• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з розробки проектної документації: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд м. Чернігова, розташованих по вул. Колективній, 58 в с. Гущин, Чернігівського району, Чернігівської області. (Стадія РП)"

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 099 днів назад

14 450 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 251.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2019 13:55 - 23.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Стосовно рішення Протоколу № 4 (ПР) від 04.12.2019 р. КП «Чернігівводоканал»

Номер: 0631aa8af95b4d70ab11057497379f89
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-08-001902-b.b1
Назва: Стосовно рішення Протоколу № 4 (ПР) від 04.12.2019 р. КП «Чернігівводоканал»
Вимога:
04.12.2019 року в ході засідання тендерного комітету КП «Чернігівводоканал» було розглянуто пропозицію учасника процедури відкритих торгів Державного підприємства «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства» на закупівлю: Роботи з розробки проектної документації: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд м. Чернігова, розташованих по вул. Колективній, 58 в с. Гущин, Чернігівського району, Чернігівської області. (Стадія РП)" (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-08-001902-b), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічною вигідною. Відповідно до Протоколу № 4 (ПР) від 04.12.2019 р. тендерна пропозиція учасника ДП «НДКТІ МГ» була дискваліфікована, як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленими ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Серед переліку аналогічних договорів наданих підприємством відсутній аналогічний договір, який повинен відповідати вимогам, встановленим п.п. 3.2. п.3. Додатку 4 тендерної документації: «.п. 3.2. Викопіювання з договору, що наведений в довідці (п.4.1.) на проектування об’єкту водопостачання чи водовідведення класу наслідків СС3 продуктивністю не менше 25 000 м3/добу, в частині предмету закупівлі, реквізитів сторін та копію експертного звіту експертної організації на розроблену проектно-кошторисну документацію відповідно до цього договору». Дане рішення стосовно відхилення необ’єктивне з наступних причин. У склад тендерної пропозиції ДП «НДКТІ МГ» надано копію договору, актів виконаних робіт, копію експертного звіту та додатку до експертного звіту для проектної документації за техніко-економічним обґрунтуванням ««Реконструкція систем водопостачання у м. Чернівці» для Проекту муніципального водного господарства м. Чернівці. Стадія I. (Коригування)». Відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції ДП «НДКТІ МГ» Експертного звіту (файл «15. Експертний звіт Чернівці»): Клас наслідків – СС3. Відповідно до затверджених техніко-економічних показників: Вид будівництва – реконструкція. Потужність після реконструкції складає 99 000 м3/добу, що очевидно більше, ніж 25 000 м3/добу, як вказано у вимогах до тендерної документації. Відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ДП «НДКТІ МГ» копії договору (файл «13. Договір, акти_Чернівці»): Вид будівництва – реконструкція - вказано у Завданні на проектування (п. 3 Завдання на проектування, поданого у складу тендерної пропозиції ДП «НДКТІ МГ» - файл «13. Договір, акти_Чернівці»). Клас наслідків – СС3 – вказано у Завданні на проектування (п. 14 Завдання на проектування, поданого у складу тендерної пропозиції ДП «НДКТІ МГ» - файл «13. Договір, акти_Чернівці»). Потужність або характеристика об’єкта, виробнича програма – Згідно Розпорядження КМУ від 17.09.2014 р. № 871-р «Про схвалення техніко-економічного обґрунтування “Реконструкція систем водопостачання у м. Чернівці” для Проекту муніципального водного господарства м. Чернівці, стадія I» складає 99 000 м3/добу - вказано у Завданні на проектування (п. 18 Завдання на проектування, поданого у складу тендерної пропозиції ДП «НДКТІ МГ» - файл «13. Договір, акти_Чернівці»). Посилання на розпорядження КМУ: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/871-2014-%D1%80/print. Відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» п. 3.19 Проектні роботи - Роботи, які пов'язані зі створенням проектної документації на будівництво. Відповідно до п. 3.23 вищезазначегого ДБН Стадіями проектування вважаються техніко-економічне обґрунтування (ТЕО); - техніко-економічний розрахунок (ТЕР); - ескізний проект (ЕП); - проект (П); - робочий проект (РП); - робоча документація (Р). З наведеного вище очевидно, що тендерна пропозиція ДП «НДКТІ МГ» відповідає кваліфікаційним вимогам, установленим замовником стосовно аналогічного договору: а саме наданий аналогічний договір на розробку проектно-кошторисної документації ««Реконструкція систем водопостачання у м. Чернівці» для Проекту муніципального водного господарства м. Чернівці. Стадія I. (Коригування)» стосується водопостачання, має клас наслідків СС3 та потужність об’єкту 99 000 м3/добу. На підставі вищевикладеного Державне підприємство «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства» просить: 1. Скасувати Протокол № 4 (ПР) від 04.12.2019 р. засідання тендерного комітету КП «Чернігівводоканал» та прийняте в ньому рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ДП «НДКТІ МГ», як безпідставні та такі, що суперечать діючому законодавству України у сфері проектування, містобудівної діяльності – Державні будівельні норми є обов’язковими до виконання на підставі Закону України «Про архітектурно-будівельну діяльність» та публічних закупівель. 2. Розглянути тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів Державного підприємства «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства» на закупівлю: Роботи з розробки проектної документації: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд м. Чернігова, розташованих по вул. Колективній, 58 в с. Гущин, Чернігівського району, Чернігівської області. (Стадія РП)" (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-08-001902-b) відповідно з вимогами та принципами діючого законодавства України - ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій учасників закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.14 статті 1, ч.3 статті 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень замовника подаються до органу оскарження, яким є виключно Антимонопольний комітет України, у порядку та строки, передбачені статтею 18 Закону. На підставі зазначеного, у Замовника відсутні правові підстави для прийняття рішень стосовно Вашої скарги.
Статус вимоги: Не задоволено