• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги). Оформлення права постійного користування земельною ділянкою для експлуатації та обслуговування існуючої автомобільної дороги загального користування місцевого значення Донецької області або штучної споруди на неї.

Завершена

2 620 023.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 870.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2019 17:54 - 20.11.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення норм чинного законодавства у сфері землеустрою щодо розрахунку ціни (Додаток №8 до ТД)

Номер: 14ad7e7d81a54cadb793daa9cf66afc6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-003312-b.b1
Назва: Порушення норм чинного законодавства у сфері землеустрою щодо розрахунку ціни (Додаток №8 до ТД)
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до Додатку №8 Тендерної документації вимагається, що розрахунок ціни має бути виконаний з урахуванням останніх змін в галузевих стандартах. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ, СОУ, ГБН та інших норм та стандартів України. До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень. Однак, така вимога є такою, що порушує норми чинного законодавства України у сфері землеустрою, відповідно до наступного. Відповідно до п. 1 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 квітня 2016 року №83/411/625 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від 15 червня 2001 року № 97/298/124», визнається таким, що втратив чинність, наказ Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від 15 червня 2001 року № 97/298/124 «Про затвердження Розмірів оплати земельно-кадастрових робіт та послуг», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 року за № 579/5770 (зі змінами). Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій», взаємовідносини замовників і розробників документації із землеустрою регулюються законодавством України і договором. Згідно зі ст. 28 Закону України «Про землеустрій», розробники документації мають право погоджувати із замовником наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою, строк виконання робіт, їх вартість та порядок оплати. Ст. 632 Цивільного кодексу України визначено, що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. Якщо ціна у договорі не встановлена і не може бути визначена виходячи з його умов, вона визначається виходячи із звичайних цін, що склалися на аналогічні товари, роботи або послуги на момент укладення договору. Вказане підтверджується листом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру №24-28-0.131-12074/2-16 від 20.07.2016. Отже, наразі немає спеціального нормативно-правового акту, яким було б передбачено розмір оплати за виконання земельно-кадастрових робіт та послуг. Тому за відсутності будь-яких нормативно-правових актів, які свідчать про встановлення для цього виду правовідносин державних фіксованих чи регульованих цін, застосовуються загальні норми ціноутворення. А також, просимо урахувати, що предметом закупівлі є «Оформлення права постійного користування земельною ділянкою для експлуатації та обслуговування існуючої автомобільної дороги загального користування місцевого значення Донецької області або штучної споруди на неї», що, у свою чергу, не передбачає застосування будівельних машин і механізмів, розрахунок вартості яких вимагається включити до ціни тендерної пропозиції. Оскільки нормативно-правовими актами (ДСТУ, СОУ, ГБН та іншими нормами, стандартами України) наразі не передбачено державних фіксованих чи регульованих цін при формуванні кошторису та ціни на послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення права постійного користування земельною ділянкою, просимо внести зміни до Додатку №8 Тендерної документації та привести відповідно до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На поточну дату є чинними нормативно-правові акти, які опосередковано регулюють окремі види робіт, які можуть застосовуватися при розрахунку комплексу послуг, що фактично надаватимуться за результатом укладеного(их) договору(ів) по предмету закупівлі (як приклад, розмір витрат на відрядження, нарахування відповідних податків згідно норм Податкового кодексу України, тощо). Тобто кошторис має містити посилання на чинні нормативно-правові документи та формули, на підставі яких здійснювався розрахунок вартості робіт/послуг. Також повідомляємо, якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати лист у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Таким чином Учасником не доведено необхідність зміни тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено