-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо свинини задня частина м’якиш; печінка свинна; тушки курячі (бройлера) охолоджені; філе куряче охолоджене; окорок курячий свіжоморожений
Завершена
2 064 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 640.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 640.00 UAH
Період оскарження:
07.11.2019 16:51 - 19.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
9fc55dd126cf41afa8be0be31f936f7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-07-002907-b.b2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відділом освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області за результатами проведення процедури закупівлі UA-2019-11-07-002907-b переможцем торгів згідно рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 27.11.19 № 262 було визначено ФОП Мазаратій Н.І.
Разом з тим, ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Мазаратій Н.І., що розміщена в електронній системі закупівель, враховуючи всі документи, що входять до її складу, було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації (надалі – ТД) та підлягає відхиленню. Тому, вважаємо рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 27.11.19 № 262 таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.
1. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на виконання положень статтей 16, 17 Закону Учасники закупівлі повинні у складі тендерної пропозиції надати документи в обсязі, визначеному у Додатку 2 до тендерної документації. Згідно підпункту 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 додатку 2 до ТД учасники повинні надати відомості щодо обладнання та матеріально-технічної бази в частині наявності складських приміщень у відповідності до запропонованої замовником таблиці. Зокрема, в одному зі стовпчиків запропонованої таблиці учасники повинні зазначити групу товару, що може зберігатися в складських приміщеннях (потужностях).
ФОП Мазаратій Н.І. у складі своєї тендерної пропозиції надала таблицю «Технічні дані складських приміщень» від 21.11.19 № б/н, в якій зазначила у стовпчику «Група товару, що може зберігатися в складських приміщеннях (потужностях)» харчовий продукт тваринного походження, тобто не зазначила конкретну групу товарів, що може зберігатись в складських приміщеннях учасника торгів. Адже, група товарів — це сукупність товарів, що задовольняють більш специфічні групи потреб, що обумовлено особливостями сировини. В свою чергу, до груп товарів відносять, зокрема молочні (кисломолочні вироби - молоко, сметана, сир, вершки, масло, сири та ін), м'ясні (м'ясо різних тварин і птахів і продукти їх переробки (ковбасні вироби, м'ясокопченості, м'ясні консерви, напівфабрикати і кулінарні вироби), рибні (риба свіжа, солона, в'ялена, копчена, сушена, консерви, рибна ікра), яйця і яйцепродукти (яйця птиці та продукти їх переробки (меланж, яєчний порошок), тощо.
Таким чином, «харчовий продукт тваринного походження» не відноситься до поняття групи товарів, а відтак ФОП Мазаратій Н.І. порушила умови розділу 2 додатку 2 до ТД, зазначивши інформацію у таблиці «Технічні дані складських приміщень» не у відповідності до вимог ТД.
2. Додаток 3 до ТД містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно пункту 3.9 розділу 3 додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності Товару вимогам даної документації Учасник надає у складі пропозиції чинні на момент подання пропозиції копії сертифікатів та/або посвідчень та/або паспортів якості тощо на кожний запропонований товар, що є предметом закупівлі, завірені Учасником.
На виконання даної вимоги ТД ФОП Мазаратій Н.І. у складі тендерної пропозиції надала, зокрема, копію декларації виробника № 6609 від 22.11.19 на продукцію, а саме м'ясо свин. великокускове (тазостегнова частина), м'ясо свин. великокускове (лопаткова частина), печінка свиняча, окорок курячий. Разом з тим, відповідно до розділу 1 додатку 3 до ТД (Характеристики товару) предметом закупівлі є, зокрема, м’ясо свинини задня частина м’якуш – м'якуш свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші. Тобто, у наданій ФОП Мазаратій Н.І. копії декларації виробника № 6609 від 22.11.19 на продукцію відсутнє підтвердження, що запропоноване м'ясо свинини є саме м'якушем свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші як того вимагають умови ТД. Таким чином, в порушення пункту 6 розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у ФОП Мазаратій Н.І. відсутнє документальне підтвердження відповідності її пропозиції всім вимогам, викладеним в додатку 3 до ТД.
Враховуючи все вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП Мазаратій Н.І. не відповідає вимогам замовника, викладеним у ТД.
Згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо остання не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, Ви як замовник повинні були відхилити пропозицію ФОП Мазаратій Н.І. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а не обирати її в якості переможця процедури закупівлі.
