• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Картопля, квасоля

Завершена

101 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 507.50 UAH
Період оскарження: 31.10.2019 18:31 - 15.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Лист-вимога щодо неправомірної дискфаліфікації тендерної пропозиції ФОП Руденко М.І.

Номер: fc92ba38f26743e49a904eb2d8fe3df3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001370-a.b1
Назва: Лист-вимога щодо неправомірної дискфаліфікації тендерної пропозиції ФОП Руденко М.І.
Вимога:
Надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції відповідно до вказаних пояснень учасника у листі-вимозі та відміна рішення щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ФОП Руденко М.І.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ надає додаткову інформацію стосовно причин невідповідності пропозиції ФОП “Руденко Микола Іванович”, ІПН — 2165716177, умовам Тендерної документації (із змінами) від 11.11.2019р. Протокол № 90 на закупівлю за предметом згідно ДК 021:2015 код 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля, квасоля) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель: UA-2019-10-31-001370-a). Тендерна пропозиція ФОП “Руденко Микола Іванович” була відхилена за рішенням тендерного комітету від 26 листопада 2019р. Протокол № 97. 1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям ст.16 Закону Додатку 2 Тендерної документації - в тендерній пропозиції учасника відсутній акт звірки до договору№33 від 28.08.2019р. Учаснику потрібно було надати акт звірки за відповідний період, або в випадку ненадання документу, лист-роз’яснення в довільній формі. 2. В розділі 2.Технічні положення Додатку 3 ТД п.2.2. Замовник вимагав супровідні документи на кожен вид продукції, що запропоновані за предметом закупівлі: - декларація виробника або якісне посвідчення (за наявності) - документ з результатами досліджень продукції на показники безпеки та якості, виданий акредитованими лабораторіями (експертний висновок або протокол лабораторних досліджень, або інші документи, що засвідчують належну якість продукції); - свідоцтво (сертифікат) про атестацію лабораторії (у разі, якщо лабораторія є структурним підрозділом підприємства-виробника) або копію укладеного договору з установою/лабораторією ветеринарної медицини на проведення лабораторних досліджень підприємства-виробника або Учасника, дійсний на 2019 рік; Вимагалась копія реальної декларації виробника на партію товару будь-якому замовнику, яка була фактично поставлена учасником за існуючим договором за будь-який період. Надане свідоцтво про атестацію вимірювальної лабораторії Державної установи “Сумський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України” Охтирського міськрайонного відділу, але ця лабораторія є окремою юридичною особою, а не структурним підрозділом, тому потрібно було надати і копію укладеного договору з установою/лабораторією на 2019 рік. 3. В розділі 2.Технічні положення Додатку 3 ТД Замовник вимагав п.2.6. копію договору на санітарну обробку складських приміщень, дійсного протягом 2019 року. п.3.2. довідку в довільній формі за підписом Учасника (уповноваженої особи) щодо проведення санітарної обробки транспортних засобів з підтверджуючими документами - договором на санітарну обробку транспортних засобів на 2019р., графіком санітарної обробки транспортних засобів протягом поточного року, тощо Учасник надав пояснення про можливість самостійної санітарної обробки приміщень та транспортних засобів на основі посвідчення № 0233 від 26.09.2019р. про підтвердження навчання за курсом “Спеціаліст пест контролю”, виданого Громадською організацією “Продовольча безпека України”. Проведення санітарної обробки транспортних засобів не підтверджено жодним документом з відміткою про фактичне виконання таких заходів (графік санітарної обробки транспортних засобів протягом поточного року, тощо). 4. В розділі 2.Технічні положення Додатку 3 ТД Замовник вимагав п.3.3. копію акту за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами на обстеження транспортних засобів (або спеціалізованих транспортних засобів) Учасника- Учасником надана копія акту, складеного за результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами № 47 від 11.07.2019р. на вказаний реєстраційний номер потужності r-UA-18-01-707, за адресою вул.Заводська, буд.2А, с.Чернеччина, Охтирський район, Сумська обл., 42744, нежитлової будівлі згідно договору купівлі-продажу. Також надана довідка Охтирського мiськрайонного управлiння Головного управлiння Держпродспоживслужби в Сумськiй областi з інформацією, що пiд час здiйснення позапланових заходiв нагляду (контролю) щодо гiгiєнiчних вимог №47 від 11.07.2019р. з застосуванням засобiв вiдеофiксації встановлено два транспортнi засоби, але в тендерній пропозиції учасника відсутня копія вищезазначеного окремого акту на обстеження саме транспортних засобів, який вимагав замовник. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП “Руденко Микола Іванович” не відповідає умовам Тендерної документації (із змінами) від 11.11.2019р. Протокол № 90 та відхилена на підставі пп.1, 4 част.1 статті 30 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено