника було виявлено ряд пунктів, які суперечать, тобто не відповідають вимогам Замовника, викладеним у тендерній документації
Згідно законодавства є чіткі критерії оцінки, невідповідність яким має наслідком відхилення Замовником тендерної пропозиції. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Також зазначимо, що в пропозиції скаржника допущені також і інші помилки, які можна віднести до як і до формальних, так і до таких,які можуть бути підставою для відхилення, а саме: ст. 1 (реєстр документів) відсутня печать та підпис уповноваженої особи; ст. 3 ( відомості про учасника) відсутній підпис уповноваженої особи; ст.. 11, 51-59, 85) відсутня печать та підпис уповноваженої особи; ст. 34 (паспортні дані особи) має інформацію неналежної якості, номер та серію паспорту неможливо прочитати; лист – згода на обробку персональних даних Гаврилова Я.Ю. відсутня, таким чином особа не надала своєї згоди на дану процедуру.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 16, 30, Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про захист персональних даних», зазначаємо, що прийняте нами Рішення є цілком законним, підставним та аргументованим.