Тому, вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 27.11.19 № 262 щодо визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Мазаратій Н.І. та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. В іншому випадку, будемо змушені звернутись до відповідних контролюючих органів зі скаргою на Ваші дії як замовника процедури закупівлі, які порушують норми пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині невідхилення пропозиції учасника, яка не відповідала умовам тендерної документації та визнання такого учасника переможцем торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2019 09:38
Вирішення:
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо:
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на виконання положень статей 16, 17 Закону Учасники закупівлі повинні у складі тендерної пропозиції надати документи в обсязі, визначеному у Додатку 2 до тендерної документації. Згідно підпункту 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 додатку 2 до ТД учасники повинні надати відомості щодо обладнання та матеріально-технічної бази в частині наявності складських приміщень у відповідності до запропонованої замовником таблиці. Зокрема, в одному зі стовпчиків запропонованої таблиці учасники повинні зазначити групу товару, що може зберігатися в складських приміщеннях (потужностях).
Повідомляємо, що на підтвердження даної вимоги, учасник у складі пропозиції надає файл назва якого: «14. довідка про склад», який містить таблицю «Технічні дані складських приміщень».
Стосовно того, що в стовпчику «Група товару, що може зберігатися в складських приміщеннях (потужностях)» не зазначено конкретна група товарів, що може зберігатись в складських приміщеннях учасника торгів, то у тендерній документації не було встановлено вимоги щодо конкретного зазначення групи товарів. Також учасник посилається на ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який містить визначення «харчовий продукт тваринного походження - молоко, м’ясо, риба, молюски і ракоподібні, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною».
Отже, учасник повністю виконує вимогу замовника.
Додаток 3 до ТД містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно пункту 3.9 розділу 3 додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності Товару вимогам даної документації Учасник надає у складі пропозиції чинні на момент подання пропозиції копії сертифікатів та/або посвідчень та/або паспортів якості тощо на кожний запропонований товар, що є предметом закупівлі, завірені Учасником.
На виконання даної вимоги ТД ФОП Мазаратій Н.І. у складі тендерної пропозиції надала, зокрема, копію декларації виробника № 6609 від 22.11.19 на продукцію.
Надана декларація виробника містить інформацію, що м'ясо свин. великокускове (тазостегнова частина), м'ясо свин. великокускове (лопаткова частина) виготовлене за технологічною інструкцією з дотриманням ветеринарно-санітарних правил і відповідає відповідні нормативній документації ДСТУ 4590:2006.
За даним ДСТУ 4590:2006 передбачено, що м’якуш поділяється та такі види: отримана з тазостегнової і лопаткової частин туші з видаленою сполучною тканиною, отримана від корейки видовженої форми та від шийно-підлопаткової частини туші.
Отже, м’ясо, яке виготовлене за технологічною інструкцією за ДСТУ 4590:2006 - це уже м’якуш. А тому учасник надає інформацію, що м'ясо свин. великокускове (тазостегнова частина), м'ясо свин. великокускове (лопаткова частина) відповідає ДСТУ 4590:2006 та отримане із тазостегнової частини та лопаткової частини як вид м’якушу за даним ДСТУ .
Тому учасник повністю виконав вимогу Замовника та відповідає всім технічним характеристикам.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
незаконна вимога
Номер:
df2fe3417bc94e589133c4df793d1cfa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-07-002907-b.c1
Назва:
незаконна вимога
Вимога:
Замовник вимагає надати у складі пропозиції- копії документів, завірені належним чином, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів, а саме санітарний паспорт чинний на дату розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до Постанови КМУ від 29 березня № 348, Кабінет Міністрів України постановив:
1. Відмінити рішення про реорганізацію Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом її приєднання до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
2. Ліквідувати Державну санітарно-епідеміологічну службу.
3. Покласти на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів завдання і функції з реалізації державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення та із здійснення контролю (нагляду) за дотриманням вимог санітарного законодавства (крім функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників).
Також повідомляємо, що на автотранспорт, призначеного для транспортування харчових продуктів, відносини між органами влади, операторами ринку харчових продуктів та їх споживачами регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». У розділі VII цього Закону встановлені загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами. Статтею 44 визначені гігієнічні вимоги до транспортних засобів. Оскільки вимоги щодо наявності санітарного паспорту на автотранспорт, призначений для транспортування харчових продуктів, цим Законом не передбачено.
Отже замовник вимагає надання документа який не передбачений чинним законодавством та який не видається уповноваженими органими.
Просимо внести зміни
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол внесення змін1 (2).PDF 12.11.2019 13:58
- Протокол внесення змін1 (3).PDF 12.11.2019 13:58
- Протокол внесення змін1.PDF 12.11.2019 13:58
Дата подачі:
08.11.2019 12:49
Вирішення:
Надаємо відповідь на вимогу, стосовно документів, які вимагаються від Учасника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам замовника, а саме санітарного паспорта. Протокольним рішенням Уповноваженої особи № 229 від 11.11.2019 р. було внесено зміни до Додатків 2, 3 та 4 до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено